Skocz do zawartości
kret

odpalanie zapowietrzonego tdi PLAKIEM

Rekomendowane odpowiedzi

jak w tytule, polecam tą metodę odpalania zapowietrzonego.... bardzo szybko działą....

 

Wczoraj "stanęła" mi ropa w przewodach i silnik zaciągnał przez stwardniałą na mrozie uszczelke przy filtrze paliwa powietrze... silnik sie zapowietrzył. po odmrozeniu przewodów w ciepłym garażu nadal nie zapalał... więc kolega polecił mi sposób.... rozłączyć przewód dolotu powietrza /w ololicy filtra oleju/ psiknąć plakiem tym do czyszczenia deski, tak z umiarem, nie bezpośrednio mocno do środka, lecz lekką mgięłkę tak 10cm przed rurą.... Od razu zapala!!! poleecam sprawdzone

Edytowane przez kret

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plak to jest nazwa firmy ... jeśli masz jakiś konkretny produkt to napisz

 

P.s jak już założyłeś temat to mogłes opisać :hyhy: ...... wolę jednak nie doprowadzać do zapowietrzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie prościej kupić preparat zwany Autostart ?

przeznaczony specjalnie do odpalania silników

a nie męczyć jakimś syfem z plaka

wogóle taki sposób to pospolite rzemiosło...ale działa :) przerabiałem to kiedyś na vectrze jak sie zapowietrzała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tylko podpowiadam jak można poradzic sobie w ciężkiej sytuacji....

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast odpowietrzyć auto odpalamy autostartem albo plakiem? :eek:

Panowie nobla wam :D

A potem się dziwicie że zawory stukają albo pompowtryski padły. No to moje gratulacje. Jeszcze do tego proponuję na linkę i pociągnąć z kilkanaście km. A potem do mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze starterem trzeba uważać. Jak pryśniesz za dużo to może dobrze strzelić. Propozycją Kreta jest sposobem bezpieczniejszym. Plak do kokpitu jest zawsze pod ręką. A jak nie to do sąsiada.

Kolego J@cek nikt tego nie używa codziennie. W sytuacjach awaryjnych to idealna metoda. Będziesz ciągnął auto jak możesz je odpalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamiast odpowietrzyć auto odpalamy autostartem albo plakiem? :eek:

Panowie nobla wam :D

A potem się dziwicie że zawory stukają albo pompowtryski padły. No to moje gratulacje. Jeszcze do tego proponuję na linkę i pociągnąć z kilkanaście km. A potem do mechanika.

.

 

 

Odpalanie na plaka to dobry sposob ktory niejednokrotnie uratowal mi tylek. Sa auta ktore sie ciezko odpowietrza i wtedy plak jest niezastapiony. Uzycie go ma sie nijak do zuzycia silnika - testowane wielokrotnie na roznych markach aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadaczom 2.5V6tdi ODRADZAM bo pompy VP44 kiepsko sie odpowietrzaja a jej uszkodzenie to kosztowna sprawa (praca na sucho skraca zycie pompy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wczorajszych, wielogodzinnych, nieudanych próbach.... metoda z plakiem która zadziałąłą od razu była dla mnie wybawieniem,,, i każdemu kto znajdzie sie w takiej ciężkiej sytuacji polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To powiedzcie mi jak odpalic passata b6 2.0 tdi 170 km po tym jak sie zapowietrzył. Sam nie chce odpalic po kilku godzinach krecenia. Ostrożnie z holu próbowałem ale też nie chciał. No i plak i zaczynał chodzić i przestawał. Praktycznie w ogole na gaz nie reagował. I nie wiem co robic dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plak pomoze ale tylko w samochodach w których pompa sama sie odpowietrza. Tak jak kolega już wcześniej wspomniał 2,5TDI nie lubi takich wynalazków. Odpowietrzałem go kiedyś i też mi radzili takie wynalazki ale byłem uparty i odpowietrzałem aż do skutku. Teraz mam przynajmniej czyste sumienie że zrobiłem to dobrze i nie zaszkodzi to pompie wtryskowej za 7000 zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie czytałem troche postów i musze w jakiś sposób odpalić swoje pasacika, jak to zrobić w silniku afn to znaczy wiem jak tylko nie za bardzo wiem gdzie dozować plaka??? byłbym bardzo wdzięczny gdyby mi ktoś to dokładnie opisał lub pokazał na zdjęciu.

Będe bardzo wdzięczny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko nie za bardzo wiem gdzie dozować plaka
najłatwiej będziesz miał zdjąć rurę idącą od intercoolera- musisz mieć jakąś opaskę na łączeniu elastycznego przewodu i części plastikowej dolotu

dojście z góry za alternatorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łączenie pod zbiornikiem płynu

psikasz oczywiście w stronę silnika(w plastikową rurę) tylko tak z umiarem

Bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za pomoc jutro spróbuje odpalić, zobaczymy czy sie uda. pozdraiwam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamiast odpowietrzyć auto odpalamy autostartem albo plakiem? :eek:

Panowie nobla wam :D

A potem się dziwicie że zawory stukają albo pompowtryski padły. No to moje gratulacje. Jeszcze do tego proponuję na linkę i pociągnąć z kilkanaście km. A potem do mechanika.

No ja jestem za zdaniem Jacka wystarczy poczytać jak odpowietrzyć swój silnik i trochę się pomęczyć. Osobiście nidgy "plaka" nie stosowałem i stosować nie bedę:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem jak odpalają tak audi a6 2,5tdi w warsztacie. Po wymianie filtra paliwa nie chciał zapalić rozładował się akumulator itd. Do tej metody potrzebna są dwie osoby jedna kręci rozrusznikiem a druga dozuje np plaka krótkimi seriami rozpylając mgiełkę do układu dolotowego może być przy filtrze powietrza. Samochód zapalił i jeszcze dostał kilka dawek by zaciągnął paliwo i po problemie. Sam też stosowałem to w transicie dość często w zimie (auto firmowe :D ) ale w moim pasku bym się zastanawiał choć jakby nie było wyjścia też bym pewnie spróbował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś ma zamiar "dozować" w troszkę większej ilości tego plaka to niech później nie płacze że silnik padnie... koledze jak paliwo zmarzło w filtrze i nie chciał odpalić po napryskaniu za dużo plaka tłok rozdupcyło w 1.9tdi kiedy próbował odpalać taką metodą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności