Skocz do zawartości
roqs

Montaż HID `a w B5FL (3BG)

Rekomendowane odpowiedzi

poco tak bezsesu obcinac kable jak te wtyczki rozbiera sie w 30sek spinaczem, i wszystko przechodzi idealnie (szczycpe cienkie- rozginasz te gume i przepychasz gole piny, potem skladasz do kupy wtyczki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poco tak bezsesu obcinac kable jak te wtyczki rozbiera sie w 30sek spinaczem, i wszystko przechodzi idealnie (szczycpe cienkie- rozginasz te gume i przepychasz gole piny, potem skladasz do kupy wtyczki)

Wlasnie tak to zrobilem!

Narazie mam HIDy sciagniete, bo auto poszlo do lakiernika po lekkiej stluczce z sarna, ale jak bedzie spowrotem to zaloze je znowu i wtedy moge porobic jakies fotki i wrzucic na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy ma swoją koncepcję... a najszybciej przyszedł do głowy pomysł z cięciem kabli.... poza tym, najlepsze pomysły przychodzą, zawsze po robocie:)) życie:) może inni skorzystają z tych lepszych:) po to jest ten temat, by każdy mógł wyrazić swoje zdanie... :)

 

Edit:

 

Panowie zastanówcie się nad tymi ledami do postojówek, bo ja już dwa komplety wymieniłem, po pewnym czasie zaczęły mrygać później całkiem padły, dziś zakładałem zestaw hid ksenon i znowu je zakupiłem, ale elektryk który montował kidy mówił że szkoda zakładać bo komputer w pasku ma z nimi problemy i dlatego się palą

 

hm... nie wiem jak to jest... w ogóle zastanawia mnie co może mieć komputer wspólnego ze sterowaniem świateł ?? jeżeli ledy mają takie same parametry co zwykła żarówka, to chyba żadnych problemów z zasilaniem leda nie powinno być... iż idzie przez kabel taki sam strumień prądu.

Wczoraj zmieniłem postoje na na ledy jak chyba wyżej pisałem;) i efekt jest naprawdę zaje***ty :) a kiedy się przepalą okaże się w praniu ;)))

Edytowane przez roqs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edi ważne ze nam się widzą w aucie a ,to ile będą świeciły to nieważne drogie nie są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że się wtrącę. Po pierwsze ja kupiłem zestaw na metalowej podstawce. Kupowałem bezpośrednio od sprzedawcy. Po drugie nie przecinałem przewodów a gumę okrągłą która spina przewody i wówczas wtyczki przeszły spoko z małym oporem przez ori blaszkę. Po montażu w aucie nasunąłem tę okrągłą gumę na kable nie wycinając w niej otworów. Po trzecie założyłem ledy do postojówek i pierwsze dawały poświatę niebieską jak pisze Mapet jedna spaliła mi się w ciągu tygodnia. Kupiłem następny komplet i po założeniu zauważyłem różnicę. Na obu kompletach był napis white ale drugi zestaw to naprawdę white i już mi świeci od kilku miesięcy, dlatego radzę szukać aż znajdziecie. Mój opis montażu jest w opisie mojego auta. Może nie tak szczegółowy jak u kolegi ale wyjasniam po kolei wszystko. Są i odnośniki do filmików na youtube jak świecą moje HIDy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do zarnikow ktos pytal mozna kupic luzem ale moga sie delikatnir roznic odcieniem cena ok 50zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się swoim doświadczeniem, jak montowałem hid to blaszkę tylko trochę zgiąłem na zaczepach aby móc zamontować plastikowy żarnik. Blaszka przeszła bez większych problemów nawet przez gumowy oring (tylko trzeba uważać aby przez przypadek nie skaleczyć oringu blaszką). Co do led to te takie zwykłe po 3 zł to o knat du** pobić, polecam te LEDY są najlepsze jakie do tej pory spotkałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak widac po fotach biale to one nie sa :( tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa chłodna biel, ładnie się komponują z żarnikiem 6000K, myślę że białe-białe to ciężko będzie znaleźć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwole dodac pare slow na ten temat

Awiec ja juz mialem okazje montowac pare zestawow Chinskich Xsenonow i powiem ze z tymi blaszkami to jest roznie .W pierwszym zestawie jaki montowalem to nie dostalem zadnych blaszek i musialem sie pomeczycNie bylo latwo ale nie nacinalem baleszek tylko obcinalem metalowe wsowki i po przeciagnieciu gumy zalozylem nowe.Zrobilem tak poiewaz prad ktory wytwarzaja te przetwornice jest zbyt duzy zeby obcinac kable,a pozniej je lutowac.W drugim zestawie ktory zakladalem do blaszk znajdowaly sie w komplecie i jest to wielkie ulatwienie i wykonane sa z mocniejszej blachy(ze wzgledu na naciecie) niz te orginalne.Co do led to tez mialem jakas pechowa serie i mialem dokladnie takie same objawy jak koledy wyzej opisal,ale teraz mam jedna lede owalna i nie chce krakac,ale problemu nie mam ,a mam ja juz jakies dobe 6 m-cy. Jeszcze chce dodac bo nie dopatrzylem sie sposobu montazu przetwornic dodaje fotki gdzie zamontowalem swoje.Dodam ze montowalm przetwornice na tzw Bananki

Jedna pod lampa

 

dsc00102rk7.jpg

 

Druga pod plaskikiem obok zbiorniczka wspomagania

 

dsc00100cn6.jpg

 

A oto jak wyglada efekt mojej pracy z wymienionymi ledami

 

dsc00103xg6.jpg

Edytowane przez Omni81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

roqs można prosić o zdjęcie jak zamocowałeś przetwornice ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
roqs można prosić o zdjęcie jak zamocowałeś przetwornice ?? :)

 

naturalnie... tylko jak wrócę do domu (jutro) porobię zdjęcia i wstawię!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie, z racji faktu iz sam chcialem zalozyc HIDy do mojego B5 FL pokazuje co na to testy w najnowszej gazecie Motor, juz nie chce HIDow i radze Wam drodzy forumowicze tez miec na uwadze nie tylko swoje "zachcianki" ale i bezpieczenstwo na drogach publicznych:D

 

*Zalaczylem skany w dwoch jakosciach, plik 205 czytac jako pierwsza strone, a 204 jako 2 strone

Document_205a.jpg

Document_204a.jpg

Document_204b.jpg

Document_205b.jpg

Edytowane przez Sedris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze tylkoz e oni badali to na lampie mk4 bez soczewki!!!! za to zupelnie co innego i to wiadomo ze do lampy bez soczewki xenon jest kicha!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobrze tylkoz e oni badali to na lampie mk4 bez soczewki!!!! za to zupelnie co innego i to wiadomo ze do lampy bez soczewki xenon jest kicha!

 

Jechalem wczoraj na trasie, zaczal padac deszcz, na jezdni deszcz zamarzal i bylo baaaaaardzo slisko, oslepil mnie Passat B5 FL na HIDach...:( Mowiac krotko zlapalem pobocze bo nie wiedzialem gdzie jezdnia, przy predkosci 20 km/h raczej to nie bylo niebezpieczne ale co by bylo gdybym jechal 90 km/h?:636: Takich przypadkow jest duzo. Jesli komus nie przemawia to do rozumu to prosze sobie poczytac jak policja sprawdzic moze "xenon" w postaci HIDow, jesli dalej nie przemawia to prosze sobie doczytac ze PZU nie odda zadnych pieniedzy za szkody z tytulu niesprawnosci auta

Edytowane przez Sedris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 1 oslepil cie i to samo mogl zrobic na zarowkach jak ma zle ustawione lampy...

 

ja tam wierze ze moga nie wyplacic ale musza sie znac zeby sprawdzic co jest w lampie... osobiscie jak bym mial auto na soczewce i tak bym zalozyl xenon i tak i nic ten art mnie nie odpedzil od tej mysli...

 

sam mam bi-xenon... i dokaldam se na dlugie ale to juz zupelnie inna bajka bo nikogo slepic nie bede bo to tylko dlugie :D

 

 

a co do ubezpeiczen itp to sprawa juz od danwa znana ze jak ludzie rpzyciemniali lampy folia i sprajami tez mozliwe ze zawsze ich wina tylko albo polcijant albo 2 z wypadku albo ubezpieczalnia musiala sie znac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po 1 oslepil cie i to samo mogl zrobic na zarowkach jak ma zle ustawione lampy...

 

Dokładnie.Dobrze ustawione lampy to podstawa.A wkładanie HID-ów do zwykłych lamp to już inna bajka:)

 

Pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeslona w soczewce jest .. wiec czy wlozy sie palnik czy zarowke nie ma opcji by oslepilo gdy dobrze ustawione jest... bo na soczewce masz wyrazne odciecie swiatla i cienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oslepil mnie Passat B5 FL na HIDach..

skąd wiesz że na HIDach ..... zaglądałeś pod maskę ???? Czy po lampie wnioskujesz???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie.Dobrze ustawione lampy to podstawa.A wkładanie HID-ów do zwykłych lamp to już inna bajka

 

Tylko dziwne ze nie chodzi tylko o ustawienie swiatel, spryskiwacze sa montowane po to zeby brud czyscic. Ustawione swiatla w takim wypadku to bujda bo jak sa lampy brudne to oslepia, pozatym na prawie kazdym HIDzie wytworca pisze ze "nalezy stosowac poza drogami publicznymi...."

 

skąd wiesz że na HIDach ..... zaglądałeś pod maskę ???? Czy po lampie wnioskujesz???

 

Dziwne zeby nie widziec soczewki paska jak mnie mija z predkoscia okolo 20 km/h, wiesz, sam mam B5 FL i powiem Ci ze On to mial nawet 6000 K:D

 

Przeslac zdjecie jak wyglada soczewka a ori bi-xenon? Bo chyba takie rzeczy to widac z daleka:D

Edytowane przez Sedris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności