Slay Zgłoś #61 Napisano 14 Stycznia 2009 Witam i proszę o poradę.Mam taki problem że przy uruchamianiu silnika mogę kręcić rozrusznikiem aż akumulator padnie a i tak zawsze silnik się uruchmia w momęcie cofania kluczyka w stacyjce do pozycji włączonego zapłonu.Poratujcie... 1.9 tdi 90KM ahu w tym temacie wymieniamy się tylko refleksjami i przemyśleniami na temat B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #62 Napisano 27 Września 2014 (edytowane) Ostatnio na (prawie równej) drodze miałem okazję sprawdzić osiągi mojego Paska. Interesuje mnie czy podane poniżej przyśpieszenia powinny budzić jakieś obawy czy może silnik jeszcze daje radę i powinien długo posłużyć przy odpowiednim użytkowaniu: Mój silnik to AVF z 6-biegową skrzynią biegów i przebiegiem 225 000 km ,na seryjnych częściach i programie. 0-100km/h---9s 0-180km/h---40s 0-190km/h---50s 0-200km/h---60s Trasa Kadzidło - Jeglijowiec Edytowane 27 Września 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #63 Napisano 27 Września 2014 To co można stwierdzić po tych pomiarach, to jedynie że silnik nie złapał notlauf'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #64 Napisano 27 Września 2014 Ktoś żałuje że kupił Passata? Bo ja nie. Wywaliłem na niego grube tysiące żeby doprowadzić go do stanu w jakim obecnie się znajduje czyli perfekt, pomijając uszkodzone mikrostyki w drzwiach i prowadnicę szyby kierowcy (części już czekają na ocieplenie). A teraz jedna rzecz o której zapominacie. Znajdźcie mi samochód z 1996 roku który swoją stylistyką nie odbiega o 30 lat świetlnych od współczesnych samochodów. Wiem że są gusta, ale moim skromnym zdaniem Audi z tych lat prócz A3 które chyba jakoś wtedy się pojawiło, są szkaradne. No może jeszcze A8 z racji na swoje gabaryty. O innych markach nie wspomnę, Mondeo - dramat, świetny przykład jak samochód nie powinien się starzeć designersko. Pozdrawiam ja żałuje, i nie mam pojecia dlaczego to tyle kosztuje (mam 2003/05 highline kombi LA7W). od lutego włozyłem, zawieszenie -30mm sachs plus sprezyny h&r, (do tego dwa komplety opon dunlop, letnie 225/45/17, zima 195/65/15 (obie pary nowe z fv). Hamulce z tyłu, led z forum i wiele rzeczy ktorych nie pamietam. Na chwile obecną moim marzeniem jest sprzedac to auto, bo jest w ujj nie rajcujące i nie warte tych pieniedzy (gdyby kosztował piec szesc tysiecy może bym zrozumiał). Chetnie sie pozbęde tego "cacka' i przejde na wygodne 2,8 lub 3,0 w benzynie. Nie potrafie zrozumieć i rozgryzc tajemnicy dlaczego ludzie chca miec passata 1,9tdi? Może za krótko mam to auto, zakupiłem w lutym, byc moze za duzo wymagam po tym jak posiadalem golfy o polowe tansze, czy piątke starszą o 9 lat, ale passat to pierwsze auto które mam ochote sprzedac mimo tego ze jest w pełni sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #65 Napisano 27 Września 2014 ja żałuje, i nie mam pojecia dlaczego to tyle kosztuje (mam 2003/05 highline kombi LA7W). od lutego włozyłem, zawieszenie -30mm sachs plus sprezyny h&r, (do tego dwa komplety opon dunlop, letnie 225/45/17, zima 195/65/15 (obie pary nowe z fv). Hamulce z tyłu, led z forum i wiele rzeczy ktorych nie pamietam. Na chwile obecną moim marzeniem jest sprzedac to auto, bo jest w ujj nie rajcujące i nie warte tych pieniedzy (gdyby kosztował piec szesc tysiecy może bym zrozumiał). Chetnie sie pozbęde tego "cacka' i przejde na wygodne 2,8 lub 3,0 w benzynie. Nie potrafie zrozumieć i rozgryzc tajemnicy dlaczego ludzie chca miec passata 1,9tdi? Może za krótko mam to auto, zakupiłem w lutym, byc moze za duzo wymagam po tym jak posiadalem golfy o polowe tansze, czy piątke starszą o 9 lat, ale passat to pierwsze auto które mam ochote sprzedac mimo tego ze jest w pełni sprawne. porównując 1.9TDI do silników powyżej 2.8 litra to oczywiście przepaść w jakości jazdy. Wg mnie "zwykły tedeik" (którego notabene sam posiadam) to normalne wozidło bez fajerwerków ....i tyle PS. Mam swojego od 6 lat (przelatałem 150.000km) i oprócz, standardowych rzeczy typu 2x rozrząd, olej i filtry nic mnie wiecej nie kosztował. Dla zabawy mam inne auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredbest Zgłoś #66 Napisano 27 Września 2014 porównując 1.9TDI do silników powyżej 2.8 litra to oczywiście przepaść w jakości jazdy. Wg mnie "zwykły tedeik" (którego notabene sam posiadam) to normalne wozidło bez fajerwerków ....i tyle PS. Mam swojego od 6 lat (przelatałem 150.000km) i oprócz, standardowych rzeczy typu 2x rozrząd, olej i filtry nic mnie wiecej nie kosztował. Dla zabawy mam inne auto. ja nie porównuje, tylko napisałem na co ewentualnie chciałbym przejść, a moja wypowiedź dotyczyła tego, ze żałuje ciężko wydanych pieniędzy na passata, oraz tego że nie moge zrozumieć tego "zachwytu" tym zwykłym oklepanym mocno średnio wykończonym autem. (wg mnie powinien kosztować dużo mniej), przez ten krótki okres irytujące drobiazgi typu, szyba, zamek, drzwi, wyciek płynu chłodniczego, itd itp, a robie max 1000km w miesiacu. generalnie tandeta która chętnie sprzedam jakiemuś fanowi 130konnego folks-niczego Może za dużo wymagałem przesiadając sie z 20-letniej piątki, od 11-lat młodszego passata... Może mi się odmieni jak jeszcze zostanie ze mną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #67 Napisano 27 Września 2014 To co można stwierdzić po tych pomiarach, to jedynie że silnik nie złapał notlauf'a A co to jest ten NOTLAUF ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #68 Napisano 27 Września 2014 (edytowane) A co to jest ten NOTLAUF ?? Przeładowanie turbiny, innymi słowy zablokowana regulacja kierownic sterujących powietrzem w turbinie. Ale tym się nie musisz martwić - nic takiego u Ciebie nie ma Generalnie jeśli chcesz poznać stan silnika w swoim aucie kup kabel KKL, pobierz VCDS'a/ Vag-Com'a, zrób komplet logów i wrzuć do odpowiedniego działu na forum a razem z innymi użytkownikami postaramy się wskazać co ewentualnie jest do naprawy Edytowane 27 Września 2014 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dachowiec Zgłoś #69 Napisano 2 Października 2014 (edytowane) A jaki macie stosunek do rodzaju benzyny. Czy wg Was tankowanie 98 przy silniku 1.6 w B5 ma sens? Wg mnie daje to nieco lepsze osiągi, ale czy jest bezpieczne dla silnika. Słyszałem różne opinie. Jedni mówili że trzeba czasami zatankowac 98 żeby przeczyścic ( nie wiem co) , inni że nie, bo to paliwo jest suche i wtedy bierze wiecej oleju. W ksiązce pisze ze powinno się lać 95. Edytowane 4 Listopada 2014 przez Dachowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dachowiec Zgłoś #70 Napisano 4 Listopada 2014 Już znam odpowiedź Pomogli mi Panowie z Autotesto. Do silników 1.6 benzyna tylko paliwo 95. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach