jnahib Zgłoś #1 Napisano 10 Stycznia 2009 Witam,mam paska b4 1,9 tdi 90kM 1Z,słyszałem że można zmienić opornik na pompie wtryskowej aby uzyskać moc 110kM wiecie coś na ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2009 Pierwszy link z google: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80749 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość podciep2 Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2009 ja juz go mam włozony w druginm aucie i jest ok!!!!!! --- scalone --- radził bym kupic pare opornikow od 350 do 500ohm ja tak zrobiłem a pozniej probowałem na ktorym naj mniej dymi .... jedni twierdza ze to nie jest dobry pomysł ale ja juz jezdze 2lata i jost ok... czuć roznice w mocy!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnahib Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2009 Dzięki za porade mam kolęgę co ma swój warsztacik a więc napewno sie zajmę tą przeróbką i dopytam sie kolegi mechanika czy to napewno nic nierozstroi i podłoncze paska pod kompa a z tego co wyczytałem to silniki 1Z są przystosowane na 110 więc problemu nie powinny miec problemów ,pochwale się efektem jak zrobię!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #5 Napisano 10 Stycznia 2009 Nie musisz kupowac kilku oporników, wystarczy jeden potencjometr o wartości max. 1k ohm ktorym możesz płynnie regulowac opornośc w dowolnym zakresie300-500 ohm. Można kupić takie małe zamknięte potencjometry (lub wyciagnąc z jakiegoś starego sprzętu elektronicznego) ktore reguluje się małym srubokręcikiem... Całośc mozesz zamontowac w srodku w aucie razem z wyłacznikiem ktorym możesz to ustrojstwo (dodatkowa dawka paliwa) wyłaczyć, np. podczas ruszania na sliskim lub przy diagnostyce.(zał opornik fałszuje wskazania dawek i zuzycia paliwa.) Fakt jest taki że niutki nieżle idą w górę i osiągnięcie nawet 280nm jest realne,jesli do tego założysz wtryski od ASV (złota seria) to auto będzie mieć niezłego kopa, oczywiście w porownaniu z ori silnikiem. Do tego jeszcze odetkaj dolot tzn. przed puszka filtra jest takie kolanko z przewężeniem (zaraz za kloszem lampy) wywal to, jedynie co to robi to zdławia niepotrzebnie dolot, następnie wywal kata i wtedy spokojnie ori 1Z 90KM wkręca się na 4tyś obr a na 1-2 dobija do czerwonego pola niczym benzyna. Oczywiście dizle nie lubią wysokich obrotow!!! A jesli chodzi o pompe po rezystor tuningu to.... większa dawka- większe cisnienie, większe wysilenie pompy...chyba wszyscy wiemy czym to się kończy. Kazdy robi jak uważa.... Aha wiecej paliwa- większe cisnienie gazow wydechowych i szybsze wkręcanie się turbiny na obroty dlatego warto odetkać układ dol. wyd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #6 Napisano 14 Stycznia 2009 Witam. A czy ktoś robił taką modyfikację w Passacie B5, w silnku 1.9 TDI 90 KM AHU??? Czy jest taka sama pompa wtryskowa i taka sama kostka i wtyczka z przewodami jak w silniku 1Z? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #7 Napisano 14 Stycznia 2009 A czy ktoś robił taką modyfikację w Passacie B5, w silnku 1.9 TDI 90 KM AHU??? Pierwszy link z google:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80749 monter podał link tam jest wszystko opisane, ale po co czytać ławiej pytać ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #8 Napisano 14 Stycznia 2009 monter podał link tam jest wszystko opisane, ale po co czytać ławiej pytać ... Czytałem informacje z tego linka oraz opis jak to zrobić, z tym, że opisy dotyczą silnika 1Z, a ja pytam o AHU z B5-tki. Więc o co Ci chodzi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #9 Napisano 14 Stycznia 2009 Czytałem informacje z tego linka oraz opis jak to zrobić, z tym, że opisy dotyczą silnika 1Z, a ja pytam o AHU z B5-tki. Więc o co Ci chodzi? o to ze nie przeczytales tamtego watku co podał monter a tam jest napisane wszytsko a Ty dalej nie wiesz o co chodzi CHodzi o to ze tam tez jest napisane o B5 co i jak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2009 bez nerw;) ...jak masz taką samą kostke jak w 1Z to to samo czyli piny 2 i 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2009 Czytałem ten wątek kilka dni temu i uciekł mi post o Passacie B5. Teraz jeszcze raz go przeczytałem i znalazłem. OK. moja wina. Tam ktoś pisał o AFN-ie, ale to chyba tak samo, jak w AHU. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg1971 Zgłoś #12 Napisano 23 Stycznia 2009 ja juz go mam włozony w druginm aucie i jest ok!!!!!! Jeździsz z opornikiem na stałe, czy włączasz go sporadycznie? Jeżeli na stałe, to jaki ma wpływ na spalanie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #13 Napisano 23 Stycznia 2009 Jeździsz z opornikiem na stałe, czy włączasz go sporadycznie? Jeżeli na stałe, to jaki ma wpływ na spalanie? Przeczytaj jego temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=417942#post417942 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #14 Napisano 23 Stycznia 2009 kuczlaw dobrze gada! Tam jest wszystko we wszystkie możliwe sposoby opisane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #15 Napisano 23 Stycznia 2009 opornik czy "tuning za 1zł"jak kto woli ... ma wpływ na dawke paliwa i moc silnika przez co zuzycie paliwka się zmienia.. Teoretycznie silnik po zwiększenieu dawki będzie ciut więcej palił ok 0.5l ale.... wiecej niutonometrow w nizszych obr silnika powoduje częstsza jazde na wysokim biegu z nizszymi obrotami przez co silnik przy normalnej jezdzie nie pali wcale wiecej.!.(wiem z własnego doświadczenia) Ale jeśli dodatkowe niutki i moc bedziesz wykorzystywac nagminnnie to spalanie sie podniesie. Niestety nie ma nic za darmo.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg1971 Zgłoś #16 Napisano 24 Stycznia 2009 Przeczytaj jego temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=417942#post417942 To jest wątek o problemach z odpalaniem!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #17 Napisano 24 Stycznia 2009 To jest wątek o problemach z odpalaniem!!! A przez co spowodowany ? Najpierw wstawia oporniki a później się dziwi że musi pompę przestawiać i nie mów mi ze opornik nie ma wpływu. Ale co tam, juz w tym temacie nie piszę bo szkoda nerwów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #18 Napisano 24 Stycznia 2009 zatem.... closed albo klozet w przypadku oporników Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach