Skocz do zawartości

greg1971

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O greg1971

  • Urodziny 01.07.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1997
  1. Mam problem. Przy czyszczeniu mojej przepływki zauważyłem brak czerwonego elementu umieszczonego na zewnątrz obudowy. Są same końcówki. Co to za czujnik i w jaki sposób jego brak wpływa na pracę silnika?
  2. Podciśnienie jest tylko na wolnych obrotach czy przy wysokich też. Jak jest przy wysokich to może masz zamienione wężyki lub wtyczki od zaworów n75 (sterowanie turbiną) i n18 (EGR)
  3. Spróbuj http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ musisz znać numer części.
  4. Na 15W40 przy silniku PD? Czy Twój olej spełnia normę VW 505.01? Polecam lekturę: http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf
  5. Czy tarcze i klocki sprawdzałeś z obu stron? Czy tarcze są błyszczące?
  6. A skąd wiesz, że nie działa Ci turbina? Może np. "dzięki" układowi recyrkulacji spalin masz "zarośnięty" kolektor ssący?
  7. Na moje oko wszystko jest OK. Przecież na hamowni silnik dostaje porządni w d..., to i temperatura może się podnieść. Poza tym wentylator nie wymusza przepływu powietrza z prędkością 200 km/h. Ale jak masz zasyfioną chłodnicę, to nie zaszkodzi jej oczyścić, ale jak pisze Krembul, karcherem to strach. Może polać wodą z jakimś detergentem, żeby odmokło i potem spłukać pod bieżącą wodą? pozdrawiam
  8. Czy chodzi o koło pasowe na wale silnika napędzające osprzęt? W aucie służbowym silnik (1,9 TDI, AWX, 130KM) w okolicach 2 tys. obrotów wpada w drgania przy mocniejszym przyspieszaniu.
  9. U mnie też pojawił się błąd 65535 w klimatroniku. Po skasowaniu i ponownym uruchomieniu pojawiał się znowu. Teraz nie można go już skasować. Po włączeniu zapłonu wyświetlacz klimy mruga kilkanaście sekund (błąd), a potem wszystko jest OK - sterowanie działa, sprężarka się włącza, można ustawiać temperaturę i nawiewy. Co radzicie: jeździć dalej, dopóki nie padnie, czy próbować coś kombinować ze sterownikiem?
  10. No i stało się. W końcu kupiłem sharana z silnikiem 110 KM na pompie przebieg 282 kkm. Czuć większy ciężar auta, ale jak sie dobrze przydusi, to nawet da się tym jechać. Myślałem, że będzie gorzej. Jak zacznie mi brakować mocy, to może mały remoncik silnika i wirusik? Co o tym myślicie? Komfort - zdecydowanie lepszy (ciężar?), choć autko nie jest dużo mniej stabilne. PS. Mam passata do sprzedania ... PS II Ma ktoś może instrukcję do ogrzewania postojowego?
  11. Dokładnie tak, jak napisał kolega. Ja w AFN-ie z 96 roku mam to ustrojstwo, więc w Twoim powinno być tym bardziej. Sprawdź tylko, czy działa.
  12. Sprawdź może, czy auto nie ma specjalnie dużych oporów ruchu. Czy po płaskiej poziomej powierzchni na zwolnionym ręcznym i w pozycji N samochód da się lekko popchać. Bo jak nie, to może hamulce się blokują... Sprawdź przy podniesionym tyle, czy lekko obracają się koła.
  13. greg1971

    opornik na pompie wtryskowej

    To jest wątek o problemach z odpalaniem!!!
  14. greg1971

    opornik na pompie wtryskowej

    Jeździsz z opornikiem na stałe, czy włączasz go sporadycznie? Jeżeli na stałe, to jaki ma wpływ na spalanie?
  15. A może gdzieś w necie? Jeżeli ktoś ma te dane proszę na PW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności