Skocz do zawartości

busz23

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O busz23

  • Urodziny 23.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    paulina
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    choszczno

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. no dobra,powiedzcie mi jeszcze czy ten osuszacz można wymienić samemu.?? czy jest on na jakiś uszczelkach?? i ten zawór rozprężny, gdzie on jest w b4 i jak się za niego zabrać?? dodam jeszcze,że w tamtym roku była wymieniana chłodnica,klima nabijana i wszystko chodziło bez zarzutu,można było zamarznąć. a może ktoś ma schemat bo nigdzie nie mogę znaleźć, jest to klima manualna.
  2. chyba dobij klime, jak pisałam brakuje około 10 gram gazu,to bardzo niewiele.
  3. Witam wszystkich ponownie, jak w temacie wszystko sprawne,sprężarka załącza,wiatraki też,ale, no właśnie jest to ale,bo praktycznie wcale nie chłodzi. powietrze z nadmuchu jest chłodniejsze po włączeniu klimy, ale to jest mini mini chłodniej niż bez niej, freonu brakuje,ale to jest zaledwie około 10 gram,czy to może być przyczyną???? jest to passat 1.9 tdi 1996 r 1z
  4. busz23

    metaliczne tarcie

    u mnie widze to samo rzęcholi,wszystkie paski ok.zostaje jeszcze rolka!! a czy może to być łożysko w alternatorze????? może powie mi ktoś jeszcze czy jest jest jakies łożysko w sprężarce od klimy i czy ono pracuje cały czas czy tylko jak załączona klimatyzacja?????
  5. haha???? no faktycznie śmieszne!!! po to,to jest żeby przysparzać problemów!!!!! z resztą jak cała reszta elektryki!!! i nie tylko w paskach!!!
  6. odłącz przepływomież i sprawdż czy przy odpiętym będzie zachowywał się tak samo,jeżeli tak to do wymiany, ---------- Post added at 08:21 ---------- Previous post was at 08:16 ---------- chociaż nic nie napisałeś że muli na 1 i 2, u mnie mulił czasami na 5-ce i okazało się że są zapieczone kierownice spalin czy coś w tym rodzaju,zrobili mi to,wyczyścili kolektor wraz z egr-em dostał kopa i problem znikł.
  7. w klamce jest taki cypelek od otwierania i zamykania który pracuje razem z kluczykiem,podejrzewam że najprawdopodobniej padło to,u mnie też jest często taki problem.Także radze zakupić nową klamke.
  8. najlepiej to całe elektryczne mechanizmy wymienic na korbki,ja tak zrobiłam i do dnia dzisiejszego mam święty spokój!!!!
  9. na biegu jałowym wartość prawidłowa wynosi 2200 a odczyt poboru powietrza przez mój silnik wynosi 4500.tak pokazał komp. kazali wymienic przepływomierz,ale to nic nie dało. odczyty są takie same.
  10. ostatnio przejechałem 200km w tym 80km w trasie i ubyło jakieś 18-20 litrów.
  11. chyba raczej nie,koleś od kompa stwierdził że kąt wtrysku jest ustawiony idealnie.
  12. czujnik temp jest po wymianie.dostaje dwa razy więcej powietrza niż powinien,oprucz tego komp nie pokazuje żadnych błedów.przepływomierz po wymianie. układ dolotowy powietrza do turbiny jest szczelny. o rzadnych wyciekach nie ma mowy. przy odpalaniu trzeba go troche pokręcić,jak zaskoczy wechodzi na 1050 obr a po chwili spada na 950obr. w momęcie odpalenia chmura białego dymu z tłumika. jak odpali wszystko cacy. co steruje dawką paliwa? napewno komputer??
  13. Widać po wskazówce gdyby było inaczej już dawno przelałbym zbiornik.
  14. Wszystkie możliwe przewody od paliwa są szczelne.
  15. Z tym kołem to nie takie proste.nie wieże że wał został nienaruszony.sprawdzaj często czy nie ma bicia na tym kole,bo napewno znowu się poluzuje,ponieważ nie ma równej płaszczyzny na czole wału.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności