Wojciechpop Zgłoś #61 Napisano 22 Września 2009 (edytowane) No to się faktycznie nie zrozumieliśmy . Mi chodziło o te elementy mocujące pokrywę (gumowo-metalowe), a nie gumową osłonę EGR-a. Ja jej u siebie w AWX nie mam. Przecież ona nic nie daje jeżeli chodzi o telepanie się osłony!! A może się mylę? Edytowane 22 Września 2009 przez Wojciechpop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #62 Napisano 22 Września 2009 Przecież ona nic nie daje jeżeli chodzi o telepanie się osłony!! dokładnie ten gumowy kondon zasłania tylko EGR takie osłony z kondonem były w paskach TDI PD od bodajże 2002 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #63 Napisano 22 Września 2009 Dzięki Co do telepania raczej nic nie daje, tylko że mi się nic nie telepie;) Pytałem tylko czy da się dostać, teraz już wiem, że nie co najwyżej przełożyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #64 Napisano 22 Września 2009 (edytowane) Ja mam z roku 2002 i niestety brakuje tej gumy nad EGR. Interesuje mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie po wymianie tych 3 gumek od pokrywy, ciekawe, czy trzeba je na maxa dociągnąć czy z czuciem? Ja u siebie zrobiłem to dosyć mocno bo dopiero wtedy przyniosło jakiś efekt ale w sumie to rola tych gumek polega na amortyzacji a jeśli są one ściśnięte za mocno to nie będą spełniać swojej roli a jednak spełniają będąc mocno przykręcone. Ale zakręciłem ale wiecie chyba o co mi chodzi? Wojtek_82 może byś podjechał do mnie to razem byśmy jeszcze to dokładniej sprawdzili a gumki, które kupiłem dla Ciebie kurzą się tylko na półce :577: Przy okazji jakbyś szukał gdzieś na szrocie tej gumy do EGR to pamiętaj o mnie. Edytowane 22 Września 2009 przez jwlalek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #65 Napisano 22 Września 2009 Przy okazji jakbyś szukał gdzieś na szrocie tej gumy do EGR to pamiętaj o mnie. wg etki ta guma na egr nie występuje osobno więc być może nie jest demontowalna z osłony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #66 Napisano 22 Września 2009 wg etki ta guma na egr nie występuje osobno więc być może nie jest demontowalna z osłony Właśnie, czy mógłby ktoś to sprawdzić? Ale dlaczego niektóre pokrywy są z tą gumą a inne bez? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #67 Napisano 22 Września 2009 Ale dlaczego niektóre pokrywy są z tą gumą a inne bez? nawet etka podaje inne oznaczenie pokrywy do 1,9TDI z roku 2001 i inne z roku 2004 są również inne oznaczenia pokrywy przy manualnej i automatycznej skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #68 Napisano 22 Września 2009 (edytowane) Do jwlalek A jutro po 19 może być ??? Co do gumy to na pewno jest wyjmowalna bo swoją wyjąłem trzymała się tylko na jednym z trzech "wcisków" też gumowych. Edytowane 22 Września 2009 przez wojtek_82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #69 Napisano 22 Września 2009 A jutro po 19 może być ??? ZAPRASZAM Co do gumy to na pewno jest wyjmowalna bo swoją wyjąłem trzymała się tylko na jednym z trzech "wcisków" też gumowych. Trzeba będzie gdzieś zatem poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Woytaso Zgłoś #70 Napisano 23 Września 2009 Panowie mam ten sam kłopot z "klekotającą" osłoną silnika, ale może podłozyć drugą gąbkę która się tam znajduje to załatwiłoby problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #71 Napisano 23 Września 2009 Co do tych osłon to pasek rodziców młodszy o 2 miesiące od mojego ma pokrywę z gumą na EGR i dodatkowo brzeg tej osłony od strony EGRa jest bardo długi-zakrywa dość sporo (nie widać jak się syfi tam ). Pasek ten to manual. Ja mam takiego samego tylko automat-osłona nie ma gumy na EGR i bok jest taki sam jak z drugiej strony osłony-króciutki. I wydaje się, że ja nie mogę mieć tej z długim bokiem bo mam tam jeszcze chłodnicę spalin(nad turbiną), której pasek rodziców z jakiegoś powodu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #72 Napisano 8 Grudnia 2009 Czyli koledzy co byście polecali zrobić aby tak nie drżała ta obudowa?Gumki od śrub mam w dobrym stanie więc ten watek odpada:) ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 12:26 ---------- Dodam tylko że jak 2 osoba trzyma tę obudowę to jest cisza a tak na wolnych obrotach dudni. Czekam na pomysły:) Aha i skąd wziąć taką gąbkę aby się nie spaliła pod pokrywą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAREK81 Zgłoś #73 Napisano 8 Grudnia 2009 witam u mnie było to samo tylko ze były luzne sruby dokreciłem i spoks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herciuuu Zgłoś #74 Napisano 8 Grudnia 2009 ja również jeżdze bez górnej osłony zawsze mozesz podkleic dodatkową gąbke pod osłone u mnie to pomogło lecz i tak ja teraz zdjełem poniewaz obserwuję moje nieszczęsne cieknące EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmo_1 Zgłoś #75 Napisano 8 Grudnia 2009 a ja odkręciłem te śruby mocujące pokrywe, podłożyłem kilka podkładek, dokręciłem i śmiga już kilka miesięcy bez problemu;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orele Zgłoś #76 Napisano 8 Grudnia 2009 w tych srubach niekiedy sie zjezdza gwint, niekiedy warto dokupic nieseryjna srube i porzadnie to dokrecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #77 Napisano 8 Grudnia 2009 ja podlozylem taka gume z pianka z przyssawek na powietrze mialem problem ze zlapaniem nakretka ale jakos docislem i dokrecilem na max-a i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #78 Napisano 26 Maja 2010 Czy taka gąbka z odpornością do +80st. C wytrzyma jeśli włożę ją pod osłonę górną silnika? http://moto.allegro.pl/item1044469339_pianka_wygluszajaca_polietylenowa_20_mm_gabka.html Jakiej użyć gąbki/pianki, żeby zdała egzamin jako izolacja pomiędzy silnikiem a górną plastikową osłoną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #79 Napisano 26 Maja 2010 Spróbować można bo piszą że nawet do 90 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #80 Napisano 26 Maja 2010 (edytowane) Z tego co mi się obiło o uszy to temperatura oleju powinna być w granicy 90 oC. Zatem sama pokrywa zaworów do której miałaby dotykać owa gąbka ma chyba trochę niższą temperaturę... Dobrze kombinuje? Edytowane 26 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach