GrzechuNl Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2009 Przymierzam się pod koniec stycznia do zwiększenia mocy mojego passata poprzez przetoczenie koła zamachowego o 30% masy i stad pytanie czy wie ktoś gdzie znajduje się taki zakład lub czy mogę przetoczyć to na normalnej tokarni ? Z tego co na internecie znalazłem musi byc wywazone idealnie. robił to ktos w swoim passacie ? I czy zakładał ktoś sportowy wałek rozrzadu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2009 o ile założenie odelżonego koła zamachowego nie podniesie Ci mocy tylko sprawi, że silnik będzie ciut mniej równo pracował i wkręcał się i opadał z obrotów "na luzie" jak motocykl Jeśli chcesz eksperymentować, to lepiej kup dodatkowe koło zamachowe, które ewentualnie założysz po tym, jak już Ci się znudzi szarpana jazda. Co do sportowego wałka, to się nie wypowiem, poza tym, że nie pakuje się go do auta z seryjnym dolotem i wydechem, więc to nie koniec inwestycji. Poza tym jeszcze bardziej zakłócisz sobie pracę silnika na biegu jałowym... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2009 Jeździłem na aluminiowym bardzo lekkim kole zamachowym i wiem jak to jest. Marecek dobrze mówi jest dokładnie tak jak napisał. Nie polecam (chyba, że auto tylko na 1/4 mili) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2009 Wiem, że w Krakowie wszędzie znajdziesz kogoś, kto stoczy Ci koło, ale wyważyć już nie ma kto. Kumpel stoczył ale do malucha:) bo ma rajdówke. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2009 to widze ze nie ma mozliwosci zrobienia czegos tanim kosztem :(Sportowy wałek i odetkanie ssacego i wydechowego wydaje mi sie ze cos powinno dac. Ma ktos moze ostry walek w swoim aucie ? a wieksze wtryskiwacze? zeby ladnie wkrecal sie na obroty. Naprawde chcem cos zrobic bo nie oplaca mi sie sprzedawac tego auta bo tyle pieniedzy na nie poszlo ze szkoda gadac, a postanowilem ze go nie sprzedam jeszcze zabacze na forum jaka kto wycene da za nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2009 dolot, kolektor, wydech, walek i np ecu-master lub inna swinia i jesli masz zdrowa serie to okolice 140KM beda moze nawet ciut wiecej. zamach z zamachu mozesz spokojnie zdkac 30% i bedzie gites. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2009 trochę o zamachach i dlaczego zdejmowanie masy nic nie daje http://blogsilnika.blogspot.com/2009/01/tuning-prosto-z-aukcji1-w-oparach-cmg2.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #8 Napisano 7 Stycznia 2009 Marek proszę Cię, jak zamontowanie lekkiego koła nic nie daje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 7 Stycznia 2009 na pewno daje, w silniku, nad którego konstrukcją spędzono tyle, co podczas produkcji fiata 125p albo cinquecento... Silniki samochodowe i tak mają koła o bardzo niskim momencie bezwładności (porównując np. do analogicznych silników stacjonarnych), właśnie ze względu na konieczność zapewnienia dobrych przyspieszeń pojazdu. Moim zdaniem przy tego rodzaju przeróbkach należy zachować umiar, bo łatwo można "przedobrzyć". No i trzeba zwracać uwagę na kwestię wytrzymałości koła na rozerwanie, po tego typu przeróbkach.Sama oferta może mieć sens, jeśli wykonanie jest odpowiednie to co? kiedy w EJ205 odelżasz zamach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #10 Napisano 7 Stycznia 2009 To wkoncu daje cos czy nie bo nie wiem czy przetaczac myslalem o 25% i wywazeniu moim zdaniem cos powinno dac poniewaz silnik latwiej bedzie sie krecil i nie bedzie mial takiego oporu. A co powiecie na ostry walek, po zalozeniu ma wieksza kompresje bo zassiewa wiecej powietrza ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 7 Stycznia 2009 to co? kiedy w EJ205 odelżasz zamach? nie ma takiej potrzeby na skrzynke zbieram:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2009 Gdzie moge kupic jakiegos ecu master napisalem na forum ale nie wiem czy ktos bedzie posiadal oplaca sie odciazyc kolo zamachowe ? bo rozne wersje slyszalem. Bedzie wieksza moc tzn lepsze przyspieszenie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #13 Napisano 12 Stycznia 2009 ecumastera mozesz kupic np na http://www.re5pect.pl albo u XS-project. Kto wystroi to zalezy gdzie mieszkasz. Jak w miare ogarniasz temat to mozesz sobie sam wystroic. Poszukaj na racingforum.pl tam jest wszystko opisane i jest sporo fachurów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #14 Napisano 12 Stycznia 2009 A cos takiego jak np http://allegro.pl/item525958583_chip_do_golf_passat_vento_ibiza_cordoba_benzyna.html tez podejdzie czy lepiej to co kolega polecil ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #15 Napisano 13 Stycznia 2009 ...wiesz co chcesz w ogóle zrobić? Masz jakiś plan co do dalszego rozwoju tematu, czy zadajesz tylko niespójne pytania? W innym temacie chcesz zapakować kompresor, tutaj zmniejszyć masę masy wirującej silnika i wstawić chip z allegro jako wynik pytania o ecumastera? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzechuNl Zgłoś #16 Napisano 13 Stycznia 2009 Wiem co chcem zrobic chcem wycisnac z tego silnika maxa i zastanawiam sie co bedzie lepsze ale bedzie chyba ecu master bo bardziej mozna go podkrecic. Jak wyciagne z niego maxa to opisze to na forum Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #17 Napisano 17 Stycznia 2009 Wstaw TURBOSPREZARKE i IC !! niech Ci ktos dobrze wyspawa nowe kolektory. Co do kola zamachowego, a i owszem stosuje sie w benzynkach taki wynalazek ALE !! silnik wiecej pali bo wolne obroty musza wyzej stac, zeby kolo zamachowe mialo wieksza zmagazynowana energie. Samochod bedzie sie lepiej wkrecal na obroty ALE i szybciej z nich schodzil. Zysk na mocy jest pozorny bo po prostu silnik szybciej osiagnie moc maksymalna wkrecajac sie na obroty (maslo maslane). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #18 Napisano 17 Stycznia 2009 Zrób obróbkę głowicy,kolektor 4-2-1,odciaz kolo zamachowe o 1-1,5kg pozmieniaj mapy w ecu i ze 20km zyskasz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #19 Napisano 17 Stycznia 2009 chcem wycisnac z tego silnika maxa turbo czlowieku. jak dograsz graty to 200 kuni masz na dzien dobry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #20 Napisano 19 Stycznia 2009 odnosze wrażenie że autor ma jakieś plany ale nie sprecyzowane chce wiecej niz ma. Polecam lekturę internetu. Wszystko jest opisane. A tym czasem zamykam. Jesli autor albo ktos inny bedzie miał cos wartosciowego do dodania, otworzę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach