mielke Zgłoś #21 Napisano 8 Lutego 2011 marcin o to mi chodzi post 12. tak jak zecik pokazał. o numer tej częsci teraz na pewno to to [ATTACH]45517[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2011 No to tak. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #23 Napisano 9 Lutego 2011 OT Barman, czy Ty się dobrze czujesz:?: Jak pytasz w jednym temacie i dostajesz odpowiedź to po co pytasz ponownie Możecie podać numer zaworu n75 do silnika AVB? chodzi i o oryginał z tego tematu i z pytań o części 28-01-11, 19:13Witam kolego czy byś mi mógł podać numery zaworu N75 do silnik AVB. z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 9 Lutego 2011 OT Barman, czy Ty się dobrze czujesz:?: Jak pytasz w jednym temacie i dostajesz odpowiedź to po co pytasz ponownie z tego tematu i z pytań o części nie którzy ludzie tak mają że pytają w kilku wątkach a potem dziwią się ze dostają ostrzeżenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #25 Napisano 8 Marca 2011 Witam otóż autko łapało mi tryb awaryjny i problemem był zaworek n75 pojechałem do mechanika polskiego (obecnie jestem za granicą) i kilka dni miałem czekac na tą część... ale wstawil mi na ten czas zawór n75 od audi 1,9 tdi 130 km troche większy od mojego i musze przyznac ze autko lepiej mi przyspieszało tak jakby było bardziej dynamiczne było !!! kilku dniach wstawił mi nowy z serwisu orginalny dopasowany do mojego 90 konnego diesla i stwierdziłem ze na tamtym zaworku lepij autko przyspieszało tak jakby wiecej koni przybyło tak mi sie wydawało az mam che spowrotem wstawic ten n75 od audi.... i pytanie czy zamiana na wiekszy od mocniejszego silnika zawór daje lepsze osiągi i czy z silnikiem sie nic nie stanie??? czekam na odpowiedzi pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 8 Marca 2011 Witam otóż autko łapało mi tryb awaryjny i problemem był zaworek n75 pojechałem do mechanika polskiego (obecnie jestem za granicą) i kilka dni miałem czekac na tą część... ale wstawil mi na ten czas zawór n75 od audi 1,9 tdi 130 km troche większy od mojego i musze przyznac ze autko lepiej mi przyspieszało tak jakby było bardziej dynamiczne było !!! kilku dniach wstawił mi nowy z serwisu orginalny dopasowany do mojego 90 konnego diesla i stwierdziłem ze na tamtym zaworku lepij autko przyspieszało tak jakby wiecej koni przybyło tak mi sie wydawało az mam che spowrotem wstawic ten n75 od audi.... i pytanie czy zamiana na wiekszy od mocniejszego silnika zawór daje lepsze osiągi i czy z silnikiem sie nic nie stanie??? czekam na odpowiedzi pozdrawiam!!! a może to przez to że turbina lepiej reagowała na gaz przez większy N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #27 Napisano 8 Marca 2011 a mozna na tym wiekszym n75 jezdzic? nic sie nie posypie? prosiłbym tez o inne wypowiedzi forumowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #28 Napisano 8 Marca 2011 Bardzo ciekawe spostrzeżenie.Też bym chętnie poczytał o tym "większym" N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #29 Napisano 8 Marca 2011 a mozna na tym wiekszym n75 jezdzic? nic sie nie posypie? prosiłbym tez o inne wypowiedzi forumowiczów jak ci mechanik wstawił w zastępstwie ten wiekszy i nie bał sie że ci coś rozwali to tak ,i jak komp nie wywalał ci błędów żadnych to nic nie powinno sie stać a jak długo jeżdziłeś z tym "większym" zaworem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek83 Zgłoś #30 Napisano 8 Marca 2011 tydzien czasu jezdzilem na tym zaworku i wszystko było ok zadnych błedów nie było... autko lepiej przyspieszało jak 110 konny tdi... a potem mechanik zamienił mi na nowy orginalny dopasowany do mojego silnika i wróciło wszystko do normy... kurcze z chęcią bym wstawił ten większy zaworek ale obawiam sie na dłuższy okres trasy tzn zjazdu do polski w kwietniu ok.1100km czy nic nie rozwali w silniku bądz turbiny....a musze przyznac ze od 3 lat mam paska i zawsze dbam o silnik .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #31 Napisano 8 Marca 2011 jak masz dostęp do tego zaworu to podmień zobacz jak turbo pompuje pod obciążeniem i po sprawdzaj jeszcze jakie są wartości w blokach, bo myśle że turbo może pracować pod większym obciążeniem co może przenieść sie to na żywotność ---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:36 ---------- z drugiej strony mądrzejsi od nas obliczali i dobierali wszystko ,wiec jak założyli mniejszy zawór to czymś to musi być spowodowane , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawe81 Zgłoś #32 Napisano 29 Lipca 2013 podlacze sie do tego tematu wiem gdzie sie znajduje to ustrojstwo w b5 ale gdzie jest w b6 tez na 5-6 biegu przy gwaltownym przuspieszeniu wylacza turbo gasze odpalam i wszystko ok na vagu pokazuje over boost czyli przeladowane turbo wiec mysle sobie ze to ten xawor robi robote w aso kazali mi podac numer czesci ale nie moge zlokalizowac tego ustrojstwa kod silnika BKP 140hp 2.0 tdi 05 moze ktos podac lokalizacje albo fote gdzie to jest? z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #33 Napisano 18 Kwietnia 2014 Widzę, że pytań w temacie więcej niż odpowiedzi... ale odświeżę Mam problem z mocą w aucie, a raczej z jej brakiem, mechanik po diagnostyce powiedział że uszkodzony czujnik ciśnienia turbo. No i tu pojawiają się moje pytania: -jak dostać się do tego czujnika (co trzeba rozebrać) ? -czy wymieniał ktoś ten czujnik na tańszy zamiennik i czy nie ma różnicy w mocy ? Nowy PIERBURG kosztuje w IC 420 zł ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #34 Napisano 18 Kwietnia 2014 Czujnik ciśnienia masz na plastikowej rurze dolotowej, nie musisz demontować nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #35 Napisano 18 Kwietnia 2014 niż zaczniesz cokolwiek wymieniać to logi rób kabelek vag i na drogę, koszt z niecałe 50zł z przesyłką z allegro a zapewne nie raz się przyda. Potem wierz mechanikowi na słowo bo wymyślając może cię zrujnować coś mi się nie chce wierzyć że to padło, a jak już kupować to używka oryginał bądź sklep oryginał , w to jak i w przepływomierz w zamienniki nie ma najmniejszego sensu się bawić bo wydasz 2 razy na to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #36 Napisano 18 Kwietnia 2014 Czujnik ciśnienia doładowanego jest jeden, ten "mechanik" zapewne miał na myśli N75, ale że się nie zna to nazywa czujnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #37 Napisano 18 Kwietnia 2014 Chłopie, Ty rozumiesz co ja napisałem? W każdym Pasku zawór N75 jako element wykonawczy układu sterowania ciśnieniem doładowania znajduje się tam, gdzie opisujesz. Czujnik ciśnienia doładowania znajduje się w plastikowej rurze, przy grodzi. Tyle mam do napisania, a autor niech sobie zmienia czujnik, cokolwiek to nazywając:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #38 Napisano 20 Kwietnia 2014 W którym poście nazwałem MAP zaworem N75? Haha dobre sobie, chyba pora nauczyć się czytać ze znakami interpunkcyjnymi... EOT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matjar Zgłoś #39 Napisano 3 Maja 2014 Witam, Ja również mam problem w swoim aucie. Niedawno zakupiłem Passata z silnikiem AVF i samochód nagle stracił moc. VAG nie pokazuje żadnego błędu, a z maska zrobił się "muł". Czy to może być wina wspomnianego wcześniej zaworu n-75? z góry dzieki, pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, Ja również mam problem w swoim aucie. Niedawno zakupiłem Passata z silnikiem AVF i samochód nagle stracił moc. VAG nie pokazuje żadnego błędu, a z paska zrobił się "muł". Czy to może być wina wspomnianego wcześniej zaworu n-75? z góry dzieki, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #40 Napisano 4 Maja 2014 Witam,Ja również mam problem w swoim aucie. Niedawno zakupiłem Passata z silnikiem AVF i samochód nagle stracił moc. VAG nie pokazuje żadnego błędu, a z maska zrobił się "muł". Czy to może być wina wspomnianego wcześniej zaworu n-75? z góry dzieki, pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, Ja również mam problem w swoim aucie. Niedawno zakupiłem Passata z silnikiem AVF i samochód nagle stracił moc. VAG nie pokazuje żadnego błędu, a z paska zrobił się "muł". Czy to może być wina wspomnianego wcześniej zaworu n-75? z góry dzieki, pozdrawiam[/QUOT pewnie może, albo zapieczone kierownice na turbinie. kierownice na turbinie można sprawdzić domowym sposobem.odepnij wężyk ciśnieniowy z gruszki i podepnij jakaś duża strzykawkę z kawałkiem wężyka. i poprostu zaciągasz strzykawkę i patrzysz jak sztanga chodzi. musi chodzić w całym zakresie, jeżeli nie porusza się w ogóle lub w jakimś małym zakresie to turbo do czyszczenia.jak masz vaga to mozesz go podpiac i za pomoca kompa sprawdzic jak sztanga pracuje. na youtube jest o tym filmik audi zrob to sam. ja ostatnio u mnie walczyle z brakiem mocy tylko ze ja mam silnik afn i jak podpiąłem strzykawkę to sztanga chodzila a jak podlaczylem kompa to sztanga ani ruchu. to wiedziałem ze muszę szukać raczej przyczynę w zaworku n75. no i ogolnie na vagu wyskoczyl mi blad 575. jak co to poszukaj na forum jest tez jak zregenerować ten zaworek. u mnie byl jeden wlot przytkany w tym bialym lepku i dlatego nie dawal na turbine. i dodam jeszcze od siebie ze ja ta blaszke od lepka delikatnie odgialem srubokretem, nie wyrzucalem jej. po wyczyszczeniu zaworka zaklepalem ja spowrotem i nawet nie uzywalem w ogole kleju, zeby byc pewny ze nie uszkodze tej membrany w zaworku. i auto smiga az milo. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach