Skocz do zawartości
radek82

Dobór alarmu z funkcją domykania szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ! Na wstępie chciałem życzyć wszystkim Wesołych Świąt.

A teraz moja prośba.

Mam alarm z jednym rozpadającym się pilotem i chciałbym zmienić go na nowy (gdyż nie ma możliwości dorobienia pilota).Chciałbym prosić Was o porady i opinie przy wyborze alarmu.Na forum przeczytałem że alarm musi posiadać funkcję komfort, aby działało domykanie szyb.Aktualnie mi działa i chciałbym by było tak dalej.Jestem laikiem pod tym względem dlatego chciałbym abyście podali jakieś konkretne typy alarmów.Oczywiście nie interesują mnie chińskie wyroby...;) Na forum znalazłem coś takiego http://www.mse.pl/index.php?d=produkt&id=103

może wypowie się ktoś na ten temat.A może coś innego proponujecie:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamyczek

polecam alarm firmy tytan polaczany pod cana,jezeli masz kluczyk scyzoryk to mozna go zestroic zeby nie nosic dodatkowego pilota.oczywiscie szybki sie domykaja i ma funkcje antynapadu. pozdrawiam i Wesołych!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś Ci proponuje alarmy bezpilotowe- korzystające z pilota fabrycznego to podziękuj mu jeśli zależy Ci na ZABEZPIECZENIU auta. Każdy uczciwy, podkreślam uczciwy instalator powie Ci, że to niewiele pomaga. No chyba, że chcesz mieć założony "alarm" to spoko. Do Twojego auta polecam wyroby firmy proxima, seo, python. Unikaj allegro i alarmów które maja w nazwie "magic".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No coż... AM570, ten z pierwszego linku to moja ulubiona centrala, tych modeli założyłem grubo ponad dwieście sztuk i mogę z czystym sercem polecić. Zakładam , po tygodniu lub dwóch kalibracja a następnie zapominam o kliencie. Centrala dopracowana perfekcyjnie i nie sprawia na dłuższą metę żadnych problemów. Poprzednie modele (K2) były troszkę bardziej awaryjne- czułe na spadek napięcia aku, oraz problemy z zasięgiem pilota, choć tam awaryjność z mojego doświadczenia 1x na 180 zamontowanych sztuk. AM nie wymieniałem jak do tej pory ani sztuki. Dwie wymienione czuniki ultradzwiękowe.

 

Nie wiem jednak czy moja opinia będzie do końca obiektywna ponieważ od 96roku jestem autoryzowanym instalatorem Pythona, więc mogę być nieco zwichrowany.

Co do seo- stabilny, pewny, ale jak dla mnie piloty mało trwałe. Proxima- rewelacja, ale przy tych samych możliwościach (wyjścia dodatkowych kanałów) troche droższa. Jeśli chodzi o proximę to szczególnie cenie blokady rozproszone ich produkcji. Lepszych blokad na rynku nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem Ci bardzo wdzięczny za pomoc.Szkoda iż tak daleko wykonujesz swoja pracę...ale postaram sie znaleźć kogoś rzetelnego.pozdrawiam i mam jeszcze pytanko ta kalibracja to rozumiem ze to jakieś poprawki strojenia tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kalibracja to rozumiem ze to jakieś poprawki strojenia tak?

Tak, dobrze jest ustawić czułość ponownie po kilku dniach. Głównie chodzi o czujnik wstrząsowy. W AM570 jest czujnik dwustrefowy tzn przy lekkim uderzeniu w samochód syrena tylko ostrzega (prealarm), a przy mocniejszym uderzeniu włącza się alarmowanie. Dobrze jest to dokładnie skalibrować, aby precyzyjnie działało.

Co do montażu, to zerknij na mapkę, może jest tam ktoś z autoryzowanych

http://www.autoalarmy.pl/autoalarmy/

Poza tym passat to tak przyjemne auto, że prawie każdy elektryk go machnie bezproblemowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli ktoś Ci proponuje alarmy bezpilotowe- korzystające z pilota fabrycznego to podziękuj mu jeśli zależy Ci na ZABEZPIECZENIU auta.

 

Kolego, a co widzisz złego w alarmach korzystających z pilota fabrycznego?

 

Do Twojego auta polecam wyroby firmy proxima, seo, python.

 

Są wersje wspomnianego przez Ciebie Seo, własnie korzystających z pilotów fabrycznych, więc...?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są wersje wspomnianego przez Ciebie Seo, własnie korzystających z pilotów fabrycznych, więc...?????

 

Więc nie spełniają swojej podstawowej funkcji czyli zabezpieczenia. Jeśli coś korzysta z fabrycznego systemu to jest po prostu do d... Polecałem SEO, ale nie polecałem seo bezpilotowego i polecał nie będę. Masę ludzi bezpilotówki jednak posiada więc dla ich spokojnego snu nie będę publicznie pisał w czym jest problem. Jeśli montujesz alarmy to sam dobrze wiesz o co chodzi.

Zasada jest taka, że alarm to NIEZALEZNE urządzonko sterowane swoim własnym pilotem i broń Boże nie korzystającym do uzbrajania czy rozbrajania z sygnałów central zamka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc nie spełniają swojej podstawowej funkcji czyli zabezpieczenia. Jeśli coś korzysta z fabrycznego systemu to jest po prostu do d... Polecałem SEO, ale nie polecałem seo bezpilotowego i polecał nie będę. Masę ludzi bezpilotówki jednak posiada więc dla ich spokojnego snu nie będę publicznie pisał w czym jest problem. Jeśli montujesz alarmy to sam dobrze wiesz o co chodzi.

Zasada jest taka, że alarm to NIEZALEZNE urządzonko sterowane swoim własnym pilotem i broń Boże nie korzystającym do uzbrajania czy rozbrajania z sygnałów central zamka :)

 

 

A może jednak napiszesz w czym widzisz problem? Nie montuję alarmów, sam mam alarm bezpilotowy i jestem po prostu ciekaw.

 

I z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy i doświadczenia, ale nie wszystkie alarmy bezpilotowe korzystają z sygnałów centralnego zamka. One korzystają jedynie z sygnału z pilota i są zupełnie niezależnym urządzeniem, gdzie otwarcie zamka centralnego mechanicznie wcale nie wyłacza alarmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie otwarcie zamka centralnego mechanicznie wcale nie wyłacza alarmu.

 

Tu się zgodzę. Mam Tytana i jak kluczykiem otworze auto to alarm i tak wyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale m. in. udawanie fabrycznego pilota je rozbraja w 100%. Bądzcie też pewni, że każdy kto zdecyduje się skubnąć Was auto sygnał ten potrafi zasymulować, więc po co ta centralka? A to nie jedyny sposób na bezpilotówki. Nie będę się rozwodził- po prostu z zasady są złe i dla mnie nie stanowią dodatkowego zabezpieczenia.

 

One korzystają jedynie z sygnału z pilota i są zupełnie niezależnym urządzeniem

 

Jak niezależne od fabrycznego jak użycie fabrycznego pilota dezaktywuje alarm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale m. in. udawanie fabrycznego pilota je rozbraja w 100%. Bądzcie też pewni, że każdy kto zdecyduje się skubnąć Was auto sygnał ten potrafi zasymulować, więc po co ta centralka? A to nie jedyny sposób na bezpilotówki. Nie będę się rozwodził- po prostu z zasady są złe i dla mnie nie stanowią dodatkowego zabezpieczenia.

 

 

He, he... udawanie niefabrycznego pilota też je w 100% rozbraja. Jeśli ktoś będzie chciał skubnąć nam auta, to sygnał pilota niefabrycznego też będzie potrafił zasymulować, więc po co ta bajka????

 

Coś mi się zdaję, że jesteś uprzedzony do tego typów alarmów, bez wyraźnych podstaw... "z zasady złe"?? Jeśli coś wiesz, może nas oświecisz? Przecież chodzi o bezpieczeństwo naszych aut.

 

Jak niezależne od fabrycznego jak użycie fabrycznego pilota dezaktywuje alarm??

 

Ale fabrycznym pilotem dysponuje ja, tak samo jak Ty niefabrycznym. Więc co za różnica, jakiego pilota używamy???? Ważne jest to, że po przekręceniu zamka w drzwiach i otwarciu auta, czynność ta nie wyłącza alarmu jak to robi z alarmem fabrycznym. Cała reszta jest jak w alarmach z własnym pilotem. Więc ich rozbrojenie polega na zupełnie tym samym. Jeśli będą mieli urządzenie do zczytania kodu pilota, zczytają go tak samo z pilota oryginalnego jak i nieoryginalnego.

Edytowane przez Arapaho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na serio szkoda czasu na takie pisanie. Alarm bezpilotowy ma złą zasadę działania i dlatego szanujący się instalator nie będzie o nim mówił dobrze (chyba, że klientom). Przeanalizuj zasadę działania to przyznasz mi rację. Mówisz, że udawanie niefabrycznego alarmu też rozbraja alarm- owszem tak jest. Ważna różnica- wiesz jaki alarm mam zainstalowany w moim aucie? Polski, ruski, chiński...? Na jakiej częstotliwości nadaje mój pilot? ilu bitowy ma kod? Co w nim się zmienia? Alarmów na rynku jest od groma i raczej trudno podrobić coś jak się nie wie co podrobić, prawda? W przypadku paska i fabrycznego pilota to jakie są niewiadome dla potencjalnego złodzieja? Wszystko jest jasne.

Napisałeś, że jak będą chcieli ukraść auto to i tak ukradną- to niestety prawda i żaden system tu nic nie pomoże. Po co jednak ułatwiać i montowac urządzenia których działanie ściśle uzależnione jest od fabrycznych rozwiązań które wszyscy znają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na serio szkoda czasu na takie pisanie.

 

Ależ dlaczego??? Wiesz coś istotnego a nie chcesz pomóc kolegom z forum. Przecież chodzi o bezpieczeństwo naszych aut. Wytłumacz proszę, w czym takie alarmy są gorsze?

 

Alarm bezpilotowy ma złą zasadę działania i dlatego szanujący się instalator nie będzie o nim mówił dobrze (chyba, że klientom). Przeanalizuj zasadę działania to przyznasz mi rację. Mówisz, że udawanie niefabrycznego alarmu też rozbraja alarm- owszem tak jest.

 

Ważna różnica- wiesz jaki alarm mam zainstalowany w moim aucie? Polski, ruski, chiński...? Na jakiej częstotliwości nadaje mój pilot? ilu bitowy ma kod? Co w nim się zmienia? Alarmów na rynku jest od groma i raczej trudno podrobić coś jak się nie wie co podrobić, prawda? W przypadku paska i fabrycznego pilota to jakie są niewiadome dla potencjalnego złodzieja? Wszystko jest jasne.

 

Z jednej strony, się zgodzę. Ale złodziej podchodząc w nocy do auta, nie będzie wiedział nic... czy masz alarm pilotowy czy bezpilotowy, polski, ruski, chiński czy oryginalny.... A jesli już zada sobie tyle trudu aby ustalić jakim pilotem się posługujesz, to i zada sobie trud, żeby ustalić jakiej firmy jest pasujący do niego alarm jeśli uprze się na to konkretnie auto.

 

Dla potencjalnego złodzieja, posiadającego odpowiedni sprzęt nie ma znaczenia jaki masz alarm - Polski, ruski czy chiński. Zczytuje sygnał z Twojego pilota i już wie, z czym ma do czynienia i jak sobie z problemem poradzić.

 

Napisałeś, że jak będą chcieli ukraść auto to i tak ukradną- to niestety prawda i żaden system tu nic nie pomoże. Po co jednak ułatwiać i montowac urządzenia których działanie ściśle uzależnione jest od fabrycznych rozwiązań które wszyscy znają.

 

No właśnie, ale złodziej niewie, jakie zastosowałeś rozwiązanie. A rozbrojenie alarmu i dostanie się do środka to w wielu przypadkach minięcie dopiero pierwszego zabezpieczenia uniemożliwiającego uruchomienie auta.

Edytowane przez Arapaho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla potencjalnego złodzieja, posiadającego odpowiedni sprzęt nie ma znaczenia jaki masz alarm - Polski, ruski czy chiński. Zczytuje sygnał z Twojego pilota i już wie, z czym ma do czynienia i jak sobie z problemem poradzić.

 

Ech kolego... Wypisujesz niesprawdzone informacje :)

Już się nie przechwytuje sygnału z pilotów, kilka lat temu wprowadzili keeloq system, tzw zmienny kod i takie przechwytywanie stało się bezsensowne, choć oczywiście wykonalne. Nie stosuje się w każdym razie obecnie tych metod, są inne. U Ciebie natomiast nie ma co czytać bo grupę VAG to mówiąc kolokwialnie lepsze zegarki elektroniczne otwierają :)

Wracając do tematu bezpilotówek to podaj proszę maila, wyślę Ci montażówkę alarmu bezpilotowego np seo. Przeanalizujesz to i wrócimy do tematu OK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, złodziej rozbraja alarm, wchodzi do auta, czy wie od razu, że auto ma np. ukryty wyłącznik? Czy dopiero dowiaduje się jak odpali silnik, auto po kilkunastu sekundach zacznie pikać i zgaśnie mu po 50 sekundach? I co dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ech kolego... Wypisujesz niesprawdzone informacje :)

Już się nie przechwytuje sygnału z pilotów, kilka lat temu wprowadzili keeloq system, tzw zmienny kod i takie przechwytywanie stało się bezsensowne, choć oczywiście wykonalne. Nie stosuje się w każdym razie obecnie tych metod, są inne. U Ciebie natomiast nie ma co czytać bo grupę VAG to mówiąc kolokwialnie lepsze zegarki elektroniczne otwierają :)

Wracając do tematu bezpilotówek to podaj proszę maila, wyślę Ci montażówkę alarmu bezpilotowego np seo. Przeanalizujesz to i wrócimy do tematu OK?

 

Fakt, nie jestem w temacie (to chyba dobrze o mnie świadczy..;-)), ale chodzi o zasadę... Złodzieje, ci "profesjonalni" są przygotowani na każdą ewentualność. Ale dalej będę się upierał, że w nocy dla złodzieja jest bez znaczenia, czym masz sterowany alarm.

 

A co do propozycji przesłania montażówki.... wyślij na PW, jednak co to zmieni skoro jestem laikiem? Poza tym "studiowałem" montażówkę swojego alarmu, więc możemy już powrócić do temtu... ;-)

 

A jeśli nie chcesz na forum ogólnym , to proszę napisz mi konkretnie na priv, w czym alarmy bezpilotowe są gorsze.

 

 

No dobra, złodziej rozbraja alarm, wchodzi do auta, czy wie od razu, że auto ma np. ukryty wyłącznik? Czy dopiero dowiaduje się jak odpali silnik, auto po kilkunastu sekundach zacznie pikać i zgaśnie mu po 50 sekundach? I co dalej?

 

Według mnie rozbroi alarm i na 100% nie wie co masz jeszcze. Odpala auta, a po 30 sek. auto pika i wyłącza silnik... a wtedy złodziej już niema czasu rozbierać Ci deski i szukać centralki... tym bardziej, że w ciągu tych 30 sek zdążył już wyjechać na drogę.... ;-)

Edytowane przez Arapaho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności