Skocz do zawartości
radek82

Dobór alarmu z funkcją domykania szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ! Na wstępie chciałem życzyć wszystkim Wesołych Świąt.

A teraz moja prośba.

Mam alarm z jednym rozpadającym się pilotem i chciałbym zmienić go na nowy (gdyż nie ma możliwości dorobienia pilota).Chciałbym prosić Was o porady i opinie przy wyborze alarmu.Na forum przeczytałem że alarm musi posiadać funkcję komfort, aby działało domykanie szyb.Aktualnie mi działa i chciałbym by było tak dalej.Jestem laikiem pod tym względem dlatego chciałbym abyście podali jakieś konkretne typy alarmów.Oczywiście nie interesują mnie chińskie wyroby...;) Na forum znalazłem coś takiego http://www.mse.pl/index.php?d=produkt&id=103

może wypowie się ktoś na ten temat.A może coś innego proponujecie:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamyczek

polecam alarm firmy tytan polaczany pod cana,jezeli masz kluczyk scyzoryk to mozna go zestroic zeby nie nosic dodatkowego pilota.oczywiscie szybki sie domykaja i ma funkcje antynapadu. pozdrawiam i Wesołych!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś Ci proponuje alarmy bezpilotowe- korzystające z pilota fabrycznego to podziękuj mu jeśli zależy Ci na ZABEZPIECZENIU auta. Każdy uczciwy, podkreślam uczciwy instalator powie Ci, że to niewiele pomaga. No chyba, że chcesz mieć założony "alarm" to spoko. Do Twojego auta polecam wyroby firmy proxima, seo, python. Unikaj allegro i alarmów które maja w nazwie "magic".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach