FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1401 Napisano 18 Kwietnia 2018 Kolejna wstawiona tulejka-rozwiercony wałek plus tulejka-uważajcie na takie cuda jeśli chcecie kupić samochód np: od kolegi( samochód nie pojeździł tygodnia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakiCMG Zgłoś #1402 Napisano 11 Czerwca 2018 Witam. Wszyscy na forum polecają Teoja firmę w przypadku pomp oleju w 2.0tdi Przeczytalem cały temat i obejrzałem filmy w tym temacie. Opisze po kropce problem - w pt była u nas burza i przejechałem przez dość głęboka wodę, zapaliła mi sie kontrolka oleju i komunikaty jak na zdjęciach. Stało kinsoe to dosłownie 100m od domu (na całe szczescie w nieszczęściu) Do pn stał nieodpalany. W pn odpaliłem myśląc ze moze poprostu jakiś blad ale nie dalej to samo. Zrobiłem zdjecia napisałem na forum j siebie w temacie. Koledzy najpierw sugerowali czujnik zeby wyjąc wtyczkę przedmuchaj bo moze woda jeszcze zalega. Ale niestety nic to joe dało dalej blad. Wiec zaciągnąłem passata do mechanika. Dzis sprawdził czy w ogole jest cisnienie oleju - niestety brak. Wiec za poleceniem kolegów z forum pisze do Ciebie. Posiadam passata b6 2.0tdi 140km BMP z 2006r na liczniku 247tys km (ile w rzeczywistości nikt nie wie) choć joe wyglada zeby hylo więcej ale kto to wie. niestety dla mnie do wymiany napęd pompy oleju. Sugerowali na forum zeby samego ołówka nie wymieniać ale całość. Wiec stad moje pytanie o cenę i jak to wyglada z wysyłka itd Jesli mam zadzwonić i lepiej bedzie pogadać to spoko zadzwonię tylko na który nr? Mnie ukrywam ze chciałbym troche nim pojeździć bo kupiłem go dopiero w marcu czekam na odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #1403 Napisano 11 Czerwca 2018 Ja robiłem to parę lat temu i mam spokój. Po uzgodnieniu, mechanik wymontował pompę a kurier odebrał i dostarczył od/do mechanika. A oni ja zamontowali i po problemie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1404 Napisano 13 Czerwca 2018 Kolejny uszkodzony moduł od "magika". Krzywo wciśnięta tulejka spowodowała uszkodzenie korpusu-zabierak napierał na pompkę a kołnierz wałka wytarł obudowę.Właściciel 2.0 tdi chciał zaoszczędzić 50 zł.Brak możliwości naprawy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuki181993 Zgłoś #1405 Napisano 16 Czerwca 2018 Dzien dobry. Zakupilem passata b6 2.0tdi bmp. Pompa oleju jest prawdopodobnie na walkach balansujacych. Chcialbym pd razu wziac sie za naped pompy oleju. Czy wystarczy ze zakupię zregenerowany sam jeden walek wraz z imbusem oddajac swój , zamontowac spowrotem i bedzie spokoj? Dziekuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #1406 Napisano 17 Czerwca 2018 Wystarczy zregenerować gniazdo w wałku i zamontować zabierak 100mm. Warto również sprawdzić czy koła zębate napędzające wałek są w dobrym stanie. W zależności od przebiegu, dobrze by było aby po regeneracji trafił do Ciebie ten sam wałek jeśli to możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1407 Napisano 21 Czerwca 2018 Dnia 16.06.2018 o 08:24, kuki181993 napisał: Dzien dobry. Zakupilem passata b6 2.0tdi bmp. Pompa oleju jest prawdopodobnie na walkach balansujacych. Chcialbym pd razu wziac sie za naped pompy oleju. Czy wystarczy ze zakupię zregenerowany sam jeden walek wraz z imbusem oddajac swój , zamontowac spowrotem i bedzie spokoj? Dziekuje za pomoc. Możemy wysłać taki wałek na wymianę pod warunkiem że masz sprawdzonego i godnego zaufania mechanika który widział i robił już "takie cudo".Wolimy aby moduł przyszedł do nas w całości(odpięty tylko od bloku)-wtedy jest 100% pewności że nikt nie będzie ingerował w koła zębate itd... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selles Zgłoś #1408 Napisano 11 Lipca 2018 B6 - lipiec 2009r silnik CBAB, przebieg: 154k zużycie proporcjonalne do przejechanych kilometrów, gniazdo nie wyrobione zabierak krótszy wymieniony na nowy dłuższy (docięty na ok 8,5) Następna kontrola za 80k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw6 Zgłoś #1409 Napisano 11 Lipca 2018 (edytowane) a czy ten dłuższy zabierak odcięty jest z innego materiału jak krótszy ? Edytowane 12 Lipca 2018 przez sw6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selles Zgłoś #1410 Napisano 16 Lipca 2018 Dnia 11.07.2018 o 14:21, sw6 napisał: a czy ten dłuższy zabierak odcięty jest z innego materiału jak krótszy ? dłuższy zabierak został zakupiony w serwisie i docięty na wymiar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1411 Napisano 18 Lipca 2018 Dłuższe zabieraki dostępne są w każdym ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #1412 Napisano 11 Sierpnia 2018 Witam czy jak imbus jest w takim stanie to lepiej nie ryzykować wymiany na nowy,tylko wysłać na regenerację do futurum. Dzisiaj wyciągłem moduł pompy i tak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1413 Napisano 12 Sierpnia 2018 Specem nie jestem ale raczej wymiana samego imbusu na długo nie pomoże. Jaki masz przebieg i jak jezdzony? Tarasa, miasto, znasz historię? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #1414 Napisano 12 Sierpnia 2018 Jutro wysyłam do futurum nie chcę ryzykować wolę spać spokojnie przebieg mam 230tyś a histori nie znam mam go niecały rok. Nie wiecie czasem czy jest jakiś rabat tak jak na forum audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #1415 Napisano 21 Sierpnia 2018 Jeszcze jedno pytanie wie ktoś jakie są objawy żle ustawionych wałków, składałem wszystko na blokady nawet mam blokadę do tych wałków ale coś mi nie pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #1416 Napisano 22 Sierpnia 2018 te wałki odpowiadają za niwelowanie drgań silnika. Jeśli będą ekstremalnie źle ułożone to będziesz miał wibracje. Przestawienie o jeden ząb będzie praktycznie nieodczuwalne. Jeśli pomylisz się znacznie (np. o 180 stopni) to zamiast niwelować wibrację, wałki będą jeszcze dodatkowo je wzmagać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #1417 Napisano 22 Sierpnia 2018 Jak się pomyliłem to bardzo nie dużo w piątek zdajemę miskę i sprawdzę bo nie da mi to spokoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw6 Zgłoś #1418 Napisano 22 Sierpnia 2018 Dnia 21.08.2018 o 17:51, studzien napisał: Jeszcze jedno pytanie wie ktoś jakie są objawy żle ustawionych wałków, składałem wszystko na blokady nawet mam blokadę do tych wałków ale coś mi nie pasuje a czy w Cr passat są wałki ? Dnia 16.07.2018 o 14:40, selles napisał: dłuższy zabierak został zakupiony w serwisie i docięty na wymiar. a to nie lepiej kupić wymiarowy jaki ma być (77mm) wiec pytam czy ten dłuższy jest z innego materiału jak krótszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
studzien Zgłoś #1419 Napisano 24 Sierpnia 2018 Właśnie skończyłem drugie podejście do tych wałków,bachnołem się o dwa zęby za pierwszym razem blokada z wału musiała mi wyskoczyć. Teraz silnik już nie telepie się jak przedtem jest ok. Tak to jest jak sìę człowiek spieszy i po nocach robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1420 Napisano 4 Września 2018 Najczęściej zadawane pytanie... co to jest ten "klucz imbusowy,trzpień,patyk" który się wyrabia? Tłumaczę krótko-to co stoi w miejscu to ten trzpień a to co się obraca to wałek balansowy. To jest informacja dla osób nieznających tematu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach