Skocz do zawartości
remlus

Przerywacz kierunkowskazów w B5

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam podobny problem klikanie po właczeniu prawego kierunku - dziś zamontowałem drugi wyłacznik zespolony awaryjnych (uzywka) i dalej to samo a nawet gożej .. klika kiedy chce ... nie wiem czy od wibracji auta podczas jazy czy to zalezy od czegos innego.

Czy to wina w pająku - czyszczenie - czy raczej te oba awaryjne są do poprawki?

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam podobny problem klikanie po właczeniu prawego kierunku - dziś zamontowałem drugi wyłacznik zespolony awaryjnych (uzywka) i dalej to samo a nawet gożej .. klika kiedy chce ... nie wiem czy od wibracji auta podczas jazy czy to zalezy od czegos innego.

Czy to wina w pająku - czyszczenie - czy raczej te oba awaryjne są do poprawki?

pozdr

 

Skoro podmieniłeś włącznik/przekaźnik i jest nadal to samo to najprawdopodobniej niesprawna jest manetka przy kierownicy.Musisz zdemontować kierownicę i manetkę,rozmontować ją i dokładnie wyczyścić cały środek w manetce.Po tym zabiegu możesz ją nieco nasmarować,ale tylko minimalna ilość smaru...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zepnij na "krótko", będziesz wiedział czy sterowniczek "cyka" jak powinien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Art tylko to cykanie nie dochodzi z manetki tylko przycisku awaryjnych...u siebie przerabiam to juz 2gi raz :/ nie wiem co sie dzieje z tymi guzikami. Chyba pojade do ASO i kupie funkiel nowka bo mam juz 2gi uzywany i znowu sie obsral a zle dzialajace/niedzialajace kierunkowskazy to w 99% przypakow tylko jego wina

 

Pozdroo

 

u mnie też dzwięk dochodził z przycisku awaryjnych a okazało się że problem był w manetce - jak popsikałem WD40 to znikneło klikanie, więc nie dawaj takiej jednoznacznej diagnozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dodo60

Witam

miałem irytujący problem z cykaniem przekaźnika za włącznikiem świateł awaryjnych który to cykał wyrywkowo podczas jazdy przy czym nic innego się niedziało. u mnie problem tkwił w manetce kierunkowskazu. wyczytałem że trzeba ściągać kierownice itd... mi pomogło trochę WD-40 i kompresor ze sprężonym powietrzem.nic nie rozkręcałem. napsikałem do manetki i potraktowałem silnym strumieniem powietrza. problem od razu zniknął i już ponad pół roku ani cyknięcia :dobrze

piszę to abyście na początek spróbowali tego sposobu bo mi pomogło a miałem już rozkręcać pół samochodu jak to wyczytałem z innych pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam klopot z kierunkowskazami bo zapindalaja 2-3 razy szybciej niz normalnie i zwykle problem sie pojawia gdy jest mroz. raczej to nie jest problem z manetkami, bo gdy lewy kierunek sie zapala to slysze jakies piszczenie z tylu z bagaznika. W schowku za tylna lewa lampa jest puszka Westafalia, pewnie od haka i to piszczy gdy kierunek szaleje. Ktos mial taki problem? Czy poszukac tej czesci i wymienic od razu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie może czy jest możliwość wyłączenia dźwięku pykania kierunkowskazów w samochodzie ? Jakoś mechanicznie albo komputerem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam klopot z kierunkowskazami bo zapindalaja 2-3 razy szybciej niz normalnie i zwykle problem sie pojawia gdy jest mroz. raczej to nie jest problem z manetkami, bo gdy lewy kierunek sie zapala to slysze jakies piszczenie z tylu z bagaznika. W schowku za tylna lewa lampa jest puszka Westafalia, pewnie od haka i to piszczy gdy kierunek szaleje. Ktos mial taki problem? Czy poszukac tej czesci i wymienic od razu?
a przekaźnik we włączniku awaryjek zmieniałeś

??

MICHAŁ

tego nie wyłączysz

P.S.

czemu chcesz to wyłączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiecie może czy jest możliwość wyłączenia dźwięku pykania kierunkowskazów w samochodzie ? Jakoś mechanicznie albo komputerem ?

 

Nie da się tego dźwięku wyłączyć bo pochodzi on od przekaźnika,który jest niestety we włączniku awaryjnych.Jeżeli byłby osobno można by było pokombinować jakoś go osłonić-ale jak widzisz-niema takiej opcji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a przekaźnik we włączniku awaryjek zmieniałeś

??

MICHAŁ

tego nie wyłączysz

P.S.

czemu chcesz to wyłączyć

 

Hej, chcialem to odalczyc to z tamtad byl halas, ale to nic nie dalo, pozatym ze z tylu kierunki przeslay dzialac, a z przodu szalaly tak jak wczesniej.

 

Polecasz wymiane wlacznika awaryjnych lacznie z przerwyaczem? Ja mam ochote przeczyscic styki od zarowek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej, chcialem to odalczyc to z tamtad byl halas, ale to nic nie dalo, pozatym ze z tylu kierunki przeslay dzialac, a z przodu szalaly tak jak wczesniej.

 

Polecasz wymiane wlacznika awaryjnych lacznie z przerwyaczem? Ja mam ochote przeczyscic styki od zarowek

 

Przekaźnik jest zintegrowany we włączniku więc go nie wywalisz.Możesz spróbować jedynie go przeczyścić i odpowiednio podoginać blaszki.Uwaga!są bardzo delikatne i wystarczy lekko poprawić.

Jeżeli masz okazję/możliwość to podmień z jakimś znajomym włącznik i dowiesz się czy to jego wina,ale najczęściej tak jest.Jeżeli to nie pomoże to manetka przy kierownicy może być wadliwa.Ale na 99% jest to włącznik awaryjnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedno. gdy naciskam na hamulec wszystko wraca do normy

 

---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

 

czyszczenie stykow nie pomoglo:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i jeszcze jedno. gdy naciskam na hamulec wszystko wraca do normy

Nie baw się tak z tym! zawitaj na złomowcu, spytaj o włącznik awaryjnych, przelóż na prube i jak będzie chulać dobrze to powiedz że bierzesz. Pamiętaj że zaślepke możesz wymienić na swoją więć nie przejmuj się jego wyglądem zbytnio:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[/color]czyszczenie stykow nie pomoglo:(

 

"wąski" blaszane podginałeś?Jak napisałem wcześniej-podmień go najlepiej na próbę i zobaczysz co się będzie działo.

 

 

 

zaślepke możesz wymienić na swoją więć nie przejmuj się jego wyglądem zbytnio:p

 

Dokładnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie załkowicie zginęły kierunki więc prosto na złom jak tylko siadły. Po wymianie na "nowy" wszystko ok ale muszę przyznać że wczęśniejszy w poruwnaniu do tego to bazszelestny był:D ten drugi to zdrowo "wali":D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie załkowicie zginęły kierunki więc prosto na złom jak tylko siadły. Po wymianie na "nowy" wszystko ok ale muszę przyznać że wczęśniejszy w poruwnaniu do tego to bazszelestny był:D ten drugi to zdrowo "wali":D

 

Da się go nieco "przyciszyć" ale i tak będzie go słychać.Powiem tak-lepiej w niego nie ingerować,bo ściszanie powoduje krótszy żywot włącznika ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

u mnie w bagażniku po lewej stronie w schowku miałem taki jakby moduł ze stycznikami i innymi duperelami (prawdopodobnie montowany razem z hakiem) mi spadł wężyk od spryskiwacza, sterownik zalał się wodą i potem wszystko migało jak chciało, ja wywaliłem to ustrojstwo i połączyłem na krótko i śmiga do dziś

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

u mnie w bagażniku po lewej stronie w schowku miałem taki jakby moduł ze stycznikami i innymi duperelami (prawdopodobnie montowany razem z hakiem) mi spadł wężyk od spryskiwacza, sterownik zalał się wodą i potem wszystko migało jak chciało, ja wywaliłem to ustrojstwo i połączyłem na krótko i śmiga do dziś

pozdrawiam

 

Jeżeli ktoś miał hak to czasami było takie ustrojstwo montowane przez VW.Jest to możliwe że przez to robiła się "choinka"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie baw się tak z tym! zawitaj na złomowcu, spytaj o włącznik awaryjnych, przelóż na prube i jak będzie chulać dobrze to powiedz że bierzesz. Pamiętaj że zaślepke możesz wymienić na swoją więć nie przejmuj się jego wyglądem zbytnio:p

 

OK, przekonaliscie mnie :D W poniedzialek ruszam na zlom. A z podginaniem w sumie dalem sobie spokoj, bo pewnie bym popsul :) Tani ten wlacznik wiec nie ma dramatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK, przekonaliscie mnie :D W poniedzialek ruszam na zlom. A z podginaniem w sumie dalem sobie spokoj, bo pewnie bym popsul :) Tani ten wlacznik wiec nie ma dramatu

 

Dokładnie,niema co ryzykować.Tym bardziej że jest tam troche malutkich sprężynek w środku a i te blaszki są delikatne...Zrobić się da ale trzeba mieć dużo cierpliwości i samozaparcia ;) a sam włącznik do drogich nie należy,używkę można spokojnie montować-oczywiście po ówczesnym sprawdzeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności