heineken72 Zgłoś #141 Napisano 4 Listopada 2010 Panowie mam podobny problem klikanie po właczeniu prawego kierunku - dziś zamontowałem drugi wyłacznik zespolony awaryjnych (uzywka) i dalej to samo a nawet gożej .. klika kiedy chce ... nie wiem czy od wibracji auta podczas jazy czy to zalezy od czegos innego. Czy to wina w pająku - czyszczenie - czy raczej te oba awaryjne są do poprawki? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #142 Napisano 4 Listopada 2010 Panowie mam podobny problem klikanie po właczeniu prawego kierunku - dziś zamontowałem drugi wyłacznik zespolony awaryjnych (uzywka) i dalej to samo a nawet gożej .. klika kiedy chce ... nie wiem czy od wibracji auta podczas jazy czy to zalezy od czegos innego.Czy to wina w pająku - czyszczenie - czy raczej te oba awaryjne są do poprawki? pozdr Skoro podmieniłeś włącznik/przekaźnik i jest nadal to samo to najprawdopodobniej niesprawna jest manetka przy kierownicy.Musisz zdemontować kierownicę i manetkę,rozmontować ją i dokładnie wyczyścić cały środek w manetce.Po tym zabiegu możesz ją nieco nasmarować,ale tylko minimalna ilość smaru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #143 Napisano 4 Listopada 2010 zepnij na "krótko", będziesz wiedział czy sterowniczek "cyka" jak powinien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter-11 Zgłoś #144 Napisano 5 Grudnia 2010 Art tylko to cykanie nie dochodzi z manetki tylko przycisku awaryjnych...u siebie przerabiam to juz 2gi raz nie wiem co sie dzieje z tymi guzikami. Chyba pojade do ASO i kupie funkiel nowka bo mam juz 2gi uzywany i znowu sie obsral a zle dzialajace/niedzialajace kierunkowskazy to w 99% przypakow tylko jego wina Pozdroo u mnie też dzwięk dochodził z przycisku awaryjnych a okazało się że problem był w manetce - jak popsikałem WD40 to znikneło klikanie, więc nie dawaj takiej jednoznacznej diagnozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dodo60 Zgłoś #145 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam miałem irytujący problem z cykaniem przekaźnika za włącznikiem świateł awaryjnych który to cykał wyrywkowo podczas jazdy przy czym nic innego się niedziało. u mnie problem tkwił w manetce kierunkowskazu. wyczytałem że trzeba ściągać kierownice itd... mi pomogło trochę WD-40 i kompresor ze sprężonym powietrzem.nic nie rozkręcałem. napsikałem do manetki i potraktowałem silnym strumieniem powietrza. problem od razu zniknął i już ponad pół roku ani cyknięcia :dobrze piszę to abyście na początek spróbowali tego sposobu bo mi pomogło a miałem już rozkręcać pół samochodu jak to wyczytałem z innych pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #146 Napisano 18 Grudnia 2010 Panowie mam klopot z kierunkowskazami bo zapindalaja 2-3 razy szybciej niz normalnie i zwykle problem sie pojawia gdy jest mroz. raczej to nie jest problem z manetkami, bo gdy lewy kierunek sie zapala to slysze jakies piszczenie z tylu z bagaznika. W schowku za tylna lewa lampa jest puszka Westafalia, pewnie od haka i to piszczy gdy kierunek szaleje. Ktos mial taki problem? Czy poszukac tej czesci i wymienic od razu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelly55 Zgłoś #147 Napisano 20 Stycznia 2011 wiecie może czy jest możliwość wyłączenia dźwięku pykania kierunkowskazów w samochodzie ? Jakoś mechanicznie albo komputerem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #148 Napisano 20 Stycznia 2011 Panowie mam klopot z kierunkowskazami bo zapindalaja 2-3 razy szybciej niz normalnie i zwykle problem sie pojawia gdy jest mroz. raczej to nie jest problem z manetkami, bo gdy lewy kierunek sie zapala to slysze jakies piszczenie z tylu z bagaznika. W schowku za tylna lewa lampa jest puszka Westafalia, pewnie od haka i to piszczy gdy kierunek szaleje. Ktos mial taki problem? Czy poszukac tej czesci i wymienic od razu? a przekaźnik we włączniku awaryjek zmieniałeś ?? MICHAŁ tego nie wyłączysz P.S. czemu chcesz to wyłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #149 Napisano 20 Stycznia 2011 wiecie może czy jest możliwość wyłączenia dźwięku pykania kierunkowskazów w samochodzie ? Jakoś mechanicznie albo komputerem ? Nie da się tego dźwięku wyłączyć bo pochodzi on od przekaźnika,który jest niestety we włączniku awaryjnych.Jeżeli byłby osobno można by było pokombinować jakoś go osłonić-ale jak widzisz-niema takiej opcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #150 Napisano 22 Stycznia 2011 a przekaźnik we włączniku awaryjek zmieniałeś ?? MICHAŁ tego nie wyłączysz P.S. czemu chcesz to wyłączyć Hej, chcialem to odalczyc to z tamtad byl halas, ale to nic nie dalo, pozatym ze z tylu kierunki przeslay dzialac, a z przodu szalaly tak jak wczesniej. Polecasz wymiane wlacznika awaryjnych lacznie z przerwyaczem? Ja mam ochote przeczyscic styki od zarowek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #151 Napisano 22 Stycznia 2011 Hej, chcialem to odalczyc to z tamtad byl halas, ale to nic nie dalo, pozatym ze z tylu kierunki przeslay dzialac, a z przodu szalaly tak jak wczesniej. Polecasz wymiane wlacznika awaryjnych lacznie z przerwyaczem? Ja mam ochote przeczyscic styki od zarowek Przekaźnik jest zintegrowany we włączniku więc go nie wywalisz.Możesz spróbować jedynie go przeczyścić i odpowiednio podoginać blaszki.Uwaga!są bardzo delikatne i wystarczy lekko poprawić. Jeżeli masz okazję/możliwość to podmień z jakimś znajomym włącznik i dowiesz się czy to jego wina,ale najczęściej tak jest.Jeżeli to nie pomoże to manetka przy kierownicy może być wadliwa.Ale na 99% jest to włącznik awaryjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #152 Napisano 22 Stycznia 2011 i jeszcze jedno. gdy naciskam na hamulec wszystko wraca do normy ---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 14:53 ---------- czyszczenie stykow nie pomoglo:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #153 Napisano 22 Stycznia 2011 i jeszcze jedno. gdy naciskam na hamulec wszystko wraca do normy Nie baw się tak z tym! zawitaj na złomowcu, spytaj o włącznik awaryjnych, przelóż na prube i jak będzie chulać dobrze to powiedz że bierzesz. Pamiętaj że zaślepke możesz wymienić na swoją więć nie przejmuj się jego wyglądem zbytnio:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #154 Napisano 22 Stycznia 2011 [/color]czyszczenie stykow nie pomoglo:( "wąski" blaszane podginałeś?Jak napisałem wcześniej-podmień go najlepiej na próbę i zobaczysz co się będzie działo. zaślepke możesz wymienić na swoją więć nie przejmuj się jego wyglądem zbytnio:p Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #155 Napisano 22 Stycznia 2011 U mnie załkowicie zginęły kierunki więc prosto na złom jak tylko siadły. Po wymianie na "nowy" wszystko ok ale muszę przyznać że wczęśniejszy w poruwnaniu do tego to bazszelestny był ten drugi to zdrowo "wali":D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #156 Napisano 22 Stycznia 2011 U mnie załkowicie zginęły kierunki więc prosto na złom jak tylko siadły. Po wymianie na "nowy" wszystko ok ale muszę przyznać że wczęśniejszy w poruwnaniu do tego to bazszelestny był ten drugi to zdrowo "wali":D Da się go nieco "przyciszyć" ale i tak będzie go słychać.Powiem tak-lepiej w niego nie ingerować,bo ściszanie powoduje krótszy żywot włącznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qmol Zgłoś #157 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam u mnie w bagażniku po lewej stronie w schowku miałem taki jakby moduł ze stycznikami i innymi duperelami (prawdopodobnie montowany razem z hakiem) mi spadł wężyk od spryskiwacza, sterownik zalał się wodą i potem wszystko migało jak chciało, ja wywaliłem to ustrojstwo i połączyłem na krótko i śmiga do dziś pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #158 Napisano 22 Stycznia 2011 Witamu mnie w bagażniku po lewej stronie w schowku miałem taki jakby moduł ze stycznikami i innymi duperelami (prawdopodobnie montowany razem z hakiem) mi spadł wężyk od spryskiwacza, sterownik zalał się wodą i potem wszystko migało jak chciało, ja wywaliłem to ustrojstwo i połączyłem na krótko i śmiga do dziś pozdrawiam Jeżeli ktoś miał hak to czasami było takie ustrojstwo montowane przez VW.Jest to możliwe że przez to robiła się "choinka" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiero144 Zgłoś #159 Napisano 22 Stycznia 2011 Nie baw się tak z tym! zawitaj na złomowcu, spytaj o włącznik awaryjnych, przelóż na prube i jak będzie chulać dobrze to powiedz że bierzesz. Pamiętaj że zaślepke możesz wymienić na swoją więć nie przejmuj się jego wyglądem zbytnio:p OK, przekonaliscie mnie W poniedzialek ruszam na zlom. A z podginaniem w sumie dalem sobie spokoj, bo pewnie bym popsul Tani ten wlacznik wiec nie ma dramatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #160 Napisano 22 Stycznia 2011 OK, przekonaliscie mnie W poniedzialek ruszam na zlom. A z podginaniem w sumie dalem sobie spokoj, bo pewnie bym popsul Tani ten wlacznik wiec nie ma dramatu Dokładnie,niema co ryzykować.Tym bardziej że jest tam troche malutkich sprężynek w środku a i te blaszki są delikatne...Zrobić się da ale trzeba mieć dużo cierpliwości i samozaparcia a sam włącznik do drogich nie należy,używkę można spokojnie montować-oczywiście po ówczesnym sprawdzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach