Skocz do zawartości
Gość tooomala

Problem z zawieszeniem - ściąga w prawo

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedz czy przy chamowaniu albo przyspieszaniu samochod nie ucieka w ktoras strone?

 

Magiel nie moze byc krzywy bo by sie blokowal.

 

Moze ten temat pomoze; http://forum.vw-passat.pl/threads/142358-Nerwowość-B5-tki

Edytowane przez szymin89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ,wszystko jest ok nie ciagnie ani podczas hamowania ani przyspieszania,moim zdaniem krzywy jest drazek ten przykrecany do grzebienia maglownicy,a z tym blokowaniem to sie zgodze ale tylko jak ugiety jest grzebien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestes pewien ze nie ma zadnego luzu na ktoryms drazku czy koncowce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jasne podczas przekladki kazda czesc mialem w reku i dokladnie ja sprawdzilem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez prawda. W passacie jak koncowka drazka jesl lekko wybita to nie sciaga.

A powiedz jak wyglada przekladka maglownicy. Nie trzeba wiercic otworow przypadkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Podzielę się z wami moimi odczuciami co do ściągania. Jeżdżę swoim autem 7 lat. W miedzy czasie wymieniłem parę kompletów gum lato/zima i ustawiałem zbieżność. Zawsze odczuwałem lekkie ściąganie w prawo do czego się przyzwyczaiłem bo ponoć ten typ tak ma. Początkowo tłumaczyłem to sobie czułością układu kierowniczego na pochyłość poprzeczną jezdni, co by się nawet zgadzało. Ale w tym roku po zmianie kół na zimowe po raz pierwszy mam efekt odwrotny. Lekko ściąga w lewo. Jestem pewien, że zmiana nastąpiła dokładnie w tym momencie. Komplet kół jest ten sam co w poprzednim sezonie i nic z nimi nie robiłem, nawet nie przeważyłem. Jedyne co zmieniłem to tył przerzuciłem na przód. Ciśnienie jest takie jak trzeba. Stan bieżnika podobny a mimo wszystko delikatnie ciągnie w lewo. Jak zmienię na lato pewnie wróci do ściągania w prawo. Być może koła trzeba wyważać dynamicznie na samochodzie aby całkowicie pozbyć się takiego efektu. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wyglada przekladka maglownicy. Nie trzeba wiercic otworow przypadkiem?
Trzeba dokladnie o 7cm jest przesuniecie magla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby to nie byl problem, ewentualnie sprezyny wygniecione naktorejs stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesuniecie magla to napewno nie problem bo zawsze tak sie robi i jest ok,hmmm moze i te spezyny bo jest na vogtlandzie polozony,zaloze seryjne i sprawdze wtedy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki sam problem wymieniłem całe zawieszenie po wymianie ustawiłem zbierzność i zaczeło ściągać na prawo wcześniej nie ściągał nawet na wybitym zawieszeniu . Co poradzicie byłem u 3 fachowców na ustawianiu zbierzności i nic .Niewiem co mam dalej robić jeden twierdzi że orze wachace mają inny wymir czy to możliwe.Proszę koledzy o rade.

Edytowane przez tomi221s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie zbieznosci do poprawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam taki sam problem wymieniłem całe zawieszenie po wymianie ustawiłem zbierzność i zaczeło ściągać na prawo wcześniej nie ściągał nawet na wybitym zawieszeniu . Co poradzicie byłem u 3 fachowców na ustawianiu zbierzności i nic .Niewiem co mam dalej robić jeden twierdzi że orze wachace mają inny wymir czy to możliwe.Proszę koledzy o rade.

 

Nowa zawiecha a opony stare pewnie wyząbkowane po starym zawiasie, zamień koła przód tył lub jak masz to inne koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To fachowcy od zbieznosci nie patrzyli na opony i cisnienie w nich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dołączę do tematu od jakiegoś czasu ściąga auto na prawą stronę byłem na zbieżności i wyszło że kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (WSZ) między lewym przodem a prawym różnią się (lewy 3,05 stopnia, prawy 1,59 stopnia ) fachowiec powiedział że nie ma możliwości regulacji tego ustawienia. może macie jakieś rady:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, sprawdzic zawieszenie czy jest w porzadku. Oba katy mieszcza sie w tolerancji? co z reszta parametrow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fachowiec powiedział że nie ma możliwości regulacji tego ustawienia. może macie jakieś rady:(

Często powodem problemów z kątami jest wymiana pojedynczych wahaczy na zamienniki. Kilku krotnie przekonałem się trzymając w rękach zamiennik FEBI, Kraft, że jest krótszy od oryginału VW/Audi (Lemforder). Płaszczyzna gałki też miała inne pochylenie. Taki mix wahaczy kończy się problemami ze ściąganiem, dlatego sprawdź dokładnie jakie masz wahacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co polecacie jako najlepsze wahacze na wymianę,czy lemforder na rynku poza ASO jest ok czy odbiega jakością od oryginału zakupionego w ASO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, sprawdzic zawieszenie czy jest w porzadku. Oba katy mieszcza sie w tolerancji? co z reszta parametrow?

 

W tej chwili nie jestem w domu i nie mam dostępu do tej karki ale co pamiętam to pozostałe parametry były przód w normie a tył miał niewielką różnicę ,żeby podać ci pozostałe parametry, zawieszenie było sprawdzane na stacji diagnostycznej i tam była ustawiana zbieżność ale ten mechanik co mi ustawiał zbieżność powiedział że przy takiej różnicy będzie ściągać. Przypomniało mi się że na letnich oponach ściąganie nie było tak dokuczliwe, przy wymianie okazało się że lewa opona jest ścięta od środka. więc czy jest jakaś możliwość chociaż o ten stopień przesunąć to koło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie wyczailem moj problem ze sciaganiem zabralem sie za pomiary i wyszlo mi ze mam roznice w cofnieciu kola o ponad centymetr z prawej strony z tego co ustalilem to sankami mozna tylko na boki czyli katy a juz przod tyl nie bardzo pewnie mam ugiete wahacze ok jakiegos dzwona kolo jest cofniete i dlatego mnie lekko do prawej ciagnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was, moi kochani.

 

Mam podobny problem z tym, że u mnie zaczęło ściągać po wymianie kompletnego wielowahacza. Przed wymianą łupało wszystko ale auto nie ściągało. Po wymianie ściąga w prawo... Zbieżność ustawiana z 10 razy i dalej to samo... Nie wiem co robić, pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności