Grucha... Zgłoś #501 Napisano 22 Lutego 2011 Jeżeli nie masz kierownicy multifunkcyjnej to ta manetka jest dla Ciebie bezużyteczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jocer5 Zgłoś #502 Napisano 26 Lutego 2011 (edytowane) Witam Wszystkich .Przepraszam ale temat musze powtozyc. Mam Paska b5 1.9tdi 110kN 1998r.Kupilem oto ta manetke http://allegro.pl/tempomat-wiazka-audi-vw-a6-skoda-golf-passat-24gw-i1478576840.html i tyle sie oczytalem ze niewiem nic juz teraz .Jak zamontowac ten tempomat -od czego zaczac ??? Prosze pomozcie mi,nie mam kasy na elektryka 350 zl za podlaczenie tempomatu.dlatego tez prosze Was o pomoc krok pokroku co i jak .Jestem tez dostepny na gg 11568409.Pozdrawiam Edytowane 26 Lutego 2011 przez jocer5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #503 Napisano 26 Lutego 2011 Jak zamontowac ten tempomat -od czego zaczac ??? Mistrzu no nie świruj W pierwszych postach jest to pięknie opisane krok po kroku. - odpinasz aku - wyciągasz zaślepkę bezpieczników, odkręcasz dolną część konsoli - zdejmujesz poduchę, zabezpieczasz taśmę, żeby się nie ruszyła - zdejmujesz kierownicę i odkręcasz manetki, wypinasz przewody - odkręcasz obudowę komputera pod maską, odkręcasz listwę z kostkami, wypinasz odpowiednie kostki - kostki białą i pomarańczową wpychasz do środka auta, tak żeby było Ci wygodnie wsadzać piny ( ja tak zrobiłem, Ty możesz pociągnąć wiązkę do puszki kompa i tam wpinać) - składasz, - aktywujesz i heja to tak ogólnie, po resztę informacji leć do pierwszych postów - tam jest opis pinów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #504 Napisano 26 Lutego 2011 Witam wszystkich. Prosilbym o pomoc. Zakupiłem manetke nowa nieorginalna i wiazke do 3B. Zamontowalem manetke, ale z podłaczeniem okazal sie problem poniewaz wiązka nie pasuje powinna byc ta od 3BG. Prosze o rozpiske jak to wszysko teraz polutowac od gory. Kostki wyciagnolem do srodka kabiny bo do komory silnika niema szans za krotkie przewody. wedlug mnie to mniejsca gdzei miala byc wpieta wiazka sa pozajmowane, myslalem ze wiazka moze gdzies jest upchnieta tylko manetki brakowalo ale moze sie myle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlak75 Zgłoś #505 Napisano 26 Lutego 2011 Żeby sprawdzić czy masz instakację zobacz czy w białej kostce tej co wyciągłeś do kabiny masz kable niebieski,czerwono szary,żółto czerwony i biało szary jak nie to pozostaje ci tylko przedłużyć kable i podpiac sie koło komputera do kabli idących z białej kostki :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #506 Napisano 27 Lutego 2011 Witam wszystkich. Prosilbym o pomoc. Zakupiłem manetke nowa nieorginalna i wiazke do 3B. Zamontowalem manetke, ale z podłaczeniem okazal sie problem poniewaz wiązka nie pasuje powinna byc ta od 3BG. Prosze o rozpiske jak to wszysko teraz polutowac od gory. Kostki wyciagnolem do srodka kabiny bo do komory silnika niema szans za krotkie przewody. wedlug mnie to mniejsca gdzei miala byc wpieta wiazka sa pozajmowane, myslalem ze wiazka moze gdzies jest upchnieta tylko manetki brakowalo ale moze sie myle. Jak nie miałeś fabrycznie tempomatu,to wiązki na pewno nie masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #507 Napisano 27 Lutego 2011 Tego czy tempomat byl fabrycznie to nie wiem. Manetki z tempomatem nie bylo. Polutuje kable przy kompie tylko do jakiego schematu sie zastosowac tego z 3B czy tego 3BG? prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlak75 Zgłoś #508 Napisano 27 Lutego 2011 zastosój się do tego z 3bg bo taką masz instalacje a wiązke z 3b.będzie się różnić kolor tylko jeden w twojej wiazce jest czarno żółty a tam czarno biały :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #509 Napisano 27 Lutego 2011 Podlaczylem, aktywowalem i kontrolka sie zypala. Jutro zobacze czy tempomat dziala. Rzeczywiscie tylko jeden kolor byl inny, wlasnie ten czarno bialy. Dziekuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jocer5 Zgłoś #510 Napisano 2 Marca 2011 Witam ponownie .Podpialem tempomat wedlug instruktazu.Po sprawdzeniu Vag 2.5 usb wskazuje mi wartosci. 1. 0 ---wskaznik predkosci km 2. 010 3. 000011 4. 1 to wszystko jest pokazane bez dotykania czego kolwiek jak nacisne sprzeglo.. 1. 0 2. 110 3.__100011 4.1 natomiast po wcisnieciu hamulca,,, 1. 0 2. 011 3. 010011 4. 17 apo wlanczaniu funkcji tepomatu zmienia sie wartosc tylko pozycji 3. 001011-przy RES+plus(zwieksz) 000001-przy OFF(wylacz) 000111-przy -minus(zmniejsz) Wszytsko to robilem na bloku danych 06 Dodam jeszcze ze swieci mi kontrola trakcji stopu czyli swiece zarowe a po wcisnieciu stopu gasna i po jakims czsie znow sie zapalaja. Tylko nie wiem czy te wartosci podane wyzej maja tak wlasnie wygladac czy inaczej??? Prosze Bardzo wszystkich o POMOC , Dziekuje z gory, Wszelaka pomoc mozna slac tez na [email protected] lub gg-11568409 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #511 Napisano 3 Marca 2011 000000 - tempomat OFF 000011 - tempomat ON 100011 - wciśnięte sprzęgło 010011 - wciśnięty hamulce 000111 - zmniejsz prędkość SET 001011 - zwiększy prędkość RES Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jocer5 Zgłoś #512 Napisano 3 Marca 2011 Temat uwazam za zamkniety.Wszystko jest jak ksiazka pisze ,dokonalem tylko zakupu nowego zamiennika czujnika stopu,ktory mnie kosztowal 30zl a nie 80zl w ASO.Dodam ze nie mialem fabrycznie tempomatu w swoim aucie.Manetke wraz z wiazka zakupilem na allegro za 120zl i zamontowalem do swego auta VW B5 3B 1.9tdi 1998r.I wszystko dziala bardzo plynnie i rewelacyjnie.Jestem malym samouczkiem wiec jesli tez ktos bedzie potrzebowal pomocy to zapraszam.Jak by spojrzec na zegarek to montaz wraz z uruchomieniem zajmuje 1,5 godziny Dziekuje rowniez Wszystkim za pomoc i porady. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #513 Napisano 3 Marca 2011 Czy do passata pasuje manetka o numerze:1J0 953 513 w sumie jest od golfa, ale czy nie podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #514 Napisano 3 Marca 2011 jocer5, jaką metodą wpinałeś kable do kostek przy ECU ? Wyciągałeś na zewnątrz czy od środka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #515 Napisano 3 Marca 2011 Czy do passata pasuje manetka o numerze:1J0 953 513w sumie jest od golfa, ale czy nie podejdzie? pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #516 Napisano 3 Marca 2011 dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guru Zgłoś #517 Napisano 7 Marca 2011 (edytowane) Witam. Zakupiłem wiązkę z allegro. Zdjęcie kierownicy zamontowanie manetki i przeprowadzenie kabla bezpośrenio od puszki z komputerem nie powinna zająć dłużej niż 20 minut. Jednak całość prac zastopowana z powodu braku w białej kostce pinu numer 10 zarówno od strony wtyku jak i złącza. Gaz napewno elektroniczny bo EPC jest. Chociaż trzymając obroty na 2500 naciskając hamulec obroty nie spadają. Powiedzcie mi bo nei chce zchrzanić gdzie podpiąć pin 4 i 7 z manetki jak nie ma tego 10 pinu w białej wtyczce? Z zasilaniem też jest problem bo mam pomarańczową kostkę (jak na benzynę to dziwne) ale zasilania w niej nie ma. Brązowej kostki nie mam Ale zasilanei po stacyjce to najmniejszy problem. Aha mam jeszcze jedno pytanie, czy mogę się podlutować bezpośrenio pod kabelki w białej wtyczce?? Przemek Edytowane 7 Marca 2011 przez guru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moro90 Zgłoś #518 Napisano 8 Marca 2011 Witam! Jak ktoś nie jest uzdolniony manualnie zwłaszcza w kwestii elektryki(mam na myśli siebie),to z czystym sumieniem mogę polecić SŁAWKA Naprawa zamków 3B 3BG, odskakujący bolec, nie zapalanie oświetlenia wnętrza; montaż tempomatu Kupię, przyjmę rozwalone zamki - po zacięciu, interesują mnie z nich płytki drukowane i silniczki, pudełko i część mechaniczna może być w kawałkach Masz coś do przewiezienia?? Ja mam busa możemy się dogadać Sprinter MAX [email protected] 0601 842 913 Byłem u niego wczoraj,pełna profeska,chłopak wie co robi.Założenie tempomatu zajmuje mu godzinkę.Jestem bardzo zadowolony,tempomacik śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guru Zgłoś #519 Napisano 9 Marca 2011 Kolego a jak się to ma do moich pytań?? Jakaś reklama?? Jeśli nawet to bez sensu jest pareset km żeby zamontować tempomat. Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #520 Napisano 12 Marca 2011 Witam Podepnę się pod temat z pytaniem. Czy Ktoś instalował tempomat w B5 FL z silnikiem AZM, skrzynia manualna? Jeśli tak to czy może podzielić się doświadczeniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach