Skocz do zawartości
lazym

Jak zamontować tempomat.

Rekomendowane odpowiedzi

już prawie mi się udało, ale przydał by sie porządek w temacie bo duzo czytania, można by było z tego jakaś poradę w pigułce zrobić

W twoim roczniku raczej masz gaz na lince więc i tak kicha.:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał M4N14K Zobacz post

już prawie mi się udało, ale przydał by sie porządek w temacie bo duzo czytania, można by było z tego jakaś poradę w pigułce zrobić

W twoim roczniku raczej masz gaz na lince więc i tak kicha.

Już w B4 AFN gaz był elektroniczny wiec napewno w B5 tez . Ja miałem zielone podświetlanie i gaz na potencjometr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już w B4 AFN gaz był elektroniczny wiec napewno w B5 tez . Ja miałem zielone podświetlanie i gaz na potencjometr.

Może masz rację ale Etka mówi co innego,więc lepiej niech naocznie sprawdzi zanim zacznie kupować.

Tempomat.jpg

Peda? gazu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do posiadaczy benzyniaków mam 1.8T APU 2000r jak dostać się do kompa jak go rozkręcić i którędy puścić kabel z wiązki dziękuje za wytłumaczenie i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko do posiadaczy benzyniaków mam 1.8T APU 2000r jak dostać się do kompa jak go rozkręcić i którędy puścić kabel z wiązki

Kolego tu nie ma różnicy czy benzyniak czy diesel ponieważ i w jednym i drugim komp jest tak samo usytuowany. Na pierwszej stronie są zdjęcia jak wyglądają wtyki po wyjęciu sterownika, a sam sterownik znajdziesz w czarnej plastikowej puszce w podszybiu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok ale chodzi mi jak odkręcić tylne śrubki z kompa pierwsze 4 z przodu poszły a jak te 2 z tyłu muszę rozkręcac wycieraczki i demontować podszybie oto mi chodzi najbardziej

 

---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

 

i jaka jest różnica między manetką new style a old style

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko do jednej sruby jest ciezki dostep. Właczasz zapłon, wycieraczki robisz do pionu i wyłaczasz zapłon wtedy pod lewa wycieraczka w plastikowym podszybiu zobaczysz zaslepke, po wyjeciu tej zaslepki bedziesz mial dojscie do tej trudno dostepnej srubki, a manetki roznia sie tylko zasada funkcjonowania i wygladem, jedna i druga mozesz zamontowac i beda prawidlowo dzialaly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://allegro.pl/tempomat-wiazka-au...556616073.html

 

niedługa będę montował tempomat i chciałem się zapytać czy warto coś takiego zakupić?

Jaka jakość taka cena ;) Manetka nie jest oryginalna tylko zamiennik, a wiązka to zwykły kabel, który i tak będziesz musiał lutować. Wybór należy do Ciebie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/vw-passat-b5-przelacznik-manetka-1997-2005-i1540097429.html

 

tutaj są dwa rodzaje, czy różnica w montażu jest?

odnośnie samej manetki, preferuje nowy zamiennik, nie wiadomo na co się trafi w ori a kable... przewód to przewód, samoróbka czy ori na jedno wychodzi a w ASO płacić 6 razy więcej raczej mi się nie widzi

 

proponujecie coś takiego

http://allegro.pl/manetka-kierunkowskazow-tempomat-passat-b5-i1514781666.html

 

i...

http://allegro.pl/audi-vw-passat-golf-bora-wiazka-tempomat-oryginal-i1513505531.html

 

gdzie w tym sens, płace dwa razy za przesyłkę a artykuły wsio to samo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odnośnie samej manetki, preferuje nowy zamiennik, nie wiadomo na co się trafi w ori a kable...

I tu się mylisz,wykonanie taśmy do przełącznika tempomatu w tych podróbach pozostawia wiele do życzenia,może być tak że zaraz po montażu lutownica będzie potrzebna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://allegro.pl/vw-passat-b5-przel...540097429.html

 

tutaj są dwa rodzaje, czy różnica w montażu jest?

Nie ma różnicy w montażu.

samoróbka czy ori na jedno wychodzi a w ASO płacić 6 razy więcej raczej mi się nie widzi

Nie na jedno ponieważ mając ori wiązkę wpinasz tylko piny w odpowiednie kostki i nie męczysz się z lutowaniem.

Nie proponuję bo ta manetka to kolejna podróba. A ten mądrala od tej wiązki nich szuka dalej frajera. To już druga, którą wystawił, poprzednią sprzedał troszkę taniej, ale najciekawsze jest to, że ta sama wiązka w ASO kosztuje 120zł ;)

Polecam Ci zakup manetki z pierwszego linku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi, jak odróżnić ori od zamiennika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
głupie pytanie ale im bardziej czytam ten wątek to tym bardziej gubię wątek...:):):) czy do mojego paska ma być wiązka 3bo 971 425 czy 3bo 971 425 a? Chciałbym się do tego zabrać przed wakacjami bo czeka mnie dłuższa trasa a człek chce się odprężyć za kierownicą:)

3bo 971 425

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i mam wielką prośbę o pomoc , bo siedze przy rozbebeszonym aucie i nie wiem co mam dalej rodzić , przeczytałem wszystkie posty i nie znalazłem rozwiązania, a oto problem:

Kupiłem manetkę do tempomatu całość razem z przełącznikami do wycieraczek, wiązke kabli w aso, niestety nie do mojego modelu , więc zamiast czekać dwa tygodnie wziąłem ze szrotu kostkę i polutowałem odpowiednie końcówki, podłączyłem wszystko według opisu ze strony pierwszej i po złożeniu wszystkiego są następujące błędy :

pali się kontrolka ASR , ściągałem kierownice przy wyprostowanych kołach tak samo założyłem , widać tam na tym czujniku takie żółte kółko.

zapala się informacja Engine STOP , oil presure failure.

Kontrolka od tempomatu nie zapala się.

Nie wiem czy coś uszkodziłem , przy demontażu , albo montażu, gdzie szukać usterki , czy to jakiś bezpiecznik , a może kostka?

Prosze o szybką pomoc , bo niedziela ucieka i jak nie złożę to jutro klops , transportu nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pali się kontrolka ASR , ściągałem kierownice przy wyprostowanych kołach tak samo założyłem , widać tam na tym czujniku takie żółte kółko.

ASR powinno zniknąć po przejechaniu się i skasowaniu ewentualnych błędów.

zapala się informacja Engine STOP , oil presure failure.

To chyba nie ma nic wspólnego z grzebaniem przy kierownicy.

A tempomat w ogóle działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany:)

Rozebrałem wszystko i okazało się że jeden pin od kabelka niebieskiego zagiął się i nie wszedł odpowiednio w otwór w kostce żeńskiej, poprawiłem to i wszystkie problemy znikły, aczkolwiek kontrolka od tempomatu się nie zapala, mam nadzieje że tempomat działać będzie po aktywacji.

Sorki , za zamieszanie , ale wystraszyłem się konkretnie , że coś popsułem;)

 

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

 

PS: Dziwne ,że nie podłączenie jednego z pięciu kabelków od tej instalacji spowodowały wyświetlanie takich błędów, ale tak na szczęście to było tylko to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki riccardoa za link, wynika z niego ,że u mnie kontrolka powinna być bo autko z 2000 roku, jutro powinien przyjść do mnie kabelek , więc jak tylko ściągne jakiś odpowiedni soft do laptopa to biorę się za aktywacje i wtedy zobaczymy co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności