riccardoa Zgłoś #561 Napisano 5 Kwietnia 2011 już prawie mi się udało, ale przydał by sie porządek w temacie bo duzo czytania, można by było z tego jakaś poradę w pigułce zrobić W twoim roczniku raczej masz gaz na lince więc i tak kicha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #562 Napisano 6 Kwietnia 2011 Cytat:Napisał M4N14K Zobacz post już prawie mi się udało, ale przydał by sie porządek w temacie bo duzo czytania, można by było z tego jakaś poradę w pigułce zrobić W twoim roczniku raczej masz gaz na lince więc i tak kicha. Już w B4 AFN gaz był elektroniczny wiec napewno w B5 tez . Ja miałem zielone podświetlanie i gaz na potencjometr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #563 Napisano 6 Kwietnia 2011 Już w B4 AFN gaz był elektroniczny wiec napewno w B5 tez . Ja miałem zielone podświetlanie i gaz na potencjometr. Może masz rację ale Etka mówi co innego,więc lepiej niech naocznie sprawdzi zanim zacznie kupować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #564 Napisano 9 Kwietnia 2011 Mam pytanko do posiadaczy benzyniaków mam 1.8T APU 2000r jak dostać się do kompa jak go rozkręcić i którędy puścić kabel z wiązki dziękuje za wytłumaczenie i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #565 Napisano 10 Kwietnia 2011 Mam pytanko do posiadaczy benzyniaków mam 1.8T APU 2000r jak dostać się do kompa jak go rozkręcić i którędy puścić kabel z wiązki Kolego tu nie ma różnicy czy benzyniak czy diesel ponieważ i w jednym i drugim komp jest tak samo usytuowany. Na pierwszej stronie są zdjęcia jak wyglądają wtyki po wyjęciu sterownika, a sam sterownik znajdziesz w czarnej plastikowej puszce w podszybiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #566 Napisano 10 Kwietnia 2011 ok ale chodzi mi jak odkręcić tylne śrubki z kompa pierwsze 4 z przodu poszły a jak te 2 z tyłu muszę rozkręcac wycieraczki i demontować podszybie oto mi chodzi najbardziej ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 20:55 ---------- i jaka jest różnica między manetką new style a old style Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #567 Napisano 11 Kwietnia 2011 Tylko do jednej sruby jest ciezki dostep. Właczasz zapłon, wycieraczki robisz do pionu i wyłaczasz zapłon wtedy pod lewa wycieraczka w plastikowym podszybiu zobaczysz zaslepke, po wyjeciu tej zaslepki bedziesz mial dojscie do tej trudno dostepnej srubki, a manetki roznia sie tylko zasada funkcjonowania i wygladem, jedna i druga mozesz zamontowac i beda prawidlowo dzialaly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #568 Napisano 13 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/tempomat-wiazka-audi-vw-a6-skoda-golf-passat-24gw-i1556616073.html niedługa będę montował tempomat i chciałem się zapytać czy warto coś takiego zakupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #569 Napisano 13 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/tempomat-wiazka-audi-vw-a6-skoda-golf-passat-24gw-i1556616073.html niedługa będę montował tempomat i chciałem się zapytać czy warto coś takiego zakupić? niezły zestaw i tani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #570 Napisano 13 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/tempomat-wiazka-au...556616073.html niedługa będę montował tempomat i chciałem się zapytać czy warto coś takiego zakupić? Jaka jakość taka cena Manetka nie jest oryginalna tylko zamiennik, a wiązka to zwykły kabel, który i tak będziesz musiał lutować. Wybór należy do Ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #571 Napisano 13 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/vw-passat-b5-przelacznik-manetka-1997-2005-i1540097429.html tutaj są dwa rodzaje, czy różnica w montażu jest? odnośnie samej manetki, preferuje nowy zamiennik, nie wiadomo na co się trafi w ori a kable... przewód to przewód, samoróbka czy ori na jedno wychodzi a w ASO płacić 6 razy więcej raczej mi się nie widzi proponujecie coś takiego http://allegro.pl/manetka-kierunkowskazow-tempomat-passat-b5-i1514781666.html i... http://allegro.pl/audi-vw-passat-golf-bora-wiazka-tempomat-oryginal-i1513505531.html gdzie w tym sens, płace dwa razy za przesyłkę a artykuły wsio to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #572 Napisano 13 Kwietnia 2011 odnośnie samej manetki, preferuje nowy zamiennik, nie wiadomo na co się trafi w ori a kable... I tu się mylisz,wykonanie taśmy do przełącznika tempomatu w tych podróbach pozostawia wiele do życzenia,może być tak że zaraz po montażu lutownica będzie potrzebna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #573 Napisano 13 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/vw-passat-b5-przel...540097429.html tutaj są dwa rodzaje, czy różnica w montażu jest? Nie ma różnicy w montażu. samoróbka czy ori na jedno wychodzi a w ASO płacić 6 razy więcej raczej mi się nie widzi Nie na jedno ponieważ mając ori wiązkę wpinasz tylko piny w odpowiednie kostki i nie męczysz się z lutowaniem. proponujecie coś takiegohttp://allegro.pl/manetka-kierunkows...514781666.html i... http://allegro.pl/audi-vw-passat-gol...513505531.html Nie proponuję bo ta manetka to kolejna podróba. A ten mądrala od tej wiązki nich szuka dalej frajera. To już druga, którą wystawił, poprzednią sprzedał troszkę taniej, ale najciekawsze jest to, że ta sama wiązka w ASO kosztuje 120zł Polecam Ci zakup manetki z pierwszego linku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #574 Napisano 14 Kwietnia 2011 a powiedzcie mi, jak odróżnić ori od zamiennika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #575 Napisano 27 Kwietnia 2011 głupie pytanie ale im bardziej czytam ten wątek to tym bardziej gubię wątek...) czy do mojego paska ma być wiązka 3bo 971 425 czy 3bo 971 425 a? Chciałbym się do tego zabrać przed wakacjami bo czeka mnie dłuższa trasa a człek chce się odprężyć za kierownicą 3bo 971 425 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #576 Napisano 1 Maja 2011 Witam wszystkich i mam wielką prośbę o pomoc , bo siedze przy rozbebeszonym aucie i nie wiem co mam dalej rodzić , przeczytałem wszystkie posty i nie znalazłem rozwiązania, a oto problem: Kupiłem manetkę do tempomatu całość razem z przełącznikami do wycieraczek, wiązke kabli w aso, niestety nie do mojego modelu , więc zamiast czekać dwa tygodnie wziąłem ze szrotu kostkę i polutowałem odpowiednie końcówki, podłączyłem wszystko według opisu ze strony pierwszej i po złożeniu wszystkiego są następujące błędy : pali się kontrolka ASR , ściągałem kierownice przy wyprostowanych kołach tak samo założyłem , widać tam na tym czujniku takie żółte kółko. zapala się informacja Engine STOP , oil presure failure. Kontrolka od tempomatu nie zapala się. Nie wiem czy coś uszkodziłem , przy demontażu , albo montażu, gdzie szukać usterki , czy to jakiś bezpiecznik , a może kostka? Prosze o szybką pomoc , bo niedziela ucieka i jak nie złożę to jutro klops , transportu nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #577 Napisano 1 Maja 2011 pali się kontrolka ASR , ściągałem kierownice przy wyprostowanych kołach tak samo założyłem , widać tam na tym czujniku takie żółte kółko. ASR powinno zniknąć po przejechaniu się i skasowaniu ewentualnych błędów. zapala się informacja Engine STOP , oil presure failure. To chyba nie ma nic wspólnego z grzebaniem przy kierownicy. A tempomat w ogóle działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #578 Napisano 1 Maja 2011 Problem rozwiązany:) Rozebrałem wszystko i okazało się że jeden pin od kabelka niebieskiego zagiął się i nie wszedł odpowiednio w otwór w kostce żeńskiej, poprawiłem to i wszystkie problemy znikły, aczkolwiek kontrolka od tempomatu się nie zapala, mam nadzieje że tempomat działać będzie po aktywacji. Sorki , za zamieszanie , ale wystraszyłem się konkretnie , że coś popsułem;) ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:40 ---------- PS: Dziwne ,że nie podłączenie jednego z pięciu kabelków od tej instalacji spowodowały wyświetlanie takich błędów, ale tak na szczęście to było tylko to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #579 Napisano 1 Maja 2011 aczkolwiek kontrolka od tempomatu się nie zapala http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=30701&highlight=dzia%B3a+kontrolka+tempomatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #580 Napisano 2 Maja 2011 Dzięki riccardoa za link, wynika z niego ,że u mnie kontrolka powinna być bo autko z 2000 roku, jutro powinien przyjść do mnie kabelek , więc jak tylko ściągne jakiś odpowiedni soft do laptopa to biorę się za aktywacje i wtedy zobaczymy co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach