dsg Zgłoś #461 Napisano 13 Stycznia 2011 Ja przed dolozeniem tempomatu sprawdzalem vagiem zegary kontolka zapalala sie wiec fizycznie tam byla. Podpialem temp.w kostke ale go nie logowalem chcialem sprawdzíc czy bedzie jakas reakcja. Niestety brak reakcji manetki ani kontrolki. Mysle sobie ok tak níe dziala wiec dokoncze temat aktywujac go po wisaniu kodu í Po wlaczeniu manetki zapalila sie kontrolka wszystko zaczelo hulac i do tej pory nie ma zadnych problemow. Mam manetke nowego typu ale myśle ze to akurat jest bez znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #462 Napisano 13 Stycznia 2011 Mam manetke nowego typu ale myśle ze to akurat jest bez znaczenia. Nie ma żadnego znaczenia. Mysle sobie ok tak níe dziala wiec dokoncze temat aktywujac go po wisaniu kodu í Po wlaczeniu manetki zapalila sie kontrolka W moim przypadku, kontrolka świeciła od razu - bez aktywacji. Nie wiem czy tempomat działał, ale świeciło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
84Przemo84 Zgłoś #463 Napisano 21 Stycznia 2011 Cena wiązki do tempomatu do modelu 3bg na dzien 20 stycznia 2011. Lubin serwis vw. 129.99 PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kufik81 Zgłoś #464 Napisano 27 Stycznia 2011 Witam.Ja dzisiaj zamontowałem do mojego Passacika manetkę i wiązkę tempomatu. Po montażu kontrolka się zapala gdy włączam i gaśnie gdy wyłączam tempomacik ale niestety nie trzyma prędkości (nie działa).Vag wykrywa błąd 18263 i nie mogę go skasować.Dodam jeszcze że auto miało automatyczna skrzynie a teraz śmiga na manualu i niby wszystko ok oprócz świateł wstecznego ale to już inna sprawa.Może ktoś mi pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #465 Napisano 27 Stycznia 2011 Witam.Ja dzisiaj zamontowałem do mojego Passacika manetkę i wiązkę tempomatu. Po montażu kontrolka się zapala gdy włączam i gaśnie gdy wyłączam tempomacik ale niestety nie trzyma prędkości (nie działa).Vag wykrywa błąd 18263 i nie mogę go skasować.Dodam jeszcze że auto miało automatyczna skrzynie a teraz śmiga na manualu i niby wszystko ok oprócz świateł wstecznego ale to już inna sprawa.Może ktoś mi pomoże Odnośnie błędu: http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6644&highlight=18263 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moro90 Zgłoś #466 Napisano 30 Stycznia 2011 Cześć! A co myślicie o takim zestawie. http://moto.allegro.pl/tempomat-wiazka-audi-vw-a6-skoda-golf-passat-24gw-i1431567642.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #467 Napisano 30 Stycznia 2011 Kolego już były takie pytania. Np. post 430 i odpowiedź kolegi Groszek 6 "Moim zdaniem nie warto. Po pierwsze jest to podróba, po drugie manetka jest starego typu, po trzecie wiązka to tandetny kawałek kabla, który trzeba sobie samemu zarobić (końcówki do kompa). Lepiej poczekać, dołożyć jeszcze stówkę i cieszyć się oryginałem. Może co do jakości się mylę, ale osobiście bym tego nie kupił" Moim zdaniem też nie warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moro90 Zgłoś #468 Napisano 31 Stycznia 2011 Przepraszam! nie doczytałem musiałem przeoczyć. Dzięki kolego.:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Misiek_ Zgłoś #469 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) z kolega z forum probowalismy zamontowacu mnie tempomat niestety nie chcialo grac ... silnik 1.8T APU, podpiete bylo zgodnie ze schematem dla benzyny, tak nam sie przynajmniej wydaje, ale niestety vag nie wykrywal tempomatu, czy moze byc tak, ze czesc aut nie obsluguje w ogole tempomatu ( slyszalem o czyms takim jak modul kierownicy, ktory to jest w niektorzych modelach podobno okrojony i nie przystosowany do montazu tempomatu), prosze o pomoc jesli ktos ma pomysl dlaczego tempomat nie dziala , dla pewnosci podpielismy nawet druga manetke i tez 0 reakcji Edytowane 31 Stycznia 2011 przez _Misiek_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #470 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) podpiete bylo zgodnie ze schematem dla benzyny, tak nam sie przynajmniej wydaje, To radzę się jeszcze upewnić. czy moze byc tak, ze czesc aut nie obsluguje w ogole tempomatu ( slyszalem o czyms takim jak modul kierownicy, ktory to jest w niektorzych modelach podobno okrojony i nie przystosowany do montazu tempomatu), Nie. Wszystkie auta po prawidłowym montażu i zakodowaniu muszą obsługiwać tempomat. A to urządzenie, o którym wspominasz to moduł komfortu - jego funkcjonalność zależy od fabrycznego wyposażenia auta. Przykładowo: jedne są przystosowane do obsługi scyzoryków, drugie nie (biedaki). Nie ma w ogóle reakcji na zmianę pozycji przełącznika manetki? Wartości czujników są prawidłowe (gaz, hamulec, sprzęgło) ? Edytowane 31 Stycznia 2011 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Misiek_ Zgłoś #471 Napisano 31 Stycznia 2011 podlaczenie sprawdzalismy, nie bylo zadnej reakcji niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FiFi_ino Zgłoś #472 Napisano 31 Stycznia 2011 A ja mam takie pytanie, czy jesli kupie kierownice funkcyjną i tam z lewej strony jest sterowanie tempomatem, to czy wtedy wystarczy tylko aktywowac go w kodowaniu czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #473 Napisano 1 Lutego 2011 A ja mam takie pytanie, czy jesli kupie kierownice funkcyjną i tam z lewej strony jest sterowanie tempomatem, to czy wtedy wystarczy tylko aktywowac go w kodowaniu czy jak? Musisz wymienić manetkę na taką z włącznikiem tempomatu,dołożyć wiązkę podłączyć i aktywować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #474 Napisano 1 Lutego 2011 "Moim zdaniem nie warto.Po pierwsze jest to podróba, po drugie manetka jest starego typu, po trzecie wiązka to tandetny kawałek kabla, który trzeba sobie samemu zarobić (końcówki do kompa). Lepiej poczekać, dołożyć jeszcze stówkę i cieszyć się oryginałem. Może co do jakości się mylę, ale osobiście bym tego nie kupił" Moim zdaniem też nie warto podróbka, owszem,tandetna wiązka ,owszem, a co do funkcjonalnosci jest OK ,mam taka , wszystko cyka elegancko ,a polecił mi taka Slaweeek, jak sie okazało, to topran wiec w każdym sklepie taka mozna kupic, i morze okazać się ze taniej. ja mogę ja polecić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #475 Napisano 1 Lutego 2011 podróbka, owszem,tandetna wiązka ,owszem, a co do funkcjonalnosci jest OK Powiedzmy, że jak komuś nie zależy na oryginale to ten zestaw też da radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubu21 Zgłoś #476 Napisano 3 Lutego 2011 Witam! Mam problem: zabrałem się dzisiaj za montaż tempomatu. Tempomat razem z wiązką oczywiście oryginalny. Wszystkie robiłem zgodnie z instrukcją z tego forum (i nawet tego tematu) :dobrze Byłem zaskoczony jak wszystko fajnie opisane, aż do momentu kiedy doszedłem do białej wtyczki. Okazało się, że nie ma miejsca na kabelek czerwono/żółty (PIN9) oraz czarno/biały (PIN10). Podłączyłem ładnie czerwono/biały kabel do kostki pomarańczowej (z tym mostkiem) i czerwono/szary do PIN7 i niebieski do PIN8 (co widać na zdjęciu numer 1). Ale po drugiej stronie (według instrukcji z tego forum) widać, że powinienem mieć pełno wolnych miejsc, a ja mam wszystkie zajęte! Zdjęcie numer 2 to pokazuje. Czy powinienem te pozostałe kable w inne miejsce podłączyć? Poza tym jak widać na zdjęciu numer 2, PINy które włożyłem, wystają poza obudowę kostki, czy to tak ma być że wystają? aha, dla informacji: Passat 1.9 TDI 131PS (AVF) 01.2001 3BG Dzięki za wszelką pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #477 Napisano 3 Lutego 2011 wydaje mi się, czy Ty masz 4 takie same kable w tej kostce? czerwono-szary i z drugiej czerwono-szary, niebieski - i z drugiej strony niebieski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubu21 Zgłoś #478 Napisano 3 Lutego 2011 Też właśnie zwróciłem na zdjęciu dopiero na to uwagę. Na to wygląda, bo tej strony co jest cała zapełniona w ogóle nie ruszałem. Jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubu21 Zgłoś #479 Napisano 4 Lutego 2011 Mam pytanie, czy mogę narobić jakieś szkody (np coś zepsuć w komputerze samochodu), jeżeli istniejące kable w białej wtyczce (T15a) : - czerwono/szary - czerwono/żółty - niebieski - czarno/biały po prostu wysunę i zamienię na te same z nowego przewodu od tempomatu? Tylko nie wiem czy numery PINów będą takie same. Może mi ktoś pomóc? Zdjęcia zamieszczałem w poście wyżej. Dzięki! ---------- Post added at 08:09 ---------- Previous post was at 07:41 ---------- Już chyba wiem co źle zrobiłem. Ja chciałem się wpiąć do kostki od góry, a to trzeba do tych gniazd się wpinać Idę zaraz spróbować i dam znać. Tak to jest jak amator zabiera się za elektrykę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #480 Napisano 4 Lutego 2011 Już chyba wiem co źle zrobiłem. Ja chciałem się wpiąć do kostki od góry, a to trzeba do tych gniazd się wpinać Idę zaraz spróbować i dam znać. Tak to jest jak amator zabiera się za elektrykę No co za Gosc trzeba było pisać wcześniej ale ze się nie kapnąłeś czy piny są męskie czy żeńskie bo się roz*****bie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach