Alyko988 Zgłoś #161 Napisano 23 Marca 2014 Super!! Wszystko działa Kupiłem autko z ta klapa ale poprzedni właściciel oddał auto do jakiejś rzeźby i najpierw musiałem dojść do tego co autor miał na myśli bo było pomieszane we wszystkim... Wielki + dla autora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrchori Zgłoś #162 Napisano 27 Marca 2014 No i udało się :-) Kolejny 3B z klapą 3BG Bardzo dobry schemacik, wszystko działa jak należy :ok Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość deejay7878 Zgłoś #163 Napisano 4 Kwietnia 2014 czesc kolego czy ty dales sobie rade ze zmiana klapy kombi do passata. bo tez mam problem czy będzie pasować z fl do przed fl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #164 Napisano 4 Kwietnia 2014 O tym właśnie jest ten temat:ok będzie pasować mechanicznie:) elektryke musisz pozmieniać, ale co do tego jak itd to przeczytaj temat, a się dowiesz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #165 Napisano 4 Kwietnia 2014 czesc kolego czy ty dales sobie rade ze zmiana klapy kombi do passata. bo tez mam problem czy będzie pasować z fl do przed fl klapa pasuje ale... elektryke trzeba przerobic-jest to na poczatku watku inny jest zamek,swiatla oswietlenia tabl. rej,klamka otwierania klapy,benbenek na klucz (jak kupisz razem z benbenkiem caly zamek ale bez klucza to i tak tobie to nic nie da bo zeby wyjac banbanek musisz przekrecic kluczem jego.Ja dalem sobie spokoj na otwieranie klapy kluczem) zamek klapy otwierany jest linka przez solownik (w starej klapie mechanicznie przez ciegno) musisz o tym pamietac zmieniajac klape bo to dodatkowe koszty sie robia nie male Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #166 Napisano 30 Kwietnia 2014 Witam ponownie, wiec zabrałem się za poprawę tego partactwa które miałem wcześniej zrobione no i mam mały problem, podpiołem wszystko no i teraz jest tak ze klapę da się otworzyć cały czas, jak zamknę auto i jak je otworze gdzie mam błąd? Bo mi się już pomieszało wszystko:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #167 Napisano 4 Maja 2014 a zrobilles te 3 przekazniki ? jesli tak to cos zle je podlaczyles-sprawdz dokladnie jeszcze raz podlaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #168 Napisano 4 Maja 2014 (edytowane) Tak, podłączyłem właśnie a powiedz gdzie dokładnie trzeba się wpiąć z tymi kablami które idą do przodu? Najlepiej jakieś dokładniejsze zdjęcie bo kurde z tego z pierwszego postu widać tylko jeden kabel Edit: No i o co zapomniałem spytać wcześniej to skąd wziąść zasilanie bo aktualnie mam z zapalniczki bo nie bardzo wiem gdzie się podpiąć.. Edytowane 4 Maja 2014 przez Ace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #169 Napisano 5 Maja 2014 do zamka ida 2 przewody 1 otwieranie 2 zamykanie do przekaznikow musi isc staly + i masa ja pociaglem przewod do skrzynki bezpeicznikow pod bezpiecznik od centralnego (14 jak dobrze pamietam) podlaczas tak jak masz na schemacie zdj5 na wylot z przekaznikow idzie tylko 1 przewod (ten calkiem na dole na tym schemacie)co idzie do klamki w skrocie to przekazniki podaja prad wlasnie na ten przewod jak jest otwarte auto gdy jest zamkniete nie plynie tam prad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #170 Napisano 25 Maja 2014 No i ja u siebie wreszcie uporałem się z wymianą klapy.Wszystko śmiga jak należy.Jeszcze teraz kwadratową tablicę rejestracyjną potrzebuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #171 Napisano 25 Maja 2014 to klapa z wersji amerykanskiej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #172 Napisano 26 Maja 2014 (edytowane) Tak,albo japońska,bo jakieś japońskie naklejki są na niej. Edytowane 26 Maja 2014 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #173 Napisano 27 Maja 2014 :ok ale widzę że tobie tak jak mj klapa od dołu lekko odstaje od zderzaka i jest tam wieksza szpara, próbowałeś to spasować lepiej? Mnie się nie udało i nie wiem czy tak to już jest z tymi klapami czy coś można podciągnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #174 Napisano 27 Maja 2014 Hehe ja dziś wyrwałem klapę europa za 250 kompletną Na dniach przerabiam wiązkę i jazda:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #175 Napisano 27 Maja 2014 :ok ale widzę że tobie tak jak mj klapa od dołu lekko odstaje od zderzaka i jest tam wieksza szpara, próbowałeś to spasować lepiej? Mnie się nie udało i nie wiem czy tak to już jest z tymi klapami czy coś można podciągnąć? Na razie nie bardzo mam czas nad tym siedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #176 Napisano 27 Maja 2014 Więc jak coś poradzisz to mam nadzieje podzielisz się tym Ja próbowałem regulować docisk tymi bolcami po bokach i żadnej zmiany a ewidentnie widać że klapa jakby nie była domknięta.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #177 Napisano 31 Maja 2014 (edytowane) Niestety, u mnie układ z 1 strony działa tylko w momencie podawania napięcia z komfortu na tył auta. W tygodniu złożę to na jednym przekaźniku bistabilnym jednocewkowym, o wiele prostsze rozwiązanie, które umieszczę w module komfortu Edit: ulepiłem to, co mówiłem. Układ oparty na tranzystorze NPN TIP3055, przekaźniku bistabilnym jedncewkowym oraz przekaźniku odłączającym zasilanie silnika po otwarciu klapy. Wygląda to tak: Zrobione w pająku, szkoda na kilka elementów stosować płytki:) Jakby ktoś chciał schemat to mogę coś rozrysować... Edytowane 15 Czerwca 2014 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajeczy Zgłoś #178 Napisano 20 Czerwca 2014 Witam. Zacząłem przerabianie klapy z 3bg do 3b. Przełożyłem klapę, następnie wiązki ze starej klapy. Przełożyłem światło stopu z 3b, podłączyłem oświetlenie tablic. To działa. Następnie zabrałem się za podłączenie wszystkiego wg schematu z pierwszej strony. Przekaźniki poskładałem bezproblemowo. Na próbę podłączyłem je w klapie, obciąłem wtyczkę do siłownika. Zielony i niebieski podłączyłem wg schematu, jako kable wejściowe do przekaźników. Następnie pociągnąłem masę i prąd z zapalniczki w bagażniku (masa do przekażnika nr 1, mostek na 30 ), (prąd przekaźnik nr 2 mostek 30 ). Założyłem bezpiecznik. Następnie wg schematu podłączyłem "zielony" (czyli kabel który wychodzi z przekaźnika drugiego i mostek nr 85 ) bezpośrednio do siłownika do zielonego. Został mi ostatni mostkowany kabel z przekaźnika nr i nr 87. Zostawiłem kostkę orginalną z zamka. Jest dwu pinowa. Wpiąłem do niej wtyczkę żeńską od 3bg i pod jeden z kabli podpiąłem ten ostatni z przekaźnika. Drugi kabel z tej wtyczki pociągnąłem do siłownika do niebieskiego. Jednak to wszystko nie działa. Nie chodzi siłownik, klamka. Proźba może ktoś pomoże i podpowie co jest nie tak. Została jedna wtyczka od bębenka z trzema pinami sterująca centralnym po przekręceniu kluczyka. Jednak kolory są inne i inna wtyczka (stara i nowa). Wkład bembenka chcę przerobić na ten co mam teraz. Moje pytania są następujące: Jak podłączyć kabel z przekażników do klamki ? Pod który z kabli ( z klamki idą 2 ) ?a który puścić do siłownika? są na wtyczce nr 1 i 2. Co z tymi kablami od bembenka? z wiązki od 3b idzie inna wtyczka i inne kolory. Gdzie zrobiłem błąd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #179 Napisano 23 Czerwca 2014 bebenki nie dasz rady przerobic co najwyzej mozesz wklady przelozyc zeby tym samym kluczykiem mozna bylo otwierac ale zeby to zrobic musisz miec orginalny klucz tego benbenka ja to podlaczylem tak ze nie laczylem przewodow z benbenka (i tak w zasadzie nie uzywalem zamka na klucz) przeciac tylko trzeba 1 zyle i w nia sie wciac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajeczy Zgłoś #180 Napisano 30 Czerwca 2014 Wszystko chodzi jak powinno. Dzięki wielkie za informacje! Kupiłem złe przekaźniki, dlatego nie działało. Mam pytanie: Czy u Was pierwszy przekaźnik robi się również ciepły kiedy auto jest otwarte ? Zauważyłem, że przekaźnik nr 1 robi sie coraz cieplejszy im dłużej auto jest otwarte. Po zamknięcu problem znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach