majdan Zgłoś #1 Napisano 24 Listopada 2008 Witam koledzy. Mam problem z alarmem w moim passacie. Mam tam założony chyba orginalnie centralny zamek i alarm bo są one w tym orginalnym pilocie, a więcej na ten temat nie mogę powiedzieć bo samochód kupiłem 3 tygodnie temu. Ale przejdźmy do sedna sprawy. Tak więc, w moim passacie alarm działał jak narazie bez zarzutu, aż do wczoraj. Przyjechałem pod swój blok zostawiłem samochód i po jakimś czasie patrze przez okno, a tu w moim aucie włączył się alarm. Tak więc zszedłem go wyłączyć bo myślałem, że ktoś się kręcił ale nikogo nie było. Przestawiłem samochód w inne miejsce, wróciłem do mieszkania ale po chwili znowu słysze, że alarm wyje tak więc wyszedłem przed blok, dostałem się do syreny i ją kluczykiem wyłączyłem. Poszedłem na spacer, a kiedy wróciłem znowu alarm się załączył tylko że nie wył bo wcześniej syrene odłączyłem ale za to mrugał. Sprawdziłem czy to nie czujnik wstrzasu jak kopałem po kołach albo trzęsłem ale wtedy się nie załączał. Co się mogło z nim stać?? Jak to naprawić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2008 Podłacz VAG-a i sprawdz instalacje alarmową. Najprawdopodobniej masz zwarcie na jednym z czujników otwarcia drzwi lub w tylnej klapie (ewentualnie pokrywa silnika). Albo ma gdzieś zwarcie na przerwodach lub - co bardziej prawdopodobne - nacieklo wody w zamki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majdan Zgłoś #3 Napisano 26 Listopada 2008 Niestety kolego osobiście VAGA nie posiadam, a również nie orientuje się gdzie takie coś mają w mojej okolicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil-Driver Zgłoś #4 Napisano 26 Listopada 2008 Kolego żadne zwarcie itd. Po prostu Krańcówki w drzwiach padły i dlatego podjedź to elektryka co ma vaga i niech spr drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majdan Zgłoś #5 Napisano 26 Listopada 2008 No to kolego będę musiał tak zrobić, ale przypuszczam, że to coś z tylną klapą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość konrad_k11 Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2008 Jesli nie masz VAGA to wlacz swiatla oswietlenia wewnatrz w samochodzie, ustaw przelaczniki w takiej pozycji zeby swiatla zapalaly sie wtedy gdy otwiera sie drzwi. Zamkinij wszystkie drzwi i zobacz czy wszystkie zgasna, jesli ktores ze swiatelek nie zgasnie tzn ze zepsul sie ktorys z wylacznikow krancowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #7 Napisano 27 Listopada 2008 majdan, problem który opisujesz dotyczy kwestii podłączenia alarmu pod lampkę sufitową, która jest odpowiedzialna za sygnalizowanie otwartych drzwi. Szczegółowo opisałem rozwiązanie tego problemu tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24732 Miałem podobnie jak Ty. Poza tym jak chcesz sprawdzić krańcówki, weź śrubokręt i w uchylone drzwi wsadzaj go w zamek, tak aby zasymulować jego zamykanie i obserwuj lampkę sufitową. Jeżeli przy otwieraniu klamką przy którymś razie nie zapali się, to już wiadomo, że to ona. Trzeba rozebrać zamek i na początek przelutować switche. A jak to zrobić masz opisane tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majdan Zgłoś #8 Napisano 27 Listopada 2008 Chyba koledzy zlokalizowałem tą usterkę, to był według mnie akumulator któremu spadało napięcie i przez to się załączał alarm. Wymieniłem akumulator i zobaczymy teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz3724 Zgłoś #9 Napisano 28 Listopada 2008 Witam w ktorym miejscu można w passacie B5 FL kluczykiem wyłaczyc alarm bo niedawno kupiłem autko a nie wiem zbytnio.Gdzie te miejsce jest dokładnie. Prosze o odpisanie na forum lub prywatna wiadomość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #10 Napisano 28 Listopada 2008 nie można wyłączyć kluczykiem syreny alarmu FABRYCZNEGO. Opisany wyżej przypadek dotyczy dokładanego alarmu, być może bezpilotówki (stad fabryczne piloty pozostały). Fabryczny alarm nie ma syreny, tylko klakson w bagażniku. W najprostszy sposób możesz go wyłączyć, uzbrajając go i jeszcze raz naciskając zamknij (usłyszysz że rygle puścily) lub wyprogramować VAGiem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekN Zgłoś #11 Napisano 5 Grudnia 2008 Hej Mam taki maly problem z fabrycznym alarmem.Zawsze gdy zamykalem samochod z pilota to bylo potwierdzenie kierukowskazami,od paru dni nie mam tego.Ale gdy go otwieram to wlaczaja sie.Jak jest zamkniety to mryga kontrolka w drzwiach przy ryglu zamka.Co o tym myslicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość soltysso Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2008 Witam, od kilku dni zaobserwowałem to samo co kolega BartekN, brak potwierdzenia zamkniecia przez błysk kierunkami, otwieranie - kierunki sie zapalają, aha i skargi sąsiadów z bloku ze alarm wyje po kilka razy w środku nocy, co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MR.GREG Zgłoś #13 Napisano 7 Grudnia 2008 Witam,miałem dokładnie to samo(brak kierónków przy zamykaniu i alarm sie włanczał)Co ja sie nagrzebałem aż doszedłem,przyczyną był zawilgocony moduł komfortu i wtyczki dochodzace do niego.Modul znajduje sie pod siedzeniem kierowcypod dywanikiem) taka czarna skrzyneczka.Woda mi sie dostala,wysuszylem,pozbylem sie wody i wszystko wrocilo do normy.powodzenia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebasaw1 Zgłoś #14 Napisano 8 Grudnia 2008 witam wszystkich miałem taki sam problem tyle że u mnie woda dostawała się przez bębenek zamka na tylnej klapie rozebrałem tapicerkę wszystko wysuszyłem a bębenek zakleiłem taśmą samoprzylepną (oczywiście wczesniej wyciełem kółko pasujące na bębenek i mam już wszystko sprawne --- scalone --- witam wszystkich miałem taki sam problem tyle że u mnie woda dostawała się przez bębenek zamka na tylnej klapie rozebrałem tapicerkę wszystko wysuszyłem a bębenek zakleiłem taśmą samoprzylepną (oczywiście wczesniej wyciełem kółko pasujące na bębenek) i mam już wszystko sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #15 Napisano 19 Lutego 2012 Witam. Odkopię trochę, żeby nie śmiecić nowym wątkiem Mam w autku alarm fabryczny z kartą SPiiD (takowy był zamontowany od nowego). Otwarcie samochodu charakteryzuje się jednym sygnałem dźwiękowym, a zamknięcie dwoma. Jakiś czas temu alarm zaczął lekko wariować. Sporadycznie po zamknięciu samochodu po około 30 sekundach zaczyna wyć syrena. Co za tym idzie, muszę się cofnąć do auta, otworzyć je i zamknąć ponownie. Wczoraj na dłuższym postoju na stacji (siedząc w samochodzie i pijąc kawkę) samochód sam się zamknął sygnalizując to czterema sygnałami dźwiękowymi. Alarm się uaktywnił, bo jak zacząłem się ruszać, tzn. skierowałem ręce w stronę stacyjki w celu wyciągnięcia kluczyka i wyłączenia alarmu + odryglowania drzwi, zaczął wyć. Czasami także po odryglowaniu samochodu z kluczyka i otwarciu drzwi, załącza się syrena i wyje. Nie mam jednak problemu unieruchomienia samochodu poprzez brak komunikacji systemu alarmowego z kartą SPiiD. Baterie w karcie są wymieniane i wszystko działa jak należy. Na VAGu błędów brak. Pozdrawiam i będę wdzięczny za jakieś sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 19 Lutego 2012 Któraś krańcówka ci szwankuje lub po prostu woda polała się po jednym z zamków i fixuje. U mnie tak z reguły było jesienią podczas opadów deszczu, że alarm sam sie włączał. Tylko zastanawia mnie ten czterokrotny dźwięk. W innych alarmach to sygnalizuje na przykład słabą baterię w pilocie bądź też inną usterkę. Jak jest w tym przypadku - nie wiem :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #17 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) Bateria w pilocie wymieniane razem z bateriami w SPiiD'zie, średnio co 7-9 miesięcy. Ostatnio wymieniane w październiku. Edytowane 19 Lutego 2012 przez MSK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 19 Lutego 2012 Jak VAGa podepniesz, to powinno ci pokazać, który mikrostyk szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MSK Zgłoś #19 Napisano 19 Lutego 2012 (edytowane) no właśnie podpinałem VAGa (nie tylko wersję "domową") i nie było żadnych błędów odnośnie alarmu. Były tylko błędy wszystkich drzwi centralnego odnośnie słabego napięcia (no i inne błędy nie mające związku z alarmem) - wymieniałem aku. A z ciekawości bujnę się teraz do garażu i zaraz dam znać ----------------------- Tak jak myślałem, oprócz V68 i V71 od climatronika, błędow brak Edytowane 19 Lutego 2012 przez MSK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach