Skocz do zawartości
Blody

Wyswietlacz komputera

Rekomendowane odpowiedzi

to moze ktos powie co moze byc przyczyna jesli dzwiek pojawia sie powyzej 4 stopni bo tak ostatnio wlasnie mialem...

Ponawiam pytanie bo dziś znów miałem tą sama sytuacje a na zewnatrz było 7,5 stopnia a przy uruchomieniu silnika samochód piszczał 3razy krótkim dźwiekiem co może być..???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponawiam pytanie bo dziś znów miałem tą sama sytuacje a na zewnatrz było 7,5 stopnia a przy uruchomieniu silnika samochód piszczał 3razy krótkim dźwiekiem co może być..???

 

Jesteś pewien ze to piszczenie jest właśnie od temp ?? Moja mama miała przy Polo 2001 rok właśnie coś takiego tzn 3 razy piszczało i okazało się że to sygnał informujący o uszkodzonym czujniku ABS mimo ze nie pokazywało na wyświetlaczu kontrolki o niesprawnym ABS

 

Cytat:

Napisał Mr. X viewpost.gif

jeśli auto nie ma pełnego FISa wtedy informacje z MFA pokazywane są na wyświetlaczu pod obrotomierzem

 

Bartku nie ma pełnego fisa bądz 1/2 fisa. Takie małe sprostowanie.

 

A jak rozpoznać pełen FIS od 1/2 :confused: u mnie FIS pokazuje srednie spalanie chwilowe spalanie ilość kilometrów jaką zrobiłem od moemntu resetu komputera jak i czas jak długo samochód był właczony od momentu resetu kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak rozpoznać pełen FIS od 1/2 u mnie FIS pokazuje srednie spalanie chwilowe spalanie ilość kilometrów jaką zrobiłem od moemntu resetu komputera jak i czas jak długo samochód był właczony od momentu resetu kompa.

 

Nie nie to chodzi o wielkość wyświetlacza. Jeśli cały masz ciekłokrystaliczny to masz pełny FIS jeśli tylko taki do połowy a wyżej masz zwykłe kontrolki to masz 1/2 FIS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie nie to chodzi o wielkość wyświetlacza. Jeśli cały masz ciekłokrystaliczny to masz pełny FIS jeśli tylko taki do połowy a wyżej masz zwykłe kontrolki to masz 1/2 FIS.

 

Czyli jesli dobrze rozumiem chodzi o to ze np kontrolki np od ABS ESP itp wyswietlaja sie na komputerze tzn ze jeste pelen FIS i wyswietlacz cieklokrystaliczny a jesli kontrolki od ABS ESP itp wyswietlaja ci sie na zegarze tzn na predkosciomierzu i obrotomierzu to jest 1,2 FISa jesli dobrze rozumiem to w takim abdz razie mam 1/2 FISa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej ;) Bo akurat kontrolka od ESP świeci się gdzie indziej. Ale zajarzyłeś o co biega :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK :) wiec teraz powroce do pytania z pierwszej strony :) skoro mam 1/2 FISa to czy powinienem miec sygnal dzwiekowy czy nie ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak powinieneś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie mam :) i co teraz ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisał good69 viewpost.gif

to moze ktos powie co moze byc przyczyna jesli dzwiek pojawia sie powyzej 4 stopni bo tak ostatnio wlasnie mialem...

 

Ponawiam pytanie bo dziś znów miałem tą sama sytuacje a na zewnatrz było 7,5 stopnia a przy uruchomieniu silnika samochód piszczał 3razy krótkim dźwiekiem co może być..???

Jesteś pewien ze to piszczenie jest właśnie od temp ?? Moja mama miała przy Polo 2001 rok właśnie coś takiego tzn 3 razy piszczało i okazało się że to sygnał informujący o uszkodzonym czujniku ABS mimo ze nie pokazywało na wyświetlaczu kontrolki o niesprawnym ABS

 

 

 

A jak rozpoznać pełen FIS od 1/2 :confused: u mnie FIS pokazuje srednie spalanie chwilowe spalanie ilość kilometrów jaką zrobiłem od moemntu resetu komputera jak i czas jak długo samochód był właczony od momentu resetu kompa.

Dodam ze nie zawsze sie tak dzieje tylko co jakis czas, czy moze to miec zwiazek ze akumulator jest slabo naladowany, czy on moze wydawac dzwiek jesli ma slabe napiecie dodam, ze te piszczenie zaczelo sie kiedy temperatury zaczely sapadac okolo zera!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Dodam ze nie zawsze sie tak dzieje tylko co jakis czas, czy moze to miec zwiazek ze akumulator jest slabo naladowany, czy on moze wydawac dzwiek jesli ma slabe napiecie dodam, ze te piszczenie zaczelo sie kiedy temperatury zaczely sapadac okolo zera!!!

 

jesli akus byl by slabo naladowany to by wyskoczyla ci kontrolka od niego ;) na zegarze. hmm przypomnialo mi sie ze mamie tez nie zawsze piszczal ale czy ma to zwiazek z temp ?? ciezko mi na to odpowiedziec bo nie wiem :o A nie pokazuje ci sie zadna kontrolka jak tak piszczy ?? nic nie mruga albo cos w tym stylu ? albo jak przekrecisz kluczyk za nim odpalisz to czy jakas kontrolka nie swieci za dlugo ??

 

OK chlopaki problem dzwieku rozstrzygniety jechalem dzis do Zbaszynia i po drodze temp spadla ponizej 4 stopni i mimo ze radio ladnie gralo bylo slychc sygnal dzwiekowy ktorego wczesniej nie bylo tak wiec mozliwa opcja ze sygnalizacja dzwiekowa dziala tylko podczas jazdy a nie podczas odpalania samochodu :)

Edytowane przez Blody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli akus byl by slabo naladowany to by wyskoczyla ci kontrolka od niego ;) na zegarze. hmm przypomnialo mi sie ze mamie tez nie zawsze piszczal ale czy ma to zwiazek z temp ?? ciezko mi na to odpowiedziec bo nie wiem :o A nie pokazuje ci sie zadna kontrolka jak tak piszczy ?? nic nie mruga albo cos w tym stylu ? albo jak przekrecisz kluczyk za nim odpalisz to czy jakas kontrolka nie swieci za dlugo ??

No wlasnie w tym problem ze nic za dlugo sie nie swieci wszystko dziala tak jak powinno, dodam ze nie dawno ladowalem akumulator bo nie mogelm uruchomic samochodu z rana dlatego pomyslalem ze to moze miec zwiazek z akumulatorem i dlatego piszczy ale teraz to juz sam nie wiem:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może jak masz możliwość podłącz do Vaga może on coś podpowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wlasnie w tym problem ze nic za dlugo sie nie swieci wszystko dziala tak jak powinno, dodam ze nie dawno ladowalem akumulator bo nie mogelm uruchomic samochodu z rana dlatego pomyslalem ze to moze miec zwiazek z akumulatorem i dlatego piszczy ale teraz to juz sam nie wiem:confused:

as jeszcze jedno czemu jak mi padl akumulator to tez nie palila sie zadna kontrolka tylko samochod nie byl uruchamiany 3 dni, a potem problem z uruchomieniem... o co tu moze chodzic:confused:

i jeszcze ten dzwiek??

Edytowane przez good69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
as jeszcze jedno czemu jak mi padl akumulator to tez nie palila sie zadna kontrolka tylko samochod nie byl uruchamiany 3 dni, a potem problem z uruchomieniem... o co tu moze chodzic:confused:

i jeszcze ten dzwiek??

 

kolego jesli padl ci akus to z czego mial brac samochod zasilanie do podswietlenia kontrolki ??;) rozumiem ze jak ci padl samochod to zostawiles go na 3 dni i dopiero potem naladowales akusa ?? szczerze ci teraz powiem ze tylko VAG jest ci wstanie pomoc chyba ze odezwie sie jakis forumowicz ktory mial tak samo. Innej opcji nie widze bo moja wiedza w tym momencie sie skonczyla na te info co podajesz. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest za niskie napięcie w instalacji to właśnie że piszczy. Sprawdź jeszcze raz ten akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bartku nie ma pełnego fisa bądz 1/2 fisa. Takie małe sprostowanie.
Jeśli cały masz ciekłokrystaliczny to masz pełny FIS jeśli tylko taki do połowy a wyżej masz zwykłe kontrolki to masz 1/2 FIS.

 

no więc Damian jak to jest bo zaprzeczasz sam sobie :D

 

utarło się (i na allegro po opisie można rozpoznać) jakiej wersji są zegary

potwierdzam jak jest pełny wyświetlacz cziekłokrystaliczny to jest tzw pełny FIS a jeśli jest ciekłokrystaliczna dolne 2/3 całego wyświetlacza a w górnej 1/3 wyświetlacza są kontrolki to mówi się na to 1/2 FIS ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli auto nie ma pełnego FISa wtedy informacje z MFA pokazywane są na wyświetlaczu pod obrotomierzem, jeśli zaś auto ma pełnego FISa wtedy komunikaty z MFA wyświetlkane są właśnie na FISie

 

Bartku a ja dopisałem tylko że w 1/2 też są wyświetlane na FIS-ie. Teraz już rozumiesz??

Edytowane przez Łysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bartku a ja dopisałem tylko że w 1/2 też są wyświetlane na FIS-ie. Teraz już rozumiesz??

 

Damian to się dogadaliśmy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
damian to się dogadaliśmy :D

 

;):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Cytat:

Napisał Blody

Dziś rano dopaliłem autko komputer pokazywał +3 stopnie i obok gwiazdka (płatek śniegu) i przez pare sekun mrugał i przestał. Co to oznacza ? szukałem na forum i nic nie znalazłem na ten temat. Pozdrawiam

 

powinna być oprócz tego jeszcze informacja dźwiękowa

 

Gwoli ścisłości:

u mnie informacja dzwiękowa pojawia się jeśli spadek temperatury nastąpił w czasie jazdy.

Jeśli jest temp < 4C już na postoju - tylko miga wyświetlacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności