Skocz do zawartości
Deto

wymiana rozrządu - kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem wszystkim.

 

Mam nowy "używany" samochód (jak widać), i kilka pytań dot. koniecznej wymiany rozrządu (jestem laik):

 

1. Czy lepiej kupić własnoręcznie części i dać mechanikowi, czy zlecić żeby sam dobrał, kupił. (nie wiem jakie kupić - na marginesie)

 

2. Planuje to zrobić w serwisie Shell'a ./. ktoś korzystał z ich usług? (miasto: Gdańsk)

 

3. Po wymianie - jaką mam pewność, że rozrząd rzeczywiście został wymieniony ? (wiecie.. każdy by mógł oszukać, powiedzieć "wymieniłem", a tak naprawdę nie :)

 

4. Ile może trwać taka pełna wymiana (o cenę nie pytam, bo znalazłem na forum).

 

5. Czy na tą usługę jest jakaś gwarancja? (po tygodniu pójdzie pasek, wszystko się rozpi.... i co?

 

Pozdrawiam (mam nadzieje, że pytania nie były aż tak głupie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

kup sam wszystko a potem żądaj zwrotu starych częsci

pasek gates (jakoś tak sie pisze :)) lub contitech rolki SKF ew zestaw z ASO ja do V6 płaciłem 480 PLN :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek, rolki rozrządu, pompa wody, simering wału, napinacz olejowy, paski klinowe, napinacz klimy, i napinacz paska alternatora. Wtedy masz gwarancje że przez nastepne 90 000 nie zdejmujesz przodu. To ma działać. Znam takich co chcą zaoszczedzić na paseczku czy rolce a potem jest problem bo coś sie popsuło 20000 po wymianie rozrządu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czołem wszystkim.

 

Mam nowy "używany" samochód (jak widać), i kilka pytań dot. koniecznej wymiany rozrządu (jestem laik):

 

1. Czy lepiej kupić własnoręcznie części i dać mechanikowi, czy zlecić żeby sam dobrał, kupił. (nie wiem jakie kupić - na marginesie)

 

2. Planuje to zrobić w serwisie Shell'a ./. ktoś korzystał z ich usług? (miasto: Gdańsk)