Skocz do zawartości

Lukasz_150286

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lukasz_150286

  • Urodziny 15.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam Passat B5 1.9tdi 115KM AJM. Od jakiegoś czasu zaczął nierówno pracować silnik tzn. co jakiś czas nim szarpie przez ułamek sekundy. Dzieje się to głównie po nagrzaniu silnika. Problem ten czasami występuję częściej a czasami rzadziej. Gdy silnik jest rozgrzany to przy próbie jego uruchomienia czasami trzeba trochę dłużej pokręcić rozrusznikiem niż zwykle. W vagu nie ma żadnych błędów silnika i parametry w blokach pomiarowych są dobre (choć specem nie jestem i może mi się tylko tak wydawać). Obstawiałem, że może to być wina któregoś pompowtryskiwacza lecz po sprawdzeniu vagiem parametrów pompek nic na to nie wskazuje. Z vaga wynika, że zawór EGR pracuje i zapłon jest ustawiony dobrze. W silniku nic nie było grzebane i problem po prostu wziął się znikąd. Filtr paliwa wymieniony. Czy ktoś miałby jakiś pomysł co może być tego przyczyną. Czy ewentualnie powinienem zrobić jakieś logi?? Czy może to być jednak wina pompek (np uszczelki na nich) ?? Poniżej wstawiam screen z vaga, gdzie sprawdzałem pompki przy temp. silnika 90 stopni. Na obrotach jałowych: Przy 3000 obr/min: Proszę o jakieś wskazówki, które pomogłyby mi zdiagnozować usterkę. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  2. pasek conti, reszta ruville. Z tym ze na rolce jest napisane "INA", na napinaczu to samo co na oryginalnym. Sprawdze jeszcze szpilki, bo podobno tez moga byc winne.
  3. iiWitam Passat b6 2.0tdi 140KM BMP. Wziąłem się za wymianę rozrządu (pasek, rolka, napinacz, pompa wody). Praca przy wymianie układała się dobrze do momentu kiedy po założeniu postanowiłem trochę pokręcić silnikiem, aby zobaczyć czy pasek się dobrze układa - no i niestety nie układa się dobrze bo "ucieka" za bardzo w stronę silnika i chodzi prawie że na rantach kół zębatych. Próbowałem już wstawiać z powrotem starą pompę wody, potem rolkę, potem napinacz no i niestety cały czas ma tendencję do uciekania. Dodam, że "stary rozrząd" układał się na kołach idealnie. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Jakieś pomysły? z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  4. witam jaka cena za tuleje na "płetwę" do b6 2006r? z tego co mi wiadomo to sa to 1K0407182 i 3C0199231D interesuja mnie tylko dobrej jakosci pozdrawiam
  5. Mam jeszcze pytanie odnośnie modułu haka. Czy musi być on podłączony odrazu? jak podłącze na jakiś czas bez modułu to coś się może stać, czy tylko na desce będzie wyświetlany komunikat o przepalonych żarówkach??
  6. akurat z czujnikami cofania nie będzie problemu bo po prostu ich niema, może się skuszę na westfalię
  7. Witam Mam pytanie odnośnie kupna haka holowniczego do Passata b6 2006r sedan. Hak ma służyć do ciągnięcia od czasu do czasu na krótkich odcinkach zwykłej przyczepki o dopuszczalnej masie całkowitej 600kg dlatego nie chce wydawać kosmicznych pieniędzy. Czy ktoś już zakładał takie haki http://allegro.pl/hak-holowniczy-modul-vw-passat-b6-sedan-kombi-i1817226084.html lub http://allegro.pl/nowy-hak-holowniczy-vw-passat-b6-wiazka-modul-e20-i1839952588.html ?? Czy sprawdzaja sie?? Czy wiazka elektryczna i moduł będzie dobry?? Czy ewentualnie może ktoś polecić coś podobnego w cenie okolo 500zl?? Z góry dziękuje za zainteresowanie i pozdrawiam.
  8. ja do mojego kombi b5fl nigdy nie wlałem więcej niż 59litrów (w tym 1,5 litra dolewania małym ciśnieniem) czy idzie wlać więcej??
  9. Witam ja swoim AVB (do najekonomiczniejszych nie należy) na trasie latem zrobiłem ok 1050km a teraz w mrozach w cyklu mieszanym ok 850km max, zbiornik zalewany do pierwszego odbicia.
  10. Dziękuje za podpowiedzi, a może mi ktoś jeszcze napisać skąd kupić taką taśmę?? czy to jest zwykła taśma z papierniczego czy jakaś specjalna do tego typu rzeczy??
  11. Witam Chciałem się dowiedzieć jak zdemontować środkowe listwy na drzwiach, czy ciężko się je demontuje?? Są na jakiś klej czy może kołki?? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
  12. Witam wszystkich. Mam pytanko odnośnie czasu schnięcia lakieru. Kolega dzisiaj pomalował mi drzwi bazą+lakierem bezbarwnym (były porysowane) skończył malować o 12.30 i jeszcze dzisiaj około 17 - 18 chce je już polerować, czyli po około 5 godzinach. W garażu ma ogrzewanie i jest tam około 20 stopni C, czy to aby nie za szybko?? Ja się nie znam ale on twierdzi, że będzie dobrze.
  13. Witam Najpierw musisz zobaczyć czy nie jest zerwany wieloklin w sprzęgiełku i na wałku sprężarki, jeżeli jest ok to dobierz odpowiedniej długości śrubę i przykręć. Tylko zwróć uwagę na to by po dokręceniu sprzęgiełko na wyłączonej klimie nie obracało się wraz z kołem pasowym sprężarki, jeśli tak będzie to włóż pomiędzy dystans (jakaś mała cieniutka podkładka) Pozdro
  14. Witam jeżeli jesteś pewien że samochód jest sprawny i prosty to ewentualnie możesz sprawdzić zbieżność, ale ja mam dobre amorki i zbieżność dobrze ustawioną i też tak mi robi na pasach lub liniach a wogóle na łukach także jak już wyżej koledzy napisali nie przejmuj się tym i noga z gazu pozdrawiam
  15. witam ostatnio wymieniałem u siebie rozrząd i polecam sklep INTERCARS (nie wiem czy jest w Gdańsku ale jest w Gdyni) zapłaciłem 460zł, a jeżeli chodzi o długość wymiany to nie powinna przekroczyć 8h dla jednej osoby, gdyż wymieniałem sobie sam i właśnie tyle mi to zajęło, a rozbierałem to wszystko pierwszy raz. Jeżeli masz ogólne pojęcie o mechanice to możesz spróbować wymienić samemu (wspólnymi siłami z forumowiczami pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności