korexus Zgłoś #161 Napisano 6 Lutego 2014 Może różnice są w napinaczu Kiedy się o to dopytywałem do właśnie w napinaczu jest różnica. Może konstrukcja bliźniacza, ale coś w osprzęcie innego, ze względu na inną normę emisji spalin. Tak czy inaczej współczuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peres Zgłoś #162 Napisano 20 Kwietnia 2014 witam, odgrzeje kotleta, jak się spisują te silniki przy wyższych przebiegach? mam zamiar kupić passata cc z tym silnikiem który ma najechane 96tys km, w opisie jest napisane ze miął 6 serwisów a ostatni przy 85tys samochód z 2008r pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tublas Zgłoś #163 Napisano 29 Maja 2014 Witam jestem nowym użytkownikiem forum. Posiadam VW Paska 1.8TSI z 2009roku silnik BZB przebieg 67k km. Od pewnego czasu słyszę dziwne cykanie z prawej strony silnika. Byłem u mechanika i powiedział, że to cykanie dobiega z rozdzielacza paliwa. Powiedział również, że te silniki tak mają i można z tym jeździć. Proszę o rzetelną odpowiedź czy tak można jeździć, a jeżeli nie to co trzeba wymienić. Na forum nic na ten temat nie znalazłem, u wujka google też nic. Dzięki serdeczne za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #164 Napisano 30 Maja 2014 Kolego nagraj to cykanie telefonem i wrzuć na forum. Inaczej nikt nic nie napisze bo tu wróżek nie ma. Na forach piszą że cykanie w TSI pochodzi od wtryskiwaczy , które tak pracują . Ale to trzeba posłuchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tublas Zgłoś #165 Napisano 2 Czerwca 2014 Mówisz i masz nagranie zrobione. Wstawię dwa filmiki pierwszy jak samochód jest zimny, a drugi jak jest rozgrzany. Powiedzcie czy coś mu dolega i czy ten typ tak ma? Na filmiku wskazuję palcem część którą mi mechanik powiedział, że cyka. Silnik zimny: http://przeklej.org/file/iHacVy/VID.20140602.193828.mp4 Silnik rozgrzany: http://przeklej.org/file/K4GIJu/VID.20140602.215313.mp4 Proszę o opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszby Zgłoś #166 Napisano 3 Czerwca 2014 Moim zdaniem wszystko jest normalne. To co pokazujesz to tak pracuje pompa paliwa. Mój silnik pracuje identycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tublas Zgłoś #167 Napisano 3 Czerwca 2014 Wcześniej nie słyszałem żeby tak chodził. Ale jeśli jest wszystko okej to DZIĘKUJĘ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #168 Napisano 3 Czerwca 2014 A ja powiem tak raczej pompa Ci się kończy. U mnie było podobnie teraz po wymianie też cyka ale zdecydowanie ciszej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #169 Napisano 2 Kwietnia 2015 A tak się objawia pad cewki zapłonowej w CDAA Address 01: Engine (CDA) Labels: 06J-907-115-CDA.clb Part No SW: 06J 906 027 HW: 06J 907 309 B Component: MED17.5.2 03 9007 Revision: PAH04--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0404000C18070160 Shop #: WSC 05314 000 00000 3 Faults Found: 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 92692 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.02 Time: 08:07:00 Freeze Frame: RPM: 2278 /min Load: 98.0 % Speed: 76.0 km/h Temperature: 49.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.732 V 000772 - Cylinder 4 P0304 - 000 - Misfire Detected Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 92692 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.02 Time: 08:07:00 Freeze Frame: RPM: 2278 /min Load: 98.0 % Speed: 76.0 km/h Temperature: 49.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.732 V 004874 - Cylinder Disabling P130A - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 92693 km Time Indication: 0 Date: 2015.04.02 Time: 08:07:40 Freeze Frame: RPM: 771 /min Load: 14.9 % Speed: 40.0 km/h Temperature: 54.0°C Temperature: 5.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.605 V Readiness: 0000 0000 Autem telepie, strach jechać. Laweta i ASiO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #170 Napisano 2 Kwietnia 2015 . Powiedzcie czy coś mu dolega i czy ten typ tak ma? Spróbuj zalać PB98. Powinno pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #171 Napisano 21 Kwietnia 2015 Witam Może trochę nie do końca w temacie ale może ktoś powie kiedy powinna być pierwsza wymiana rozrządu w 1.8 TSI BZB i kiedy kolejne oraz jaki przybliżony koszt w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #172 Napisano 22 Kwietnia 2015 W CDAA jak zacznie walić łańcuch o obudowę ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lonss Zgłoś #173 Napisano 3 Maja 2015 (edytowane) Zamierzam kupić passata cc z silnikiem 1.8 tsi lub 2.0 tsi nie wiem tylko po którym roku silnik był poprawiony? Coś słyszałem ze od 2010 było już lepiej.... Czy zakup auta z roku 2009 z jednym z tych silników jest ryzykowny? Jak jest z ich awaryjnością? Edytowane 3 Maja 2015 przez lonss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korexus Zgłoś #174 Napisano 3 Maja 2015 Jeśli kupisz BZB to nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #175 Napisano 4 Maja 2015 (edytowane) wg mnie wszystko jest kwestią tego jak auto jest traktowane przez poprzedniego właściciela.. widziałem bzb który przy 150000km pluł olejem z każdej dziury a na bak benzyny wciągał 3 litry oleju. Ja z kolei mam CDAA - z motorem odpukać nic się nie dzieje, we flocie lata też kilka sztuk i zero problemu z nimi. zmiana nr napinacza który zawodził w tsi nastapiła >06.2010r.. choc jak wiadomo, że ten też poźniej zmieniono na nastęny.. Edytowane 4 Maja 2015 przez bastek-83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #176 Napisano 17 Maja 2015 Silniki BZB mają już poprawioną wade z pobieraniem oleju tzn. inne pierścienie itp? W którym roku w B6 wprowadzono te silniki czyli kupując np. 2010 to na bank jest poprawiony silnik? W octaviach silnik wyszedł w 2011 roku, a jak jest w pasku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #177 Napisano 18 Maja 2015 silnik BZB jest starszą konstrukcją był chyba przed BCAA.. pierwsze zmiany w silniku BCAA były po 08.2010.. ale dotyczyły chyba głownie napinacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarecki Zgłoś #178 Napisano 25 Stycznia 2016 Witam, mam do Was pytanie. Na dniach zamawiam passata kombi. Który wybrać silnik 1.4 TSI czy 1.8 tsi ? Jeśli 1.4 to który mocniejszy (150 km) czy słabszy (140km) i dlaczego. Z góry serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #179 Napisano 2 Lutego 2016 Ja posiadam 1.8 TSI CDAA i jestem zadowolony z tego silnika. Silnik ma kopa że aż miło. Te silniki posiadają kilka usterek i z pewnością nie są dla osób które nie lubią się bawić przy samochodzie ale w sumie to chyba dotyczy wszystkich TSI. Trzeba regularnie czyścić zawory, często zmieniać olej i go dolewać, trzeba uważać na napinacz rozrządu a najlepiej go wymienić, pompę wody która lubi przepuszczać, wtryski które leją. Wszystkie te roboty są dosyć proste i nie wymagają nadprzyrodzonych zdolności. Dostęp jest całkiem niezły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bilmar Zgłoś #180 Napisano 18 Lutego 2016 Cześć, chciałbym odświeżyć temat, czytam trochę na forum odnośnie usterek 1.8 TSI ponieważ zastanawiam się na kupne. Byłem obejrzeć dzisiaj 3 sztuki i jeden z nich przykuł moją uwagę. Passat ma prawie 100 000km przejechane, przy 82 000km uległ awarii silnik (rozrząd strzelił), naprawione wszystko (jak i czy dobrze? nie wiem) Auto miało też wymieniane koło dwumasowe i sprzęgło i jakieś tam rzeczy eksploatacyjne. Serwisowane w ASO było 2 lata do ukończenia gwarancji. Ogólnie właściciel mówił, że miał trochę przygód opisanych wyżej, dodatkowo wycieki z miski olejowej itp. wszystko zrobione. Silnik w tym momencie bez wycieków. Nagrałem filmik z pracy silnika na zimnym, może ktoś kto posiada taki silnik w swoim aucie i zna je lepiej niż osoba, która chce kupić mogła by podpowiedzieć czy silnik pracuje jak powinien czy nie ma jakiś niepokojących odgłosów, za opinie i porady będę wdzięczny. Link do filmiku: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach