pawulons Zgłoś #61 Napisano 8 Lutego 2012 wczoraj rano, równo 5 minut czekania zanim odpalił. no nikt mi nie wciśnie, że to normalne!! grzej do serwisu i to w podskokach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro7104 Zgłoś #62 Napisano 8 Lutego 2012 panowie a powiedzcie jak sprawdzić czy mamy w aucie dodatkowe ogrzewanie elektryczne (grzałka) w nagrzewnicy ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #63 Napisano 8 Lutego 2012 panowie a powiedzcie jak sprawdzić czy mamy w aucie dodatkowe ogrzewanie elektryczne (grzałka) w nagrzewnicy ????? wlepa w bagażniku 7E6 - Electric auxiliary air heater działa tylko jeśli na panelu mamy aktywny tryb "auto". Nie musi być na auto wylukałem na google i fakt że działa bez auto i jak wciśnę eco to (przestaje grzać) leci wyraźniej chłodniejsze powietrze z kratek. Elektryczny podgrzewacz pomocniczy powietrze jest zainstalowany w pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. The electrical auxiliary air heater is a combination of a PTC heater element with an integrated control unit. Elektryczny podgrzewacz pomocniczy powietrze jest połączenie elementu grzejnego PTC ze zintegrowanym modułem sterującym. It is installed downstream of the heat exchanger and provides additional heating of the vehicle interior after cold-starting the egine. Jest on zainstalowany poniżej wymiennika ciepła i zapewnia dodatkowe ogrzewanie wnętrza pojazdu po zimny rozruch egine. The electrical auxiliary air heater directly heats the air which enters the vehicle interior. Elektryczny podgrzewacz pomocniczy powietrze bezpośrednio ogrzewa powietrze, które dostaje się do wnętrza samochodu. It acquires all information needed for operation via the convenience CAN data bus. Nabywa wszystkie informacje potrzebne do pracy poprzez wygodę magistrali CAN danych. Activation conditions Warunków aktywacji The electrical auxiliary air heater is activated: Elektryczny podgrzewacz pomocniczy powietrze jest aktywowana: - in the case of the 2C-Climatronic and Climatic: automatically via the CAN data bus; in the case of the heating system: if the occupants set the heating output to over 90% at the operating unit (analog signal),- if the water temperature is below 75°C, - W przypadku 2C-Climatronic i klimatyczny: automatycznie za pośrednictwem magistrali CAN danych, w przypadku instalacji: jeśli mieszkańcy ustawić moc grzewczą do ponad 90% na jednostkę pracy (sygnał analogowy), - jeśli temperatura wody wynosi poniżej 75 ° C, - if the engine speed is higher than 500 rpm, - Jeżeli prędkość obrotowa silnika jest wyższa niż 500 obrotów na minutę, - if no load management system is active and - Jeśli nie system zarządzania obciążeniem jest aktywny i - if the ECON button is not pressed. - Jeśli przycisk ECON nie jest wciśnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #64 Napisano 9 Lutego 2012 A ja mam pytanie, czy ta elektryczna grzałka włącza się razem z włączonym przez nas nawiewem powietrza, czy też wtedy, gdy nie uruchamiamy wentylatora (a silnik oczywiście pracuje), grzałka również się nie nagrzewa i nie pobiera tym samym prądu? Może ktoś wie. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #65 Napisano 9 Lutego 2012 no ciekawe zapytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #66 Napisano 9 Lutego 2012 czyli: jeśli wsiadamy do zimnego samochodu rano np. -10 wciskamy "auto" na cliatroniku wtedy włącza się grzałka elektryczna i po kilku minutach mamy przyjemne cieple powietrze. ale gdy silnik się rozgrzeje np. 80 st. można przejść z "auto" na "econ" wtedy grzałka się wyłącza i czerpiemy ciepło z silnika. dobrze rozumuje.... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #67 Napisano 9 Lutego 2012 Ja mam cały czas na AUTO oraz wyłączone AC (nowszy panel) co oznacza tyle samo co świecące ECON. A dogrzewacz chodzi u mnie prawidłowo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #68 Napisano 9 Lutego 2012 ale gdy silnik się rozgrzeje np. 80 st. można przejść z "auto" na "econ" wtedy grzałka się wyłącza i czerpiemy ciepło z silnika. Nie musisz przechodzić z auto na econ. Grzałka sama się wyłączy po osiągnięciu około 80st. mimo cały czas wyłączonego econ. Ogólnie z tym ogrzewaniem jest tak jak z klimą: Tylko włączony tryb econ wyłącza dogrzewanie zimą, a sprężarkę klimy latem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #69 Napisano 9 Lutego 2012 Nie musisz przechodzić z auto na econ. Grzałka sama się wyłączy po osiągnięciu około 80st. mimo cały czas wyłączonego econ.Ogólnie z tym ogrzewaniem jest tak jak z klimą: Tylko włączony tryb econ wyłącza dogrzewanie zimą, a sprężarkę klimy latem. i oto chodziło dzięki wielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #70 Napisano 9 Lutego 2012 Ogólnie z tym ogrzewaniem jest tak jak z klimą: Tylko włączony tryb econ wyłącza dogrzewanie zimą, a sprężarkę klimy latem. To u mnie jest inaczej... Tak jak wyżej pisałem mam przycisk AC, który jest przeciwieństwem ECONa. Jak świeci się AC to kompresor chodzi, jak świeci się ECON kompresor nie chodzi. Ja mam cały czas na AUTO oraz wyłączone AC (nowszy panel) co oznacza tyle samo co świecące ECON.A dogrzewacz chodzi u mnie prawidłowo... tzn. włącza się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oupa Zgłoś #71 Napisano 9 Lutego 2012 Skorzystałem z porady: ust temp 22 st. dmuchawa na 2 fotele na 1 nagrzał się o wiele szybciej potem na auto, dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #72 Napisano 9 Lutego 2012 a jak sprawdzic pod vcdsem czy grzałka (dogrzewacz) dobrze grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Andrzej40 Zgłoś #73 Napisano 12 Lutego 2012 Witam! Mam paska 1,9 TDI. Do tej pory nie zwróciłem na to uwagi, dopiero kolega zauważył, że coś jest nie tak> obecnie jeżdżę 30 km. do pracy. po przejechaniu tych kilometrów temperatura na wskaźniku nie przekracza 40 st. Ogrzewanie niby działa bo po kilku kilometrach z nawiewu leci ciepłe powietrze. Węże na chłodnicy górny ciepły dolny zimny. jaka może być przyczyna termostat czy czujnik? Z góry dzięki za podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawulons Zgłoś #74 Napisano 12 Lutego 2012 wg mnie to termostat. dolny wąż czyli wyjście z chłodnicy będzie zimny bo przy takich mrozach chłodnica zrobi swoje na pewno, no i jeszcze grzejesz w środku auta! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hacaj Zgłoś #75 Napisano 12 Lutego 2012 A czy w ogóle sprężarka klimy załącza się zimą przy dużym mrozie? Z tego co wiem, to klima wtedy nie działa, bo jest za zimno. Tak przynajmniej mi tłumaczył jakiś koleś jak naprawiałem łożysko od sprężarki od klimy w moim drugim aucie(nie VW). Jeśli to prawda, jaką więc role wtedy pełniłby włączony przycisk AC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #76 Napisano 12 Lutego 2012 A czy w ogóle sprężarka klimy załącza się zimą przy dużym mrozie? poniżej 5 stopni się nie załącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawulons Zgłoś #77 Napisano 20 Lutego 2012 A czy w ogóle sprężarka klimy załącza się zimą przy dużym mrozie?Z tego co wiem, to klima wtedy nie działa, bo jest za zimno. Tak przynajmniej mi tłumaczył jakiś koleś jak naprawiałem łożysko od sprężarki od klimy w moim drugim aucie(nie VW). Jeśli to prawda, jaką więc role wtedy pełniłby włączony przycisk AC? przycisk AC włącza lub wyłącza klime ale powyżej tych 5 stopni - poniżej w zasadzie jest bezużyteczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #78 Napisano 20 Lutego 2012 przycisk AC włącza lub wyłącza klime ale powyżej tych 5 stopni - poniżej w zasadzie jest bezużyteczny jeśli nie liczyć szybszego nagrzewania się wnętrza,to rzeczywiście jest bezużyteczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach