matviey Zgłoś #1 Napisano 30 Października 2008 Czesc Czy ktoś wie dokładnie gdzie jesteczujnik temperatury paliwa ? mam na VAG-u kod błędu: 17571 Czujnik temperatury paliwa - zwarcie do plusa, otwarty obwod Chce to sprawdzic. Jakies zdjecia lub namiary gdzie znajde ten kabelek i czujnik ? moj email to: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2008 matviey 038 906 081 B - czujnik temperatury paliwa=>element 27. Element 25 - pompa paliwa i podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek7009 Zgłoś #3 Napisano 15 Marca 2010 matviey 038 906 081 b - czujnik temperatury paliwa=>element 27. Element 25 - pompa paliwa i podciśnienia. wielkie dzięki nareszcie znalazłem ten czujnik pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #4 Napisano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Też mam błąd 17571 więc szukam patrze i mam gnoja i widzę że do wtyczki kable które wchodza to jeden upierdzielony teraz pytania: 1.czy da radę uciąć te dwa przewody i osadzić je na nowo we wtyczce? 2.dokąd idzie ten kabel od wtyczki bo ktoś przy nim kombinował już bo jest oklejony izolacją i nie wygląda najlepiej 2.co odkręcić aby mieć łatwiej się do niego dostać ??? utrudniony mam tam dostęp i nie mogę nawet bardzo ręki włożyć aby go wypiąć bo przeszkadza ta gumowa rura co idzie od IC chyba 3.co odkręcić aby mieć łatwiej się do niego dostać czy muszę kupić nowy czujnik (w skodzie 59 pln wiec nie ma tragedii) foto jest z forum fabii ale u mnie też w izolacji jest ten przewód tylko dostęp kijowy EDIT; a czy samą wtyczkę da radę wymienić? Edytowane 25 Czerwca 2010 przez BartekP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #5 Napisano 27 Czerwca 2010 kupiłem w skodzie wtyczke 2-pinowa (22 pln) i kabelek do niej (22 pln sic!) podłączyłem do przetartych i urwanych kabli i wskazania temp na VAGu wg norm i teraz na jałowym 0,7 l/h pokazuje gdzie przy urwanym kabelku od czujnika 1,0 - 1,1 l/h pokazywał i w dodatku jakby ciszej chodził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #6 Napisano 9 Marca 2011 (edytowane) Vag pokazał błąd: czujnik temperatury paliwa - G81 " przerwa/zwarcie z plusem. Próbowałem zlokalizować ten czujnik po fotkach z forum, ale ...chyba coś mi się urwało przy tym lub innym czujniku. Postaram się zamieścić fotki, tylko zejdę do garażu. To taki czujnik przy końcu silnika a pod jakąś grubą rurą. Nie rozkminiam tego jeszcze...Widzę tu tematy podobne, ale dotyczące B5 3b i po zdjęciach widzę, że ten czujnik musi u mnie być w innym miejscu _scalone Edytowane 9 Marca 2011 przez plecak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 9 Marca 2011 [ATTACH]47801[/ATTACH] tu jest twój czujnik paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2011 no tak. To powiedz mi co może być na przewodzie(rurce), pod taką grubą rurą z tyłu silnika. Z wierzchu jest jakaś wtyczka a w głębi na właśbie jakiejś rurce podobna wtyczka , może czujnik połączony dwoma przewodami cienkimi. Bo właśnie jeden z tych przewodów mi się zerwał. Jutro postaram się zrobić fotki. Dziś już nie dam rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #9 Napisano 10 Marca 2011 Koledzy, poniżej zdjęcia czujnika temperatury, znajduje się za filtrem paliwa. Ja też miałem zerwane te dwa kabelki przy wtyczce. Skutkowało to zwiększonym zużyciem paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #10 Napisano 10 Marca 2011 Rycho jesteś boski. Właśnie po twoich fotkach już wiem, że u mnie też to właśnie czujnik temp paliwa ma zerwany drut. W sumie to nawet chyba ja go zerwałem do końca jak tam gmarałem. 1. Czy aby go wymienić trzeba odkręcić te wszystkie rury i rureczki utrudniające dostęp? 2. Czy te przewody się jakoś łączy, cz trzeba kupić nowy czujnik łącznie z przewodami? 3. Jeżeli nowy, to gdzie się ten przewód kończy zakładając, że zaczyna się na czujniku? ---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:14 ---------- u mnie na zerwanym pokazuje 0.6l/km... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 10 Marca 2011 Rycho jesteś boski. Właśnie po twoich fotkach już wiem, że u mnie też to właśnie czujnik temp paliwa ma zerwany drut. W sumie to nawet chyba ja go zerwałem do końca jak tam gmarałem. 1. Czy aby go wymienić trzeba odkręcić te wszystkie rury i rureczki utrudniające dostęp? 2. Czy te przewody się jakoś łączy, cz trzeba kupić nowy czujnik łącznie z przewodami? 3. Jeżeli nowy, to gdzie się ten przewód kończy zakładając, że zaczyna się na czujniku? ---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:14 ---------- u mnie na zerwanym pokazuje 0.6l/km... zdejmujesz wtyczkę rozbierasz ją wyjmujesz piny z niej i podłączasz do przewodów obojętnie jak podłączysz chyba aczkolwiek nie jestem pewien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #12 Napisano 10 Marca 2011 Kolego dużą palstikową rurę warto odkręcić, będziesz miał lepszy dostęp, uważaj aby nie rozłączyć wężyków podciśnienia. Czujnika nie warto kupować nowego jeżeli stary jest sprawny. Wypnij tylko wtyczkę zaznaczoną niebieską strzałką, jej górna część zaznaczona czerwoną strzałką jest z gumy, wystarczy przyciąć ostrożnie ten gumowy kapturek i masz dostęp do kabelków, które możesz zlutować i przedłużyć. Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plecak Zgłoś #13 Napisano 16 Marca 2011 No a ja wreszcie uporałem się z czujnikiem temperatury paliwa. W sumie to byłem z tym u mojego znajomego mechanika i sam nie wiem czy jak bym to robił a garażu to bym dał radę, bo miejsca, żeby zlutować wtyczkę było jak....nie napiszę gdzie:). Co mnie zdziwiło na plus to spalanie. Komputer pokazuje mi teraz zasięg na pełnym baku 1100km a wcześniej 880. Spalanie na odcinku 17km było 5,5l/100km a wcześniej 6,4l/100km. W weekend jadę w dłuższą trasę to dokładnie wyczaję. Wkurzę się, jak się okaże, że spalanie faktycznie mocno spadło, bo w wakacje zrobiłem ponad 5tys km w 3 tygodnie...spalanie około 7l/100km (pełne auto i ludzi i gadżetów) i to podobno było ok. Ale jak mogło być mniejsze to będę zły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dixon515 Zgłoś #14 Napisano 4 Marca 2013 Witam ma ktoś może schemat gdzie te kabelki idą od czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #15 Napisano 4 Marca 2013 Kabelki idą bezpośrednio do sterownika silnika, dokładnie na które piny to zależy o jakim silniku rozmawiamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dixon515 Zgłoś #16 Napisano 4 Marca 2013 chodzi mi o silnik 1.9 TDI 101 KM 2004r od Skody Fabii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #17 Napisano 4 Marca 2013 W passacie 1.9 101km AVB sa to piny 103 i 111 złącza sterownika silnika, wieczorem sprawdzę czy tak samo jest przy tym ATD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart_b5 Zgłoś #18 Napisano 10 Lipca 2013 (edytowane) Mógłby ktoś podać namiary na stronkę www gdzie takowy czujnik g81 można kupić (do takiego passat'a jak w moim profilu) ?? Edytowane 24 Lipca 2013 przez bart_b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #19 Napisano 11 Lipca 2013 Np. tu : http://allegro.pl/czujnik-temperatury-paliwa-1-9-2-5-2-9-tdi-sdi-tds-i3379024999.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart_b5 Zgłoś #20 Napisano 11 Lipca 2013 A dziękuję Nie mogłem znaleźć a tu proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach