Skocz do zawartości

bart_b5

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bart_b5

  • Urodziny 29.04.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BC

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zauważyłem również, że im chłodniej tym mniej dymi. Teraz zimno i bąka nie widze... Możliwe, że już silniki wyeksploatowane (przedmuchy)... Nie wiem sam... Nikt widzę nie ma pojęcia... Chyba, że mało osób tu zagląda...
  2. Hej. Dzięki za odp. Też wydaje mi się, że błędy nie mają nic wspólnego tym bardziej, że chyba są to błędy wyłączone bo są one w sterowniku i nie da się ich skasować... Nie mam pojęcia...
  3. Nikt, nic? Te błędy są chyba po virusie (wyłączone kody)... Normalna diagnostyka nie pokazuje błędów, a gdy rozłączy się czujniki błędy się pokazują...
  4. Witam Bartosz się kłania. Zakładam temat bo grzebałem i nic nie wynalazłem... Pacjent: Passat B5 FL AVF 1.9 Tdi 131KM Kombi Automat 5 biegowy Tiptronic, przebieg: 383.000 1. Problem polega na tym, że gdy rano, po nocnym postoju odpalam auto zaraz po odpaleniu nic specjalnego się nie dzieje, ale chwile po gdy ruszam z miejsca to zostawiam niebieską chmurę, bąka średnich nie raz większych rozmiarów. Auto rozgrzane nie puszcza dymka... Zapach spalin wyczuwalny, śmierdzący i trochę gryzący. - Oleju troszke bierze... Przy spokojnej jeździe jakieś 40-60ml/1000km, a może więcej... - Egr - wężyk zaślepiony (od kupna).Wskazanie podciśnienia Egr zawyżone z powodu zaślepienia. Brak Check engine. Chyba wyłączony programowo, sam nie wiem gdyż mam mały diagnoskop vw/audi z dodatkową funkcją/menu obd2 (nie posiadam laptopa z programem i kablem). W menu vw/audi nie występują błędy w silniku, ale wchodząc w menu obd2 pokazuje dwa błędy w ECU, których nie można skasować. Jeden od MAF, a drugi EGR (jutro napisze numery błędów). Nie wiem czy to nie jakiś virus?? Czy da się je jakoś skasować? - Nowa Pompa Vaccum BOSCH. 2. Dodam, że gdy auto po nocy jest zimne niewiedzieć czemu (a może tak ma być) nie daje podciśnienia na sterowanie turbo takiego jak chce ECU. ECU chce np. 1017mb, a podaje tylko 894mb... Auto jest mułowate, przeciąga biegi i słabo się rozpędza. I właśnie wtedy podczas pierwszego ruszania po nocy najczęściej puszcza niebieskiego bąka (gdy wcisnę gaz to tak jakbym wymusił ruch turbo i leci niebieska chmura)... i gdy auto sie rozgrzewa wartość zaczyna rosnąć do 1011mb z chcianych 1017mb (oczywiście na postoju mierzone). Auto po rozgrzaniu już dymka nie wyrzuca... O co chodzi z tym wszystkim... Proszę o pomoc. Piszcie, a postaram się podać wszystkie potrzebne informacje.
  5. OK. Zrobiłem tak, że zamieniłem tapicerki z nowszego fotela na swój i nie trzeba kostek przerabiać (jak na pierwszy raz poszło całkiem nieźle dużo dłubaniny, ale efekt - jak z fabryki:). A co do kabelków w 97r. jest brąz (masa), i dwa żółte z szarym i niebieskim paskiem. Pzdr.
  6. Możesz podzielić się jak to przerobiłeś?? We wtyczce od 02r. są brązowy, biały i zielony kabelek i wejście jest 3 pinowe natomiast w 97r. jest 4 pinowe wejście i kabelki są czarny, brązowy i niebieski (jak dobrze pamiętam). Który z którym połączyć??
  7. A dziękuję Nie mogłem znaleźć a tu proszę
  8. Mógłby ktoś podać namiary na stronkę www gdzie takowy czujnik g81 można kupić (do takiego passat'a jak w moim profilu) ??
  9. Myślisz, że sama wymiana czujnika pomoże?? Miał ktoś jeszcze podobny problem?? Zamówiłem taki czujnik http://www.motointegrator.pl/produkty/198630-czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-autlog-as2002.
  10. Witam. Mój Passat również ciężko pali, a wygląda to tak... Podczas odpalania trzepie całym silnikiem i po jakiś 3-5 sek. załapie i pracuje normalnie choć zdarza się, że falują obroty od 900 do 1100. Sytuacja z odpalanie nie występuje ciągle czyli: raz na jakiś czas uda się zapalić od strzała (ale przeważa ciężkie odpalanie jakieś 70-80% odpaleń jest ciężkich). I teraz sedno sprawy. Gdy odepnę czujnik temperatury( ten od pokazywania temp. na liczniku) to auto za każdym razem odpala od strzała, ale puszcza przy tym dymka (i to dość sporego ) i auto trzyma wyższe obroty w granicach 1000. I pytanie moje jest takie... O co chodzi z tymi czujnikami... Czy oba muszą być sprawne (ten od chłodnicy i ten z bloku) by auto paliło normalnie?? Czy coś dzieje się z elektryką jakieś zwarcie czy co?? Czekam na wasze rady. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności