Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe skąd wy bierzecie te ceny, bo już za połowę tej ceny można kupić RNS'a, no chyba, że masz na myśli ASO to musisz jeszcze do twojej kwoty dużo dołożyć bo jak się nie mylę to wychodzi coś od 9,5 tyś do 15,8 tyś.

 

Przecież wyraźnie napisałem, że chodzi nie o Rns-a, ASO i chińczyki. Oprócz tego jest jeszcze trochę podchodzącego sprzętu na rynku... i myślę o nowych nie używkach.... nie tylko chińczyki robią/kopiują dedykowane stacje multimedialne do samochodów....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radek, też tak mi się zdaje jak podaje Rysieeek. A w najgorszym razie to zapakuj i wyślij do serwisu(o ile taki w ogóle jest dla Erysina). Ja z pewnymi przebojami z modułem GPS walczyłem z serwisem aż w końcu wymienili i działa jak należy

 

Tak, tylko Wiesz. Pomijając to, że nie mam zupełnie pewności czy radio odeślą (żadnego potwierdzenia, inny kraj...), to oni wogóle ignorują moje maile, pozostawione wiadomości na chat`cie (piszę Hello, oni odpisują Hello my friend, piszę problem i tu urywa się korespondencja)

A rozkręcić ... hmm , w ostateczności.

Myślę, że przywrócenie ustawień fabrycznych radia temat by rozwiązało. Tylko jak ? dalej nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, tylko Wiesz. Pomijając to, że nie mam zupełnie pewności czy radio odeślą (żadnego potwierdzenia, inny kraj...), to oni wogóle ignorują moje maile, pozostawione wiadomości na chat`cie (piszę Hello, oni odpisują Hello my friend, piszę problem i tu urywa się korespondencja)

A rozkręcić ... hmm , w ostateczności.

Myślę, że przywrócenie ustawień fabrycznych radia temat by rozwiązało. Tylko jak ? dalej nie wiem.

 

 

Czytaj uważnie, stronę wcześniej napisałem dokładną instrukcje :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytaj uważnie, stronę wcześniej napisałem dokładną instrukcje :).

^^^

W tryb revovery androida przeważnie wchodzi się przez przetrzymanie kombinacji klawiszy i uruchomienie radia. Nie wiem jak akurat jest w tym modelu, znalazłem przykład radia erisina w którym do trybu recovery wchodzi się poprzez vol dwon, home i enter https://www.youtube.com/watch?v=cuV_rYQh2Uc. Dodatkowo możesz zainstalować aplikacje z google marketu, która nazywa się ,,Rom Manager''. W tej aplikacji masz możliwość ponownego uruchomienia radia w trybie CWM, z którego wybierzesz reset radia.

 

rafff wielkie dzięki za zaangażowanie, ale...

niestety link do YT specjalnie nic ni wnosi. Sam widzisz, że facet coś tam miesza, ale w tablecie "radiOWYM" :bezzebow . Tam można wciskać VOL + UP +DOWn czy jak tam się chce. W radiu nie "TABLETowym" niestety tak nie da rady. Po prostu brakuje odpowiednich klawiszy. Ja chyba wszystkie filmy w tym serwisie widziałem dot. Erisina, niestety nic nie znalazłem pomocnego.

Co do programu Rom Manager, pp, najlepiej mieć zrootowanego Androida, pd, przecierz ja bez tego przywracam ustawienia fabryczne - Androida - z poziomu jego opcji. To nic niestety nie daje, jeżeli chodzi o naprawę pokrętła VOL.

U mnie trzeba przywrócić ustawienia fabryczne, ale radia (Windowsa). I tu jest problem. Why ?

Nok, chyba, że to faktyczne fizycznie wina pokrętła. Ale to w ostateczności.

Tak, czy inaczej dzięki za pomoc !!!

:respect

Edytowane przez radas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli wiesz o co biega to możesz spróbować wyjąć na jakiś czas baterię podtrzymującą system... pewnie wiązało to będzie się z rozkręceniem obudowy radia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nok, to jest jakiś pomysł :hmm

Myślisz, że jest tam jakaś bateria ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może być, w niektórych sprzętach są....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, OSTRZEGAM :stop

samo radio Erisin, nie licząc mojego problemu, jest OK.

Polecam je ryzykantom. jeżeli traficie na model nie stwarzający problemów fizycznych, napewno będziecie zadowoleni.

Ale gdy trafi się problem i będziecie chcieli "zmierzyć" się z ich serwisem, TOTALNA porażka.:cenzura

Olewatorstwo, brak odpowiedzi na maile ... Dla nich już nie istniejesz. Kupiłeś i spadaj. dno !

dla przykładu. Dzisiaj (środa) ponownie napisałem do nich maila, już tylko prosząc aby podali sposób na przywrócenie ustawień fabrycznych. Po sekundzie otrzymałem wiadomość:

 

Dear Customer,

Thanks for your business/message.

We do not work at weekends. We will contact you on Monday if you have any questions. Sorry for this. Hope you can kindly understand

Nice weekend

Sunny

 

bez komentarza !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się, kupiłem Erisin z ALLEGRO od użytkownika FEELINNG24-CAR AUDIO i nie mam problemów z kontaktem info o radiu czy jakich kolwiek poradach . To zależy jak się trafi

 

Pozdrawiam

 

Poza tym, OSTRZEGAM :stop

samo radio Erisin, nie licząc mojego problemu, jest OK.

Polecam je ryzykantom. jeżeli traficie na model nie stwarzający problemów fizycznych, napewno będziecie zadowoleni.

Ale gdy trafi się problem i będziecie chcieli "zmierzyć" się z ich serwisem, TOTALNA porażka.:cenzura

Olewatorstwo, brak odpowiedzi na maile ... Dla nich już nie istniejesz. Kupiłeś i spadaj. dno !

dla przykładu. Dzisiaj (środa) ponownie napisałem do nich maila, już tylko prosząc aby podali sposób na przywrócenie ustawień fabrycznych. Po sekundzie otrzymałem wiadomość:

 

 

 

bez komentarza !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zgadzam się, kupiłem Erisin z ALLEGRO od użytkownika FEELINNG24-CAR AUDIO i nie mam problemów z kontaktem info o radiu czy jakich kolwiek poradach . To zależy jak się trafi

 

Pozdrawiam

 

Widzisz; tylko, że Ty kupiłeś radio w pl od sprzedawcy z pl (który zresztą chyba już zawiesił swoją działalność na Allegro.

Pewnie nawet nie próbowałeś korespondować z Erisin ?

Tu jest właśnie problem !

 

........

dodam po czasie.

........

Wyjąłem radio z samochodu z myślą jego rozkręcenia. Myślałem, że wewnątrz będzie bateria podtrzymująca pamięć ustawień. Niestety radio ma naklejoną plombę tak, że zniechęca do rozkręcania. Ciągle mam nadzieję, że azjaci odezwą się z konkretnym rozwiązaniem (Właściwie odezwali się parę dni temu. Zażyczyli sobie abym podał wszystkie dane kupna z paypala. Podałem i znowu cisza.)

Edytowane przez radas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączał z was ktoś może pod wyżej wymienione radia, kamerę cofania w ramce pod tablice rej. Czy trzeba do niej doprowadzić dodatkowe zasilanie ? czy radio posiada takie zasilanie i włącza się w momencie przełączenia na bieg ,,r'' ?.

 

Jakie polecacie radia z androidem ?.

 

zamierzam kupić ->http://www.erisin.com/erisin-es9401a-8-android-422-car-dvd-vw-passat-golf-touran-caddy-jetta-seat_p497.html

 

do tego kamere ->http://allegro.pl/ag320-kamera-cofania-w-ramce-tablicy-ramka-tablica-i4766874514.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłączał z was ktoś może pod wyżej wymienione radia, kamerę cofania w ramce pod tablice rej. Czy trzeba do niej doprowadzić dodatkowe zasilanie ? czy radio posiada takie zasilanie i włącza się w momencie przełączenia na bieg ,,r'' ?.

Kabel sygnałowy (chinch - obraz) podłączasz do radia, a zasilanie kam do światła wstecznego. Pamiętać musisz tylko o tym, ze często pojawiają się zakłócenia i musisz wtedy w instalację zasilania wpiąć przekaźnik. Tu masz szczegóły - http://forum.vw-passat.pl/threads/100330-Kamera-cofania-w-Passacie-B6-zakłócenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafff, mała prośba. Jak przystąpisz do montażu to zrób przy okazji manuala(masz kombi czy sedan?). Jak udało Ci się przeciągnąć kabel sygnałowy(czy demontowałeś zderzak), jak podłączyłeś zasilanie(przekaźnik czy inny przeciwzakłócacz). Bo okazuje się, że jest tu masa odpowiedzi ale ani jednego opisu od początku do końca kogoś kto instalował sobie nieoryginalną kamerkę do nieoryginalnego rada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafff, mała prośba. Jak przystąpisz do montażu to zrób przy okazji manuala(masz kombi czy sedan?). Jak udało Ci się przeciągnąć kabel sygnałowy(czy demontowałeś zderzak), jak podłączyłeś zasilanie(przekaźnik czy inny przeciwzakłócacz). Bo okazuje się, że jest tu masa odpowiedzi ale ani jednego opisu od początku do końca kogoś kto instalował sobie nieoryginalną kamerkę do nieoryginalnego rada.

 

Bogdan, ale to jest prosta sprawa. Opis podłączenia "przeciwzakłócacza" (przekaźnika) masz w linku, który podałem post wyżej ( raz jeszcze - http://forum.vw-passat.pl/threads/100330-Kamera-cofania-w-Passacie-B6-zakłócenia ). Kwestia kabla sygnałowego, przynajmniej u mnie w kombi, to przelotką (peszlem) w klapie, a później słupkiem C w dół do progu i pod listwą progową do przodu kabiny, za plastikiem od rączki otwierania maski pod deskę rozdzielczą i do wnęki radia. W sedanie będzie inaczej o tyle tylko, że będzie kabel szedł od zderzaka, a pozostała droga j.w.

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sedanie będzie inaczej o tyle tylko, że będzie kabel szedł od zderzaka, a pozostała droga j.w.
Zgadza się. Tylko jak z tego zderzaka dostać się do wnętrza. Czy trzeba będzie demontować zderzak czy jest możliwość przedostania się do środka bez zdejmowania zderzaka. Kolejna sprawa to zakłócenia, których zapewne nie da się uniknąć. Czy stosować "przeciwzakłócacz" czy przekaźnik. Bo obydwie metody są opisywane. Wprawdzie potrafię się posługiwać lutownicą ale elektronik ze mnie żaden, a nie chciałbym zostać z rozgrzebanym autem. Nie mniej jednak dzięki za sugestie. Myślę, że z pomocą w/w instrukcji uda mi się nie spalić auta. A w najgorszym razie poproszę szwagra elektronika i później przez 2 dni będzie mnie bolała głowa:hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego się podpinam i proszę was o poradę.

Kupiłem B6 model 2008r produkcja 2007 druga połowa roku.

Przy zakupie poprzedni właściciel wyciągnął RNS 510 i zostawił go sobie do nowego auta. Była tam podpieta kamera która została w aucie.Ja odjechałem z dziurą.

Czy mogę teraz śmiało podłączyć radio RCD 510 Delphi które ma wyjscie na kamere?

Czy też mogę mieć problem z rozładowujacym się akumulatorem?

Czy bez żadnego problemu uruchomie kamere cofania bo na tym gł mi zależy?

Poniżej link do radia które chcę kupić.

http://allegro.pl/okazja-vw-rcd510-kod-6cd-sd-dotyk-kamera-i4779060627.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z akumulatorem nie będziesz miał problemów skoro oryginalnie był RNS510 to gateway jest świeży i kompatabilny. Jak masz oryginalnie kamerę to podpinasz i działa bez żadnego kodowania. Sprzedałem sporo tych radii głównie na Niemcy, a od paru miesięcy sprzedaję na Polsce na allegro i OLX i kilku innych portalach i problemy z akumulatorem owszem zdarzały się głównie w Golfach 5 i Passatach B6 ale tych 05-06r nigdy w młodszych, ale albo kupujący wymieniali gateway na drugi z allegro lub kodowali swój stary bo jest taka możliwość i niewielki koszt bo niecałe 100zł. Są to ORYGINALNE produkty VW tyle, że na rynek Azjatycki-piszę to bo większość ludzi uważa je za podróbkę a to Oryginalny produkt Delphi. RNS510 są podrabiane ale nazywają się inaczej i mają Windowsa lub Androida i tylko wyglądem przypominają RNS510.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z akumulatorem nie będziesz miał problemów skoro oryginalnie był RNS510 to gateway jest świeży i kompatabilny. Jak masz oryginalnie kamerę to podpinasz i działa bez żadnego kodowania. Sprzedałem sporo tych radii głównie na Niemcy, a od paru miesięcy sprzedaję na Polsce na allegro i OLX i kilku innych portalach i problemy z akumulatorem owszem zdarzały się głównie w Golfach 5 i Passatach B6 ale tych 05-06r nigdy w młodszych, ale albo kupujący wymieniali gateway na drugi z allegro lub kodowali swój stary bo jest taka możliwość i niewielki koszt bo niecałe 100zł. Są to ORYGINALNE produkty VW tyle, że na rynek Azjatycki-piszę to bo większość ludzi uważa je za podróbkę a to Oryginalny produkt Delphi. RNS510 są podrabiane ale nazywają się inaczej i mają Windowsa lub Androida i tylko wyglądem przypominają RNS510.

 

Nie do końca jest tak jak mówisz, abstra***ąc od tego, ten rcd z aukcji prawdopodobnie nie ma RDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie..., to radio nie posiada RDS-u. Podobno jest 3 markowych producentów. Każdy produkuje na inny rynek. Bosch produkuje na europe i posiada RDS oraz menu jest w językach: ITALIAN, GERMAN, FRENCH, SPANISH, PORUGAL, TURKISH, RUSSIAN, ENGLISH, NETHERLAND i na dolnych klawiszach nie ma strzałek < > ale cena jest wyższa. Mi zależy głownie na kamerze cofania którą mam zainstalowaną fabrycznie, natomiast czy zabraknie mi RDS-u, nie wiem, może dopiero okaże się w trakcie użytkowania że jednak byłby przydatny i nie wiem czy to radio ma wyjście na kamere.

Poniżej link do radia na europe:

http://www.aliexpress.com/item/VW-Genuine-RCD510-EU-RDS-Version-5K0-035-190-B-Made-in-Portugal-Free-Shipping/1501655796.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,troche z innej beczki.Mam b6 wersji variant jest ona uboga.Pierwsze co potrzebuje to czujniki cofania lub kamere.I tu powstal problem czy zalozyc jakies uniwersalne w warsztacie czy moze lepiej wymienic radio i zalozyc np kamere cofania.W niedlugim czasie chce tez wymienic kierownice na multifunkcyjna,wiec moze opcja z wymiana radia jest lepsza.Tylko nie wiem jak bardzo kosztowna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności