Skocz do zawartości

-Kodar-

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O -Kodar-

  • Urodziny 10.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Darłowo

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. Z akumulatorem nie będziesz miał problemów skoro oryginalnie był RNS510 to gateway jest świeży i kompatabilny. Jak masz oryginalnie kamerę to podpinasz i działa bez żadnego kodowania. Sprzedałem sporo tych radii głównie na Niemcy, a od paru miesięcy sprzedaję na Polsce na allegro i OLX i kilku innych portalach i problemy z akumulatorem owszem zdarzały się głównie w Golfach 5 i Passatach B6 ale tych 05-06r nigdy w młodszych, ale albo kupujący wymieniali gateway na drugi z allegro lub kodowali swój stary bo jest taka możliwość i niewielki koszt bo niecałe 100zł. Są to ORYGINALNE produkty VW tyle, że na rynek Azjatycki-piszę to bo większość ludzi uważa je za podróbkę a to Oryginalny produkt Delphi. RNS510 są podrabiane ale nazywają się inaczej i mają Windowsa lub Androida i tylko wyglądem przypominają RNS510.
  2. Panowie-jak zdemontować chromy z B5FL kombi te na górze nad szybami pod dachem co idą po całości,aby niczego nie zniszczyć i nadawały się do ponownego montażu?Mam do kupienia za dobre pieniądze a sprzedawca dopiero zaczyna w rozbiórce anglików i nie wie,a to mój kolega...Jak zdjąć te z drzwi to już doszliśmy...POMOCY
  3. Dzięki bardzo-trochę to dziwne bo zrobili przyciski i sterowanie a nie zrobili podświetlania,a moim zdaniem ewidentnie powinno tak byc...
  4. Witam Panowie.Powiedzcie mi,czy w Passacie B5 z 98 roku to sterowanie szyberdachem powinno się jakoś podświetlać?Jak tak to jakie tam są żarówki i jak je wymienić i czy to w ogóle wykonalne?W Audi A6 się to podświetla a w Passacie nie wiem bo nigdy nie miałem doczynienia z B5 przed liftem z szyberdachem bo nikt ze znajomych nie ma...U mnie sterowanie szyberdachem to pokrętło ani żaden klawisz się nie podświetla-po prostu na suficie ciemno.Druga sprawa-mam regulacje lusterek,ale tą starą gdzie był taki okrągły kursor lewo prawo góra dół i 2 guziki L i R do wyboru strony regulacji.Kursor się podświetla a literki L i R nie-powinny czy nie?Zasugerujcie coś bo lubię sobie podłubać czy aucie i lubię jak wszystko jest jak z fabryki i funkcjonuje.
  5. Lord jak się patrzy,wlepa,ręczny nakładki na tarcze zegarów,klawisze szyby i inne części konsoli.Ile za niego zapłaciłeś,bo na gotowo zrobić takiego lorda wychodzi max 22-23tys w tym roczniku z rejestracją.Kolega przerabia to wiem bo zajmuje się tym zawodowo.
  6. Panowie-nikt nie pomoże,bo nie wiem czy zamawiać i się w to bawić?
  7. Czy te ślizgi odpowiadają tylko za ruszanie się fotela przód tył,czy na boki też?Chcę je zamówić jutro bo mam dosyć strzelającego i hałasującego fotela pasażera.Mój fotel po odsunięciu do tyłu na max rusza się n przód-tył prawo-lewo...A podczas zakrętów kiwa się i hałasuje...Denerwuje mnie to odkąd mam auto.Luz nie jest prawie wyczuwalny jedynie słyszalny...Poradzę sobie z wymianą?Fotel wyjmę bez problemu,tylko czy wyjmę te ślizgi potem bez komplikacji?
  8. -Kodar-

    Spalone radio.

    Dzięki kolego radio naprawione-fachowiec wziął 30zl właśnie jakiś stabilizator napięcia czy coś
  9. -Kodar-

    Spalone radio.

    To w kablu antenowym jest 12V?Myslalem ze to tylko w ISO...Rozumies zo co chodzi-mam teraz pelno kabli,wciskalem radio na sile w polkieszen zeby sie zatrzasnelo i sie wylaczylo.Wyjmujac je zobaczylem ze kabel antenowy wylazl z wtyku i goly kabel dotknol dggzies i sie sfajczylo...Droga taka naprawa?Oplaca sie wogole?Do radia mam sentyment,takze do 100zl chetnie bym naprawil...mimo ze warte moze 150
  10. -Kodar-

    Spalone radio.

    Panowie mam problem.Podłączałem sobie zestaw głośnomówiący na bluetooth.Miałem mały bałagan w kablach,wciskałem radio na siłę w półkieszeń i nagle wtyk antenowy wypadł-wyrwał mi się z koncówki i słyszałem małe cyk i poczułem swąd spalenizny.Wyjełem radio i zobaczyłem,że kabel antenowy wyrwał sie z końcówki i wisi sobie swobodnie od instalacji samochodowej,jednak bez wtyczki.Uwaliłem radyjko na MP3 Kenwooda...Podłączyłem zestaw,wszystko działa.Wsadziłem takie awaryjne radio z szafy i wszystko działa elegancko.W tym spalonym radiu bezpiecznik jest cały,jednak radio nie reaguje...Mogło się w ten sposób spalić?Jest jakiś ratunek dla niego?Radio stare ale mam do niego sentyment i chętnie bym naprawił...Poradźcie coś.
  11. "TEDGUM"produkuje i dystrybuuje części gumowe i metalowo gumowe. Czyli wszystko jasne-Polski producent elementów gumowych zawieszeń Nowe Lemka są od 160zl dostępne,więc po co kombinować?Kupisz raz i masz spokój znowu na 10 lat.Nie bulwersuj się tak Misiu-pisałem bo rok temu też myślałem że to element wymienny i nie było na to rady a słyszałem ze wkładają tam tuleje od innych aut pasujące wymiarem.
  12. Polak potrafi-na pewno dopasował jakąś tuleje od innego auta i pisze,że to do Passata,ale to czyste rzemiosło...
  13. Przecież to jest wprasowane na gorąco w fabryce i zgrzane ze sobą.Niewymienialne...Nie ma do tego nawet gum do dostania nigdzie.Pokaż co znalazłeś i gdzie.
  14. Nie działa w ogóle.ani z przycisku,ani z pilota ani jak zamykam wszystko od wewnątrz.Jest cały czas otwarta.
  15. To powiedz szefie co robić.Zakodowałem sam klucze i działają.Wszystko chodzi oprócz tylnej klapy która się nie zamyka...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności