Skocz do zawartości
VWMarcin

Co to za przewód ?

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nie odpowiedzial czy moge tak jezdzic (w sumie peknieta odma tam nie byla od wczoraj)

 

Jeździć możesz,tragedia się nie stanie ;) ale nadal będziesz miał upaprany silnik i może czasami pracować nierówno.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak z tymi ubytkami oleju?

jest szansa, ze to przez odme?

w zalaczniku fotki odmy na dole przy silniku i u gory by pokazac jak bardzo zachlapana olejem - nie wiem czy to jest ok i czy to moze byc przyczyna tego zapalania kontrolek u mnie - wie ktos przy jakim ubytku kontrolka sie wlacza?

 

ps czemu tam w tych rurkach nie ma jakis osadnikow/filtrow na olej? taki syf sie zbiera, ze glowa mala. ps gdzies doczytalem o jakiejs mazi - u mnie cisza i czysto

odma.jpg

odma2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak z tymi ubytkami oleju?

jest szansa, ze to przez odme?

w zalaczniku fotki odmy na dole przy silniku i u gory by pokazac jak bardzo zachlapana olejem - nie wiem czy to jest ok i czy to moze byc przyczyna tego zapalania kontrolek u mnie - wie ktos przy jakim ubytku kontrolka sie wlacza?

 

ps czemu tam w tych rurkach nie ma jakis osadnikow/filtrow na olej? taki syf sie zbiera, ze glowa mala. ps gdzies doczytalem o jakiejs mazi - u mnie cisza i czysto

 

To proste-im większe przedmuchy w silniku (im większe tym gorzej) tym więcej oleju wywala przez odmę.Ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby aż taka ilość uciakała,skoro dosyć często dolewasz.Powód ubywania oleju raczej będzie inny.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

problem w tym, ze nikt nie wie ile on bierze bo jak juz doczytalem na forum otwarcie i zamkniecie maski resetuje czujnik na okolo 100km wiec moze oleju brakowalo od dawna a poprzedni wlasciciel i ja myslelismy, ze to te 50ml zalatwilo sprawe bo po odpaleniu silnika kontrolka znikala. Jako, ze poprzedniemu wlascicielowi nigdy sie nie ufa planuje zrobic test jak tylko dostane czesci (maja byc u mnie po 17 czasu pl pod warunkiem,z e beda to dobre czesci na rysunkach w etce inne a i numery inne a irlandczyk jak to irlandczyk powiedzial, ze najwyzej sie inne zamieni a numer z rurki ma w duszy... btw skosili mnie niemal 50 euro ponoc za caly zestaw rurek po pojedynczo nei sprzedaja)

zastanawiam sie tylko czy olac to i oddac auto (kupilem w czwartek) czy potestowac jeszcze i powalczyc bo jak mowie okolice odmy na obu koncach cale ufajdane olejem a z pod korka oleju i z wydechu wszystko wyglada ok (znaczy bez dymu z pod korka i dziwnego koloru z rury) pasowalo by skoczyc gdzies na kanal by zobaczyc czy nei ma gdzies wycieku na uszczelce

reszta wyglada ok zawiecha hamulce etc wygladaja w porzadku na tyle ile sie znam a w zeszlym tygodniu przeszlo badanie techniczne bez problemu (jesli temu mozna ufac)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
problem w tym, ze nikt nie wie ile on bierze bo jak juz doczytalem na forum otwarcie i zamkniecie maski resetuje czujnik na okolo 100km wiec moze oleju brakowalo od dawna a poprzedni wlasciciel i ja myslelismy, ze to te 50ml zalatwilo sprawe bo po odpaleniu silnika kontrolka znikala. Jako, ze poprzedniemu wlascicielowi nigdy sie nie ufa planuje zrobic test jak tylko dostane czesci (maja byc u mnie po 17 czasu pl pod warunkiem,z e beda to dobre czesci na rysunkach w etce inne a i numery inne a irlandczyk jak to irlandczyk powiedzial, ze najwyzej sie inne zamieni a numer z rurki ma w duszy... btw skosili mnie niemal 50 euro ponoc za caly zestaw rurek po pojedynczo nei sprzedaja)

zastanawiam sie tylko czy olac to i oddac auto (kupilem w czwartek) czy potestowac jeszcze i powalczyc bo jak mowie okolice odmy na obu koncach cale ufajdane olejem a z pod korka oleju i z wydechu wszystko wyglada ok (znaczy bez dymu z pod korka i dziwnego koloru z rury) pasowalo by skoczyc gdzies na kanal by zobaczyc czy nei ma gdzies wycieku na uszczelce

reszta wyglada ok zawiecha hamulce etc wygladaja w porzadku na tyle ile sie znam a w zeszlym tygodniu przeszlo badanie techniczne bez problemu (jesli temu mozna ufac)

No to posprawdzaj jeszcze czy nie ma gdzieś wycieków z samego silnika-to na początek.Z odmy niema możliwości tak dużego (jak to opisujesz) ubytku oleju.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uuu to przychodzi jako jeden kawalek numer dla potomnych to:

06B103217B a na niej samej pisakiem naskrobane 1108464 w kpl sa: trojnik obie rurki (do pokrywy silnika i do skrzyni korbowej czy co to tam jest pod spodem) teraz pytanie jak to cholerstwo wsadzic bez rozbierania polowy silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uuu to przychodzi jako jeden kawalek numer dla potomnych to:

06B103217B a na niej samej pisakiem naskrobane 1108464 w kpl sa: trojnik obie rurki (do pokrywy silnika i do skrzyni korbowej czy co to tam jest pod spodem) teraz pytanie jak to cholerstwo wsadzic bez rozbierania polowy silnika

 

Nie wiem jak w ADP,ale ja u siebie wymieniałem bez demontażu czegokolwiek :) Co prawda ręce podrapane ale sie udało...Ale nieźle się nakombinowałem przy tym.Najwygodniej zdemontować alternator,lub kolektor ssący-będzie o wiele więcej miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem czy mam adp a nie mialem wyjscia przy rejestracji wybrac 1.6 nieznany ;P

juz sobie poradzilem sznurkiem i szczypcami ;)

ale krzywo lezy w silniku na dole i nie wiem jak zapiac ta zapinke - myslalem o wlozeniu reki od dolu ale strach wlazic pod auto na samym lewarku bo musze z ta rurka sie posilowac a nic do podlozenia nie mam.

nie wiem jak sciagnac kolektor ssacy bo mi wyglada, ze on jest pod listwa wtryskiwaczy etc - milion srub

 

edycja:

wlasnie rzucilem okiem do sam naprawiam i dostalem zawalu ;)

chcialem wykrecic alternator (wydawalo sie odkrecic - kleme i 2 sruby od silnika) a tutaj doczytalem nawet o przesuwaniu przedniego zderzaka i innych cudach by najpierw poluzowac pasek klinowy chyba sobie dam siana

 

edycja sciagnalem alternator (tzn nie do konca bo wiatrak chlodnicy blokuje srube dolna, ale reke wsadze i odme siegne)

i rwal nac wypadla mi z reki ta sprzaczka i wpadla do srodka lapy na ktorej opiera sie silnik (kolo filtra oleju etc) i kurde nei wiem czy ja tam zostawic bo nie dam rady siegnac i pomysly mi sie juz skonczyly i kupic nowa czy narobi tam dziadostwa bo a noz tam w srodkucos nieosloniete jest?

 

edycja:

chyba jest ok, ale auto straszliwie kopcilo po odpaleniu i czuc bylo jakby swad palonego plastiku? mam nadzieje, ze to olej ktory widzialem rozlany na kolektorze wylotowym bo po wylaczeniu silnika uspokajalo sie po chwili (jakby to spaliny to od razu?) jednoczesny brak dymu w jakims niepokojacym kolorze z wydechu. po jakis 30 minutach i kilku odpaleniach dym zniknal mam nadzieje, ze to wszystko ;)

jak ktos chce fotke z wymiany odmy czy cos sluze pomoca kilka zrobilem.

Edytowane przez gooral

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak w tytule do czego ona moze byc i czy przeszkadza ze jest pęknięta,jakie sa skutki tego pęknięcia?

dziekuje za wszystki odp

rura.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jak w tytule do czego ona moze byc i czy przeszkadza ze jest pęknięta,jakie sa skutki tego pęknięcia?

dziekuje za wszystki odp

a jakie masz objawy, jakie błędy wyskakują?

może falowanie obrotów masz, po odpaleniu słyszysz syk powietrza z tego miejsca na foto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam własnie niema żadnych objawów :)dlatego pytam czy moze tak byc bo jak tak to nic niebede z ta rura robil,z tego co widze to ona idzie do tyrbiny chyba ?jesli to urzadzenie to turbina,a moze przez ta dziure auto traci moc ??chociaz takich objawow niema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasysa powietrze z pominięciem filtra powietrza !!! Jakie są tego skutki łatwo sobie wyobrazić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
?jesli to urzadzenie to turbina,a moze przez ta dziure auto traci moc ??chociaz takich objawow niema

 

To urządzenie to na pewno turbina. radzę Ci kolego wymienić ten dziurawy przewód na nowy i to jak najszybciej, chyba że masz kasę na nową turbinę, a ta do tanich nie należy. :fajny przez tą dziurę dostaje się lewe powietrze i kurz, a to nie zapewni jej długiego życia.

 

Pozdrawiam Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki panowie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

czy mógłby mi ktoś opisać wskazać na schemacie lub w inny sposób objaśnić gdzie w silniku 1.6(AHL) passat b5 '98 znajduje się odma? przeglądałem zdjęcia w tym temacie i nic takiego nie znalazłem...jedyny podobny przewód jaki wychodzi to z dekla głowicy i wchodzi to przewodu dolotowego...nie wiem może gdzieś to wciśnięte jest on jest tak świetnie obudowany że reki nigdzie włożyć nie można a tym bardziej spojrzeć

z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj wymieniałem szybę czołową w moim B5 3BG

po wycięciu szyby okazało się że z pod deski z lewej strony wystaje jakiś przewód podciśnieniowy nie mam pojęcia do czego to podłączyć może koś podpowie ??vw 001.jpg

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to któryś z odpływów wody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wczoraj wymieniałem szybę czołową w moim B5 3BG

po wycięciu szyby okazało się że z pod deski z lewej strony wystaje jakiś przewód podciśnieniowy nie mam pojęcia do czego to podłączyć może koś podpowie ??[ATTACH=CONFIG]128664[/ATTACH]

A to nie czasem cos od centralnego zamka? Wydlada podobnie jak w audi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to nie czasem cos od centralnego zamka? Wydlada podobnie jak w audi

Centralny pneumatyczny był w Passacie B4, w B5 już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Centralny pneumatyczny był w Passacie B4, w B5 już nie.

 

Wlasnie nie bylem pewien czy w passacie jest jak w a4. Dzieki że mnie poprawiles.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności