Skocz do zawartości

devill4

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O devill4

  • Urodziny 17.01.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wml

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010
  1. witam! mam paska b5 98 rok i za nic nie mogę skasować inspekcji według podanej metody, tzn może i znika ale po ponownym przekręceniu kluczyka znów pojawia się napis insp na wyświetlaczu próbowałem też vagiem ale tu się schody znów zaczynają ściągnąłem wersje 409.1 bo taka pracuje z moim interfejsem niby jest tam jakiś crack instaluje jak trzeba i nic...kończy się na tym że wchodzę w kanał 17 daję adaptacje wpisuje kanał 10 i dalej proszę się zarejestrować
  2. silnik abs pracuje akurat w tym pasku no ale 1.6 też stoi tak więc sorry za zamieszanie:P w każdym razie obstawiałem na czujnik jako winnego za to że wskaźnik poszedł tak wysoko w górę...zanim jeszcze się zawiesił to po odpięciu czujnika opadał...oczywiście nie będę zmieniał na taki za 15 zł a i tego co jest nie wyrzucę do kosza
  3. ok rozumiem w pon się z a to wezmę i dam znać czy pomogło powiem krótko kontrolka jest czujnika brak ale dodam że przez rok raz sobie mrugała raz nie, czasem zamieniała się wręcz w stroboskop że tak powiem a teraz mryga non stop...może faktycznie jest połączona z zegarem w każdym razie płynu jest na stanie a silnik się nie grzeje wentylator załącza się kiedy trzeba
  4. zrobię mały odkop passat b3 1.8 90 km mam problem z licznikiem otóż standardowo padnięte zegary od cieczy i od paliwa i tak było jeżdżone ponad rok bo czasu nie było na wymianę ale do rzeczy...jakoś tydzień temu po przekręceniu kluczyka wskaźnik temperatury szedł od razu do końca, a przy okazji dodam że paliwo zaczęło wskazywać i to poprawnie no ale teraz jest jeszcze gorzej bo wskazówka od temperatury stoi praktycznie pionowo i podczas jazdy lekko się rusza trochę w lewo, a po wyłączeniu zapłonu zostaje w takiej pozycji ba nawet po wypięciu czujnika temp nie opada...co to może być i czy w ogóle da się wskaźnik temp uratować czy już po nim...czujnik od temp będę zmieniał w pon ale to pewnie i tak nic nie da przy okazji dodam że kontrolka od stanu płynu oszalała i mruga cały czas a co śmieszniejsze w zbiorniczku nie ma czujnika a jest on oryginaolny z góry dzięki za jakoś podpowiedź
  5. witam! czy mógłby mi ktoś opisać wskazać na schemacie lub w inny sposób objaśnić gdzie w silniku 1.6(AHL) passat b5 '98 znajduje się odma? przeglądałem zdjęcia w tym temacie i nic takiego nie znalazłem...jedyny podobny przewód jaki wychodzi to z dekla głowicy i wchodzi to przewodu dolotowego...nie wiem może gdzieś to wciśnięte jest on jest tak świetnie obudowany że reki nigdzie włożyć nie można a tym bardziej spojrzeć z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności