Patryk_ Zgłoś #21 Napisano 7 Czerwca 2010 Nikt nie odpowiedzial czy moge tak jezdzic (w sumie peknieta odma tam nie byla od wczoraj) Jeździć możesz,tragedia się nie stanie ale nadal będziesz miał upaprany silnik i może czasami pracować nierówno.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gooral Zgłoś #22 Napisano 8 Czerwca 2010 A jak z tymi ubytkami oleju? jest szansa, ze to przez odme? w zalaczniku fotki odmy na dole przy silniku i u gory by pokazac jak bardzo zachlapana olejem - nie wiem czy to jest ok i czy to moze byc przyczyna tego zapalania kontrolek u mnie - wie ktos przy jakim ubytku kontrolka sie wlacza? ps czemu tam w tych rurkach nie ma jakis osadnikow/filtrow na olej? taki syf sie zbiera, ze glowa mala. ps gdzies doczytalem o jakiejs mazi - u mnie cisza i czysto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #23 Napisano 8 Czerwca 2010 A jak z tymi ubytkami oleju?jest szansa, ze to przez odme? w zalaczniku fotki odmy na dole przy silniku i u gory by pokazac jak bardzo zachlapana olejem - nie wiem czy to jest ok i czy to moze byc przyczyna tego zapalania kontrolek u mnie - wie ktos przy jakim ubytku kontrolka sie wlacza? ps czemu tam w tych rurkach nie ma jakis osadnikow/filtrow na olej? taki syf sie zbiera, ze glowa mala. ps gdzies doczytalem o jakiejs mazi - u mnie cisza i czysto To proste-im większe przedmuchy w silniku (im większe tym gorzej) tym więcej oleju wywala przez odmę.Ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby aż taka ilość uciakała,skoro dosyć często dolewasz.Powód ubywania oleju raczej będzie inny.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gooral Zgłoś #24 Napisano 8 Czerwca 2010 problem w tym, ze nikt nie wie ile on bierze bo jak juz doczytalem na forum otwarcie i zamkniecie maski resetuje czujnik na okolo 100km wiec moze oleju brakowalo od dawna a poprzedni wlasciciel i ja myslelismy, ze to te 50ml zalatwilo sprawe bo po odpaleniu silnika kontrolka znikala. Jako, ze poprzedniemu wlascicielowi nigdy sie nie ufa planuje zrobic test jak tylko dostane czesci (maja byc u mnie po 17 czasu pl pod warunkiem,z e beda to dobre czesci na rysunkach w etce inne a i numery inne a irlandczyk jak to irlandczyk powiedzial, ze najwyzej sie inne zamieni a numer z rurki ma w duszy... btw skosili mnie niemal 50 euro ponoc za caly zestaw rurek po pojedynczo nei sprzedaja) zastanawiam sie tylko czy olac to i oddac auto (kupilem w czwartek) czy potestowac jeszcze i powalczyc bo jak mowie okolice odmy na obu koncach cale ufajdane olejem a z pod korka oleju i z wydechu wszystko wyglada ok (znaczy bez dymu z pod korka i dziwnego koloru z rury) pasowalo by skoczyc gdzies na kanal by zobaczyc czy nei ma gdzies wycieku na uszczelce reszta wyglada ok zawiecha hamulce etc wygladaja w porzadku na tyle ile sie znam a w zeszlym tygodniu przeszlo badanie techniczne bez problemu (jesli temu mozna ufac) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #25 Napisano 8 Czerwca 2010 problem w tym, ze nikt nie wie ile on bierze bo jak juz doczytalem na forum otwarcie i zamkniecie maski resetuje czujnik na okolo 100km wiec moze oleju brakowalo od dawna a poprzedni wlasciciel i ja myslelismy, ze to te 50ml zalatwilo sprawe bo po odpaleniu silnika kontrolka znikala. Jako, ze poprzedniemu wlascicielowi nigdy sie nie ufa planuje zrobic test jak tylko dostane czesci (maja byc u mnie po 17 czasu pl pod warunkiem,z e beda to dobre czesci na rysunkach w etce inne a i numery inne a irlandczyk jak to irlandczyk powiedzial, ze najwyzej sie inne zamieni a numer z rurki ma w duszy... btw skosili mnie niemal 50 euro ponoc za caly zestaw rurek po pojedynczo nei sprzedaja)zastanawiam sie tylko czy olac to i oddac auto (kupilem w czwartek) czy potestowac jeszcze i powalczyc bo jak mowie okolice odmy na obu koncach cale ufajdane olejem a z pod korka oleju i z wydechu wszystko wyglada ok (znaczy bez dymu z pod korka i dziwnego koloru z rury) pasowalo by skoczyc gdzies na kanal by zobaczyc czy nei ma gdzies wycieku na uszczelce reszta wyglada ok zawiecha hamulce etc wygladaja w porzadku na tyle ile sie znam a w zeszlym tygodniu przeszlo badanie techniczne bez problemu (jesli temu mozna ufac) No to posprawdzaj jeszcze czy nie ma gdzieś wycieków z samego silnika-to na początek.Z odmy niema możliwości tak dużego (jak to opisujesz) ubytku oleju.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gooral Zgłoś #26 Napisano 8 Czerwca 2010 uuu to przychodzi jako jeden kawalek numer dla potomnych to: 06B103217B a na niej samej pisakiem naskrobane 1108464 w kpl sa: trojnik obie rurki (do pokrywy silnika i do skrzyni korbowej czy co to tam jest pod spodem) teraz pytanie jak to cholerstwo wsadzic bez rozbierania polowy silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #27 Napisano 9 Czerwca 2010 uuu to przychodzi jako jeden kawalek numer dla potomnych to:06B103217B a na niej samej pisakiem naskrobane 1108464 w kpl sa: trojnik obie rurki (do pokrywy silnika i do skrzyni korbowej czy co to tam jest pod spodem) teraz pytanie jak to cholerstwo wsadzic bez rozbierania polowy silnika Nie wiem jak w ADP,ale ja u siebie wymieniałem bez demontażu czegokolwiek Co prawda ręce podrapane ale sie udało...Ale nieźle się nakombinowałem przy tym.Najwygodniej zdemontować alternator,lub kolektor ssący-będzie o wiele więcej miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gooral Zgłoś #28 Napisano 9 Czerwca 2010 (edytowane) ja nie wiem czy mam adp a nie mialem wyjscia przy rejestracji wybrac 1.6 nieznany ;P juz sobie poradzilem sznurkiem i szczypcami ale krzywo lezy w silniku na dole i nie wiem jak zapiac ta zapinke - myslalem o wlozeniu reki od dolu ale strach wlazic pod auto na samym lewarku bo musze z ta rurka sie posilowac a nic do podlozenia nie mam. nie wiem jak sciagnac kolektor ssacy bo mi wyglada, ze on jest pod listwa wtryskiwaczy etc - milion srub edycja: wlasnie rzucilem okiem do sam naprawiam i dostalem zawalu chcialem wykrecic alternator (wydawalo sie odkrecic - kleme i 2 sruby od silnika) a tutaj doczytalem nawet o przesuwaniu przedniego zderzaka i innych cudach by najpierw poluzowac pasek klinowy chyba sobie dam siana edycja sciagnalem alternator (tzn nie do konca bo wiatrak chlodnicy blokuje srube dolna, ale reke wsadze i odme siegne) i rwal nac wypadla mi z reki ta sprzaczka i wpadla do srodka lapy na ktorej opiera sie silnik (kolo filtra oleju etc) i kurde nei wiem czy ja tam zostawic bo nie dam rady siegnac i pomysly mi sie juz skonczyly i kupic nowa czy narobi tam dziadostwa bo a noz tam w srodkucos nieosloniete jest? edycja: chyba jest ok, ale auto straszliwie kopcilo po odpaleniu i czuc bylo jakby swad palonego plastiku? mam nadzieje, ze to olej ktory widzialem rozlany na kolektorze wylotowym bo po wylaczeniu silnika uspokajalo sie po chwili (jakby to spaliny to od razu?) jednoczesny brak dymu w jakims niepokojacym kolorze z wydechu. po jakis 30 minutach i kilku odpaleniach dym zniknal mam nadzieje, ze to wszystko jak ktos chce fotke z wymiany odmy czy cos sluze pomoca kilka zrobilem. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez gooral Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #29 Napisano 4 Sierpnia 2010 tak jak w tytule do czego ona moze byc i czy przeszkadza ze jest pęknięta,jakie sa skutki tego pęknięcia? dziekuje za wszystki odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 4 Sierpnia 2010 tak jak w tytule do czego ona moze byc i czy przeszkadza ze jest pęknięta,jakie sa skutki tego pęknięcia?dziekuje za wszystki odp a jakie masz objawy, jakie błędy wyskakują?może falowanie obrotów masz, po odpaleniu słyszysz syk powietrza z tego miejsca na foto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #31 Napisano 4 Sierpnia 2010 witam własnie niema żadnych objawów :)dlatego pytam czy moze tak byc bo jak tak to nic niebede z ta rura robil,z tego co widze to ona idzie do tyrbiny chyba ?jesli to urzadzenie to turbina,a moze przez ta dziure auto traci moc ??chociaz takich objawow niema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #32 Napisano 4 Sierpnia 2010 zasysa powietrze z pominięciem filtra powietrza !!! Jakie są tego skutki łatwo sobie wyobrazić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #33 Napisano 4 Sierpnia 2010 ?jesli to urzadzenie to turbina,a moze przez ta dziure auto traci moc ??chociaz takich objawow niema To urządzenie to na pewno turbina. radzę Ci kolego wymienić ten dziurawy przewód na nowy i to jak najszybciej, chyba że masz kasę na nową turbinę, a ta do tanich nie należy. :fajny przez tą dziurę dostaje się lewe powietrze i kurz, a to nie zapewni jej długiego życia. Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #34 Napisano 4 Sierpnia 2010 oki dzieki panowie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devill4 Zgłoś #35 Napisano 4 Grudnia 2010 witam! czy mógłby mi ktoś opisać wskazać na schemacie lub w inny sposób objaśnić gdzie w silniku 1.6(AHL) passat b5 '98 znajduje się odma? przeglądałem zdjęcia w tym temacie i nic takiego nie znalazłem...jedyny podobny przewód jaki wychodzi to z dekla głowicy i wchodzi to przewodu dolotowego...nie wiem może gdzieś to wciśnięte jest on jest tak świetnie obudowany że reki nigdzie włożyć nie można a tym bardziej spojrzeć z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #36 Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) Witam wczoraj wymieniałem szybę czołową w moim B5 3BG po wycięciu szyby okazało się że z pod deski z lewej strony wystaje jakiś przewód podciśnieniowy nie mam pojęcia do czego to podłączyć może koś podpowie ?? Edytowane 21 Lutego 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korass Zgłoś #37 Napisano 21 Lutego 2015 Nie jest to któryś z odpływów wody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bioly1992 Zgłoś #38 Napisano 21 Lutego 2015 Witam wczoraj wymieniałem szybę czołową w moim B5 3BG po wycięciu szyby okazało się że z pod deski z lewej strony wystaje jakiś przewód podciśnieniowy nie mam pojęcia do czego to podłączyć może koś podpowie ??[ATTACH=CONFIG]128664[/ATTACH] A to nie czasem cos od centralnego zamka? Wydlada podobnie jak w audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #39 Napisano 21 Lutego 2015 A to nie czasem cos od centralnego zamka? Wydlada podobnie jak w audi Centralny pneumatyczny był w Passacie B4, w B5 już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bioly1992 Zgłoś #40 Napisano 21 Lutego 2015 Centralny pneumatyczny był w Passacie B4, w B5 już nie. Wlasnie nie bylem pewien czy w passacie jest jak w a4. Dzieki że mnie poprawiles. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach