faqltet Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2008 Witam. Mam problem z kupieniem odpowiedniej chłodnicy... Problem polega na tym, że wszędzie podawane wymiary chłodnicy do 1.6TD to: 570x322x20. Natomiast moja chłodnica ma wymiary takie jak w silnikach wolno ssących 1.6D, czyli 700x322x35. Mam zamontowane 2 wentylatory. I teraz bądź tu mądry... Jak widzicie na szkicach, brzegi obydwu chłodnic różnią się. I moja chłodnica ma brzegi takie jak są podane na rys. 1, a wymiary rys. 2... Człowiek ze sklepu mot. powiedział, że do TD były mniejsze chłodnice i że poprzedni właściciel musiał zrobić przeróbkę. Moje pytania do Was: 1. Którą chłodnicę kupować? (Bo wg sprzedawcy różnią się one jedynie grubością). 2. Dlaczego w TD były stosowane mniejsze chłodnice? Ja już głupieję... :591: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2008 ta 70 cm to też jest do Twojego silnika, z tym że montowana dla wersji z klimą/hakiem holowniczym/produkowanych dla krajów o gorącym klimacie. Kup taką jak masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqltet Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2008 ta 70 cm to też jest do Twojego silnika, z tym że montowana dla wersji z klimą/hakiem holowniczym/produkowanych dla krajów o gorącym klimacie. Kup taką jak masz. Cześć, tylko kwestia tych brzegów obydwu chłodnic, jak napisałem wyżej: Jak widzicie na szkicach, brzegi obydwu chłodnic różnią się. I moja chłodnica ma brzegi takie jak są podane na rys. 1, a wymiary rys. 2...Czy też to nie ma najmniejszego znaczenia? Poza tym, czy otwory łączące przewody układu chłodniczego z chłodnicą są takie same w obydwu rodzajach chłodnic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2008 chlodnice sa wspolzamienne, wielkosc chlodnicy zalezala od wyposazenia lub nie w hak holowniczy. kupuj wieksza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vrl Zgłoś #5 Napisano 14 Października 2008 śmiało bierz większą to będziesz miał spokoj w lecie bo wiatrak nie bedzie Ci się włączał co chwile... pozdrawiam. Jakbyś chciał kupić jednak mniejszą to mam do sprzedania za niewielkie pieniądze. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqltet Zgłoś #6 Napisano 14 Października 2008 (edytowane) Dziękuję wszystkim. Pewnie szarpnę się na tą: http://allegro.pl/item441874201_vw_passat_b2_santana_1_6_1_8_chlodnica_wody.html Niedroga, duża, a skoro mówcie, żeby brać większą... ______________________ Zamówiłem. Jak zamontuję to się odezwę i powiem czy montaż przebiegł bez problemowo Edytowane 15 Października 2008 przez faqltet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
faqltet Zgłoś #7 Napisano 22 Października 2008 Odświeżę temat, gdyby ktoś miał wahania :583: W dniu wczorajszym wymieniłem na powyższą chłodnicę. Wszystko jest O K Tak więc śmiało można ją kupować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #8 Napisano 3 Listopada 2008 Ja miałem dużą, a teraz zamontowałem tą mniejszą. Okaże się czy dobrze zrobiłem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #9 Napisano 3 Listopada 2008 zapnij przyczepe czy cos równie mądrego to zatesknisz za duzą, fabrycznie wersja z hakiem miala duzą chłodnicę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #10 Napisano 3 Listopada 2008 Przez ostatnie 3 lata (czytaj od zakupu Passata) nie ciągnąłem żadnej dużej przyczepy (nie licząc przyczepki, na której wywoziłem rowery), więc tęsknić za dużą chłodnicą nie będę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skywalker Zgłoś #11 Napisano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Podłączę się pod temat. Przecieka mi chłodnica trochę przy górnym zaworze. I nie wiem czy lać jakiś uszczelniacz, czy kupić chłodnicę za 75zł i czy ona będzie pasować do benzynt, 1.8, manualna skrzynia http://allegro.pl/vw-passat-b2-santana-1-6-1-8-chlodnica-wody-nowa-i1383257193.html Edytowane 1 Stycznia 2011 przez Skywalker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #12 Napisano 1 Stycznia 2011 Kup chłodnicę, przy tej cenie to szkoda sypać cokolwiek do układu chłodzącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #13 Napisano 3 Stycznia 2011 Nie syp żadnych wynalazków do uszczelniania chłodnic, może i uszczelnią chłodnicę, ale przy okazji zabiją na amen nagrzewnicę. Kupuj nową i będziesz miał temat z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #14 Napisano 6 Stycznia 2011 Zamiast sypać wynalazki kup nową chłodnicę jak poprzednicy pisali, albo zdemontuj starą i jeśli wiesz dokładnie skąd cieknie oczyść ją w tym miejscu i uszczelnij np. Poxiliną. Na jakiś czas powinno wystarczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach