Skocz do zawartości

faqltet

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O faqltet

  • Urodziny 08.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Silnik
    B2 1.6TD 70KM
  • Rok produkcji
    1986
  1. Mnie remont mojego sprzętu w 2006 roku - blacharka - 3000zł bez malowania! Czas realizacji remontu 5 miesięcy! W sumie włożyłem masę kasy, a teraz sprzedaję. Ktoś chętny? http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9204241
  2. nurek udało Ci się już coś stwierdzić? Mam identyczną sytuacje w B2-ce, zamontowałem drugi filtr i bez rezultatu. Czyżby wszystkie filtry w sklepie, w którym się zaopatruję były wadliwe
  3. No właśnie :633:. Świeczki grzeję teraz 2x przed rozruchem i dalej to samo Ostatnio Pasek spędził nockę w garażu u teścia. Tam aku był podłączony do prostownika i "pieszczony" 1A prądem przed ok 12 godzin. Pomimo tego, że stał w garażu (-5 stopni), aku podładowany, pierwsze kręcenie jak powyżej napisałem
  4. Dzięki za info. Tylko jak wytłumaczyć, że po słabym pierwszym kręceniu rozrusznika (wolne ale stałe obroty), drugie wygląda zupełnie normalnie i prawidłowo. To może być wina tulejek? Wiem, że mój tato nie wymieniał tulejki w skrzyni. Auto w mojej rodzinie jest od 1998 roku.
  5. Witam serdecznie, odświeżę swój temat, gdyż mam porządną masę, a problem jak był tak jest... Ktoś ma jeszcze inne pomysły? Z góry serdeczne dzięki.
  6. Witam. Pytanie do posiadaczy nawigacji w 'szczupaku'. Czy zgadzają się Wam wskazania z GPS'u ze wskazaniami licznika? U mnie przy prędkości 100 km/h (licznik) Pokazuje 90 km/h w nawigacji. Testowałem na dwóch nawigacjach: Auto Mapa (Mio) oraz GarminXT (Nokia N95). Felgi, opony mają wymiary takie jak w książce :-) A może to taki zabieg konstruktorów z VW (z lat 80-tych), którzy postanowili polepszyć samopoczucie prowadzącego :-) Dzięki za odpowiedzi.
  7. Koledzy, koleżanki doradźcie... Każdego poranka: ------------------------------------------------------- 1. Włączam zapłon (grzeją się świeczki) 2. Rozruch (wolno kręci się rozrusznik) 3. Wyłączam zapłon 4. Włączam zapłon (grzeją się świeczki) 5. Rozruch, rozrusznik kręci jak szalony, auto odpala ------------------------------------------------------- Pierwszy poranny rozruch u mnie wygląda tak, że rozrusznik kręci nie za wolno (jak w przypadku padniętego aku), ale też i nie tak szybko jak przy powtórnej próbie rozruchu. W ciągu dnia, nie ma już problemów z rozruchem. Pali na dotyk. Przy rozruchu kontrolki nie przygasają. Problem się pojawił jakieś 2 miesiące temu. W tamtym czasie nic nie było grzebane przy samochodzie. Pojawił mi się wtedy problem z przekaźnikami, o czym pisałem na forum. Ich wymiana nie wpłynęła na pracę rozrusznika. W książce "SAM NAPRAWIAM" była sugestia by sprawdzić poziom oleju i ewentualnie uzupełnić jego braki. Braków oleju nie stwierdziłem. Poziom był w normie. Olej oraz filtry (paliwa, oleju) wymieniam średnio co 7000-8000 km. - aku 2 letni - CENTRA - (ze 'szpiegiem', który świeci na zielono, więc poziom naładowania OK) - rozrusznik nowy (fabrycznie) wymieniony w marcu tego roku - wymienione przekaźniki - olej BP semisyntetic 15W/40 - wymieniony miesiąc temu. Dziękuję za wskazówki i rady.
  8. vrl Spójrz: http://allegro.pl/item463278815_passat_b2_na_czesci_1_6_disel_kombi_sprowadzony.html Widać, że ten PASSAT ma w kufrze prowadnice i zapewne pozostałe plastiki A T A K U J
  9. Odświeżę temat, gdyby ktoś miał wahania :583: W dniu wczorajszym wymieniłem na powyższą chłodnicę. Wszystko jest O K Tak więc śmiało można ją kupować.
  10. Mój Passat również nie był wyposażony fabrycznie w rolety. Skompletowanie rolet z prowadnicami, plastikami (plus koszty wysyłki) wyniosły mnie ok 300zł, ale WARTO BYŁO W końcu nie ma obaw zostawiania czegoś w kufrze bo jest to schowane pod roletą. A czego oczy nie widzą, tego sercu jest nie żal . Polecam przejrzeć oferty na Allegro lub innych serwisach. Ja od jednego człowieka kupiłem roletę z prowadnicami, a na otomoto.pl wypatrzyłem rozebranego Passata, gdzie w kufrze zauważyłem plastiki z głośnikami . Ale same te plastiki nie wystarczą, potrzebne są jeszcze te na nadkola. W sumie wszystkie plastikowe elementy do w y m i a n y. Tak bynajmniej było u mnie. Pozdrawiam i życzę udanych łowów tychże elementów :581:
  11. Dziękuję wszystkim. Pewnie szarpnę się na tą: Niedroga, duża, a skoro mówcie, żeby brać większą... ______________________ Zamówiłem. Jak zamontuję to się odezwę i powiem czy montaż przebiegł bez problemowo
  12. Cześć, tylko kwestia tych brzegów obydwu chłodnic, jak napisałem wyżej: Czy też to nie ma najmniejszego znaczenia? Poza tym, czy otwory łączące przewody układu chłodniczego z chłodnicą są takie same w obydwu rodzajach chłodnic?
  13. Witam. Mam problem z kupieniem odpowiedniej chłodnicy... Problem polega na tym, że wszędzie podawane wymiary chłodnicy do 1.6TD to: 570x322x20. Natomiast moja chłodnica ma wymiary takie jak w silnikach wolno ssących 1.6D, czyli 700x322x35. Mam zamontowane 2 wentylatory. I teraz bądź tu mądry... Jak widzicie na szkicach, brzegi obydwu chłodnic różnią się. I moja chłodnica ma brzegi takie jak są podane na rys. 1, a wymiary rys. 2... Człowiek ze sklepu mot. powiedział, że do TD były mniejsze chłodnice i że poprzedni właściciel musiał zrobić przeróbkę. Moje pytania do Was: 1. Którą chłodnicę kupować? (Bo wg sprzedawcy różnią się one jedynie grubością). 2. Dlaczego w TD były stosowane mniejsze chłodnice? Ja już głupieję... :591:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności