Skocz do zawartości
daras

ex dynosoft wrocław/ Ecuproject Wrocław

Rekomendowane odpowiedzi

Seria wyszła dość mocna 152 KM i 329 Nm

po programie

wyszło 173 KM i 388 Nm

 

A ja mam pytanie, jaki masz przebieg? Faktycznie cos mocne macie te serie panowie, bez wczesniejszego dlubania 152 KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam pytanie, jaki masz przebieg? Faktycznie cos mocne macie te serie panowie, bez wczesniejszego dlubania 152 KM?

 

Przebieg 150 000 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seria wyszła dość mocna 152 KM i 329 Nm

po programie

wyszło 173 KM i 388 Nm

 

Polecam Pana Wojtka zdecydowanie bardzo miła fachowa obsługa auto o wiele płynniej przyspiesza i z większą chęcią wchodzi na obroty polecam zdecydowanie.

 

 

no super wyszło ciut lepiej niż u mnie :) gratulacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

saliczek widziałem twoje wykresy serie miałeś jeszcze mocniejszą niż ja :),

w sumie to miłe zaskoczenie ponieważ nie każdy producent podaje moc niższą niż faktycznie dysponuje samochód :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cih u mnie to nie była seria , tylko nnieudolny tuning w germanii , przelutowali scalaka i tyle , i stąd takie wartości 153km i 350nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem świeżo po zabiegu w katowicach, seria 111km i 262Nm a po wirusie mam 139km i 320Nm :)

nie chce mi sie wrzucać wykresu chyba ze ktoś bedzie chciał, co myslicie o rezultacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem świeżo po zabiegu w katowicach, seria 111km i 262Nm a po wirusie mam 139km i 320Nm

nie chce mi sie wrzucać wykresu chyba ze ktoś bedzie chciał, co myslicie o rezultacie?

A jak sprzęgło?? Nie spali się,różnica chyba dość znaczna ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak sprzęgło?? Nie spali się,różnica chyba dość znaczna ;/

 

Prawie 30 km i 60 Nm Wojtek pewnie Ci zrobił bezpieczny program :) według mnie OK podczas jazdy różnica na pewno odczuwalna :)

 

 

Co do sprzęgła nie powinno być problemu u mnie w serii wyszło 152 Km i 329 Nm i sprzęgło wytrzymało 150 000 km to czemu tu ma nie wytrzymać, chociaż to też zależy od stylu jazdy kierowcy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie się zastanawiam nad Chipem do 90KM AHU ale się obawiam.. po 1wsze przebieg u mnie.. NIBY 240tyś a dokładnie nie wiem(może i było 600tyś albo i więcej)

Po 2gie właśnie boję się o KONSEKWENCJE tego czynu.. Tyle się naczytałem o powikłaniach,kłopotach po Chipowaniu że sam nie wiem co myśleć.Chciałbym ale się po prostu BOJĘ :(

Nawet w TV kiedyś bębnili by uważać,nie montować chipów do aut z przebiegiem powyżej 200tyś km bo później może to być BARDZO kosztowne.Kolsiowi "poważna" firma napisała program do Audi A6 po jakimś czasie działy się cuda na kiju... koszt napraw,wymian wyniósł ponad 7tyś zł !! Ale firma nie była firmą kogucik,wzięła winę na siebie i oddała gościowi kase za naprawy.Nadmienię,że to było auto chyba roczne albo 2 letnie więc swierze.. a moje ma już 11 lat!! Boję się a bardzo bym chciał z 90KM skoczyć na np 115KM ;)

Echhh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po 2gie właśnie boję się o KONSEKWENCJE tego czynu.. Tyle się naczytałem o powikłaniach,kłopotach po Chipowaniu że sam nie wiem co myśleć.Chciałbym ale się po prostu BOJĘ

 

W dynosofcie zrobili już trochę samochodów i na tym forum nie słyszałem by ktoś narzekał na ich programy, koledzy w seatach mają programy robione w comsporcie i też sobie chwalą żadnych problemów. W tej chwili już nawet podczas zakupu w niektórych ASO podczas zakupu można zażyczyć sobie zmianę programu (np. w nowym salonie seata w Gliwicach). Poza tym każdy dobry tuner zrobi Ci analizę stanu silnika przed przystąpieniem do chipowania więc moim zdaniem nie ma się czego obawiać.

 

Czasem można pojechać do warsztatu wymienić rozrząd jak spieprzą robotę te są koszty i problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj jak się tak boisz to daj sobie spokój ! Cokolwiek się stanie w Twoim już nie młodym i pewnie zmęczonym aucie - będziesz obwiniał o to tunera - szkoda nerwów.

Zastanawia mnie tylko po co ludzie w ogóle kupują takie starsze auta ..na co liczą ? Że dieselek mało spali , zrobi milion km bezawaryjnie ? Prężcież ropa droga nie tak jak kiedyś, i obecnie doładowane diesle to też słabeusze nie jak dawniej Mercedes beczka kulał się do znudzenia i na dodatek spalił wszystko co wlali opał , olej po frytkach.

 

Podsumowując jeżeli kiepsko kupiłeś zatyrane auto to BMW -będziesz miał wydatki i nawet bez tuningu. AHU to prosty motor zwykła turbina - mulaste to ale nieskomplikowane i niewysilone więc jeśli miąłeś odrobinę szczęścia powinno polatać z tuningiem czy bez ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawia mnie tylko po co ludzie w ogóle kupują takie starsze auta ..na co liczą ? Że dieselek mało spali

Dokładnie dlatego.A nawiasem mówiąc,może nie każdego stać na nowe lub w miare nowe autko?A pali to mało bo w trasie 5,6l/100 przy spokojnej jeździe.Co do miliona KM hehe,piszesz jak LAIK,a chyba pojęcie masz... zobacz ile NASZYCH pasków ma przekręcone liczniki i z 500tyś nagle robi się 175tys km ;)

Temat już dawno był poruszany..

Więc dziwi mnie Twoja wypowiedź...

Narazie większych problemów nie miałem(oprócz wymiany rzeczy eksploatacyjnych,niestety drogich)

A to że się trochę obawiam to chyba nic złego??Gdyby mi wisiało 20-30tyś to bym się nie zastanawiał,padło by moje VW kupiłbym inne pewnie jak piszesz NIE TAKIE stare ale mnie na to nie stać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Pojedziesz do przyzwoitego tunera i zrobi diagnostykę. Jeśli tuner podejmie się roboty, to znaczy, że podzespoły samochodu po szczegółowej analizie pozwalają bezpiecznie taki zabieg wykonać. Jeśli nie pozwalają, programu nie będzie. Jednak będziesz wiedział co pada lub padnie za moment, co wymienić, na co zwrócić uwagę, by następnym razem programowanie można było przeprowadzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spokojnie. Pojedziesz do przyzwoitego tunera i zrobi diagnostykę. Jeśli tuner podejmie się roboty, to znaczy, że podzespoły samochodu po szczegółowej analizie pozwalają bezpiecznie taki zabieg wykonać. Jeśli nie pozwalają, programu nie będzie. Jednak będziesz wiedział co pada lub padnie za moment, co wymienić, na co zwrócić uwagę, by następnym razem programowanie można było przeprowadzić.

No i teraz mnie uspokoiłeś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wicher123 ja swoja octavie zmodziłem na 160KM/350Nm z 90KM/210Nm i po 60tys km zyje i ma sie dobrze a jauz ponad 50tys zrobiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

balcer, dokladnie takie samo cos mi sie marzy w moim AFN.

tylko, zeby nie uszkodzone smigielka na wirniku wydechowym to bym juz robil, a tak to renowacja turbiny, albo nowka :(

jakbys mogl podepnij loga dyna po przerobce, chetnie porownam ze swoja seria.

a i napisz jaki stan auta, wszystko na tip-top wyprowadzone? jaki przebieg? turbine juz cos robiles?

no i najwazniejsze - jakie wrazenia z jazdy :)

 

pozdro

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem ci że wiele nic nie robiłem miałem fart że wszystko ok wcześniej wywalilem katalizator i zmienilem padniety przepływomierz reszta była nie ruszana, turbina również. Parę postow wyżej wrzuciłem link do wykresu. Powiem ci że wcale szału chip nie robi chyba że dajesz gaz w podłogę to jest banan na twarzy. Normalnie przy 2,5tys obrotów masz ok 10km więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi bardziej o logi dynamiczne grupy 3,8,11.

 

a co do mocy to chyba wazniejsze te niutonsy w przedziale 1.8 - 3 tys sa odczuwalne.

 

a jaki przebieg?

 

pozdro

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jezeli zalezy Ci na ekonami i oszczednosci to daj sobie spokoj z chipem. auto szybciej sie bedzie zużywać, sprzeglo , opony:)), do tego turbo...zastanow sie na chipem grubo jezeli mowisz ze czesci sa drogie ekspoloatacyjne...niestety auto podkrecone bedzie drozsze w ekslpoatacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności