Skocz do zawartości

DIESEL-TUNING_P

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DIESEL-TUNING_P

  • Urodziny 23.10.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BRODNICA

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. DIESEL-TUNING_P

    komp z AFN w 1Z

    Do 1Z podejdzie komp od AHU i tyle, ale to jedynie Ci pomoże w dalszym modowaniu bo to juz 16 bitowiec i można więcej wycisnąć bardziej rozbudowany sterownik i mapy - wygodniej też się go programuje. Natomiast z AFN daj sobie spokój.
  2. Galletto da rade - uważaj jednak z gotowcami
  3. Słuchaj jak się tak boisz to daj sobie spokój ! Cokolwiek się stanie w Twoim już nie młodym i pewnie zmęczonym aucie - będziesz obwiniał o to tunera - szkoda nerwów. Zastanawia mnie tylko po co ludzie w ogóle kupują takie starsze auta ..na co liczą ? Że dieselek mało spali , zrobi milion km bezawaryjnie ? Prężcież ropa droga nie tak jak kiedyś, i obecnie doładowane diesle to też słabeusze nie jak dawniej Mercedes beczka kulał się do znudzenia i na dodatek spalił wszystko co wlali opał , olej po frytkach. Podsumowując jeżeli kiepsko kupiłeś zatyrane auto to BMW -będziesz miał wydatki i nawet bez tuningu. AHU to prosty motor zwykła turbina - mulaste to ale nieskomplikowane i niewysilone więc jeśli miąłeś odrobinę szczęścia powinno polatać z tuningiem czy bez
  4. DIESEL-TUNING_P

    ECU po programie

    Może działać ale nie musi - no i nie wiesz pewnie kto jest autorem tego moda - może to jakiś gotowiec a te bywają ostro chore i jedne auta jakoś to tolerują inne nie zależy jakiego babula ktoś uwalił i jakie jest stan techniczny auta.. w razie jak cos jest tam skopane - pretensje możesz mieć tylko do siebie. Rozważ też kwestię ceny - ile masz dać za ster a ile by kosztował przyzwoity program z hamownią itd. Jeżeli fura w ogóle odpali na tym - to możesz zrobić logi dynamiczne i podesłać - może da się coś powiedzieć o tym programie czy w miarę bezpieczny i poprawny.
  5. Wiesz.. ja Ci tego na pewno nie będę robił bo za daleko więc chyba jestem dość bezstronny... Uważam że zrób te wtryski skoro kuleją ( to wymień od razu końcówki ) do tego program 1000 zł max i coś tam ponad 140 KM wyskoczysz a czy dłubać dalej..? to się zastanowisz w międzyczasie - FMIC to dopiero na lato bym rozpatrywał a czy wyżej dłubać suszara itd. ...? To już nie nowe auto - osobiście bym się mocno zastanawiał - najpierw bym chyba starał się ustalić faktyczny przebieg jakąś historię auta - jeśli to możliwe. Bo ostatecznie może być i tak ( czego nikomu nie życzę ) że bebechy długo nie polatają jak dołożysz powiedzmy 50% mocy i szkoda pieniędzy. Dużo zależy też od Ciebie styl jazdy i jak długo chcesz to trzymać to są indywidualne kwestie.
  6. jak dobrze depniesz może teoretycznie wywalić jakiś uszczelniacz...
  7. Na foto 1 masz wężyk z serwo to tam zaczyna sie podciśnienie w układnie, na foto 2 masz N75 ale jeśli dobrze widzę to ma czarny łeb zamiast białego - tak ? chyba że brudny w innym wypadku oznaczałoby to że ktoś podmienił N75 na N18 czyli od recyrkulacji spalin. Patrzę na wąż wychodzący z gruchy - tez kiepsko to wygląda jakieś łączenie węża w osnowie posiepanego z wężem gumowym bez osnowy.. warto by było wymienić to na cos porządnego ( najlepiej w osnowie jakiś Gates ) --- scalone --- masz tu: http://diesel-tuning.pl/znaczek/silnik_AFN.jpg
  8. Jeśli to prawdziwy przebieg... ( dobrze jakbyś mógł to sprawdzić - jeśli auto jest z Niemiec to może się udać sprawdzenie historii przez sieć serwisową VW po nr. VIN ) to nie ma tragedii. Oczywiście ważne w jakiej to jest kondycji, jak pracuje geometria turbiny, przepływomierz , korekcja na cylindrach itd. Sam przebieg nie jest wysoki, ostatnio tuningowałem Passata 2004 na automacie z przebiegiem 320 tyś.km i chodzi, jakiś czas temu robiłem Transportera T4 z 2001r. 550 tyś przebiegu, - więc Twój jak na 98rok wcale nie jest taki wysoki.
  9. Też się na nie przyczajam i mój Passat nie ma już tych gumowych elementów - zauważyłem że coś zmienili pod koniec produkcji Lifta (mam 2005) - po prostu tego nie montują.
  10. daras u Ciebie też tylko 45 Nm ? co się stało też kąt (wałek) przestwaiony ? 328 Nm na AVF ?
  11. Ogólnie porażka - moim zdaniem nie wolno robić takich rzeczy - chociaż muszę przyznać że czasmi takie coś działa - jednak nie spodziewaj się że będzie długo dobrze. Jeśli program był zrobiony do AWXa i na 170 KM to nie był taki zupełny light.. trzeba tam już nieźle pogonić "górę" żeby złapać 170 KM. Ostatnio tarfiła do mnie Octavia AGR 99r. z zapakowanym sterownikiem od Passata AHU 97r. W firmie "X" facetowi mieli zrobić zapalanie na ciepłym - zamiast przerabiać mapę w jego sterz,e dali mu inny ...jak się okazało od Paska w którym mapa juz niby była zrobiona, - no i była ale beznadziejnie ! Koło dwumasowe już ma dość ! Facet został ze starym sterownikiem od AHU , zrąbaną mapą zapalania i rozklekotanym 2masem ! Ręce opadają jak widzisz takie przypadki...
  12. Rob oni to wysyłają gołąbkiem pocztowym
  13. Kurde może on Ci kartę bankomatową skroił jak nie widziałeś i doszukał się debetu ..?
  14. Kolego jeżeli masz silnik PD ( a tak wynika z profilu ) to nie masz tam nastawnika pompy.
  15. Szczerze to jakoś mi nie leżą - i doświadczenia wielkiego też nie mam zrobiłem ze 3 szt. Nie lubię i nigdy nie eksperymentuję na autach klientów, TDI-ki miałem swoje. Niedawno sprzedałem Octavię AGR - zrobiłem jej jakieś 60 modów. Natomiast wiedzę o TDI PD (praktyczną) zdobywaliśmy na Passacie AVF kolegi - obecnie mam własnego. 1.8 T to Motronic - pomieszanie map 8 i 16 bitowych to dodatkowa trudność no i wychodzą wysoko w okolicach 200 KM a to już sporo jak na moją hamownię - to starszy model, bardzo dokładna ale przewidziana na pomiary max. ok. 220 KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności