-
Liczba zawartości
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O FILIP190
- Urodziny 16.07.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Filip
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kwidzyn
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
FILIP190 odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam potrzebuje łożyska na tył oraz gumy tylej belki do passata b4 1.9 tdi 1Z 94r kombi. Jaka firma i jaka cena? Pozdrawiam -
wszystko wskazuje na to że czyszczenie nastawnika pomogło na rok i 2 miesiące:( Auto przy wyprzedzaniu zaczyna poszarpywać. Czy to normalne że pompa wytrzymała tylko tyle i znowu trzeba ją wyczyścić czy lepiej kupić inną ???
-
w moim B4 mam 4 głośniki (deska + boczki) ale są one spięte razem i w kostce przy radiu mam niby dwa głośniki. W którym miejscu są one połączone?? Szukać bliżej radia czy głośnikach???
-
Czy sprężyny przód z B3 VR6 podejdą do B4 1Z?? To jest H&R symbol 29848 w katalogu H&R pisze że 6-cyl więc niby nie pasi ale muszę się upewnić
-
Mam pytanko odnośnie ciśnienia w kołach producent zaleca 2.2 / 2.2 na gumach 185/65/14 ja jeżdżę na 195/45/16 powinienem pompować mniej czy mocniej ???
-
kurcze chłopaki nie ma opcji żebym raz w tygodniu do nich zaglądał... Lubię dłubać przy aucie ale nie aż tak Czyli wygrał pomysł z malowaniem. Pewnie nie da takiego efektu jak polerka ale będzie to "bezobsługowe". Dzięki za podpowiedzi
-
witam Koledzy mam pytanko bo zrodził się pomysł relingów tzn. nie wiem czy je spolerować czy może dać do lakiernika i pomalować na srebrny taki sam jak felgi... Myślę że ładnie by to wyglądało. Co wy na to?
-
Mi 1.9 TDI 90km na trasie wyszło 4.8 litra przy ok 120km/h a momentami do 160 i to na kołach 16 cali 215/40
-
tez trochę walczyłem z tym wieloklinem. Ale zrobilem tak: nakręciłem nakrętkę tak żeby była jedna plaszczyzna stacyjkę trzymałem ręką a drugą puknąłem młotkiem w nakrętkę i za drugim czy trzecim razem wieloklin wyskoczyl powodzenia
-
podepnę się u mnie central na razie działa ale po zamknięciu słyszę jeszcze jak pompka chodzie co najmniej minute!! kiedyś było tylko kilka sekund a teraz wyje i wyje. Choć otwiera i zamyka jak należy. Niepokoi mnie tylko ten czas.... Mieliście kiedyś coś podobnego??? A teraz odpowiedź. Może się ktoś z tym zetknie i mu się przyda. Otóż przyczyną problemów była pęknięta gumowa uszczelka przy siłowniku od klapki wlewu paliwa. Wyszło to po zdemontowaniu. Nie wymieniałem całego elementu. Ściągnąłem pękniętą gumową uszczelkę i w jej miejsce założyłem taką samą z siłownika klapki od golfa III. Siłownik od golfa i passata różni się długością pręta i kątami jego załamania także przełożyć całego się nie da.
-
nie na 90%
-
dziekuje i pozdrawiam
-
jak w temacie na forum znalazłem instrukcje do b3. czy w b4 jest tak samo ?? jesli tak to sorry za zasmiecanie jesli nie jest to prosze o podpowiedzi i czy mozna sciagnac sam dolny spojler zderzaka (chociaz w b4 spoiler to chyba za duze słowo;))
-
jedno pytanko: czy lampki od podswietlenia tylu w passacie b4 i b3 sa takie same tzn. pracuja na takiej samej zasadzie - swieci ciagle - nie swieci - swieci po otworzeniu drzwi chodzi mi o swiatlo przy otwieraniu drzwi bo raszta juz chodzi podobno w b4 swiatlo ktore zapala sie przy otwartych drzwiach sterowane jest masa z czujnika w slupku... u mnie natomiast to nie dziala ale kiedy zamiast masy z czujnika podam plus to swieci wychodzi mi na to ze lampki ktore posiadam -steruje sie stalym plusem -stala masa -plusem ktory pojawia sie przy otwartych drzwiach czyli inaczej niz powinno byc a z kolei lampka z przodu jest sterowana zmienna masa troche to zagmatwane...
-
byłbym wdzieczny