Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie ile roboty jest z elektroniką, czy są to jakieś wiązki czy trzeba rozdzielać instalację (oba auta muszą być na chodzie) ??
TD a TDI to dwie różne epoki. W TD wszystko sterowane jest mechanicznie. W TDI wszystkim steruje komputer. Masz różne czujniki, przepływomierz i inne duperele. Najlepiej mieć b4 na chodzie bo jak coś będzie zepsute to dodatkowa robota. A poza tym jak kupujesz wszystko osobno to wyjdzie drożej i zawsze czegoś brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podepnę się pod temat: mam silnik 1z. Czy przekładanie końcówek wtrysków z AFNA coś da, czy po tym zabiegu muszę go oddać na strojenie??? Poproszę o wszelkie rady jak wykręcić moc w 1Z;) z góry dziękuję;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że specjalnie kupiłem B4 w AFN-nie. Chcę przerzucić co się da (heble, zawiechę itp.) wstawić w miejsce AFN mojego AAZ i go pogonić, ewentualnie rozbić :P

Mechanicznie wiem że nie będzie problemu, problem w tej całej elektronice, ale mam nadzieję że przez zimę dzięki Wam i zaprzyjaźnionemu forum rozpracuję temat:) W AFN wrzucę wtryski 216-ki, większy cooler i jakiś program żeby nie było problemów przy wyprzedzaniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dodam jeszcze, że przy wymianie silnika z wzdłużnej B5 do poprzecznego B4 należy:

- przerzucić miske olejową,

- nagwintować jeden otwór w bloku silnika pod pompe wody,

- wyszlifować szlifierką kątową kawałek bloku silnika (nadlewek do mocowania pompy B5),

- w bloku z B5 brakuje jednego otworu pod mocowanie pompy wody z B4,

Reszta osprzętu pasuje idealnie :P

Cenna rada, przegwontować wszystkie otwory do mocowania łap szczególnie prawa łapa silnika (nie wykorzystane otwory w B5).

 

Zgubiłem płyn chłodniczy dlatego potrzebna była przekładka. Dawca Audi A4 AFN 1999 rok.

Teraz sztrucel dostał nowe życie :brawo

Edit:

Przy okazji zostały wymienione wszystkie płyny i paski, rozrząd, wszelkie możliwe uszczelki i oringi.

Seryjny dwumas poszedł do kosza, w to miejsce sztywne koło i nowe sprzęgło 1Z.

Włożyłem kolektor dolotowy i turbine z AWX/ AVF.

Czas operacyjny całego przeszczepu 4 długie wieczory.

Koszty:

Silnik z pompa, wtryskami i kolektorami - 1200zł

Części - 1210zł

Robocizna własna + dużo piwa i majeranku :haha

 

Pozdrawiam Andrzej

Edytowane przez Diabeł_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności