The_Saint Zgłoś #21 Napisano 31 Października 2011 Jest i temat Od strony 18-ej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #22 Napisano 31 Października 2011 Powiedzcie ile roboty jest z elektroniką, czy są to jakieś wiązki czy trzeba rozdzielać instalację (oba auta muszą być na chodzie) ?? TD a TDI to dwie różne epoki. W TD wszystko sterowane jest mechanicznie. W TDI wszystkim steruje komputer. Masz różne czujniki, przepływomierz i inne duperele. Najlepiej mieć b4 na chodzie bo jak coś będzie zepsute to dodatkowa robota. A poza tym jak kupujesz wszystko osobno to wyjdzie drożej i zawsze czegoś brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lizuk Zgłoś #23 Napisano 31 Października 2011 Ja podepnę się pod temat: mam silnik 1z. Czy przekładanie końcówek wtrysków z AFNA coś da, czy po tym zabiegu muszę go oddać na strojenie??? Poproszę o wszelkie rady jak wykręcić moc w 1Z;) z góry dziękuję) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #24 Napisano 31 Października 2011 Właśnie o to chodzi że specjalnie kupiłem B4 w AFN-nie. Chcę przerzucić co się da (heble, zawiechę itp.) wstawić w miejsce AFN mojego AAZ i go pogonić, ewentualnie rozbić Mechanicznie wiem że nie będzie problemu, problem w tej całej elektronice, ale mam nadzieję że przez zimę dzięki Wam i zaprzyjaźnionemu forum rozpracuję temat:) W AFN wrzucę wtryski 216-ki, większy cooler i jakiś program żeby nie było problemów przy wyprzedzaniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #25 Napisano 3 Listopada 2011 (edytowane) Witam, Dodam jeszcze, że przy wymianie silnika z wzdłużnej B5 do poprzecznego B4 należy: - przerzucić miske olejową, - nagwintować jeden otwór w bloku silnika pod pompe wody, - wyszlifować szlifierką kątową kawałek bloku silnika (nadlewek do mocowania pompy B5), - w bloku z B5 brakuje jednego otworu pod mocowanie pompy wody z B4, Reszta osprzętu pasuje idealnie Cenna rada, przegwontować wszystkie otwory do mocowania łap szczególnie prawa łapa silnika (nie wykorzystane otwory w B5). Zgubiłem płyn chłodniczy dlatego potrzebna była przekładka. Dawca Audi A4 AFN 1999 rok. Teraz sztrucel dostał nowe życie :brawo Edit: Przy okazji zostały wymienione wszystkie płyny i paski, rozrząd, wszelkie możliwe uszczelki i oringi. Seryjny dwumas poszedł do kosza, w to miejsce sztywne koło i nowe sprzęgło 1Z. Włożyłem kolektor dolotowy i turbine z AWX/ AVF. Czas operacyjny całego przeszczepu 4 długie wieczory. Koszty: Silnik z pompa, wtryskami i kolektorami - 1200zł Części - 1210zł Robocizna własna + dużo piwa i majeranku :haha Pozdrawiam Andrzej Edytowane 3 Listopada 2011 przez Diabeł_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach