Skocz do zawartości
robertAVF

problem ze stacyjka i prosba o porady

Rekomendowane odpowiedzi

Tak,a co ma kluczbork to problemu z kluczykiem bo nie zrozumialem twojego grypsu....

KLUCZyk ---> KLUCZbork :P

I tylko tyle.

Ale widać żart głupi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klucz.... he he dobre. A co do tematu to wygląda na złe łączenie w kostce, skoro podstawowe funkcje nie działają. Sprawdz jeżeli kluczyk jest w prawidłowy położeniu to kostka jesli rypnięta a jesli klucz ci sie blokuje, sam przekeca podczas jazdy lub inne czarodziejskie cuda to walnięta jest wkładka zamka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

No to mi się posypała stacyjka. Teraz mam duże problemy z odpaleniem auta. Jak przekręcam kluczyk w celu odpalenia to muszę trzymać kluczyk bo jak sam odbije to silnik gaśnie. Bardzo powoli puszczam kluczyk i jak akurat mam szczęście to mi nie zgaśnie.

Pytałem w swoim ASO o koszt części i wymiany i się załamałem.

Stacyjka 450zł*, kostka stacyjki 130zł i robota 300zł.

Czy da się coś naprawić w stacyjce czy trzeba ją wymienić na nową?

Ile takie rzeczy kosztują w Waszych rejonach, może bardziej by mi się opłacało pojechać do innego miasta...

 

*Cena dorobienia nowej stacyjki do moich kluczyków 450zł, cena nowej stacyjki z nowymi kluczykami 510zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup samą kostkę stacyjki i ją wymień :D Koszt to niecałe 50 zeta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale skoro kluczyk ciasno chodzi przy wkładaniu, wyciąganiu (i czasami przekręcaniu) i jest problem z gaśnięciem przy puszczaniu kluczyka to padnięta jest kostka czy raczej stacyjka?

I radio nie gaśnie po wyjęciu kluczyka.

A kostka to jest to co na zdjęciu w tym wątku?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28928&highlight=stacyjka

Edytowane przez MarceL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sama kostka i bedzie ok

ja mialem troche inny przypadek - nie łączył mi styk rozrusznika i musialem trzymac kluczyk przekrecony do konca i gmerac kluczykiem az w koncu lapalo styk

koszt kostki 40 zl i chwila roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W stacyjkę (tam gdzie wchodzi kluczyk) psiknąłem jakieś smarowidło ale nic to nie pomogło.

I mówicie, że jak kluczyk wchodzi i wychodzi z poważnym oporem to winna jest ta kostka?

A może ktoś może mi podać nr katalogowy tej części, żebym już na 100% wiedział co kupić.

______________

Się rozeznałem w najbliższym InterCarsie 65zł za Hans Pries chcą. Dobre to?

A dwie ulice dalej za Hans Pries chcą 35zł...

Za 45 zł Meyle (jakaś niemiecka).

Które brać Hansa, Meyle czy zdecydowanie oryginał?

Edytowane przez MarceL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sam sobie odpowiem...

Kupiłem MEYLE za 45 zł.

Szkoda tylko, że nie pasuje do mojego auta. Dali mi nr 4B0 905 849, a ta którą miałem jest 4A0 905 849A. Różni się trochę długością i kształtem. Założyłem z powrotem starą i jutro poszukam właściwej.

Pocieszające jest to, że chyba remont skończy się na samej wkładce, bo po wyjęciu kostki kluczyk wchodzi i wychodzi luźniutko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ci pisałem wcześniej? :kwasny: Wymien samą kostkę stacyjki i problem zniknie - wiec nie wiem skąd te narzekania. A że wcisnęli ci inną niż powinni - to.... już nie nasza wina :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzekać to mogę na profesjonalizm sprzedawców. A pytałem ich.

Na pewno będzie pasować?

Tak, innych nie ma.

No proszę, taka wpadka.

Wam wszystkim dziękuję, bo bez tego wątku, pewnie dał bym się skroić w ASO na 900zł. A tak, najwyżej w ASO kupię oryginał wkładki za 130zł, chyba, że znajdę taniej podróbkę.

A co się naszarpałem przy tych dwóch poziomych śrubkach to moje. No i raczej się już nie nadają do ponownego użycia. Można je gdzieś dokupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie licze na szybka odpowiedz. dobralem sie do kostki stacyjki, oslony pozdejmowane ale kostke trzymaja jakies dwa gwitny z tego co zauwazylem. z gory i z dolu. czy to sa jakies klucze??bo niczym nie moge odkrecic tego i kostki nie dam rady wyjac. w miejscu gdzie te gwinty sa na metalowej obudowie sa dwie czerwone kropki na gorze i na dole. czym to odkrecic zeby wyjac kostke..licze ze ktos pomoze bo wlasnie sie z tym bawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andzoc

Witam ,mam taki problem, w ciągu roku wymieniam dwa razy kostkę stacyjki, właśnie dziś mi znów padła..!!!!! nie mam już sił...Pomocy, (prąd ładowania na alternatorze , 14/46)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam ostatnio problem z stacyjka. a dokladnie to ze ciezko jest przekrecic kluczyk na zaplon. wszysko dziala tylko te cholerne przekrecenie TĘGO chodzi . jak psyknalem wd 40 to problem znika na miesiac a potem znowu to samo. co robic?? ktos mial juz taki problem??

Wymień kostke stacyjki, bo sie rozsypała zapewne i cos się tam blokuje - gdyż kostka posiada mechanizm sprężynowy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marko wd 40 jest suchy,lepiej użyć wl kontakt,lub lnnego smarującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam..mam taki problem ze stacyjka..przekrecam kluczyk i odpalam i jest odpalony..ale..wlaczam swiatla i pala mi sie tylko postojowe, kierunki nie dzialaja, wycieraczki nie dzialaja, moge dawac sygnaly swietlne dlugimi ale wlaczyc ich na stale nie moge, manetki ogolnie nie dzialaja...potem...przekrecam kluczykiem w strone wylaczenia(ale nie wylaczam) o jakies 3-4mm i cos jakby tak zaskakuje i wszystko jest wporzadku..dziala jak powinno...czy moze ktos wie co to moze byc...czy kluczyk nie powinien odrazu wracac na te miejsce gdzie wszystko jest ok...

 

Witam serdecznie, mam ten sam problem co P. RobertAVF. Stawiam, że urwała się tam jakaś sprężynka... Przeczytałem w temacie, że trzeba kupić sam mechanizm stacyjki, ale szukałem na allegro i nic pod takim hasłem nie znalazłem. I w sumie nie wiem co rozumieć przez mechanizm stacyjki. Czy jest to część którą zaznaczyłem na zdjęciu?

7b8276824c1f361fgen.jpg ,

 

czy jest to jakaś cześć za bębenkiem w który wkłada się kluczyk? Mógłby ktoś podać mi jakaś aukcję albo zdjęcie gdzie będzie widać ten mechanizm? I czy gdy kupię ten mechanizm to czy będzie on z nowym kluczykiem czy nie?

 

Jeszcze jedno pytanie. Czy jak rozmontuje stacyjkę, to czy będzie potem problem z komputerem, czy wepnę z powrotem i wszystko wróci do normy?

 

Dzięki z góry za pomoc, może ma ktoś jakis tutorial w którym jest rozpisane jak się za to zabrać? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko kiedy jade passatem b5 97 r to przy skrecie tylko w przwo słychać takie jakby trrr jak by jakieś zwarcie sie robiło bardzo podobny odgłos czym to moze być spowodowane????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam takie pytanko kiedy jade passatem b5 97 r to przy skrecie tylko w przwo słychać takie jakby trrr jak by jakieś zwarcie sie robiło bardzo podobny odgłos czym to moze być spowodowane????

http://forum.vw-passat.pl/threads/69687-Pytania-nowego-uzytkownika

http://forum.vw-passat.pl/search.php

...i nie ma za co.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do tematu chciałbym go odświeżyć. Mianowicie mając kilka razy przygodę z problemem odpalenia samochodu zauważyłem ze problem leży w stacyjce. Nie wahając się wymieniłem kostkę stacyjki - Febi i temat ucichł. Miałem spokój około miesiąca. Dzisiaj w aucie walczyłem 15 minut niczym odpaliłem......ma ktoś jakiś pomysł...kostka stacyjki nowa...coś na pewno nie łączy tylko co????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odcięcie nie masz zrobione stacyjki , może tu leży problem- alarm, brak masy , przerwa itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności