Łukasz Zgłoś #21 Napisano 10 Października 2009 Tak,a co ma kluczbork to problemu z kluczykiem bo nie zrozumialem twojego grypsu.... KLUCZyk -- KLUCZbork I tylko tyle. Ale widać żart głupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelo220v Zgłoś #22 Napisano 11 Października 2009 Klucz.... he he dobre. A co do tematu to wygląda na złe łączenie w kostce, skoro podstawowe funkcje nie działają. Sprawdz jeżeli kluczyk jest w prawidłowy położeniu to kostka jesli rypnięta a jesli klucz ci sie blokuje, sam przekeca podczas jazdy lub inne czarodziejskie cuda to walnięta jest wkładka zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarceL Zgłoś #23 Napisano 22 Listopada 2009 No to mi się posypała stacyjka. Teraz mam duże problemy z odpaleniem auta. Jak przekręcam kluczyk w celu odpalenia to muszę trzymać kluczyk bo jak sam odbije to silnik gaśnie. Bardzo powoli puszczam kluczyk i jak akurat mam szczęście to mi nie zgaśnie. Pytałem w swoim ASO o koszt części i wymiany i się załamałem. Stacyjka 450zł*, kostka stacyjki 130zł i robota 300zł. Czy da się coś naprawić w stacyjce czy trzeba ją wymienić na nową? Ile takie rzeczy kosztują w Waszych rejonach, może bardziej by mi się opłacało pojechać do innego miasta... *Cena dorobienia nowej stacyjki do moich kluczyków 450zł, cena nowej stacyjki z nowymi kluczykami 510zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 22 Listopada 2009 Kup samą kostkę stacyjki i ją wymień Koszt to niecałe 50 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarceL Zgłoś #25 Napisano 22 Listopada 2009 (edytowane) No ale skoro kluczyk ciasno chodzi przy wkładaniu, wyciąganiu (i czasami przekręcaniu) i jest problem z gaśnięciem przy puszczaniu kluczyka to padnięta jest kostka czy raczej stacyjka? I radio nie gaśnie po wyjęciu kluczyka. A kostka to jest to co na zdjęciu w tym wątku? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28928&highlight=stacyjka Edytowane 22 Listopada 2009 przez MarceL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #26 Napisano 22 Listopada 2009 sama kostka i bedzie ok ja mialem troche inny przypadek - nie łączył mi styk rozrusznika i musialem trzymac kluczyk przekrecony do konca i gmerac kluczykiem az w koncu lapalo styk koszt kostki 40 zl i chwila roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #27 Napisano 22 Listopada 2009 A kostka to jest to co na zdjęciu w tym wątku? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28928&highlight=stacyjka Tak - to ta kostka. A w mechanizm stacyjki nalej trochę oleju i rozruszaj Ale stacyjki - a nie kostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarceL Zgłoś #28 Napisano 22 Listopada 2009 (edytowane) W stacyjkę (tam gdzie wchodzi kluczyk) psiknąłem jakieś smarowidło ale nic to nie pomogło. I mówicie, że jak kluczyk wchodzi i wychodzi z poważnym oporem to winna jest ta kostka? A może ktoś może mi podać nr katalogowy tej części, żebym już na 100% wiedział co kupić. ______________ Się rozeznałem w najbliższym InterCarsie 65zł za Hans Pries chcą. Dobre to? A dwie ulice dalej za Hans Pries chcą 35zł... Za 45 zł Meyle (jakaś niemiecka). Które brać Hansa, Meyle czy zdecydowanie oryginał? Edytowane 23 Listopada 2009 przez MarceL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarceL Zgłoś #29 Napisano 24 Listopada 2009 To sam sobie odpowiem... Kupiłem MEYLE za 45 zł. Szkoda tylko, że nie pasuje do mojego auta. Dali mi nr 4B0 905 849, a ta którą miałem jest 4A0 905 849A. Różni się trochę długością i kształtem. Założyłem z powrotem starą i jutro poszukam właściwej. Pocieszające jest to, że chyba remont skończy się na samej wkładce, bo po wyjęciu kostki kluczyk wchodzi i wychodzi luźniutko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 24 Listopada 2009 A co ci pisałem wcześniej? Wymien samą kostkę stacyjki i problem zniknie - wiec nie wiem skąd te narzekania. A że wcisnęli ci inną niż powinni - to.... już nie nasza wina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarceL Zgłoś #31 Napisano 24 Listopada 2009 Narzekać to mogę na profesjonalizm sprzedawców. A pytałem ich. Na pewno będzie pasować? Tak, innych nie ma. No proszę, taka wpadka. Wam wszystkim dziękuję, bo bez tego wątku, pewnie dał bym się skroić w ASO na 900zł. A tak, najwyżej w ASO kupię oryginał wkładki za 130zł, chyba, że znajdę taniej podróbkę. A co się naszarpałem przy tych dwóch poziomych śrubkach to moje. No i raczej się już nie nadają do ponownego użycia. Można je gdzieś dokupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #32 Napisano 24 Marca 2010 panowie licze na szybka odpowiedz. dobralem sie do kostki stacyjki, oslony pozdejmowane ale kostke trzymaja jakies dwa gwitny z tego co zauwazylem. z gory i z dolu. czy to sa jakies klucze??bo niczym nie moge odkrecic tego i kostki nie dam rady wyjac. w miejscu gdzie te gwinty sa na metalowej obudowie sa dwie czerwone kropki na gorze i na dole. czym to odkrecic zeby wyjac kostke..licze ze ktos pomoze bo wlasnie sie z tym bawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość andzoc Zgłoś #33 Napisano 25 Marca 2010 Witam ,mam taki problem, w ciągu roku wymieniam dwa razy kostkę stacyjki, właśnie dziś mi znów padła..!!!!! nie mam już sił...Pomocy, (prąd ładowania na alternatorze , 14/46) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #34 Napisano 25 Marca 2010 mam ostatnio problem z stacyjka. a dokladnie to ze ciezko jest przekrecic kluczyk na zaplon. wszysko dziala tylko te cholerne przekrecenie TĘGO chodzi . jak psyknalem wd 40 to problem znika na miesiac a potem znowu to samo. co robic?? ktos mial juz taki problem?? Wymień kostke stacyjki, bo sie rozsypała zapewne i cos się tam blokuje - gdyż kostka posiada mechanizm sprężynowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #35 Napisano 25 Marca 2010 Marko wd 40 jest suchy,lepiej użyć wl kontakt,lub lnnego smarującego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kukal1 Zgłoś #36 Napisano 18 Grudnia 2012 witam..mam taki problem ze stacyjka..przekrecam kluczyk i odpalam i jest odpalony..ale..wlaczam swiatla i pala mi sie tylko postojowe, kierunki nie dzialaja, wycieraczki nie dzialaja, moge dawac sygnaly swietlne dlugimi ale wlaczyc ich na stale nie moge, manetki ogolnie nie dzialaja...potem...przekrecam kluczykiem w strone wylaczenia(ale nie wylaczam) o jakies 3-4mm i cos jakby tak zaskakuje i wszystko jest wporzadku..dziala jak powinno...czy moze ktos wie co to moze byc...czy kluczyk nie powinien odrazu wracac na te miejsce gdzie wszystko jest ok... Witam serdecznie, mam ten sam problem co P. RobertAVF. Stawiam, że urwała się tam jakaś sprężynka... Przeczytałem w temacie, że trzeba kupić sam mechanizm stacyjki, ale szukałem na allegro i nic pod takim hasłem nie znalazłem. I w sumie nie wiem co rozumieć przez mechanizm stacyjki. Czy jest to część którą zaznaczyłem na zdjęciu? , czy jest to jakaś cześć za bębenkiem w który wkłada się kluczyk? Mógłby ktoś podać mi jakaś aukcję albo zdjęcie gdzie będzie widać ten mechanizm? I czy gdy kupię ten mechanizm to czy będzie on z nowym kluczykiem czy nie? Jeszcze jedno pytanie. Czy jak rozmontuje stacyjkę, to czy będzie potem problem z komputerem, czy wepnę z powrotem i wszystko wróci do normy? Dzięki z góry za pomoc, może ma ktoś jakis tutorial w którym jest rozpisane jak się za to zabrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel18 Zgłoś #37 Napisano 20 Grudnia 2012 mam takie pytanko kiedy jade passatem b5 97 r to przy skrecie tylko w przwo słychać takie jakby trrr jak by jakieś zwarcie sie robiło bardzo podobny odgłos czym to moze być spowodowane???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #38 Napisano 20 Grudnia 2012 mam takie pytanko kiedy jade passatem b5 97 r to przy skrecie tylko w przwo słychać takie jakby trrr jak by jakieś zwarcie sie robiło bardzo podobny odgłos czym to moze być spowodowane???? http://forum.vw-passat.pl/threads/69687-Pytania-nowego-uzytkownika http://forum.vw-passat.pl/search.php ...i nie ma za co..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ACTINA Zgłoś #39 Napisano 23 Stycznia 2013 Nawiązując do tematu chciałbym go odświeżyć. Mianowicie mając kilka razy przygodę z problemem odpalenia samochodu zauważyłem ze problem leży w stacyjce. Nie wahając się wymieniłem kostkę stacyjki - Febi i temat ucichł. Miałem spokój około miesiąca. Dzisiaj w aucie walczyłem 15 minut niczym odpaliłem......ma ktoś jakiś pomysł...kostka stacyjki nowa...coś na pewno nie łączy tylko co???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #40 Napisano 23 Stycznia 2013 odcięcie nie masz zrobione stacyjki , może tu leży problem- alarm, brak masy , przerwa itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach