kulos197 Zgłoś #661 Napisano 17 Sierpnia 2010 Witam Mam passata b3 1.9td 1992r. Nie mogę ustalić przyczyny błędnego wskazania tem silnika. Wczoraj wymieniłem czujnik tem,po załaczeniu silnika przez jakis czas działał dobrze po czym podpalił się zywym ogniem. pojechałem do serwisu szpec od elektryki powiedział że gość co sprzedał mi czujnik to pajac bo dał mi nie ten kolor. więc zakupiłem nowy czujnik zielony taki jak niby ma być, kostkę wtykową przełozyłem wszystko na miejsce i zadziałał ale tylko na chwilę. Do tej pory po poradach fachowców wymieniłem czujnik tem. przekażnik do grzania świec, termostat wętylatora chłodnicy, przeczyściłem połączenia masy, w rezultacie uzyskałem to że temperatura pokazuje sie przy załączonyczonych światłach, po wyłączeniu świateł zegar tem. opada na zero ( oczywiście tem jest przekłamywana). Jeżeli ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem i go rozwiązał prosił bym o pomoc. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #662 Napisano 17 Sierpnia 2010 Brak masy na zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulos197 Zgłoś #663 Napisano 17 Sierpnia 2010 A gdzie mam szukać tej masy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #664 Napisano 21 Sierpnia 2010 mam w domu passka B3 93r. 2.0 115KM benzyna (bez LPG) i standardowo problem z temperatura... zwłaszcza w korkach... termostat był wymieniony i nie pomogło... pojechałem do jakiegoś elektryka i sprawdzał wiatrak... przy 90 stopniach owszem włączał się ale chodził tak że jak ja bym go ruszył ręką to by się szybciej kręcił i na pewno nie dawał sobie rady... to elektryk zrobił tak że przepiął tak wentylator że włącza się od razu drugi bieg ale dopiero jak temperatura przekroczy ponad 100stopni... czy on dobrze zrobił? bo w korkach temp. owszem spada ale po przekroczeniu 100stopni i jak spadnie, wiatrak się wyłączy to temp znowu rośnie i tak w kółko... czym to grozi dla silnika??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #665 Napisano 22 Sierpnia 2010 mam w domu passka B3 93r. 2.0 115KM benzyna (bez LPG) i standardowo problem z temperatura... zwłaszcza w korkach... termostat był wymieniony i nie pomogło... pojechałem do jakiegoś elektryka i sprawdzał wiatrak... przy 90 stopniach owszem włączał się ale chodził tak że jak ja bym go ruszył ręką to by się szybciej kręcił i na pewno nie dawał sobie rady... to elektryk zrobił tak że przepiął tak wentylator że włącza się od razu drugi bieg ale dopiero jak temperatura przekroczy ponad 100stopni... czy on dobrze zrobił? bo w korkach temp. owszem spada ale po przekroczeniu 100stopni i jak spadnie, wiatrak się wyłączy to temp znowu rośnie i tak w kółko... czym to grozi dla silnika??? A czym mierzyłeś temperaturę? i dlaczego nie wymienisz termowyłącznika w pierwszej kolejności tylko jakieś cudowanie z elektryką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #666 Napisano 22 Sierpnia 2010 ja mechanik nie jestem a ten u którego był passat jakoś na to nie wpadł... a temperaturę to mi wskaźnik pokazuje i widzę... w korkach zanim się wiatrak włączy to prawie do 110stopni dochodzi... załączy się na drugi bieg i szybko spada... potem powtórka z rozrywki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #667 Napisano 23 Sierpnia 2010 Wskaźnik swoje a temperatura swoje mi też dochodził do 110 a rzeczywista temperatura była 95. Sprawdź ten włącznik czy się nie sypnął- przeczytaj pierwszy post w tym wątku tam jest wszystko opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #668 Napisano 24 Sierpnia 2010 musze jechać z tym passkiem gdzieś do kogoś bardziej kompetentnego... a myślałem że to na początku tylko benzynowych silników problem ale dieslel sąsiada też ma to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamfor200 Zgłoś #669 Napisano 28 Sierpnia 2010 witam ja mam takowe otóż pytanie posiadam paska b3 1.8 lpg i sprawa wyglada tak z temp.w przy dłuższej drodze do 30 km temp wynosi 65 stopni ale za to w miescie w korkach jest 90 i sie włacza wentylator a jak jeżdze po miescie tak nie stojac nigdzie to temp. mam tak 70 może mi ktos to wyjaśnic czemu tak niska jest w trasie z góry dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #670 Napisano 28 Sierpnia 2010 na 1 stronie tego tematu jest wszystko wyjasnione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #671 Napisano 28 Sierpnia 2010 temp.w przy dłuższej drodze do 30 km temp wynosi 65 stopni ale za to w miescie w korkach jest 90 i sie włacza wentylator a jak jeżdze po miescie tak nie stojac nigdzie to temp. mam tak 70 może mi ktos to wyjaśnic czemu tak niska jest w trasie Co masz napisane w tytule tematu? :fajny ZANIM ZAPYTASZ - PRZECZYTAJ Termostat do wymiany. DLA KOLEJNYCH PYTAJĄCYCH Ludzie - czytajcie - zanim o coś zapytacie, bo w takim tempie, to ten wątek będzie miał ze 300 stron, jak w kółko o to samo każdy pyta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #672 Napisano 28 Sierpnia 2010 Już można z tego zrobić jakiegoś demota:hehe Sorry za OT;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution69 Zgłoś #673 Napisano 4 Września 2010 Witam, ja mam pytanie o czujnik temperatury. A mianowicie po podłączeniu do testera diagnostycznego wyskoczył błąd czujnika i sądzę że jest zepsuty tepmeratura którą pokazuje jest lekko powyżej 80 st C.http://moto.allegro.pl/czujnik-temp-galaxy-toledo-felicia-golf-passat-org-i1214875450.html.Czy ten czujnik bedzie pasował bo oposiada on inny numer katalogowy 6U0 919 501B. W etka sprawdziłem powinien być 357 919 501A. Czy będzie prawidłowo działał. 1.9TDI 1Z. Aktualnie jest czujnik noname z zółtą obwódką.Chociaż słyszałem że to nie ma znacenia kolor ale wolę zapytać znawców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #674 Napisano 4 Września 2010 Czy będzie prawidłowo działał Załóż i sprawdź - dużo roboty nie masz. A jak się okaże że jednak nie pokazuje prawidłowo to kup nowy - 13zł chyba płaciłem niedawno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution69 Zgłoś #675 Napisano 4 Września 2010 Tak tylko że ja chce kupić oryginalny i porzez allegro nie mam w pobliżu ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #676 Napisano 4 Września 2010 Tak tylko że ja chce kupić oryginalny i porzez allegro nie mam w pobliżu ASO. A czemu przez Allegro? W ASO też nie musisz - mamy na forum odpowiednie źródła Napisz do Motula tzn. u: http://forum.vw-passat.pl/member.php?u=14725 Tu masz wątek w którym możesz zapytać o cenę, dostępność itp. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=68364 Zamówisz sobie dokładnie taki jak ma być i masz z głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #677 Napisano 7 Września 2010 Witam Niestety po jakimś czasie jestem zmuszony powrócić do tematu Temperatury w mojej B4-óreczce. Czyli wymieniłem termostat na Wachlera wymieniłem czujnik temperatury przy bloku silnika na oryginalny VW i wcześniej wymieniłem czujnik w chłodnicy i było Oki bo wentylator się załączał przy 95 ale: Teraz znowu się nie załącza jest tak że temperatura dochodzi do 91.8 stopnia i spada do 90 stopni. I pytanie co obstawiacie że jest znowu uszkodzone ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #678 Napisano 7 Września 2010 91.8 i się nie załącza? otwórz sobie piwko, bo temperatura może czasem do 100 podskoczyć i jest to w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss_krosno Zgłoś #679 Napisano 7 Września 2010 mój passat jadąc do 80km/h trzyma 90stopni jesli jade 100km/h i wiecej trzyma mu sie 100stopni mam juz drugi czujnik temp,zmienilem termowlacznik,weze i krocce bo uciekal plyn.ostatnio jak jechalem 100km/h i wlaczylem lekko grzanie to mialem ok.95stopni nie moge znalezc przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #680 Napisano 7 Września 2010 mój passat jadąc do 80km/h trzyma 90stopni jesli jade 100km/h i wiecej trzyma mu sie 100stopni mam juz drugi czujnik temp,zmienilem termowlacznik,weze i krocce bo uciekal plyn.ostatnio jak jechalem 100km/h i wlaczylem lekko grzanie to mialem ok.95stopni nie moge znalezc przyczyny a jak z chłodnicą?? sprawdzałeś drożność?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach