tomw88 Zgłoś #581 Napisano 9 Maja 2010 pierwszy post w temacie odpowie na twoje pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #582 Napisano 12 Maja 2010 a w tytule tematu jak byk "temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacek2975 Zgłoś #583 Napisano 16 Maja 2010 witam taki opis z miła checia się czyta wszystko sprawnie fachowo i dokładnie objasnione i wyjasnione :kciuki oby wiecęj takich opisów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #584 Napisano 19 Maja 2010 Witam! przejrzałem cały temat dotyczący temperatury ale i tak mam jedno pytanko ? W moim Pasku temperatura max podchodzi do 80C i teraz zastanawiam się, czy wymienić termostat czy czujnik temperatury ? nadmieniam iż wskaźnik temperatury działa ok (sprawdzałem na vagu) . Zastanawiam się czy może tak zostawić ale wszędzie jest napisane,że powinien wskaźnik wskazywać 90C , chciałbym dodać również iż spalanie mam w mieście 7,7- 8litrów więc też jest ok (spokojna jazda) Proszę o pomoc w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal9119 Zgłoś #585 Napisano 19 Maja 2010 witam mi sie wydaje ze 80 stopni to jest dobrze i nie trzeba nic wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #586 Napisano 19 Maja 2010 W moim Pasku temperatura max podchodzi do 80C Czy jak stoisz długo w korku to też nie chce się bardziej rozgrzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #587 Napisano 20 Maja 2010 Tak, obojętnie czy jeżdżę 10 czy 20 km to i tak trzyma mi 80 C, nawet jak stoję w korku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #588 Napisano 20 Maja 2010 Tak, obojętnie czy jeżdżę 10 czy 20 km to i tak trzyma mi 80 C, nawet jak stoję w korku termostat do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #589 Napisano 20 Maja 2010 termostat do wymiany... Nie Trzeba najpierw sprawdzić poprawność wskazań temperatury z zewnętrznym termometrem, bo coś tu śmierdzi popsutym czujnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #590 Napisano 20 Maja 2010 ja mam tak samo. jechałem 200km i cały czas trzymał 80st. i tak jest od kupienia. coś nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #591 Napisano 20 Maja 2010 Nie Trzeba najpierw sprawdzić poprawność wskazań temperatury z zewnętrznym termometrem, bo coś tu śmierdzi popsutym czujnikiem. przecież kolega napisał: nadmieniam iż wskaźnik temperatury działa ok (sprawdzałem na vagu) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #592 Napisano 20 Maja 2010 Napisał o wskaźniku, natomiast Przemek wspomina o czujniku-niby nic a jednak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #593 Napisano 20 Maja 2010 to trzeba zmierzyć temperaturę płynu i wszystko będzie jasne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #594 Napisano 21 Maja 2010 termostat do wymiany... Nim wydasz złotówke na jakąś część, 10 razy sprawdź, czy wszystko jest w porządku: - poprawnośc wskazań zegarów - poprawnośc działanie czujnika - stan płynu chłodzącego, szczelność i czystość układu, - działanie wentylatorów, termostatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #595 Napisano 21 Maja 2010 A jak zmierzyć temperaturę ? czy włożyć jakiś termometr do zbiornika wyrównawczego jak będę miał 80C? wtedy jak pokaże mi 90C to będzie oznaka , że czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #596 Napisano 22 Maja 2010 Nim wydasz złotówke na jakąś część, 10 razy sprawdź, czy wszystko jest w porządku:- poprawnośc wskazań zegarów - poprawnośc działanie czujnika myślę że raz a dobrze sprawdzić wystarczy... przecież się poprawiłem: to trzeba zmierzyć temperaturę płynu A jak zmierzyć temperaturę ? ja zrobiłbym to tak: 1. użyłbym drugiej osoby która odczytywała by parametry z zegarów 2. wsadziłbym termometr do zbiorniczka wyrównawczego i porównywałbym odczyty... Nigdy nie miałem takiego problemu, nigdy tak nie robiłem, niech inni dołożą swoje 3 grosze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #597 Napisano 22 Maja 2010 wsadziłbym termometr do zbiorniczka wyrównawczego i porównywałbym odczyty... Dokładnie tak. Tylko nie da się tego przeprowadzić przy temperaturze ok 90 st bo wyrzuci płyn ze zbiorniczka. Robi się to przy mniejszej temperaturze i przy odkręconym korku zbiorniczka. Można było by też pokusić się o poszukanie tabeli rezystancja/temperatura czujnika i sprawdzić go omomierzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto12 Zgłoś #598 Napisano 22 Maja 2010 jesli chodzi o takie operacje to ja u siebie zastosowalem zwykly termometr szklany do 120 stopni, mialem stary czujnik temperatury w ktorym zrobilem dziure i wsadzilem w niego termometr (uszczelniajac silikonem), zamontowalem to do króćca przy glowicy - mam 3 wejscia na czujniki wiec miejsce na to było, odpalamy auto i porownujemy wskazania termometru z tym co jest na zegarze. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genas2 Zgłoś #599 Napisano 24 Maja 2010 A jak zmierzyć temperaturę ? czy włożyć jakiś termometr do zbiornika wyrównawczego jak będę miał 80C? wtedy jak pokaże mi 90C to będzie oznaka , że czujnik? No Panowie chyba się sprawa wyjaśniła Po przejechaniu 15 km sprawdzałem termometrem temperaturę i o dziwo wskazywała około 85C a na wskaźniku 80-82 i teraz to najlepsze , szwagier wsiadł w auto i depnął mu troszeczkę , przyjechał i pokazuje mi 90C czyli wygląda na to iż jeżdżę jak stary dziadek bo nawet silnika nie potrafię dogrzać . Chciałbym zaznaczyć iż przy 90C (może trochę więcej ) włączył mi się wentylator. I co wy na to? myślę , że jest ok i chyba nic nie muszę wymieniać . Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #600 Napisano 24 Maja 2010 dziwo wskazywała około 85C a na wskaźniku 80-82 i teraz to najlepsze to teraz wiesz że troszkę Cię przekłamuje to co widzisz i wiesz ile sobie stopni dodać.. Chciałbym zaznaczyć iż przy 90C (może trochę więcej ) włączył mi się wentylator. jeżeli wskazania na liczniku tak pokazywały, plus około 5 stopni to wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach