elemenateur Zgłoś #21 Napisano 29 Sierpnia 2008 polecam do 1.8T Motul 8100 X-cess. Satysfakcja gwarantowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mac30 Zgłoś #22 Napisano 26 Stycznia 2009 Witam, podepnę się pod temat. Auto jak w profilu Passat 3BG 1.8 T AWT jeździ od nowości na Castrolu syntetycznym. Ostatnio zalany Castrol SLX 0w30. Podczas niedawnej wizyty w serwisie, poradzono mi żeby przy następnej wymianie zalać Castrola SLX 5w30 Long Life, bo jest lepszy i nie zapycha smoka olejowego. Z kolei na stronce internetowej Castrola zalecają Edge Sport 0w40 lub w drugiej kolejności Edge 5w30. Szczerze mówiąc troche dużo do wyboru a ja jako laik w dziedzinie olejów sam juz nie wiem kogo słuchać. Chyba zakupię Edga 5w30 bo jest duzo tańszy od SLX-a a i tez jest olejem typu Long Life. Może ktoś mi doradzi czy to dobry wybór. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #23 Napisano 27 Stycznia 2009 mac30 Wiedz o tym, ze oleje castrol słyna z najgorszej opini w śród ludzi siedących w mechanice samochodowej i tuningu (wystarczy popatrzyc na kilka for internetowych). Każdy Ci odrazi dalsze użytkowanie samochodu na tym oleju Castrol !! Nie dawno napisał do mnie na pw człowiek który jedził na Castolu i nie wiadomo dla czego zaczyna mu sie sypac silnik (1.8T również) - napinacz popychacze przy 160 tys. To co radzi servis to jedno, a to co mowia znawcy 1.8T to drugie. (polecam forum racingforum.pl ) Do 100 tys leje sie 0w40 pozniej przechodzi na 5w40 lub 5w50 i w żadnym wypadku nie lej castrola, mobil valvoline o to sa dobre oliwy... Ja przy 200 tys przeszedłem na 10w60 valvo i tez tak ludzie robie i jedza Servis poprostu powiedział Ci to co wszedzie pisze. Wlać gęstrzy bedzie mniej ubywac- bo Twój silnik nie jest nowy... Pamiętaj również, że na oleju nie na zaoszczędzasz -to nie 126p u siebie masz turbospreżarke które musi miec dobra oliwe do życia.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #24 Napisano 29 Stycznia 2009 U mnie przy 195 tyś km słychać popychacze hydrauliczne zaraz po odpaleniu, oraz jak auto dłużej postoi na biegu jałowym. Tak jak już pisałem w tym wątku Passat śmigał na następujących olejach: do 165 tyś km włącznie Castrol Magnatec 5W40 (ASO Chylińscy) po 180 tyś km Castrol SLX 10W30 (ASO Rowiński Wajdemajer) tu za 4L liczyli sobie 330 zł W poniedziałek jestem umówiony w ASO na przegląd 195 tyś km i pojawie się tam z bańeczką własnego Valvoline VR1 Racing 10W60. Zdam relację, czy odgłos popychaczy hydraulicznych nieco ucichł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #25 Napisano 29 Stycznia 2009 za 330 zł to kupisz 2 bańki 4L Valvo i jescze zostanie na dwa filtry oliwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #26 Napisano 29 Stycznia 2009 a co powiecie przy 183 tys przejechane(podobno więcej,ale nie wiem czy napewno) i mam Lotos pełnysyntetyk 5W40 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #27 Napisano 29 Stycznia 2009 za 330 zł to kupisz 2 bańki 4L Valvo i jescze zostanie na dwa filtry oliwy powiedz kolego gdzie. bo ja po "fajnym" upuście mam 200 zł za 4 litry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #28 Napisano 30 Stycznia 2009 (edytowane) powiedz kolego gdzie. bo ja po "fajnym" upuście mam 200 zł za 4 litry. może tutaj ALCOR HURTOWNIA OLEI 02-285 Warszawa Ul. Szyszkowa 35/37 budynek A TEL. (0-22) 354-30-57, (0-22) 354-30-58, [email protected] Podobno cena w okolicach 150 zł. EDIT: Parę chwil temu zakupiłem tam 5L baniak VR1 10W60 cena: 145 zł Przy okazji kupiłem 4L CASTROL SLX PROFESSIONAL LONGLIFE III 5W30 do B6 2.0TDI 170KM po 36zł za litr (w ASO liczą sobie po 85 zł) Edytowane 30 Stycznia 2009 przez AndrzejZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stomi Zgłoś #29 Napisano 30 Stycznia 2009 Co do oleju valvoline, to prawda że do benzyny i diesla idzie ten sam? bo tak mi się obiło o uszy. Ja obecnie leje castrola magn. 10W40 ale mam mieszane uczucia co do niego. Moge zalać teraz valvo 10w40 czy może o jakims innym symbolu będzie lepiej dla motoru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #30 Napisano 30 Stycznia 2009 powiedz kolego gdzie. bo ja po "fajnym" upuście mam 200 zł za 4 litry. IC w Tarnowie- rzecz jasna po rabacie stomi - tez bym lał smiało 10w40 valvo i do benzyny i diesla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #31 Napisano 3 Lutego 2009 Wczoraj odebrałem auto z ASO po przeglądzie 195 kkm. Silnik został zalany Valvoline VR1 10W60. Nie słyszę już popychaczy hydraulicznych przy odpalaniu silnika. Po powrocie z siłowni trzymałem go około 5 min na biegu jałowym i także popychacze się nie odezwały, chociaż wcześniej było je słychać jak dłużej postał Dziś potrzymam go jeszcze dłużej i zdam relację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #32 Napisano 3 Lutego 2009 jaka jest ogólna zasada przy przechodzeniu z syntetyka na półsyntetyk? Po co zmieniłeś olej na 10W60? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #33 Napisano 3 Lutego 2009 jaka jest ogólna zasada przy przechodzeniu z syntetyka na półsyntetyk? Po co zmieniłeś olej na 10W60? Ogólna zasada ? Nie znam takiej, niestety nie jestem specjalistą w tej dziedzinie Wiem, że z mineralnego na syntetyk jest już troszkę gorzej. A VR1 10W60 wybrałem korzystając z rad użytkowników znanego Ci z pewnością racingforum.pl vel sr.pl Chciałem uciszyć te popychacze hydrauliczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-=CamorrA=- Zgłoś #34 Napisano 3 Lutego 2009 ja miałem zalanego Mobila na początku a teraz mam Quaker Higher Mileage Engine Slick 50 API SM 10W-40 i jest bardzo fajnie autko ciszej chodzi i jest żywsze. Braciak zalał go do audi a4 i mial podobne odczucia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #35 Napisano 3 Lutego 2009 U mnie jest zalany Mobil S 10W40 i jak na razie bez zastrzeżeń po 5 tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #36 Napisano 3 Lutego 2009 podobny temat jest na streeteacingu i chlopy chwala 10w60 valvo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #37 Napisano 10 Marca 2009 Witam Podepnę się pod temat, mianowicie kupując samochód dowiedziałem się że jest zalany pół syntetykiem ale nie wiem już jakim. Zastanawiam się nad MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 - czy będzie to dobry olej do 1.8T AEB przebieg: 21o ooo km. Chyba że polecacie jakiś lepszy pól syntetyk Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #38 Napisano 10 Marca 2009 osobiście mam silnik po pełnym remoncie (u mechanika który specjalizuje się w silnikach wysilonych, turbodoładowanych, tyle że większych pojemnościach) i on mi zalał silnik olejem Shell Hellix Ultra Racing 10w60 (pełny syntetyk) i zaleca by tylko tego typu oleje lać a w zadnym wypadku nie castrole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Supernorby Zgłoś #39 Napisano 10 Marca 2009 Ja przy przebiegu 225 000 km (rzeczywisty przebieg może być nawet i 335 000 km lub więcej:) jeżdżę na Shell Helix Ultra 5W40 pełny syntetyk. Narazie zero problemów wycieków i innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #40 Napisano 17 Października 2010 Ja również podepnę się do tematu.Zbliża się czas wymiany,czy Motul 6100 Synergie+ 10W40 będzie odpowiednim olejem do 1.8t aeb.Słyszałem,że lepiej znosi temperaturę,co Wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach