trol2008 Zgłoś #1 Napisano 26 Sierpnia 2008 Witam mam następujący problem w moim pssacie z 2002r jest uszkodzona tylnia popielniczka może to nic wielkiego ale trochę mnie to irytuje , a wiec problem polega na tym ze popielniczki nieda sie zamknąć , czyli jest cały czas otwarta , może mi ktoś pomoże lub doradzi co w tej sytuacji mogę zrobić ? , ( może jakieś zdjęcia lub cos w tym stylu , żebym mógł porównać czego brakuje w moim mechanizmie ) serdecznie dziękuje za wszelka pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #2 Napisano 26 Sierpnia 2008 A sprawdzales dobrze czy nic tam nie wpadło co uniemozliwia jej zamkniecie? Moze cos siedzi w trybach albo gdzies z gory. Wyciagnij wkład i popatrz dokładnie. Jak nic nie widać to proponuje demontaż tunelu środkowego i oblookanie od spodu o co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trol2008 Zgłoś #3 Napisano 27 Sierpnia 2008 z tego co zauważyłem na popielniczce jest ząbkowana prowadnica a w kieszenie w której siedzi popielniczka jest po lewej stronie dziurka , wydaje mi sie ze powinno tam być kółko ząbate , mam racje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #4 Napisano 27 Sierpnia 2008 z tego co zauważyłem na popielniczce jest ząbkowana prowadnica a w kieszenie w której siedzi popielniczka jest po lewej stronie dziurka , wydaje mi sie ze powinno tam być kółko ząbate , mam racje ? masz rację proponuję zdemontować tył podłokietnika oraz wyjąć popielniczkę a być może znajdziesz kółeczko leżące na tunelu środkowym te kółko zaklejone jest taśmą z jednej strony dziurki i po latach taśma puszcza i kółko wylatuje do środka podłokietnika ja te kółko znalazłem ale mimo tego musiałem wymienić popielniczkę gdyż oprócz kółka jest prowadnica z bolczykiem (powoduje on że po dociśnięciu popielniczki jest ona zamknięta a po ponownym przyciśnięciu otwiera się) i u mnie tegoż bolczyka nie było więc popielniczka ciągle była otwarta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #5 Napisano 28 Sierpnia 2008 a czy w B5(3B) jes takie same rozwiązanie z kólkiem zębatym itp. jak w B5(3BG) ? Bo ja też mam podobny problem , ale jak wyciągnę wkład popielniczki to widzę tylko z prawej strony taką podłuzną blaszkę na końcu wygiętą ku dołowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #6 Napisano 28 Sierpnia 2008 radas miałem ten sam problem. Rozwiązałem to lekkim wygięciem tych blaszk. Nie domyka się jeszcze do końca ale przynajmniej nie sterczy otwarta na oścież. Wydłub te blaszki śrubokrętem i dognij tak żeby ten wystający koniec u góry był skierowany nie równolegle do tunelu ale lekko do środka. Wystarczy jedną i drugą lekko dogiąć i wygląda to już dużo lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #7 Napisano 1 Września 2008 radas miałem ten sam problem. Rozwiązałem to lekkim wygięciem tych blaszk. Nie domyka się jeszcze do końca ale przynajmniej nie sterczy otwarta na oścież. Wydłub te blaszki śrubokrętem i dognij tak żeby ten wystający koniec u góry był skierowany nie równolegle do tunelu ale lekko do środka. Wystarczy jedną i drugą lekko dogiąć i wygląda to już dużo lepiej. Wyginałem te blaszki na różne sposoby. Nic to nie dawało.Teraz wyjąłem je całkowicie i popielniczka domyka się oczywiście do końca , choć już nie otwiera sie ją w taki "bajerancki" sposób. Gdybym miał porównanie do wygietych blaszek w sprawnie działającym , to miał bym przykład. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus_vw Zgłoś #8 Napisano 1 Września 2008 masz racjęprowadnica z bolczykiem (powoduje on że po dociśnięciu popielniczki jest ona zamknięta a po ponownym przyciśnięciu otwiera się) i u mnie tegoż bolczyka nie było więc popielniczka ciągle była otwarta A u mnie jest podobny problem, z tym że mam tą prowadnicę z bolczykiem... tylko cholera nie wiem jak ją zamontować...tzn nie miałem czasu się z tym pobawić... Ewenwtualnie jakby mógł ktoś fotkę zrobić lub jakiś prosty schemat gdzie co i jak... Dzięki z góry:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #9 Napisano 1 Marca 2009 podczepie sie u mnie jest tak ze niby te trojkaty co sa po jej bokach wchodzw w jakis rowek pod spodem jest sprezynka jakas ale sie popoelniczka niezamyka i idzie troche w gore i chaczy fotki jak to wyglada jest tam jakis element plastikow ale nie wiem czy to od tego [/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #10 Napisano 1 Marca 2009 podczepie sie u mnie jest tak ze niby te trojkaty co sa po jej bokach wchodzw w jakis rowek pod spodem jest sprezynka jakas ale sie popoelniczka niezamyka i idzie troche w gore i chaczy fotki jak to wyglada jest tam jakis element plastikow ale nie wiem czy to od tego nie obejdzie się u Ciebie bez demontażu tyłu podłokietnika i wymontowania kosza popielniczki (po zdjęciu tylnego panelu widocznego na fotce 1 będziesz miał 2 śruby, po których odkręceniu wyjmiesz kosz popielniczki) właśnie tam jest miejsce (w lewej stronie kosza) na ten element z ostatniej fotki, ponadto w koszu jest jeszcze zamontowane kółko zębate (zabezpieczone bodajże przed wypadnięciem szarą taśmą klejącą) bolczyk z ostatniej fotki wchodzi w tą prowadniczkę między zębatką a tym trójkątem (widoczną na zdjęciu 2) i powoduje, że popielniczka zamyka się a po jej naciśnięciu się otwiera a po zamknięciu znów jest zamknięta mam nadzieję, że będziesz wiedział o co mi chodzi aha w ramach ciekawostek to jeśli popielniczki nie masz podświetlonej to możesz sobie ją podświetlić (w środku popielniczki jest taka szybka z pleksi i możesz zamontować tam diodę na malutkiej płytce, która wsuwa się w prowadniczki) ja u siebie mam oryginalnie ale wymieniłem fabryczną diodę 3mm na 5 mm a efekt jest taki: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #11 Napisano 31 Marca 2009 rozebralem to jak mowiles ale chyba mam problem bo wydaje mi sie ze te dwa trojkaty co pelnai role prowadzic sa polamane jest na to jakis sposob poza kumnem bo takich dupereli nikt nie sprzedaje raczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #12 Napisano 31 Marca 2009 Ja trójkąty skleiłem kropelką i jak na razie trzyma (oby jak najdłużej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zawodnik Zgłoś #13 Napisano 31 Marca 2009 to powiedz jeszcze w jakiej kolejnosci to zlozyc bo prubuje i prubuje i nie moge dojsc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #14 Napisano 1 Kwietnia 2009 rozebralem to jak mowiles ale chyba mam problem bo wydaje mi sie ze te dwa trojkaty co pelnai role prowadzic sa polamanejest na to jakis sposob poza kumnem bo takich dupereli nikt nie sprzedaje raczej jak sobie nie poradzisz to TU masz aukcję, na której kupisz tanio popiwlniczkę ja u tego sprzedawcy kupowałem i jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #15 Napisano 1 Kwietnia 2009 jak już wszystko pokleiłeś to zabierasz się za składanie: -wkładasz tą zębatkę mocowaną na szarą taśmę -później ten wąski podłużny plastik w obudowę popielniczki -trójkąty powinny siedzieć na ten szpilce (zawiasie) -przykręcasz obudowę do podłokietnika (dwa wkręty) -wkładasz popielniczkę (moim zdaniem najłatwiej wchodzi w pozycji jakby prawie zamkniętej tzn panel frontowy popielniczki prawie w pionie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach