cervandes Zgłoś #21 Napisano 1 Lipca 2009 czy od RP którą masz - będzie do mnie pasowała (auto z podpisu)... rozumiem, że po zdjęciu wykładziny w bagażniku i odkręceniu tego dekielka pompka musi być słyszalna? Moja chyba ledwo dyszała i dlatego autko tak sobie lekutko poszarpywało na benzynce a czasem wcale nie chciało odpalać... dzisiaj zdjąłem dwa przewody przy wtrysku paliwowe i po włączeniu zapłonu oraz podczas kręcenia silnikiem benzynka nie pociekła ani kropelki... Do tego w bagażniku pod osłoną cichutko, podejrzewam więc, że to będzie przyczyna... Więc jak w ABSie B4 variant? Kupować używaną? Nową? Pasuje od innych aut? A może sam silniczek zmienić? Ratujcie, zbliżają się wakacje a ja czasem lubię na benzynie pojeździć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 1 Lipca 2009 Poszukaj używaną, jak chcesz mieć dwa komplety plastików z obudowy pompki na zniszczenie przy demontażu, no chyba że za niewielkie pieniądze kupisz nową(ale wtedy masz tylko wkład). Nie kupuj regenerowanych-wiem co robią -żenada-kupiłem taką w pudełku ATM dwa dni aż pompowała-po rozebraniu silniczka zdębiałem -zalane szczotki od silnika plastikiem.........bez komentarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumar1 Zgłoś #23 Napisano 2 Lipca 2009 Zanim stwierdzisz że pompa padnięta najpierw sprawdź " na krótko" tzn podłącz bezpośrednio z aku jakimś kabelkiem, tylko odepnij przewody paliwowe. Może być tak że masz filtr przy pompie tak zapchany że pompa mieli ale może pociągnąć paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #24 Napisano 2 Lipca 2009 oki, dziś wieczorem rozbieram, nie wiedziałem, że przy samej pompce mam jeszcze drugi filtr, bo ten przy kole zmieniłem rok temu na Knehta więc wykluczam ewentualność że się zapchał. @Lebow - piszesz, żebym kupił używaną dla drugiego kompletu plastików... czy jest opcja że są różne kształty i modele tej pompki? Znalazłem w razie czego na allegro taką, z opisu wynika że pasuje lecz swojej jeszcze nie wyjąłem więc jeśli rozbieraliście to może będziecie wiedzieli: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=578869#post578869 I jeszcze jedno: w kostce przy pompce są 4 przewody - rozumiem, że dwa są od pływaka poziomu paliwa a dwa kolejne właśnie od pompki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 2 Lipca 2009 Czymś się różnią, najczęściej właśnie plastikami, zrób sobie zdjęcie dekla od pompki i pojeździj po szrotach , allegro zostaw na koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #26 Napisano 2 Lipca 2009 22-7341800 ten gość ma ogromy wybór pomp paliwa- mówcie że od Mirka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #27 Napisano 2 Lipca 2009 oki. dzięki za namiary. powiedzcie mi jeszcze czy może nie warto zmienić pompki na zewnętrzną? Cały dzień siedzę na forum i przejrzałem już ze 100 tematów - czasem przewija się informacja o zewnętrznej pompce od Poloneza - czy nie warto wywalić tej którą mam w pierony i założyć zewnętrznej? Oczywiście zakładam, że elektrycznie wszystko jest ok, ale to dopiero po powrocie do domu będę weryfikował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #28 Napisano 2 Lipca 2009 Zewnętrzna pompa od poldka? On też ma w zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #29 Napisano 3 Lipca 2009 truck ma zewnętrzną, zresztą nieważne rozebrałem i okazało się, że silniczek pracuje coraz słabiej, w 2 sekundy od podłączenia zasilania się zatrzymuje, ewidentnie więc padł. Kupiłem za 100 używkę razem z plastikami i pływakiem, wyjętą z bliźniaka, teraz dopiero mogę przyznać, że pompkę po przekręceniu kluczyka słychać Poskładałem wczoraj wieczorem i zium w drogę - autko żwawsze niż kiedyś na PB, przyspiesza idealnie płynnie. Rasumując - przyczyną lekkiego (naprawdę symbolicznego) szarpania, czasem nierównej pracy (jakby na 3 cylindrach), czasem zmuły na benzynie była raczej od początku pompka która nie miała już tej siły co zdrowa sztuka. A kasowałem komputer kilka razy, gazowniki badali montaż instalacji, zmieniałem cały zapłon i... nadal nic. Aż w końcu wogóle przestał chodzić na benzynie i zdiagnozowałem usterkę jako padniętą pompkę. Niestety musiałem wszystko robić w 65 litrach benzyny Bo mimo, że gaz tani to lubię czasem na benzynce polatać, jakaś taka jazda inna się wydaje dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #30 Napisano 22 Marca 2010 Panowie a jaka pompka do ABFa ? szukałem na allegro i nie wiem sam co kupić czy coś taniego nowego, czy oryginalną używkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuku Zgłoś #31 Napisano 22 Marca 2010 Jeśli kupujesz używkę to ze swojej strony radzę Ci ją sprawdzić - czy daje odpowiednie ciśnienie i czy za głośno nie buczy. Ten drugi objaw oznacza że powoli zaczyna się ona kończyć ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komodore Zgłoś #32 Napisano 9 Kwietnia 2010 Właśnie jestem po wymianie pompy paliwa i chcę zrobić odcięcie zasilania gdy jeżdżę na gazie. Mam zamiar podłączyć cewkę przekaźnika pod elektrozawór przy butli, żeby rozłączał zasilanie pompy przy podejściu do zbiornika, ale na wszystkich schematach jakie znalazłem wygląda, jakby gdzieś była jeszcze jedna pompa (oprócz tej w zbiorniku), ale nie wiem gdzie i jak wygląda. Nic co mi się kojarzy z pompą więcej nie znalazłem, stąd moje pytanie czy jest u mnie ta druga pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #33 Napisano 9 Kwietnia 2010 U Ciebie jest jedna pompa i na nią załóż przekaźnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #34 Napisano 9 Kwietnia 2010 Wklejam tekst znaleziony chyba na forum VW-golfa: "Kupujemy zwykły przekaźnik samochodowy, który ma piny 30, 85, 86, 87, 87a. Nie nadaje się taki z dwoma pinami 87 zamiast 87 i 87a. Koszt od złotówki na gełdzie do 8-12 zeta w sklepie elektronicznym lub motoryzacyjnym. Pod oba przewody zasilające elektrozawór gazu przy reduktorze podpinamy piny 85 i 86 przekaźnika. Znajdujemy czwerwono-żółty przewód pompy biegnący od skrzynki przekaźników koło progu kierowcy w tył. Przecinamy go. Jeden z końców podpinamy pod pin 30, drugi pod 87a (nie pod 87!). Przekaźnik można przymocować przy skrzynce przekaźników. Koniec pracy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komodore Zgłoś #35 Napisano 11 Kwietnia 2010 The_Saint dzięki za potwierdzenie przypuszczenia.:ok Pablo1822 fajny opis napewno się komuś przyda. Mam parę sztuk przemysłowych, i wtryniam je gdzie tylko się da.:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #36 Napisano 21 Czerwca 2010 (edytowane) witam, czy to prawda że pompka paliwowa o tych numerach Bosch 0 580 453 012 występowała do 12.1991 w silniku 2E? a potem ta : Bosch F 000 TE0 111 sprawdzałem tu: INTERCARS moj 1991 pasek 2.0(manulal skrzynia) kumpla 1992 2.0(automat) i czy są identyczne pompki? jutro rozbieram kumpla zbiornik Dzisiaj o 10:12. Powód: dodane już wiem , nie są identyczne a inne... Edytowane 22 Czerwca 2010 przez mickusio dodane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
severyn.g Zgłoś #37 Napisano 25 Czerwca 2010 Teraz to ja mam problem, wczoraj wieczorem odpalam auto i po sekundzie gaśnie, a później to juz kaplica... czytałem ten wątek i dla pewności powinienem najpierw sprawdzic na krótko czy wogóle działa, nastepnie szukac nowej bądź używki, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #38 Napisano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Kolego wprawdzie nie w Pasku ,ale u kolegi w Vento było to samo po prostu przestała pompować.Sprawdź najpierw na krótko jak się nie odzywa to padła.Koszt zamiennika ok. jak dobrze pamiętam 120 zł http://www.allegro.pl/item1067722224_pompa_paliwa_vw_golf_passat_seat_mpi_3_bary_kpl.html Edytowane 25 Czerwca 2010 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
severyn.g Zgłoś #39 Napisano 25 Czerwca 2010 OK. a jeśli będzie tak, że na krótko działa, to jak wtedy postępowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #40 Napisano 25 Czerwca 2010 Musisz szukać po przewodach, dlaczego nie dostaje prądu ,może się gdzieś przełamał. A po przekręceniu kluczyka słychać ,czy pompuje? Jak nie to albo padła albo nie dostaje prądu.Na początek sprawdź na krótko . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach