pasacik98 Zgłoś #21 Napisano 21 Sierpnia 2008 Witam i łącze sie z tobą w bólach mam dokładnie ten sam problem i już wszystko chyb sprawdziłem i nic nie mam pojęcia co jest z tym silnikiem przewody świece olej filtry płyn wszystko nowe i żadnych błędów na vag-com ręce opadają sprawdziłem wszystkie przewody i faktycznie miałem jeden przeciety ale po wymianie na nowy dostał buta super ale po 10 minutach jazdy znowu to samo ben i gaz to samo pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #22 Napisano 21 Sierpnia 2008 No to masz walniete przewody... niekiedy nowy towar sie psuje, jak bylo ok, a nie jest to nad czym tu sie zastanawiac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #23 Napisano 21 Sierpnia 2008 przewód był od podciśnienia od powietrza przy przepustnicy a nie od świec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchor-t Zgłoś #24 Napisano 22 Sierpnia 2008 Kolego przepływka ma wpływ międzyinnymi na mulenie , natomias twój problem jak podejrzewam tkwi w przepustnicy , jeżeli spada z obrotów to masz zasyfioną przepustnicę , sam się za to nie bierz , chyba że masz waga i potrafisz przepustnicę po takiej czynności zaadaptowac. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #25 Napisano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) dokładnie to zachowuje sie np jadę 3 i około 100km/godz i nagle tak jak by zaprakło paliwa zaczyna szarpać i sie dusić odpuszczam gaz i przez chwile jest ok nie dzije sie tak jak dodaje powoli gaz do 2500 obr zmieniam bieg Witam wszystkich i informuje że moje auto jest już ok powodem był CEWKA ,POPĘKAŁA Edytowane 20 Września 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #26 Napisano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) gratuluję naprawy:) pisałem przecież o tym Musisz zaufać vagowi. Jeśli nie pokazuje błędów to z przepływką i sondą jest wszystko ok, tym bardziej na zimnym silniku. Dwa dni temu padła mi przepływka, cały czas pokazuje jej błąd, silnik jak przestanie chodzić na "ssaniu" skaczą obroty tak od 890 do 980 i jest zamulony podczas jazdy. przepustnicę mozesz wyczyścić a może to bedzie tego przyczyna, gdzieś było opisane jej czyszczenie. Jeśli tak ci chodzi na gazie i na benzynie, błędów nie pokazyje, skierowałbym uwage na zapłon, cewki. Edytowane 20 Września 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #27 Napisano 9 Kwietnia 2009 A propo kabli... to wymienilem świece... no i klopsss... chodzi jak Zetor... kable wygladaja wporządku.. nie wiem czy kiedykolwiek były zmieniane... a auto ma 170tysiecy... ... świece.. a może cewka... bo nie pali na 2 i 4 cylindrze... jestem głupi i nie mądry w tej kwestii halp!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #28 Napisano 9 Kwietnia 2009 Mam ten sam silnik i też muli aż się chce powiedzieć "ten typ tak ma" Ja obstawiam u siebie przepływomierz bo jest ORYGINALNY Hitachi!! Jego rok produkcji to 1997, a przebieg 185k km dziś wyczyściłem go i zobaczę jak jeździ ale nie spodziewam się, że nagle dostanie buta Dodam, że zimny silnik ciągnie żwawo, a gdy się nagrzeje to już tak jakby mu z 30 koni odciąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiśnia78 Zgłoś #29 Napisano 9 Kwietnia 2009 Miałem podobny objaw falujące obroty,poprosiłem mechanika o wyczyszczenie przepustnicy + adaptacja przepustnicy i nie to auto ma kopyto jak ta lala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #30 Napisano 9 Kwietnia 2009 W sumie u mnie też czasami obroty delikatnie falują (tak pomiędzy 700 a 900)... a w jakim stanie jest przepustnica to nie mam pojęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #31 Napisano 10 Kwietnia 2009 Jak czytam takie teksty to mi się scyzoryk otwiera w kieszeni !!! aż się chce powiedzieć "ten typ tak ma" Zawsze problem tkwi w jednym z 3 czynników mianowicie powietrze , paliwo i iskra bez tego nie da rady !!! Mamy silniki jakie mamy , ja osobiście nie narzekam choć przeżyłem z nim nie małą przeprawę , ale dzięki temu się nauczyłem sumienności .. Każdy z nas ma jakiś problem, zazwyczaj są one bardzo podobne do innych , lecz każdy z osobna jest inny. Dlatego tez istnieje takie forum zęby sobie pomagać. Nie rozumiem ludzi którzy dostają odpowiedzi na tacy co sprawdzić jak sprawdzić a nie robią tego dokładnie i maja problemy do całego świata . Rozumiem ze nie każdy jest mechanikiem i nie każdy ma lub musi mieć pojecie na temat mechaniki , ale skoro nie umiem korzystać ze wskazówek które otrzymuje na forum to przynajmniej powinno być go stać na oddanie auta do mechanika! Ja sam nie jestem jakimś fachowcem lub tez cudo twórcą ale staram się czytać dokładnie i doceniam pomoc innych użytkowników forum. Sam nie jedno krotnie prosiłem o pomoc i otrzymałem ja , nie zawsze była ona trafna na 100% ale pomogła mi dalszych czynnościach... Panowie i Panie taka rada czytać czytać i jeszcze raz czytać a do tego myśleć Może nie w temacie ale ten tekst aż się chce powiedzieć "ten typ tak ma" mnie tak zainspirował Pozdrawiam ---------- Post added at 10:40 ---------- Previous post was at 10:29 ---------- jeżeli spada z obrotów to masz zasyfioną przepustnicę , sam się za to nie bierz , chyba że masz waga i potrafisz przepustnicę po takiej czynności zaadaptowac. Przepustnice można wyczyścić bez odpinania z niej kabli to po pierwsze a po drugie nie musicie jej adoptować ona to zrobi za was No chyba ze ja mam jakieś inne sterowniki i inne przepustnice w paskach którymi się zajmuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 Zgłoś #32 Napisano 27 Czerwca 2017 Witajcie , i mnie spotyka jakiś problem : od wczoraj kiedy wymieniłem cewki , mam kłopot z odpaleniem muszę depnąc na obroty aby odpalił , niestety silnik pracuje strasznie nie równo potrafi nawet zgasnąć , czuć że silnik nie przepala benzyny . Wymieniłem dziś czujnik temperatury cieczy nic nie dało , ale jak go odpinam to troche lepiej pracuje . Jak przełącze na gaz wszystkie problemy ustają , Silnik 1.8 t aeb , jakieś sygestie ? Może wymienić filt paliwa ? , dodam że zaczeło się to dziać jak wymieniłem cewki , ale raczej nie może to być z tym związane skoro na gazie jezdze normalnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach