Skocz do zawartości
Gość tomata-tt

alarm a moduł komfortu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przepraszam, że tak długo to trwało ale byłem uzalezniony od pogody i wolnego czasu.

Brakło mi już pomysłów na ten mój alarm. Rozebrałem moduł komfortu, wyglada jak nówka, styki czyste, zero wilgoci, nawet na podłodze nie widać, żeby kiedy kolwiek była tam woda :(, sprawdzałem wszystkie przeowdy miernikiem od modułu do kostki (pod tablicą rozdzialczą) i od kostki do zamka. Wszystko gra i buczy :), na kompie cały czas pokazuje niby błąd zamka kierowcy. Wyminiłem zamek na nowy i dalej to samo. Proszę o pomoc bo już nie wiem o co kaman. Jakiś czas temu gość musiał mi przyspawać jedną śrubę w samochodzie, ale aku był odłączony więc watpie żeby to miało jakiś wpływ na te całą usterkę. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamek wymieniałeś na nowy, czy na inny? A kable w przelocie? Pisałeś, że je przemierzyłeś, a czy je oglądałeś? Masz 98 rok to już będą połamane, posprawdzaj. Nie ma tam cudów- zamek, kable, komfort. Wtyczke drzwi na progu rozłącz i kontaktem potraktuj, ale zerknij koniecznie na kable od harmonijką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

wczoraj znowu stoczyłem walkę z tym alarmem, bo byłem u mechanika i cały czas u niego na kompie wyskakiwał błąd tylnych prawych drzwi. Więc wczoraj zamontowałem NOWY zamek z L i P strony (ten z lewej zacinał się czasami mechanicznie) no i po wymianie 2-3 razy działało ok i później dalej to samo. Dzisiaj podpiąłem go pod swojego VAG-a i dalej pokazuje błąd

1 Fault Found:

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-10 - Implausible Signal – Intermittent

 

oraz

 

Fault Found:

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

Wydaje mi się, że gdzieś nie styka elektryka :(, może uda mi się załatwić cała instalację drzwi to może jak przełoże będę wiedział coś więcej. Na Vag na bloku chyba nr 7 (PT) jak zamykam od środka guzikiem cały samochód to wyskakuje komunikat zamknięty ale zaraz wyskakuje komunikat otwarty. Muszę go drugi raz wcisnąć wtedy już cały czas jest zamknięty. Ciekawostką jest to, że nie wybija bolca. Raz wcisnę i się chowa ale nie jest niby zamknięty

Czy ktoś może pomóc w tym temacie bo mi już brakło pomysłów

 

---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

 

Mam jeszcze jedno pytanko, czy może być moduł komfortu spalony że tylko ten jeden zamek mi z błędem wyskakuje, bo on jest suchy przewody sa ok, wygląda jak nówka z fabryki, ale wydaje mi się, że jakby się zepsuł to inne zamki i inne elementy też by szwankowały a tu jest ewidentnie tylko ten jeden zamek, na dniach będę miał cała instalację tych drzwi to przełoże i zobaczę efekt jaki będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma pomysł na taki problem:

Podczas zamykania pojazdu z kluczyka bądź z pilota w samochodzie oświetlenie zaczyna migać - wszystkie lampki. W tej sytuacji alarm oczywiście wyje. Sporadycznie samoczynnie zamyka się centralny zamek.

VAG pokazał mi dwa błędy modułu komfortu.

2 BLEDY !!

00953 - Ograni. czasu oswietlenia

25-10 - Nie zdefiniowany warunek polaczen - Sporadycznie

00928 - Naped zamka centralnego ryglowan. PL -F220

27-00 - Wartosc sygnalu niemozliwa

 

Natomiast testowanie VAGiem wszystkich podzespołów drzwi dało pozytywny skutek z zastrzeżeniem gdyż podczas otwieranie drzwi pasażera dłużej zmienia się stan na komputerze z 0 na 1, w pozostałych drzwiach jest to szybsze.

Tymczasowo ustawiłem lampki na "0" ale słychać jak przekaźniki dalej działają po zamknięciu centralnego zamka, ale przynajmniej alarm mi nie wyje.

Dlaczego to oświetlenie tak się zachowuje tylko podczas zamykania centralnego zamka, bo po zamknięcie drzwi po chwili oswietlenie wygasza się. Może ten drugi błąd ma tu związek.

POMOCY brak mi już pomysłu: mikrowyłączniki w zamkach są ok. bo otwieranie drzwi załącza oświetlenie progów i wnętrza, stacyjka również gasi i załącza oświetlenie, sterownik w drzwiach chyba też bo VAG testuje wszystkie bloki poprawnie.

Ludzie pomóżcie!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem - mechanicy (elektrycy) w ASO stwierdzili, że to wina komfortu - prawdopodobnie do wymiany. Pojechałem do swojego "magika" od VW, gość wymienił mi krańcówkę w drzwiach tylnych (prawych) oraz zmienił mi kostkę w bagażniku - nie miałem oświetlenia - problem zniknął jak ręką odjął...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej mam pytanko, którą konkretnie kostkę ci wymienił w tym bagażniku, bo ja już wszystkie zamki wyminiłem w samochodzie łącznie z zamkiem tylnej klapy. Ale podczas wymiany zamka tylnej klapy nie zauważyłem żeby cos było nie tak z ta wtyczką. Prosze napisz konkretnie która to była wtyczka. Rozumie, że przez hasło ,,krańcówka" rozumiesz cały zamek???, czy go rozkręcałeś i wymieniałeś mikrowyłacznik???

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumie, że przez hasło ,,krańcówka" rozumiesz cały zamek???, czy go rozkręcałeś i wymieniałeś mikrowyłacznik???

Jak dla mnie krańcówka a mikrowłącznik to jest to samo. Chyba że się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bladego pojęcia nie mam - wstawiłem auto na 1 dzień, odebrałem następnego z braku czasu i dowiedziałem się tego, o czym pisałem wyżej. Sam się za nic nie brałem - u mnie auto ma być sprawne - ale sam ograniczam się do tankowania i sprawdzania ciśnienia w oponach... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qqq

Witam,

mam passata 2003r (B5 FL combi), od 2 tygodni alarm aktywuje mi się dokładnie co godzinę po aktywacji. Dodam że kupując auto miało zamontowany alarm fabryczny, ja w czerwcu zeszłego roku domontowałem drugi marki CEO. Proszę o pomoc co może być przyczyną (moduł komfort)?

Podczas wycia alarmu nie widać na wyświetlaczu samochodu by któreś drzwi lub klapa były niedomknięte (czujniki wnętrza w alarmie również są OK, bo po ich wyłączeniu przy aktywacji alarmu, alarm po godzinie dalej wyje).

Pomóżcie proszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisz jesze który alarm Ci się wzbudza, ten fabryczny czy dokładany ??

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość qqq

wzbudza się dokładany (przynajmniej jego syrena wyje). Co dziwne, wyje zawsze dokładnie godzinę po zamknięciu auta pilotem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CEO czy SEO?

Jeśli SEO to możesz sprawdzić co wzbudza alarm - jest to opisane w instrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mitch

Witam po raz pierwszy,

 

Problem polega na tym, ze alarm fabryczny co jakis czas sam sie wlacza (czasami w nocy - co jest klopotliwe szczególnie dla sasiadów).

 

Jak czytalem w wielu watkach to jednak kazdy czyms sie roznil - u mnie akurat oswietlenie wew mam ustawione na wylaczone jak drzwi sa otwarte - oswietlenie nie dziala jakis czas po wyciu alarmu pomimo zmiany przelacznikow (bezpieczniki i lampki sa sprawdzone).

 

Próbowalem z tym walczyc - przy module komfortu 4 przewody byly przerwane - polutowalem, wszystko wyglada na suche (w srodku tez, lacznie ze stykami) itd.. Przez 3 dni byl spokój i od pewnego czasu znowu to samo (czasami co 2 dni, czasami co 3). Vag pokazuje nastepujace bledy:

 

953 Przekroczenie czasu wlaczenia oswietlenia wnetrza

nieznane ustawienie przelaczników - BŁĄD SPORADYCZNY

955 Kluczyk 1

przekroczona wartosc adaptacji - BŁĄD SPORADYCZNY (to pokazalo sie po raz pierwszy)

928 Silownik zamka centralnego lewy przód-F220

nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY

912 Przelacznik szyby lewej przedniej

nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY

913 Przelacznik szyby prawej przedniej

nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY

 

Po skasowaniu bledów przez ok dzien jest spokój i zaczyna sie od poczatku.. Po skasowaniu bledow VaG nie wykrywa nowych az do alarmu. Szukałem też w drzwiach kierowcy, ale jest ok wlacznie z przelacznikami do szyb elektrycznych.

Co Wy na to? Jakies rady, gdzie szukac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka rada, abyś to naprawił...

928 Silownik zamka centralnego lewy przód-F220

nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY

...a będzie duże prawdopodobieństwo, że Twoje kłopoty się skończą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie dzisiaj pierwszy raz zauważyłem takie coś , najlepsze że gdy auto jest zapalone , a załącza się wówczas gdy otwierają się drzwi pasażera..... Ktoś wspominał o jakiś mikro włącznikach...a może faktycznie wiązka , którą też mam przetartą w tylnich drzwiach ?? Pomoże podpięcie VAGa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc.

Alarm włącza się po zamknięciu z pilota natychmiast (choć nie zawsze) oraz o różnym czasie, rano patrzę a tu mam zresetowane kilometry jak i zegar jaka może być przyczyna (akumulator okej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj pod fotel kierowcy. Sprawdź biało czerwone przewody oraz ogólny stan instalacji prowadzącej do modułu komfortu (który znajduje się w czarnej plastikowej puszce pod tym fotelem). Jeśli coś jest zgniłe, to musisz oczyścić i przelutować na nowo przewody. Zobacz też, czy zasadniczo nie ma tam nadmiernej wilgoci lub nawet wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może być kaseta w drzwiach mikro...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie dotyczące centralnego zamka. Wchodze w Vagu w grupę 46 centralny zamek i próbuje zmienić wartości kanału 5,6,7 odpowiedzialne za miganie kierunkami i syrene podczas zamykania/otwierania auta i te funkcje mam niedostępne. Dodam że kanał 01,02 od zamykania auta po przekroczeniu 15km/h działają. Czy wina jest w sterowniku czy zwyczajnie były jakieś moduły nie posiadające opcji migania kierunkami ?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wymieniłem zamek gdyż raz zamykał , a raz nie , teraz jest tak jak chce zamknąć drzwi z pilota po jednym kliknięciu zamyka wszystkie drzwi ale od kierowcy zostają otwarte alarm włączony po drugim kliknięciu wszystko jest zamknięte bez alarmu a po trzecim alarm się uzbraja drzwi wszystkie zamknięte. Co zrobić aby wszystkie drzwi się zamknęły po pierwszym wciśnięciu pilota.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności