Skocz do zawartości

Insert84

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Insert84

  • Urodziny 03.02.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zdzieszowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Hej Ja u siebie też przerabiałem ten temat, to tylko wygląda tak groźnie, musisz mieć tylko odpowiedni śrubokręti lutownicę. Jak masz zamek na wierzchu to 30 min. roboty i po sprawie. Trza tylko przelutować wszystkie luty, u mnie na oko nie było nic widać ale wziąłem przelutowałem wszystkie luty, poskładałem i wszystko śmiga
  2. Hej mam pytanko, którą konkretnie kostkę ci wymienił w tym bagażniku, bo ja już wszystkie zamki wyminiłem w samochodzie łącznie z zamkiem tylnej klapy. Ale podczas wymiany zamka tylnej klapy nie zauważyłem żeby cos było nie tak z ta wtyczką. Prosze napisz konkretnie która to była wtyczka. Rozumie, że przez hasło ,,krańcówka" rozumiesz cały zamek???, czy go rozkręcałeś i wymieniałeś mikrowyłacznik??? Pozdrawiam
  3. witam właśnie przeczytałem cały ten wątek i kilka innych i nigdzie nie znalazłem mojego problemu.a więc po kolei Jak kupiłem paska w tamtym roku to po czasie zauważyłem, że jest zepsuty lewy przedni zamek ale teraz ok. 5-6 m-cy wymieniłem go na nówkę. później zauważyłęm, że zprawy tył wybija bolej przy zamykaniu i trza było go zamykać na dwa razy. Ok. 4 tygodnie temu przyciemniałem szyby w passacie i przy okazji wyminiełm ten cały zamek z tyłu na inny używany, w sumie samochód stał cały dzień z wypiętym akumulatorem, no i poskręcaniu wszystkiego przy zamykaniu od razu włączał się alarm Po podpięciu pod Vaga pokazywał bład lewego przedniego zamka , byłem w szoku bo wiedziałem, że był nowy ale se myśle może się zepsuł. Więc wsadziłem drugi nowy zamek i szczęśliwy sprawdzam zamykanie a tu alarm się włącza <zły>. Więc jeszcze raz go na VAGA i okazało się, że pokazuje błąd tylnego prawego zamka . No to jechałem po kolei, przedzwoniłęm przewody z modułu komfortu do zamka od strony kierowcy - wszystko ok. Moduł komfortu suchutki, styki przy module jak nóweczka - ogólnie zero wilgoci. Wziąłem wczoraj zamontowałem NOWY zamek na tylne prawe drzwi, wykasowałem bład i było ok, za drugim razem dalej to samo i cały czas mam taki błąd 1 Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal – Intermittent 1 Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal Najlepsze jest to, że żaden bolec nie wyskakuje do góry przy zamykaniu, dioda mruga cały czas. Przy zamykaniu od środka wszystko się zamyka ale jak wcisnę drugi raz guzik to słyszę jak w tych tylnych drzwiach coś się tam domyka . Jak długi czas stoi zamknięty bez alarmu (czyli zamknięty ręcznie - mechanicznie) i podejde z pilotem go zamknąć to normalnie się uzbroi i wszystko jest ok. Jak z rana przyjdę do garażu to ze 2-3 razu uda mi się go normalnie zamknąc z pilota i jest ok. Dzisiaj sprawdzałem na Vagu blogi danych i na 007 (numer kanału na PT) to jest coś takiego, siedzę w środku i zamykam od wewnątrz (tak samo jak z pilota) wyskauje LOCK ale za chwilę UNLOCK i jak wcisnę drugi raz wtedy jest już LOCK i jak domknę pilotem to znowu włącza się alarm. Najgorsze jest to że ten alarm załącza się zaraz po zamknięciu z pilota (nie ma czasu na uzbrojenie) jutro może uda mi się przedzwonić przewody na tych tylnich drzwiach, może nawet uda mi się od znajomego załatwić całą instalację tylnich drzwi to zobaczę. Normalnie już mi brakło pomysłów, jeśli ktoś ma jakiejś mądre rady, będę bardzo wdzięczny
  4. witam wczoraj znowu stoczyłem walkę z tym alarmem, bo byłem u mechanika i cały czas u niego na kompie wyskakiwał błąd tylnych prawych drzwi. Więc wczoraj zamontowałem NOWY zamek z L i P strony (ten z lewej zacinał się czasami mechanicznie) no i po wymianie 2-3 razy działało ok i później dalej to samo. Dzisiaj podpiąłem go pod swojego VAG-a i dalej pokazuje błąd 1 Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal – Intermittent oraz Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal Wydaje mi się, że gdzieś nie styka elektryka , może uda mi się załatwić cała instalację drzwi to może jak przełoże będę wiedział coś więcej. Na Vag na bloku chyba nr 7 (PT) jak zamykam od środka guzikiem cały samochód to wyskakuje komunikat zamknięty ale zaraz wyskakuje komunikat otwarty. Muszę go drugi raz wcisnąć wtedy już cały czas jest zamknięty. Ciekawostką jest to, że nie wybija bolca. Raz wcisnę i się chowa ale nie jest niby zamknięty Czy ktoś może pomóc w tym temacie bo mi już brakło pomysłów ---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 12:21 ---------- Mam jeszcze jedno pytanko, czy może być moduł komfortu spalony że tylko ten jeden zamek mi z błędem wyskakuje, bo on jest suchy przewody sa ok, wygląda jak nówka z fabryki, ale wydaje mi się, że jakby się zepsuł to inne zamki i inne elementy też by szwankowały a tu jest ewidentnie tylko ten jeden zamek, na dniach będę miał cała instalację tych drzwi to przełoże i zobaczę efekt jaki będzie
  5. Hej Ja miałem podobny problem jak ty bo okazało się, że poprzedni właściciel cośtam majstrował bez odpowiednich narzędzi. Do tego potrzebne są TORX-y, ja miałem je tak wyrobione, że jedną lekko rozciąłem (naciąłem taka kreskę) i odkręciłem płaskim śrubokrętem a do drugiej musiałem przyspawać śrubę 8 i wtedy dopiero odkręciłęm a z to w środku to nie wiem jak se poradzisz najwyżej będziesz musiał rozwiercić i na nowo gwintować Pozdrawiam
  6. Witam No i dalej mam rebusa , w sobote ,,przedzwoniłem" wszystkie przewody i jest ok. moduł komfortu suchutki, nawet nie widać żeby kiedykolwiek była tam woda, styki wyglądają jak nówka, an kompie cały czas wywala błąd tego lewego przedniego zamka. Juz mi brakło pomysłów co z tym zrobić
  7. Witam Przepraszam, że tak długo to trwało ale byłem uzalezniony od pogody i wolnego czasu. Brakło mi już pomysłów na ten mój alarm. Rozebrałem moduł komfortu, wyglada jak nówka, styki czyste, zero wilgoci, nawet na podłodze nie widać, żeby kiedy kolwiek była tam woda , sprawdzałem wszystkie przeowdy miernikiem od modułu do kostki (pod tablicą rozdzialczą) i od kostki do zamka. Wszystko gra i buczy , na kompie cały czas pokazuje niby błąd zamka kierowcy. Wyminiłem zamek na nowy i dalej to samo. Proszę o pomoc bo już nie wiem o co kaman. Jakiś czas temu gość musiał mi przyspawać jedną śrubę w samochodzie, ale aku był odłączony więc watpie żeby to miało jakiś wpływ na te całą usterkę. Proszę o pomoc
  8. witam ja mam do sprzedania do zamek do drzwi od strony kierowcy, praktycznie nowka. kupilem go nowego uzywalem go 3-4 miesiace, po czym niby teraz okazalo sie ze na kompie wyskakuje caly czas blad tego zamka, wiec kupilem drugi nowy i dalej jest tak samo (wlaczal mi sie alarm) najprawdopodobniej mam przelamane przewody w drzwiach i dlatego jest sygnal ze drzwi sa caly czas otwarte. W razie prosze pytac na priw Pozdrawiam
  9. hej, ja mam podobny problem. tylko ze mi po zamknieciu z kluczyka albo z pilota praktycznie od razu wyje alarm fabryczny (czasami po ok. 5-10 s). na kompuetrze pokazywal blad lewego zamka z przodu, zdziwiony bylem bo ze 3-4 miesiace wymienialem go na noweczke. ale se mysle moze akurat go szlak trafil. Wymienilem jeszcze raz tez na noweczke i dalej to samo <zly>. musze zerknac do modulu komfortu, ale najlepsze jest to ze na kompie jesli chodzi o modul komfortu to nie ma zadnego bledu, a dzisiaj zauwazylem ze niechce mi sie polaczyc z centralnym zamkiem i obstawiam dwie opcje, albo wilgoc w module, ale zlamane przewody na drzwiach bo dzisiaj jak tam troszke niby poruszalem to nawet raz udalo mi sie go zamknac normalnie. W tygodniu postaram sie to zdiagnozowac
  10. witam a ja mam tak, że tylko mi mruga gwiazdka i nei mam sygnału dźwiekowego , chodź w sumie wszystko mi działa tzn. dźwięk przy rezerwie, światło w drzwiach itp. Czy to normalne???
  11. Hej Ja u mnie miałęm ten box ukryty w tunelu, musiałem sciągnąć ten tunel od lewarka zmiany biegów i hamulca ręcznego i tam był schowany, może jak ściągniesz mieszek ze skrzyni biegów może go gdzieś tam wyczujesz lub wyłapiesz
  12. wczoraj po postawionej diagnozie zauważyłęm jeszcze jedne motyw: nie wiem czy czasem ktoś mi nie kombinował przy zamku od strony kierowcy , bo klucz wchodził tylko do połowy i nic dalej kilka razy się z nim gimnastykowałem i nic, wziąłem później ,,kontakt spray" i popsikałęm zamek a od zewnątrz wziąłem trochę odmrażacza do zamka i po kilku próbach gimnastyki udało mi się go włożyć do końca, ale nie szło ani w jedną ani w drugą stronę , więc trochę się z nim posiłowałem i obróciłem go w końcu (ale jak go obracałem było słychać jakby coś tyknęło w środku) i później zamknął się już normalnie, dzisiaj z rana otwierałem-zamykałęm i jest ok , zobaczymy jeszcze jak trochę pojeżdże Pozdrawiam i dzięki za rady
  13. Ok dzieki Jarkow za rade, zaraz jade na Vag-a to będę wiedział coś wiecej, przy okazji sprawdzę twoją metodę. A może tez tak być, że któraś linka jest za mocno lub za słabo naciagnieta przy klmace i przez to tak się dzieje??? (bo przy montażu tych zamków musiałem troche wyregulować tę linkę --- scalone --- No i prawie wszystko jasne , dzisiaj podjechałem do zaprzyjaźnionego kumpla ,,mumina" (gośc zna sie na rzeczy jeśli chodzi o vw), podłączył sprzęt i co się okazało, wyskakuje błąd z przednim lewym zamkiem , zdziwiony byłem, bo go wymieniałem ok. 2 m-ce temu (wkładałem nówke zapakowany we folii), no i teraz nic innego nie przyszło jak rozebrać przednią tapicerkę i zobaczyć co go boli , ale byłem wielce zdziwiony, że tył który wymieniałem (tym bardziej, że to były uzywki) był dobry a tu nagle przód siadł. Zobaczymy co z tego będzie. Najgorsze jest to, że kupowałem go na alegro, tylko nie mam już ani paragonu, ani kartonunawet nie wiem od kogo go kupywałem (bo tak starych aukcji już nie wyświetlają Dzieki wszystkim za rady i jak tylko uda mi się go zrobić dam znać Pozdrawiam
  14. dzisiaj kilka razy go zamykalem i otwieralem i na ok. 10 razy dwa razy zamknal mi sie poprawnie bez wycia alarmu , Dario84 twierdzi, że to wina któregoś mikro w tym zamku co montowałem, ale w sumie jak otwieram drzwi (bez różnicy czy lewe czy prawe) to światło na dole się pali, jak zamykam go od środka zamyka się cały bez problemu (zaden zamek nie wyskakuje), jak mi uda się go zamknąć przez pilota to też sie zamyka cały więc nie wiem czy to będzie jakis mikro. Jutro będę na Vag-u to będe wiedział co i jak, narazie dzięki za rady.
  15. zamki kupilem używane, tylko, że one działały bez problemu. Dzisiaj podpiąłem akumulator i dwa razy na sucho sprawdziłem i wszystko było ok, więc se mysle, że moze się naprawiło. Ale ja jchałem samochodem w pewnym momencie zapaliło mi się oświetlenie w samochodzie i po chwili zgasło (z przyciemnieniem) no i jak stanałem, wyszedłem z samochodu, zamykając go to znowu sie uaktywnił ten alarm . jutro go podepne pod VAG-a to zobaczymy co tam mądrego. Jeśli chodzi o bagażnik to żarówka jest ok. ale tam nie ma prądu w tej wtyczce. ale np. przez bagażnik idzie otworzyć i zamknąć cały samochód tak jak od strony kierowcy. Więc już nie wiem o co chodzi. Dodam, że radio dzisiaj całkowicei odłączyłem ale jak widać to na pewno nie jest wina radia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności