Insert84 Zgłoś #21 Napisano 8 Lutego 2009 Witam Przepraszam, że tak długo to trwało ale byłem uzalezniony od pogody i wolnego czasu. Brakło mi już pomysłów na ten mój alarm. Rozebrałem moduł komfortu, wyglada jak nówka, styki czyste, zero wilgoci, nawet na podłodze nie widać, żeby kiedy kolwiek była tam woda , sprawdzałem wszystkie przeowdy miernikiem od modułu do kostki (pod tablicą rozdzialczą) i od kostki do zamka. Wszystko gra i buczy , na kompie cały czas pokazuje niby błąd zamka kierowcy. Wyminiłem zamek na nowy i dalej to samo. Proszę o pomoc bo już nie wiem o co kaman. Jakiś czas temu gość musiał mi przyspawać jedną śrubę w samochodzie, ale aku był odłączony więc watpie żeby to miało jakiś wpływ na te całą usterkę. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2009 Zamek wymieniałeś na nowy, czy na inny? A kable w przelocie? Pisałeś, że je przemierzyłeś, a czy je oglądałeś? Masz 98 rok to już będą połamane, posprawdzaj. Nie ma tam cudów- zamek, kable, komfort. Wtyczke drzwi na progu rozłącz i kontaktem potraktuj, ale zerknij koniecznie na kable od harmonijką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insert84 Zgłoś #23 Napisano 15 Lutego 2009 witam wczoraj znowu stoczyłem walkę z tym alarmem, bo byłem u mechanika i cały czas u niego na kompie wyskakiwał błąd tylnych prawych drzwi. Więc wczoraj zamontowałem NOWY zamek z L i P strony (ten z lewej zacinał się czasami mechanicznie) no i po wymianie 2-3 razy działało ok i później dalej to samo. Dzisiaj podpiąłem go pod swojego VAG-a i dalej pokazuje błąd 1 Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-10 - Implausible Signal – Intermittent oraz Fault Found: 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal Wydaje mi się, że gdzieś nie styka elektryka , może uda mi się załatwić cała instalację drzwi to może jak przełoże będę wiedział coś więcej. Na Vag na bloku chyba nr 7 (PT) jak zamykam od środka guzikiem cały samochód to wyskakuje komunikat zamknięty ale zaraz wyskakuje komunikat otwarty. Muszę go drugi raz wcisnąć wtedy już cały czas jest zamknięty. Ciekawostką jest to, że nie wybija bolca. Raz wcisnę i się chowa ale nie jest niby zamknięty Czy ktoś może pomóc w tym temacie bo mi już brakło pomysłów ---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 12:21 ---------- Mam jeszcze jedno pytanko, czy może być moduł komfortu spalony że tylko ten jeden zamek mi z błędem wyskakuje, bo on jest suchy przewody sa ok, wygląda jak nówka z fabryki, ale wydaje mi się, że jakby się zepsuł to inne zamki i inne elementy też by szwankowały a tu jest ewidentnie tylko ten jeden zamek, na dniach będę miał cała instalację tych drzwi to przełoże i zobaczę efekt jaki będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_sos Zgłoś #24 Napisano 19 Lutego 2009 Może ktoś ma pomysł na taki problem: Podczas zamykania pojazdu z kluczyka bądź z pilota w samochodzie oświetlenie zaczyna migać - wszystkie lampki. W tej sytuacji alarm oczywiście wyje. Sporadycznie samoczynnie zamyka się centralny zamek. VAG pokazał mi dwa błędy modułu komfortu. 2 BLEDY !! 00953 - Ograni. czasu oswietlenia 25-10 - Nie zdefiniowany warunek polaczen - Sporadycznie 00928 - Naped zamka centralnego ryglowan. PL -F220 27-00 - Wartosc sygnalu niemozliwa Natomiast testowanie VAGiem wszystkich podzespołów drzwi dało pozytywny skutek z zastrzeżeniem gdyż podczas otwieranie drzwi pasażera dłużej zmienia się stan na komputerze z 0 na 1, w pozostałych drzwiach jest to szybsze. Tymczasowo ustawiłem lampki na "0" ale słychać jak przekaźniki dalej działają po zamknięciu centralnego zamka, ale przynajmniej alarm mi nie wyje. Dlaczego to oświetlenie tak się zachowuje tylko podczas zamykania centralnego zamka, bo po zamknięcie drzwi po chwili oswietlenie wygasza się. Może ten drugi błąd ma tu związek. POMOCY brak mi już pomysłu: mikrowyłączniki w zamkach są ok. bo otwieranie drzwi załącza oświetlenie progów i wnętrza, stacyjka również gasi i załącza oświetlenie, sterownik w drzwiach chyba też bo VAG testuje wszystkie bloki poprawnie. Ludzie pomóżcie!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waluspolska Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2009 Miałem podobny problem - mechanicy (elektrycy) w ASO stwierdzili, że to wina komfortu - prawdopodobnie do wymiany. Pojechałem do swojego "magika" od VW, gość wymienił mi krańcówkę w drzwiach tylnych (prawych) oraz zmienił mi kostkę w bagażniku - nie miałem oświetlenia - problem zniknął jak ręką odjął... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Insert84 Zgłoś #26 Napisano 10 Marca 2009 Hej mam pytanko, którą konkretnie kostkę ci wymienił w tym bagażniku, bo ja już wszystkie zamki wyminiłem w samochodzie łącznie z zamkiem tylnej klapy. Ale podczas wymiany zamka tylnej klapy nie zauważyłem żeby cos było nie tak z ta wtyczką. Prosze napisz konkretnie która to była wtyczka. Rozumie, że przez hasło ,,krańcówka" rozumiesz cały zamek???, czy go rozkręcałeś i wymieniałeś mikrowyłacznik??? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #27 Napisano 10 Marca 2009 Rozumie, że przez hasło ,,krańcówka" rozumiesz cały zamek???, czy go rozkręcałeś i wymieniałeś mikrowyłacznik??? Jak dla mnie krańcówka a mikrowłącznik to jest to samo. Chyba że się mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waluspolska Zgłoś #28 Napisano 13 Marca 2009 Bladego pojęcia nie mam - wstawiłem auto na 1 dzień, odebrałem następnego z braku czasu i dowiedziałem się tego, o czym pisałem wyżej. Sam się za nic nie brałem - u mnie auto ma być sprawne - ale sam ograniczam się do tankowania i sprawdzania ciśnienia w oponach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qqq Zgłoś #29 Napisano 4 Maja 2009 Witam, mam passata 2003r (B5 FL combi), od 2 tygodni alarm aktywuje mi się dokładnie co godzinę po aktywacji. Dodam że kupując auto miało zamontowany alarm fabryczny, ja w czerwcu zeszłego roku domontowałem drugi marki CEO. Proszę o pomoc co może być przyczyną (moduł komfort)? Podczas wycia alarmu nie widać na wyświetlaczu samochodu by któreś drzwi lub klapa były niedomknięte (czujniki wnętrza w alarmie również są OK, bo po ich wyłączeniu przy aktywacji alarmu, alarm po godzinie dalej wyje). Pomóżcie proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #30 Napisano 4 Maja 2009 (edytowane) napisz jesze który alarm Ci się wzbudza, ten fabryczny czy dokładany ?? Edytowane 4 Maja 2009 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qqq Zgłoś #31 Napisano 4 Maja 2009 wzbudza się dokładany (przynajmniej jego syrena wyje). Co dziwne, wyje zawsze dokładnie godzinę po zamknięciu auta pilotem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip Zgłoś #32 Napisano 4 Maja 2009 CEO czy SEO? Jeśli SEO to możesz sprawdzić co wzbudza alarm - jest to opisane w instrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mitch Zgłoś #33 Napisano 7 Maja 2009 Witam po raz pierwszy, Problem polega na tym, ze alarm fabryczny co jakis czas sam sie wlacza (czasami w nocy - co jest klopotliwe szczególnie dla sasiadów). Jak czytalem w wielu watkach to jednak kazdy czyms sie roznil - u mnie akurat oswietlenie wew mam ustawione na wylaczone jak drzwi sa otwarte - oswietlenie nie dziala jakis czas po wyciu alarmu pomimo zmiany przelacznikow (bezpieczniki i lampki sa sprawdzone). Próbowalem z tym walczyc - przy module komfortu 4 przewody byly przerwane - polutowalem, wszystko wyglada na suche (w srodku tez, lacznie ze stykami) itd.. Przez 3 dni byl spokój i od pewnego czasu znowu to samo (czasami co 2 dni, czasami co 3). Vag pokazuje nastepujace bledy: 953 Przekroczenie czasu wlaczenia oswietlenia wnetrza nieznane ustawienie przelaczników - BŁĄD SPORADYCZNY 955 Kluczyk 1 przekroczona wartosc adaptacji - BŁĄD SPORADYCZNY (to pokazalo sie po raz pierwszy) 928 Silownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY 912 Przelacznik szyby lewej przedniej nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY 913 Przelacznik szyby prawej przedniej nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY Po skasowaniu bledów przez ok dzien jest spokój i zaczyna sie od poczatku.. Po skasowaniu bledow VaG nie wykrywa nowych az do alarmu. Szukałem też w drzwiach kierowcy, ale jest ok wlacznie z przelacznikami do szyb elektrycznych. Co Wy na to? Jakies rady, gdzie szukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #34 Napisano 7 Maja 2009 Taka rada, abyś to naprawił... 928 Silownik zamka centralnego lewy przód-F220nieprawidlowy sygnal - BŁĄD SPORADYCZNY ...a będzie duże prawdopodobieństwo, że Twoje kłopoty się skończą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gold Boy Zgłoś #35 Napisano 4 Kwietnia 2012 No to u mnie dzisiaj pierwszy raz zauważyłem takie coś , najlepsze że gdy auto jest zapalone , a załącza się wówczas gdy otwierają się drzwi pasażera..... Ktoś wspominał o jakiś mikro włącznikach...a może faktycznie wiązka , którą też mam przetartą w tylnich drzwiach ?? Pomoże podpięcie VAGa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcokr1 Zgłoś #36 Napisano 4 Kwietnia 2012 Proszę o pomoc. Alarm włącza się po zamknięciu z pilota natychmiast (choć nie zawsze) oraz o różnym czasie, rano patrzę a tu mam zresetowane kilometry jak i zegar jaka może być przyczyna (akumulator okej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #37 Napisano 4 Kwietnia 2012 Zajrzyj pod fotel kierowcy. Sprawdź biało czerwone przewody oraz ogólny stan instalacji prowadzącej do modułu komfortu (który znajduje się w czarnej plastikowej puszce pod tym fotelem). Jeśli coś jest zgniłe, to musisz oczyścić i przelutować na nowo przewody. Zobacz też, czy zasadniczo nie ma tam nadmiernej wilgoci lub nawet wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcokr1 Zgłoś #38 Napisano 5 Kwietnia 2012 A może być kaseta w drzwiach mikro...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #39 Napisano 6 Kwietnia 2012 Panowie mam pytanie dotyczące centralnego zamka. Wchodze w Vagu w grupę 46 centralny zamek i próbuje zmienić wartości kanału 5,6,7 odpowiedzialne za miganie kierunkami i syrene podczas zamykania/otwierania auta i te funkcje mam niedostępne. Dodam że kanał 01,02 od zamykania auta po przekroczeniu 15km/h działają. Czy wina jest w sterowniku czy zwyczajnie były jakieś moduły nie posiadające opcji migania kierunkami ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcokr1 Zgłoś #40 Napisano 18 Maja 2012 Witam Wymieniłem zamek gdyż raz zamykał , a raz nie , teraz jest tak jak chce zamknąć drzwi z pilota po jednym kliknięciu zamyka wszystkie drzwi ale od kierowcy zostają otwarte alarm włączony po drugim kliknięciu wszystko jest zamknięte bez alarmu a po trzecim alarm się uzbraja drzwi wszystkie zamknięte. Co zrobić aby wszystkie drzwi się zamknęły po pierwszym wciśnięciu pilota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach