Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

peter2906

 

Nie trzeba rozbierać połowy auta. Kilka wkrętów i już.

Instrukcję już Ci wysyłam.

 

Ten sam problem, poproszę o instrukcję, ewentualnie namiary na mechanika w kuj-pom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam passata B7 2011, wystąpił problem z brakiem prądu w zapalniczce, ze względu na brak instrukcji który bezpiecznik jest od czego, sprawdziłem wszystkie, wyeliminowałem przepalony i.... auto nie reaguje w żaden sposób na włożenie kluczyka do stacyjki, nie dzieje się totalnie nic, żadna kontrolka. Auto otwiera się i zamyka normalnie, radio i wszystko inne działa normalnie... pomocy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Mam passata B7 2011, wystąpił problem z brakiem prądu w zapalniczce, ze względu na brak instrukcji który bezpiecznik jest od czego, sprawdziłem wszystkie, wyeliminowałem przepalony i.... auto nie reaguje w żaden sposób na włożenie kluczyka do stacyjki, nie dzieje się totalnie nic, żadna kontrolka. Auto otwiera się i zamyka normalnie, radio i wszystko inne działa normalnie... pomocy!!

Sprobuj odpiac aku na parenascie min moze immo stracilo ustawienia jak odpiales mu zasilanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozamieniales jakies bezpieczniki. ostatnio mialem taka skode - wlasiciciel szukal przepalonego bazpiecznika i pozamienial cos. auto nie mialo pradu na ecu, na zegarach itd. znalazlem ktory bezpiecznik i go brakowalo. wlozylem nowy i auto ozylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pozamieniales jakies bezpieczniki. ostatnio mialem taka skode - wlasiciciel szukal przepalonego bazpiecznika i pozamienial cos. auto nie mialo pradu na ecu, na zegarach itd. znalazlem ktory bezpiecznik i go brakowalo. wlozylem nowy i auto ozylo

 

Dzięki bardzo, okazało się, że z niewiadomych przyczyn nie było jednego z bezpieczników... zaaplikowany i wszystko działa..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam nadzieję że tutaj ktoś mnie naprowadzi na właściwy tor... Otóż mam problem z odpaleniem Passata 1,9 TDI 2005r. Po włożeniu kluczyka w pozycję 1 zapala się żółta lampka blokady kierownicy(słychać przy tym że blokada się odblokowuje) po jej zgaśnieciu wciskam kluczyk w pozycję 2, czyli powinny zapalić się wszystkie kontrolki....i tu zaczynają się schody... czasem się zapalą a czasem nie...jeśli nie, próbuję do skutku aż się zapalą, i tedy po zgaszeniu kontrolki od świeć i blokady(tej czerwonej) wciskam w poz.3 i....gasną wszystkie kontrolki, i trzeba wszystko zaczynać od nowa....czasem to i z 15-20 minut może trwać..Mam go dopiero miesiąc, więc nie do końca jeszcze go poznałem. A najgorsze zdarzyło się ostatnio, gdy zgasł podczas jazdy. Tak po prostu, jakby wyciągnął ktoś kluczyk w czasie jazdy. Miał ktoś podobną przypadłość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Mam nadzieję że tutaj ktoś mnie naprowadzi na właściwy tor... Otóż mam problem z odpaleniem Passata 1,9 TDI 2005r. Po włożeniu kluczyka w pozycję 1 zapala się żółta lampka blokady kierownicy(słychać przy tym że blokada się odblokowuje) po jej zgaśnieciu wciskam kluczyk w pozycję 2, czyli powinny zapalić się wszystkie kontrolki....i tu zaczynają się schody... czasem się zapalą a czasem nie...jeśli nie, próbuję do skutku aż się zapalą, i tedy po zgaszeniu kontrolki od świeć i blokady(tej czerwonej) wciskam w poz.3 i....gasną wszystkie kontrolki, i trzeba wszystko zaczynać od nowa....czasem to i z 15-20 minut może trwać..Mam go dopiero miesiąc, więc nie do końca jeszcze go poznałem. A najgorsze zdarzyło się ostatnio, gdy zgasł podczas jazdy. Tak po prostu, jakby wyciągnął ktoś kluczyk w czasie jazdy. Miał ktoś podobną przypadłość?

 

Mam podobne problemy jak Ty, musisz podłączyć pod komputer i odczytać błędy. U mnie wyszło, że moduł blokady kierownicy do wymiany. Jadę w piątek naprawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Mam nadzieję że tutaj ktoś mnie naprowadzi na właściwy tor... Otóż mam problem z odpaleniem Passata 1,9 TDI 2005r. Po włożeniu kluczyka w pozycję 1 zapala się żółta lampka blokady kierownicy(słychać przy tym że blokada się odblokowuje) po jej zgaśnieciu wciskam kluczyk w pozycję 2, czyli powinny zapalić się wszystkie kontrolki....i tu zaczynają się schody... czasem się zapalą a czasem nie...jeśli nie, próbuję do skutku aż się zapalą, i tedy po zgaszeniu kontrolki od świeć i blokady(tej czerwonej) wciskam w poz.3 i....gasną wszystkie kontrolki, i trzeba wszystko zaczynać od nowa....czasem to i z 15-20 minut może trwać..Mam go dopiero miesiąc, więc nie do końca jeszcze go poznałem. A najgorsze zdarzyło się ostatnio, gdy zgasł podczas jazdy. Tak po prostu, jakby wyciągnął ktoś kluczyk w czasie jazdy. Miał ktoś podobną przypadłość?

 

Kolego wszystko masz w tym wątku typowe objawy awarii blokady kierownicy koszt w ASO ok 500zł lub naprawa tańszym kosztem co masz opisane we wcześniejszych postach ja osobiście naprawiłem w aso bo chcę mieć z tym spokój raz na zawsze a ty sam zdecyduj gdzie naprawisz ale musisz to naprawić bo niedługo wogóle go nie odpalisz w najmniej oczekiwanym momencie !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem passacika i po 2 tyg. pojawił się problem z odpaleniem i błąd blokady kolumny kierownicy. :padaka W moim przypadku okazało się że skończył mi się akumulator - zbyt niskie napięcie podczas odpalania powodowało błąd komputera i pokazywał się komunikat o awarii blokady kolumny kierownicy. :lol2 :debil Po wymianie na nowy akumulator, po ponad tygodniu usterka nie występuje. :bezzebow Pozdrawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem. Wymienili mi moduł w ASO na nowy. Wszystkie objawy ustąpiły. I święty spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaka cena ?

 

550zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie to kosztowalo 228 funtow ( jak znajde rachunek to wkleje) przy czym blokada bodajrze ok 60 - reszta to cena PROGRAMOWANIA - gwarancja 2 lata.

spora roznica cenowa. 228 funtow to jakies 1150 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spora roznica cenowa. 228 funtow to jakies 1150 zl.

 

Nie porównuj cen w uk bo masz inne zarobki i inne ceny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chce potwierdzić objawy. U mnie przy odpaleniu czasem zapala sie czerwona ikona kierownicy występuje piszczenie mówiące o awarii auta, wraz z opisem na liczniku i przy próbie odpalenia auto odpali na ok 1 sek i gaśnie. Zeczelo sie jakieś 3 tygodnie temu teraz z biegiem czasu błąd sie nasila.

 

Do wymiany te switche ? Po podłączeniu vcds liczne błędy związane z kolumna kierownicza i imobilajzerem .

Błąd 02861 w module imobilajzera i 005488 w silniku

Z góry dzięki za pomoc

 

Aha moze ktoś przesłać link do instrukcji naprawy bo nie mogę znaleźć na forum działającego ?

Edytowane przez spaluchwp
Dopisanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam posta powyżej, bo switche już dostałem ale elektro-mechanik mnie załamał twierdząc że będzie to wina bardziej rygla niż switchy. Pojechałem do ASO bo tam go serwisowałem i pamiętam że coś tam mi robili z tą blokadą, i faktycznie wymienili mi moduł i nawet sam serwisant stwierdził że to będzie rygiel ale cena to już 3400 zł, i teraz nie wiem co robić rozbierać i zmienić te switche czy może kupić używaną kolumnę kierowniczą i zamienić tylko moduły, a może jeszcze inna alternatywa.

 

Pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego rygiel jest w tej puszce co switche ,jesli switch nie zadziala to rygiel wraca dlatego masz takie objawy a nie inne, w ryglu nic niema pare plastikow i sam rygiel metalowy. Zadzwon to ci wytlumacze dokladniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktos ci to zaprogramuje poza ASO bo to jest immo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mój post nie jest obrazą dla innych, którzy być może już o tym pisali i gdzieś to już jest,

ale chociażby ten wątek ma już 60 stron na obecną chwilę, a wyszukiwarka znajduje niby dużo tyle,

że nie do końca to o co mi chodzi. Postanowiłem więc zapytać fachowców bo dość już mam

marnowania czasu na szukanie (sorry, jeśli to już jest to poproszę o linka).

Chodzi mi procedurę kodowania/programowania nowej oryginalnej blokady już z literką 'J' do B6 z 2006.

Co wypadałoby najpierw sprawdzić, w jakich modułach i w jakiej kolejności należałoby przystąpić

do tej procedury aby czegoś nie 'uwalić' np. tejże nowej blokady czy kluczyków, posługując się

np. VCDS'em lub jakimś uniwersalem np. KTS'em.

Za wszystkie rozsądne sugestie będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności