zdun_VW Zgłoś #161 Napisano 24 Listopada 2010 Też się dziwiłem, że nie działa "auto" na zamykanie szyby pasażera, ale niestety tak jest, a szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #162 Napisano 1 Grudnia 2010 Wracam do tematy co to tego kabelka czerwono-żółtego to napięcie się pojawia jak przekręcę kluczykiem tak jak się zamyka.Pytanko i co mogło się stać dalej,że te szyby nie idą do góry co jeszcze sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #163 Napisano 1 Grudnia 2010 Wracam do tematy co to tego kabelka czerwono-żółtego to napięcie się pojawia jak przekręcę kluczykiem tak jak się zamyka.Pytanko i co mogło się stać dalej,że te szyby nie idą do góry co jeszcze sprawdzić. skoro napięcie dochodzi na moduł to sprawdź czy wychodzi z modułu... obstawiam na jakiś zimny lut w module... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #164 Napisano 1 Grudnia 2010 [/quoteOk wyjscie tz który to będzie pin.Z ciekawości sprawdzałem jeszcze raz i w momencie przekręcenia kluczyka słychać w module pukanie przekażników na to wygląda że działa,a czujnik dzwiowy ma znaczenie może to on wszystko psuje.Na pewno mam załozony 2-pinowy tak jak w orginale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #165 Napisano 1 Grudnia 2010 czujnik dzwiowy ma znaczenie może to on wszystko psuje.Na pewno mam załozony 2-pinowy tak jak w orginale. Krańcówka jest tylko po to żeby "deaktywować" sterowanie szybami z przycisków po opuszczeniu samochodu. Jeśli wychodzi Ci napięcie z czerwono-żółtego przewodu od pompki w momencie przekręcenia kluczyka a moduł nie odpowiada, to dla pewności podaj bezpośrednio napięcie na czerwono-żółty przewód w module, jeśli nie zadziała dalej to zimne luty do napraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #166 Napisano 2 Grudnia 2010 Zrobiłem tak jak piszesz tylko jest kwestia jak podaje bezpośrednio plus na ten przewodzik to w sterowniku słychac pukanie jakiegoś przekażnika,ale dla pewności postaram się przelutować wszystkie elementy co by wyeliminować zimne luty na płytce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #167 Napisano 2 Grudnia 2010 Zrobiłem tak jak piszesz tylko jest kwestia jak podaje bezpośrednio plus na ten przewodzik to w sterowniku słychac pukanie jakiegoś przekażnika,ale dla pewności postaram się przelutować wszystkie elementy co by wyeliminować zimne luty na płytce. ale nie napisałeś nic czy podnosi szyby jak dasz plus czy nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #168 Napisano 2 Grudnia 2010 No właśnie nie podnoszą sie przy podaniu bezpośrednio plusa,a w sterowniku przekażniki słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #169 Napisano 2 Grudnia 2010 No właśnie nie podnoszą sie przy podaniu bezpośrednio plusa,a w sterowniku przekażniki słychać. Jest jeszcze jeden sposób jeśli chodzi o sprawdzenie modułu. Zrób podmiankę na 5 minut z innego passata i bedziesz wiedział czy wysypał sie przekażnik, lub są jakieś zimne luty w Twoim module. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #170 Napisano 3 Grudnia 2010 Z tego co wnioskuje to 99% ze posypał się moduł,a nic po drodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #171 Napisano 3 Grudnia 2010 Z tego co wnioskuje to 99% ze posypał się moduł,a nic po drodze. ja też obstawiam moduł. a dokładniej zimne luty. czy wysypał sie przekażnik jaki przekaźnik?? o czym mówisz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #172 Napisano 3 Grudnia 2010 jaki przekaźnik?? o czym mówisz?? W module masz 6 przekażników, teoretycznie 4 są od samych szyb a pozostałe dwa zmieniają biegunowość tych czterech. Jeden z tych przekaźników moze być odpowiedzialny za domykanie, ale to tylko domysły bo nie sprawdzałem tego nigdy;) W 90% winne były zimne luty, ich naprawa opisana jest w moim temacie. darko1 napraw zimne luty i podziel sie na forum czy coś pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #173 Napisano 4 Grudnia 2010 Ok jutro go rozbiorę i coś pokombinuje z lutownicą,sam jestem ciekawy czy to mi się uda bo u mnie z elektryką to kiepsko,na pewno gorzej to nie zrobię aczkolwiek mogę go naprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #174 Napisano 6 Grudnia 2010 Witam ponownie Po wyjęciu modułu i po przelutowaniu tych elementów które są najczęściej opisywane,Michał (paradoks) dzięki za PW z fotkami to mi pomogło.Szczęśliwy już byłem że będzie działać to domykanie z kluczyka i nareszcie podłącze domykanie do alarmu,a tu wielkie zaskoczenie nie działa jest tak samo jak wcześniej.Co jeszcze go boli.Jedynie pozostało spróbować zrobić podmiankę modułu z innego passata sam już nie wiem co o tym myśleć chyba sobie odpuszczę to domykanie zachciało się luksusu po małych kosztach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #175 Napisano 6 Grudnia 2010 No jak słyszysz przekaźniki to znaczy że moduł działa, jeśli szyby masz dokładane to za pewne ktoś podłączył tak że nie ma stałego plusa na wejściu do modułu, tylko działa po zapłonie. Spróbuj zrobić test ze stacyjką włączoną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko Zgłoś #176 Napisano 6 Grudnia 2010 (edytowane) Stały plus jest ( ten najgrubszy czerwony kabel w białej wtyczce),a domykanie chciałem dorzucić do alarmu tylko nie ma domykania z kluczyka nie działa. Edytowane 6 Grudnia 2010 przez darko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #177 Napisano 21 Września 2011 (edytowane) Koledzy mam problem... Auto 91 rok 1.8 RP wydaje sie że to już wszystko nowsze jest... Kupiłem instalacje elektrycznych szyb nowszy typ w związku z tym. I tutaj sie rozczarowałem , przeczytając cały temat nie znalazłem odp gdzie mam wpiąć te wtyczki ? https://picasaweb.google.com/105916724594596065572/DropBox?authkey=Gv1sRgCKqjtL-_2IirsQE#5654801273522621378 Według tego schematu: http://imageshack.us/photo/my-images/229/50117078.jpg/ Nic nie pasuje bo tam jest jedna duża wtyczka z czego pin 12 jest zajęty jedynie wolny jest pin 9... Do tego wtyczka zasilania co niby ma isc w 1 Y nie pasuje bo ma ten rancik z jednej strony a pierwsze 2 gniazda mam już zajęte (tam gdzie ta wtyczka pasuje) czyli Y 3 i 4. Pozostaje kwestia tej wielkiej czarnej wtyczki no jak wiadomo to zasilanie jest ale po co aż tyle wtyczek? I skoro one są zakończone wtyczkami to i ja bym chciał to powpinać ale kompletnie nie wiem gdzie i nasuwa mi sie myśl że jednak do mnie jeszcze była by instalacja starszego typu? Tutaj jeszcze słaba fotka tej kostki co jest 12 pin zajęty akurat kabelkiem w tych samych kolorach co z instalacji.. https://lh6.googleusercontent.com/-WJg2vwsHC4M/TnnjtgSituI/AAAAAAAADh4/3udieBo4ypc/s640/IMG_2114.JPG Te zdjęcia tam można powiekszać jeżeli ktoś by chciał. Prosze o pomoc bo rozwaliłem w sensie rozebrałem prawie cały srodek i teraz jestem w czarnej d**pie Miałem nadzieje ze pójdzie gładko bo tylko 4 wtyczki a okazuje sie ze nie ma ich gdzie wpiąć. I druga sprawa: Człowiek wysłał mi w sumie 2 wiązki bo jedna to elektryczne szyby + wiązka co idzie od skrzynki bezpieczników do bagażnika... wspólny punkt ich to kabelki od czujnika otwartych drzwi przy kierowcy.. pomyslałem że przełoże ją ale o ile wszystkie kostki w skrzynkę pasują to zostaje taka jedna 4 pinowa którą sie łaczy z jakąś inną (taką ma budowe) i tam jeden kabelek jest biało-brązowy (lub na odwrót) i tu mam pytanie czy będzie to działało poprawie jak nie bede przekłądał tej wiązki ( z powodu braku wtyczki do tej kostki 4 pinowej) i się podłącze pod starą wiązkę ? czy to już nie bedzie odbierało dobrze w sensie moduł komfortu nie bedzie tego dobrze odbierał i np szyby będą ciągle działały po zgaszeniu kluczyka , bo chyba do momentu otworzenia drzwi kierowcy szyby działają prawda? Edytowane 21 Września 2011 przez grzybek141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #178 Napisano 21 Września 2011 (edytowane) czerwoną wtyczkę wpinasz w złącze Y, nie ważne w które czy 1,2,3 czy4, byle Y i byle było wolne. pozostałe DWIE wpinasz nad skrzynkę bezpieczników, dopasowując kolorami kabli a nie w złącze 12 czy coś. zaraz foty znajdę to wkleje Pozostaje kwestia tej wielkiej czarnej wtyczki no jak wiadomo to zasilanie jest ale po co aż tyle wtyczek? to przecież jest uchwyt na bezpiecznik a nie wtyka. wsuwasz to nad skrzynką i dajesz bezpiecznik np 20 A. I skoro one są zakończone wtyczkami to i ja bym chciał to powpinać ale kompletnie nie wiem gdzie i nasuwa mi sie myśl że jednak do mnie jeszcze była by instalacja starszego typu? do każdego pasia włożysz instalacji starego i nowego typu. niech Ci się nic nie nasuwa Miałem nadzieje ze pójdzie gładko bo tylko 4 wtyczki a okazuje sie ze nie ma ich gdzie wpiąć. tylko 3 wtyczki. EDYTKA: dwie foty dodane Edytowane 21 Września 2011 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #179 Napisano 21 Września 2011 (edytowane) Chciałem dodać fotki przez forum ale nie wychodzi mi to... Aha z tym uchwytem na bezpiecznik to dałem plamy ; D Ale wracając tam do tego podpięcia zasilania czyli czerwony kabel mam zajęte te dwa gniazda gdzie moja wtyczka pasuje -.- I mówisz nad skrzynką bezpieczników , spoko ale u mnie jakoś to ubodzej wygląda niż na twojej fotce.. Na tym schemacie widać te wcięcia przy 3 i 4 miejscu.. mowię o złączach Y. ---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 17:02 ---------- Chyba znalazłem sposób na rozwiązanie wpięcia dwóch kabelków ale z zasilaniem nie wiem dalej co bo jak to nie pasuje i nie mam takiej wtyczki to co mam zrobic ? ;/ Edytowane 21 Września 2011 przez grzybek141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #180 Napisano 21 Września 2011 Ale wracając tam do tego podpięcia zasilania czyli czerwony kabel mam zajęte te dwa gniazda gdzie moja wtyczka pasuje -.- to skołuj sobie taką wtyczke która Ci pasuje w wolne gniazda i załóż na tak czerwony kabel. albo wepnij tam gdzie na zdjęciu zaznaczyłem strzałką z nr 1 czyli w 30 lub 30B I mówisz nad skrzynką bezpieczników , spoko ale u mnie jakoś to ubodzej wygląda niż na twojej fotce.. bo ja miałem dobrze wyposażoną wersję to i dużo wtyczek było. czarny kabel z zieloną kostką wepnij tam gdzie czarne kable, powinno wejść w (2) a ten drugi szaro niebieski wepnij razem z szaro niebieskimi bo to podświetlenie przycisków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach