Skocz do zawartości
Gość Coolkensy

Zaworowy "klekot" ?? ?? ??

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy wymieniałeś olej ? I na czym jeździsz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klekot jak klekot, świerszcz to chyba od łożyska pompy klimatyzacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam do wymiany oleju zostało mi 3tkm a jeżdze na mobilu 10w 40 super . ten klekot doprowadza mnie do szału szczególnie jak sie silnik rozgrzeje ustwiłem dawke paliwa na 3,6 mg wyczysciłem turbine oba kolektory wszędzie poszły nowe uszczelki niemam pomysłu co to morze być naprawde.......

 

---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:08 ----------

 

do serek : witam a ty kolego słyszysz coś bardziej niepokojącego niż ten swist bo ja już niewiem co z tym robić ! chciałem ustawić sobie kąt wtrysku ale mam chyba z dziesięc vagów i w żadnym niemoge wejsc w grupe BS straszna lipa nawet niewiem skąd sciągnąc jakiegoś vag-com żeby chociaż morzna było wejsć w BS ........

 

---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

 

jasiok, witam napisałem koledze że olej na którym jeżdze to mobil 10w 40 super serwis olejowy mam ustawiony na 12tkm więc zostało mi jeszcze jakieś 3tkm na tym oleju według moich obliczeń ...

 

---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

 

[ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy rozgrzanym silniku bardziej ? Jakby na zimnym było bardziej słychać to popychacze, ale na ciepłym, hm może wymień ten olej przy 10 kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój także głośno klekocze ale po analizie słuchowej innego użytkownika okazuje się, że tak po prostu może być w tym motorze. U mnie jest głośniej na zimnym, trochę ciszej na ciepłym - popychacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem bo nie wiem czy się tym martwić czy nie. Jeszcze nie sprawdziłem czy tak się dzieje na zimnym silniku czy nie, ale gdy jest rozgrzany i wciskam pedał gazu i wchodzi na wyższe obroty to tym bardziej słychać klekot (tykanie tytytyty) nie wiem czy to wtryskiwacze czy coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam taki problem bo nie wiem czy się tym martwić czy nie. Jeszcze nie sprawdziłem czy tak się dzieje na zimnym silniku czy nie, ale gdy jest rozgrzany i wciskam pedał gazu i wchodzi na wyższe obroty to tym bardziej słychać klekot (tykanie tytytyty) nie wiem czy to wtryskiwacze czy coś innego?

a ja nie wiem czy to nie jest zły dział...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam passata b4 i mam problem , szukałem na forum lecz nie znalazłem mam klekot bardzo podobny do tzw " zaworowego " lecz mechanik powiada że to Kolektor wydechowy . I tu nasuwa się moje pytanie czy dam rade ściągnąć to sam ( 2.0 16v 115 km ) oraz czy wtryski są do niego przyczepione czy tylko wystarczy je ściągnąć i odciągnąć . Poza tym jeszcze jedno pytanie czy opłaca się to spawać ( wiem żeliwo trzeba zalać itp .) czy jednak wydać te 100/150 zł na używany w mniej wiecej dobrym stanie i wymienić :) Cieszyłbym się z szybkiej odpowiedzi :) Dziękuje i pozdrawiam Szymon :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lecz mechanik powiada że to Kolektor wydechowy

Zanim mechanik powie Ci że trzeba pół silnika rozebrać to napsz coś więcej o tym klekocie:

-czy jest on cały czas

-czy tylko w czasie jazdy czy na postoju też

-masz 2E czy 9A ...

( 2.0 16v 115 km )

 

Jak masz 9A to troszkę dłubaniny jest aby ten silnik pracował jak należy,

jak 2E to tylko cep jest prościej zbudowany ;).

Nagraj jak możesz ten klekot i może okazać się że to....

.... żaden kolektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się podepnę. Głównie dlatego że nie mogę założyć nowego wątku. Passat B3, 1.8ABS, klekotał zawór. Wymiana popychaczy sprawiła że klekocze mniej ALE nadal to słychać (szczególnie przy zejściu z obrotów) + po wymianie licznika na wersję z obrotkiem (i buzzerem od czujników, np oleju) po kilku km zapala się kontrolka oleju i buzzer piszczy. Podejrzewam brak ciśnienia bo olej jest. Poza tym, delikatnie wyczuwać go w spalinach. Potrafi nawet zakopcić od czasu do czasu. Czyli prawdopodobnie zpsuła się głowica. I teraz pytanie - remont starej, czy kupno nowej. Jeśli kupno nowej to czy głowicę od 2E idzie spasować do ABS bez wybitnych rzeźb? Kumpel ma do sprzedania cały silnik 2E ale bez osprzętu i wiązki - sam słupek. A głowicę puśćiłby mi po kosztach. Nie musiałbym przez allegro nic kombinować. Liczę na Was, forumkowicze.

 

EDIT

Szukałem po forum ale.. co forum, to inne zdanie. Tam piszą, że się da, gdzie indziej że się nie da, inni twierdzą że jak założy się tam akordeon i podepnie pod akumulator to przeobrazi się w jednorożca. Co człowiek, to opinia. A szukam faktów.

Edytowane przez Alban

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podejrzewam brak ciśnienia bo olej jest.

Strać kilka złotych i jedź na pomiar ciśnienia oleju i kompresji na garach i dopiero będzie wiadomo co dalej.

 

czy głowicę od 2E idzie spasować do ABS

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności